Tipy a triky

sirien
10.9.2009 18:38
Zřízení naší zákaznické karty v OBI je jedním z prvních kroků kariéry každého chytrého psychopata, případně jiné divné existence, kterou by společnost za psychopata beztak označila (např. lovce příšer nebo tajného agenta bez zázemí). Zde najdete katalog slev pro tuto sezonu.
Autorská citace #1
10.9.2009 18:38 - pipux
Téměř vyčerpávající přehled, krása. Chybí mi tam jen ostnaný drát.

A pro pokročilé by se hodily ještě nějaké kombinace, kutilské triky. Např. minibomba v plechovce, Probíjející zvonek, Vodní pistole s žíravinou, atp.
Autorská citace #2
10.9.2009 18:53 - Pety
chybi ostnaty drat a rukavice.MUHEHEHE

velmi inspirativni mimochodem
Autorská citace #3
10.9.2009 18:59 - Vaeranias
Pipux:
Ale zajisté, máme i propan-butanové bomby. Skvělé do hořících domů, stanů, táborových ohňů (nezapomenutelný kanadský žertík!).

Kyselina sírová je dostupná i v praktických plastových lahvích, stačí udělat ve víčku dírku hřebíkem a dostřik při stlačení je až pět metrů, s trochou cviku trefíte na tři až čtyři metry od boku plochu velikosti lidského obličeje.

Probíjející zvonek si snadno upravíte z našich běžných.

A jako fajnšmekr nesmíte zapomenout na řetězy. Bez řetězů je práce maniaka polovičatá. Maniak bez řetězu je jak Cthulhu bez chapadel!
Autorská citace #4
10.9.2009 20:20 - Jerson
Tohle je článek, který jsem přestal číst po prvním odstavci. Jako jo, je to RPG, není to realita - nicméně vaše reakce tady skoro naznačují něco jiného.
Asi nejsem dost sadistický na takové věci.
Autorská citace #5
10.9.2009 22:16 - Spize
Přijde mi, že článek tak úplně nevyždímal svůj potenciál naplno. Od autolékárničky tam je spousta který jsou sice popsaný jako že se vždycky hoděj nebo něco, ale o výhodách pro psychopaty tam neni půl slova. Prostě místy obyčejná reklama.
Autorská citace #6
10.9.2009 22:54 - Vaeranias
Jerson: Neber to tak vážně. Není v tom myslím žádná psychologie. Klíčová slova:

Píše:
případně jiné divné existence, kterou by společnost za psychopata beztak označila (např. lovce příšer nebo tajného agenta bez zázemí).


Z pohledu takového orka nebo emzáka je parta PC skutečně bandou psychopatických maniaků (a občas i z pohledu ne-hráče :-). Co dělají? Naběhnou nezváni, ječí nesrozumitelné kletby, zabíjejí a mrzačí na koho narazí, zapalují obydlí, občas někdo z tvých bližních padne zasažen nějakým odporným žíravým kouzlem... Proč? To jako jen kvůli tomu, že si tvůj kmen našel nové loviště, do kterého se přesunul, protože z původního byl vytlačen? Můžeme tu zase sklouznout do debaty "orcké dítě a paladin".

Nicméně to můžeš brát pozitivně - je to pěkný soupis zdánlivě prostých věcí, které se dobrodruhům často nesmírně hodí, ale hráči na ně zapomínají nebo je ignorují, protože mají plné oči krásné nové zbroje či zbraně nebo cool kouzla...
A přitom kolikrát mít provaz nebo obyčejnou sekyrku by vyřešilo jinak komplikovaný problém. Občas quetu, když slyším o kopání hrobu mečem (rapírem v kamenité půdě nejlépe) nebo o prosekávání dubových dveří...
Autorská citace #7
10.9.2009 23:53 - Jerson
Vaeranias píše:
Z pohledu takového orka nebo emzáka je parta PC skutečně bandou psychopatických maniaků (a občas i z pohledu ne-hráče :-).

Takové postavy nehraju - jedině když to v daném světě nejde jinak.

Ale "trochu cvičit" zasahování kyselinou obličej na pět metrů mi přijde už opravdu moc.
Autorská citace #8
11.9.2009 08:37 - Lotrando
taky mi přijde, že je to jen o likvidaci těl, což je škoda. samozřejmě chápu jak moc je taková činnost součástí každodenní práce psychopata (lovce).
Autorská citace #9
11.9.2009 10:27 - Element_Lead
Mejte trochu odstup a nadhled :-) Ja bych byl pro to clanek dokonce postupne rozsirovat. Pro zacinajici lovce (hunter the vigil), kteri nemaji budged na poloautomaticke zbrane a pristup k armadnim ci policejnim vecem jsou to neocenitelne pomucky za rozumno cenu.

Pred chvili jsem koupil darek pro otce. Fiskars sekeru, stala neco prez litr a docela se tesim az si s ni zkusim nastipat nejaky drivi.

Myslim si ze ta by v kufru kazdyho spravnyho lovce chybet nemela. Hodi se zejmena v pripade necekaneho prichodu zombie apokalypsy, kdy mate lehkou, ale smrtici zbran, ktera nepotrebuje naboje a nedela zvuk, tedy nelaka k vam dalsi kusy.

;-)
Autorská citace #10
11.9.2009 10:55 - pipux
Injekční stříkačky dostaneme v OBI koupit taky? Vybavuji si tu scénu v blázinci z Terminátora 2, kde ředitel dostal stříkačkou do krevního oběhu takové modré ředidlo :)

Jerson píše:
Asi nejsem dost sadistický na takové věci.

Nemusíš být sadistický. Nářadí se dá použít různě.

Ten největší chaotik bude provádět svým obětem velmi ošklivé věci, zaživa. Na to tady asi nemá žaludek nikdo. Nicméně i plíživý likvidátor může využít sortimentu OBI po svém. Třeba takový Mr. Brooks, který si před vraždou obtáhl plastový sáček okolo pistole s tlumičem, aby policajtům nezanechal zbytečné balistické stopy.

Yashamaru píše:
... mate lehkou, ale smrtici zbran, ktera nepotrebuje naboje a nedela zvuk, tedy nelaka k vam dalsi kusy.

Takže další článek: tiché zbraně ?
Autorská citace #11
11.9.2009 11:24 - Jerson
Jo, a motorová pila je na likvidaci těl vyloženě nevhodná, protože se rychle zasviní, není dělaná na řezání měkkých materiálů a navíc se nedá pořádně vyčistit, takže na ní zůstane hromada důkazů.
Autorská citace #12
11.9.2009 11:25 - Alnag
Jerson: Díky, za zkušenosti z praxe... :D
Autorská citace #13
11.9.2009 11:28 - noir
Hm, tak motorovka projde tělem jako nůž máslem - bohužel jsem to viděl jednou při práci v lese na vlastní oči.
Autorská citace #14
11.9.2009 13:20 - Felouen
To musel být zážitek na hodně nočních můr...

Jinak, mě ten článek přišel jako skvělý na pobavení, obzvláště ty začátky. Když jsem viděla na něj upoutávku v novinkách, tak jsem nejdříve myslela, že je to nějaký ad-spam, než jsem si přečetla k tomu ten popisek...Je super si připomenout, že i normální věci mají neobvyklejší použití. :D
Autorská citace #15
11.9.2009 13:45 - Chrochta
Jeden dotaz, prosím. Mají v OBI i sudy, respektive jiné velkoobjemové uzavíratelné nádoby, nebo vedou jenom kyblíčky?

Jinak se zuřivě přimlouvám za rozšiřování článku, protože na některé věci lidé zkrátka zapomínají (třeba na lžíci či nůž :) ).
Autorská citace #16
11.9.2009 13:50 - Merlin
Pochopitelně, že mají sudy i velkoobjemové kontejnery. Doporučuji i plastovou popelnici na kolečkách. Zaručeně nepropustná.
Autorská citace #17
11.9.2009 14:12 - Vaeranias
Jerson: Jednak je rozdíl mezi "cílem velikosti obličeje" a obličejem. A druhak, kdokoli cvičí bojová umění je dle tohoto náhledu tedy nemorální sadista?
Protože upřímně, když na mne půjde někdo nebo něco daleko přesahující mé fyzické schopnosti, pak skutečně nebudu hledět na prostředky, jakými se bráním - jde o přežití a salónní morálka má dovolenou. Rytíř také lil vroucí olej na obléhatele bez výčitek nebo pocitu že je sadista.

Dělal jsi hry z druhé světové války. Nepochybuju, žes viděl i sugestivní záběry například z vylodění (Zachraňte vojína Ryana...). Nepřijde mi, že by kyselina byla nějaká extrémně odporná zbraň per se. Když mi vyrazí oko kus kulkou urvaného ramene mého přítele, nepřijde mi to romantické ani kruté, jen zku*veně nesmyslné jako celá válka.

Pořád to z nějakého důvodu bereš jako "kyselina do obličeje malého nevinného děvčátka", ignorujíce citovanou větu určující smysl toho výběru pro účely RPG.

Kupříkladu klasické DnD kouzlo "Acid Arrow" je co? A kdyby jen na pět metrů. Plamenomet, tak oblíbený za 2. světové? Humánní... Vroucí smůla nebo olej při obléhání? Hm...

Merlin: Pozor, kontejnery mají dole výpusť kvůli vyplachování a dešťové vodě, zkontrolujte si, že nechybí uzávěr.
Autorská citace #18
11.9.2009 14:32 - Jerson
Vaeraniasi, jsou prostě věci, které nemám rád ani v RPG a nejen že si na ně nemusím hrát, ale ani se mi moc nezamlouvá, když se v nich vyžívají jiní lidé, se kterými se setkávám. (A obzvlášť Sirien). Je to taková ... preventivní opatrnost, nic víc.
Autorská citace #19
11.9.2009 14:34 - Sosáček
Vyzivaji?

Jersi ty uz zase zijes v jinym svete nez vsichni kolem.
Autorská citace #20
11.9.2009 14:38 - Colombo
Jerson: potlačování morbidnosti a sadismu není správné, dej tomu ve hrách volný průchod, alespoň se to nedostane do reality!
Autorská citace #21
11.9.2009 14:44 - kin
A nezapoměňte na utajení...pokud by policie našla hromadu mrtvol rozřezaných elektrickou pilkou, zabalených v plastových pytlích a zavázaných izolepou, tak by mohli začít zkoumat prodeje v obchoďácích, tak radši nakupujte na několik nákupů a kombinujte to i s normálními nevinnými věcmi...

Tedy jednou nakoupíte pytle na odpadky + jídlo + hračku dítěti a při dalším nákupu izolepu a dřevotřísku a elektrickou pilku... .)

(Viva la "Dexter" :))
Autorská citace #22
11.9.2009 14:50 - Blaine
Rozhodne je treba investovat mnohem vetsi mnozstvi penez, nez ktere by stacilo na pouhou vybavu. Vzdy je treba byt schopen prokazat, ze jsem naradi nejak pouzil, proto je treba si skutecne poridit nejakou tu chalupu a travit na ni nejaky cas. Doufejme prede svedky, nejlepe nejake vsetecne sousedky, ty jsou nejlepsi! A obcas treba VELMI nahlas zaklet, ze se mi prave rozbila pila, ze musim jit koupit novou. A tuto inkriminovanou "rozbitou" pilu je mozne pouzivat na nase nekale ukony. A nove koupenou povesime na hrebik na chalupe a pouzivame ji na rezani dreva.
Autorská citace #23
11.9.2009 15:24 - Vaeranias
Hm, Jersone, jak vlastně tedy hraješ jako Vypravěč záporáky s ďábelským plánem, takové ty padouchy, co udělají cokoli, pokud to prospěje jejich plánům? Jak zahraješ SS poddůstojníka v lágru? Vžít se do něčeho neznamená se v tom vyžívat. Jako vypravěč také nemám ve hrách samoúčelně sadistické a kruté záporáky. Nikdy.

I ten nejhorší evilníček na sebe samotného nahlíží jako na v zásadě dobrého chlapíka, co holt kvůli okolnostem dělá nepopulární rozhodnutí. Ale musím ho hrát tak, aby užil všechny prostředky, které si může zdůvodnit, protože jinak by jeho charakter ztratil na uvěřitelnosti (cože tak najednou takový záchvat jemnocitu?). Vyžívám se proto v sadistických představách? Nemyslím *nepřítomně píchá jehlou do woodoo panenky s povědomou fotografií*...
Autorská citace #24
11.9.2009 17:05 - Jerson
Vaeranias píše:
Hm, Jersone, jak vlastně tedy hraješ jako Vypravěč záporáky s ďábelským plánem, takové ty padouchy, co udělají cokoli, pokud to prospěje jejich plánům?

Jednoduše - mí záporáci nerozřezávají lidi na kusy. Nicméně mám dojem, že tohle byl spíše návod pro hráče. S pár takovými jsem hrál a prostě se mi z některých popisů, nebo jen náznaků dělá špatně.
Toť vše.
Nicméně už sem nebudu psát, označím si tuhle diskusi jako nesledovanou a budeme mít všichni klid.
Autorská citace #25
11.9.2009 18:18 - Vaeranias
Jerson: vazne to vciteni prehanis. Jsi vegetarian, predpokladam. Z pohledu slepic je clovek silene monstrum, zadna slepice by takove nehrala. Chapes, co chci rici.
Autorská citace #26
11.9.2009 22:45 - A15
Siriene průser, musíme se začít přetvařovat. On je ten Jerson nějaký divný.
A to jsi ještě neznímil standardní fixační metodu nastřelovacíma hřebíkama.
(Ty sem dej levou ručku, ty pravou. Pic. Další dobrovolník na hru "řetěz" prosím! )

Siriene, Siriene, co jsme tě učili o utajení! Přeci ani tady mezi svými nemůžeš ukázat pravou tvář. Takhle si o nás někteří budou myslet, že jsme banda psychopatů..... deja vu!
Autorská citace #27
11.9.2009 22:56 - Alnag
Lethian: Moment, něco mi uteklo... tady taky někdo není psychopat?
Autorská citace #28
11.9.2009 23:22 - Jerson
Vaeranias píše:
vazne to vciteni prehanis. Jsi vegetarian, predpokladam.

Hm, zapomněl jsem si to nesledování zapnout a hned je tu reakce.
Předpokládáš špatně,vegetarián nejsem a nevím o jakém vcítění to mluvíš. Nemám podstatný problém se zabíjením zvířat (u zabíjení lidí jsem nebyl). Nicméně je pro mě rozdíl, jestli se slepici usekne hlava jednou ranou ostrou sekerou, nebo se nadesetkrát pižlá něčím tupým. To samé ve hře, nebo jen u vyprávění o různých nehodách - i když se od nepříjemných pocitů snažím oprostit, stejně je některé věci ve mě vyvolávají.
Nikdy jsem nehrál hru, ve které by se popisovalo mučení a brutální zabíjení lidí. I jen nutnost vyříznout mrtvole jazyk, aby nemohla být oživena a prozradit pachatele mi přijde dost nechutná. Co víc k tomu mám říct.
Autorská citace #29
12.9.2009 08:03 - Vaeranias
Jersone, to uz je skoro na samostatny clanek. Videl jsi nekdy, jak vznikne platek kureciho na tvuj stul?
Co jineho nez (treba podvedome) vciteni odlisuje tuto skutecnost od toho sameho s clovekem v podani nejake obludy?

Kazda milujici ogri matka vi, co je pro jeji deti dobre a proto ma ve spizi vzdycky nas lidsky vyvar, zarucene z vyberovych mladych kusu s kousky morku!

Ted si predstav, co se skryva za tou reklamou. Kde je ten rozdil proti reklame na teleci polevku?
Autorská citace #30
12.9.2009 08:58 - Rytíř
Vaer: netrap ho chudáka, dyk Jers píše, že na to nemá žaludek.. to by se mělo podporovat, ne se v tom šťourat jako v nějaký podivný úchylce nepatřící do hlavy RPG nadšence :)

Na mě byly některý odstavce taky skoro moc, u některých jsem se bavil.. Jinak mistr Kulhánek taky tvrdil, že při "práci" s motorovkou je třeba dbát na vysoké otáčky a mít kvalitní nástroj, že se snadno zahltí krví a kusy tkání.
Ehm, no tohle si radši prostě nepředstavuju. Morbidním vtípkům se dokážu zasmát jen když vypnu barevnou představivost.
Autorská citace #31
12.9.2009 09:04 - Goran
Skvělý černý humor, já jsem se u toho zasmál :)

Ale na druhou stranu plně chápu Jersona, kdyby v mé hře někdo začal do detailů popisovat mučení nebo brutální vraždu, tak taky požádám hráče, ať se mírní. Sám záporňáky typu "muhehe" nemám rád a ve svých hrách je nepoužívám.
Autorská citace #32
12.9.2009 09:06 - Colombo
jestli nechcete, aby se vám zasvinila motorovka krví, musíte řezat někoho, kdo má problémy se srážlivostí. Krev se začne srážet, vytvářet hrudky a ty se blbě čistí.
Autorská citace #33
12.9.2009 09:10 - Nachtrose
Goran: kde je ta hranice, kdy jsou detaily jeste unosne a kdy uz ne? Co takovy zaver Baraindead? ;-)
Autorská citace #34
12.9.2009 10:43 - Jerson
Nachtrose píše:
kde je ta hranice, kdy jsou detaily jeste unosne a kdy uz ne? Co takovy zaver Baraindead? ;-)

Odpovím za Gorana - u každého jiná. Každopádně ve hře samotné je důležitné nepřekročit tu nejníže nastavenou laťku, žádné "Ostatním popisy vypadávajících vnitřností nevadí a chtějí je, tak se budeš muset přizpůsobit ty."

Vaeranias píše:
Videl jsi nekdy, jak vznikne platek kureciho na tvuj stul?

Plátek kuřecího jsem neviděl, ale vyráběl jsem jitrnice od začátku do konce s vynecháním toho kousku, kdy se vybírají vnitřnosti. Stačí to?

Jen pro srovnání - jsou lidé, kteří rádi navštěvují stránky, kde jsou videa z tragických dopravních nehod, poprav a jiné věci. Nahrávají si do mobilu reálné záběry, jak se lidem uřezávají hlavy. Takové lidi nechápu a bránu do detailu s nimi chci mít společného co nejméně, protože mi to přijde odporné a tím že tyhle věci vyhledávají mi i tito lidé přijdou odporní. Nevím proč bych měl svůj názor změnit, mám právo si myslet co chci a odmítat to co se mi nelíbí.

A pokud jde o RPG - nemám rád RPGčka, kde orkové žerou lidi nebo elfy. Ve svých hrách jsem nikdy takové orky neměl a i kdybych dal do hry nějakého kanibala, nebudu popisovat žádné detaily.

Nevím, co přesně ti na mém postoji vadí, klidně mi to můžeš specifikovat.
Autorská citace #35
12.9.2009 10:51 - Lotrando
Ten rozdíl je patrně v tom, nakolik je i mrtvý člověk stále ještě tím čím byl před smrtí a nakolik je to už jen mrtvola bez osobnosti. A co si budeme povídat, bez určité zkušenosti se může snadno stát, že váš názor utváří všudypřítomné scény z filmů a seriálů, které celou záležitost odosobňují.
Autorská citace #36
12.9.2009 11:02 - Sosáček
Delal jsem admina takovejch stranek ... a vetsina lidi tam chodi kvuli pornu.
Autorská citace #37
12.9.2009 11:11 - Nachtrose
Schvalne, ruku vzhuru, kdo aspon obcas zasel na rozzlobene muze, nebo ted po novem navratdoreality. At vime, kolik odpornych lidi se tady nasbiralo.

(°.°)/")
Autorská citace #38
12.9.2009 11:15 - Sethi
Navštěvuju horší místa =)
Autorská citace #39
12.9.2009 11:19 - Lotrando
Nachtrose: já se klidně hlásím, občas mi přijde odkaz.
Autorská citace #40
12.9.2009 11:21 - Nachtrose
ušiUŠIuši™ píše:
Navštěvuju horší místa =)


Hod do placu neco pro inspiraci :-D
Autorská citace #41
12.9.2009 11:30 - Nachtrose
Jerson píše:
A pokud jde o RPG - nemám rád RPGčka, kde orkové žerou lidi nebo elfy.


A co draci pozirajici nevinne panny kralovke krve ci udatne rytire v nablyskane zbroji ( pod heslem lepsi jidlo z konzervy, nez hlad )? I ti jsou ti odporni? A DM ktery je takto pouzije?
Autorská citace #42
12.9.2009 11:31 - Sethi
Autorská citace #43
12.9.2009 11:34 - Nachtrose
ušiUŠIuši™ píše:
Inspirace.


ugh... asi ted od tebe budu vymahat odskodne za tezkou psychickou ujmu s trvalymy nasledky...
Autorská citace #44
12.9.2009 11:51 - Colombo
Jedna věc je navštěvovat stránky a nahrávat si do mobilu záběry, kde se lidem rozřezávají těla atp.
Druhá věc je popsat něco v RPG pro dodání brutální a krvelačné atmosféry, umocnění brutality, poukázání na to, že jsme jen potrava orků a že to nejsou jen zeleně přebarvení lidé, ale opravdu krvelačné stvůry.
Pak je tu ještě možnost popsání psychopatů, naprosto zvrhlých lidí, z kterých máme strach, protože jsou šílení, protože dělají tohle, rozřezávají lidi a pojídají je!

Tohle jsou podle mne dvě naprosto jiné záliby.
Autorská citace #45
12.9.2009 12:15 - Blaine
Mno prijde mi jako by Jerson pred necim utikal. Jestli se nepletu hraje nekdy kolem zacatku druhe svetove valky. To bylo obdobi ve dvacatem stoleti, kdy z lidi vylezalo jenom to nejhorsi, kdy presvedceni, ze MY jsme lide a ONI nejsou nic vytahlo na povrch temne vlastnosti, ktere byly po prvni svetove valce uplne utlumeny. Myslim, ze pokud chces hrat skutecne autenticky a nemas padouchy, kteri by byli ochotni a schopni kvuli utrzku informace zajatce mucit, pripadne ho pouzit jako vystrahu tem dalsim, tak hrajes rozhodne nehrajes uplne naplno.

Ja jsem osobne nikdy na rozlobenemuze nechodil, na 4chan taky nechodim kvuli tomuhle a gore filmy se nedivam. Pro me je nejdal to Kulhanek ci Kopriva, to znamena knizni podani, plne cerneho humoru. Dokonce se ani nedivam na anime, kde je gore prilis mnoho. Ale pokud chci byt uveritelny a mam fakt zleho cloveka v RPG a dam mu mucirnu, tak musi byt videt, ze je to skutecne uchyl a hajzl, ketry by pravdepodobne nemel chodit po stejne svete jako jina ziva bytost.
P.S.: Ted jsem si znova precetl Colombuv post a normalne musim rict, ze s nim plne souhlasim.... O.O
Autorská citace #46
12.9.2009 12:21 - Nerhinn
Colombo píše:
Jedna věc je navštěvovat stránky a nahrávat si do mobilu záběry, kde se lidem rozřezávají těla atp.
Druhá věc je popsat něco v RPG pro dodání brutální a krvelačné atmosféry,...

Ha, souhlasím. Tedy, ani ne tak s tou brutální atmosférou, jako spíš s poopravením si znalostí toho, jak vypadá lidské tělo po smrti. Filmy a seriály (zejména kydy typu CSI) nám zprostředkovávají pohled tak pokroucený a učesaný, že mám dojem, že by člověk byl v šoku z "normální" mrtvoly a nepotřeboval by k tomu žádný sadismus přidaný před jejím "vytvořením". Což je vlastně dobrá zpráva, ne? :)

Jerson píše:
Jen pro srovnání - jsou lidé, kteří rádi navštěvují stránky, kde jsou videa z tragických dopravních nehod, poprav a jiné věci. Nahrávají si do mobilu reálné záběry, jak se lidem uřezávají hlavy. Takové lidi nechápu a bránu do detailu s nimi chci mít společného co nejméně, protože mi to přijde odporné a tím že tyhle věci vyhledávají mi i tito lidé přijdou odporní. Nevím proč bych měl svůj názor změnit, mám právo si myslet co chci a odmítat to co se mi nelíbí.

Imho zas vynášíš rychlé soudy nad něčím, o čem toho moc nevíš. Já si myslím, že dogmaticky to odmítat je k ničemu. Jsem přesvědčená, že existuje skupina lidí, které by se poté, co by viděla, jak může dopadnout neopatrnost/věci, co viděli ve filmech/atd., v hlavě trochu rozsvítilo.

Btw, já Rotten párkrát navšívila. Nijak jsem se v tom nerochnila, jen mi to přišlo zajímavé. Na jednu stranu jsem to brala jako vzdělávání se, na druhou stranu jsem i byla zvědavá. Docela by mě zajímalo, jak si s tím u tebe stojím :D


EDIT: Btw, existuje výborná a čtivá populárně naučná knížka Patologie na stopě zločinců, kde je to všechno pohromadě. Napadlo mě to až teď, ale GMům by se pro popis mohla hodit, i když samozřejmě nebude tak barvitý, jako když to viděli na vlastní oči (na fotce).
Autorská citace #47
12.9.2009 13:00 - Jerson
Nachtrose píše:
A co draci pozirajici nevinne panny kralovke krve ci udatne rytire v nablyskane zbroji ... I ti jsou ti odporni? A DM ktery je takto pouzije?

S těmi jsem se nikdy nesetkal. Navíc to nejsou lidé, a hlavně nejsou to postavy hráčů.
Blaine píše:
Myslim, ze pokud chces hrat skutecne autenticky a nemas padouchy, kteri by byli ochotni a schopni kvuli utrzku informace zajatce mucit, pripadne ho pouzit jako vystrahu tem dalsim, tak hrajes rozhodne nehrajes uplne naplno.

Hraju pulpové příběhy je stylu Indiana Jonese, nikoliv autenticky. Období s tím nemá co dělat, lidé si prováděli odpornosti tisíce let předtím a sedmdesát let poté, ale to nic nemění na tom, že je nechci mít ve hře.

Na rozzlobenémuže nechodím, mám jiný server, kde jsou humorná videa, porno, které stojí za houby a pak takovéhle nechutnosti, kterým se vyhýbám i jen v náhledu.

Nerhinn píše:
Jsem přesvědčená, že existuje skupina lidí, které by se poté, co by viděla, jak může dopadnout neopatrnost/věci, co viděli ve filmech/atd., v hlavě trochu rozsvítilo.

Však proti této skupině lidí jsem neřekl ani slovo. Nemám rád lidi, kteří se v tom vyžívají. Poprvé jsem se s nimi setkal na vejšce, kde se na počitači šikmo předemnou prohlíželi fotky z nějakých brutálních neštěstí a jejich poznámky typu "Hele, kde má nohy, tohle zamotané do střev? - Ne, to je ruka a kus hlavy" mi během pár minut způsobili žaludeční nevolnost. Pokud mi něco podobného předvedeš osobně, nebo pokud bys mi řekla "hele, ukážu ti fakt zajímavé video," a pustila mi záběr, kde uřezávají člověku hlavu, zjistila bys velmi rychle, kde si u mě stojíš.
Autorská citace #48
12.9.2009 14:50 - Nerhinn
Jerson: Hele a viděls, jak to vypadá, když si v metru nedáváš pozor?

(18+)
Autorská citace #49
12.9.2009 15:09 - Alnag
Nerhinn - z toho úhlu to není moc poznat, ale vypadá to jako stanice Vyšehrad...
Autorská citace #50
12.9.2009 15:54 - Sosáček
Nejhorsi je, jak se tomu ty lidi na ty fotce jeste smejou, ne. Hyeny.
Autorská citace #51
12.9.2009 22:10 - Vaeranias
Jerson: Jo, zabijačka nestačí. Jatka, zejména drůbeží, jsou něco jiného. Pokud hledáš ztělesnění krutě odosobněné smrti, je to tam. A přesto si dáme steak.

Ale proč o tom melu, chtěl jsi přesnou specifikaci - myslím, že je nefér házet do jednoho pytle lidi, co občas zabrousí do Kulhánkovského stylu a lidi, co se se zájmem fascinovaně baví nad videem a řeší "To přetoč, esi voe ten negr fakt byl smahlej nebo to byl fejk". To není stejná sorta.
Stejně jako ty považuju fascinaci takovými záběry a scénami za projev nezdravě nevyřešeného vztahu k životu a smrti, dost možná i přeceněného vlastního ega a nimrání se v tom mi přijde nechutné, ale Noční klub si přečtu a bavím se, stejně jako tuhle reklamu na OBI, obzvlášť, když je v záhlaví jasně napsáno "lovcům nestvůr" a můžeš to tedy taky brát jako pěknou ironii do vlastních řad na téma skupin a hráčů, kteří upadají do rutiny ve stylu "hele koboldí vesnice. *grin* pobavíme se, budou exp...". Přesto reaguješ na něco, co jsem v tom článku vůbec nepostřehl. Porovnat tohle s videem uřezávané hlavy, to je tedy případ extrémního odsouzení. Asi jako odsoudit všechny s knírem, protože ho nosil Hitler.
Vadí mi tedy ten paušální odsudek na základě tvé nejasné asociace.

Na téma smrti, jejího vnímání lidmi a metodami psychické obrany před vědomím její nevyhnutelnosti by se dalo psát donekonečna, papíru do kolem toho bylo popsáno je nechutně moc, každý filosof nebo psycholog by mohl nepochybně potvrdit. Je to ostatně ultimativní neznámo a koan, proto lidi straší. Černý humor a zesměšnění je jednou z obran, tak jako schování se pod peřinkou (viděl jsi někdy děcko, co nechce umřít a přitom je ve stavu, kdy si zatraceně uvědomuje vlastní smrtelnost a křehkost bytí?) nebo předstírání, že jde o nějakou společenskou nepřístojnost, asi jako kálení v obýváku nebo tak něco. Každá ta obrana je stejně hodnotná. Nemyslím, že je některá vznešenější než druhá.

Mimochodem "porno, které stojí za houby" je zbytečné zdůraznění, asi jako "powergamer, který si buduje co nejmocnější postavu". Až na to, že houby za porno nevyměním, a to jím jen žampiony.
Autorská citace #52
12.9.2009 23:21 - Jerson
Vaeranias píše:
Vadí mi tedy ten paušální odsudek na základě tvé nejasné asociace.

Tak tedy konkrétně. Sirien hraje v mé hře agenta. Už jednou spolu odstřelil bez dlouhého otálení pár lidí (byť nacistů, ale šlo o vědce a žádné zabijáky). A pokud někdy dojde na podobnou situaci a on se pokusí zlikvidovat mrtvoly způsobem z výše popsaného seznamu (nebo jen dolovat informace třeba tímto stylem Píše:

Kleště. Kromě běžných využití jsou dobrým pomocníkem při mučení...
, nebudu s ním chtít hrát dál.
(Btw. u této zmínky jsem taky se čtením článku skončil a až teď se odhodlal si přečíst i zbytek, protože jsem si fakt nechtěl zkazit den nějakou horší věcí, když jsem byl varován. Koukám že tentokrát jsem Siriena přecenil.)

O pornu se tu už bavit nebudu.
Autorská citace #53
12.9.2009 23:47 - Felouen
A-HA! Takže proto jsi vypadal docela spokojeně, když mě (a mám pocit že Mac a částečně i Dukolm byly pro) Nerhinn odradila od zastřelení obou policajtu v tom městečku? A že neproběhlo mučení za účelem vydolovat pravdivé informace, ale jen normální výslech?

Takže když hrajeme pulp ve stylu Indiany Jonese, jak jsi říkal, není povoleno nic morbidnějšího než je v Indym (takže například jenom náhody, typu failuješ roll na inteligenci a zvedneš přívěšek z plamenů a nedojde ti, že se ti vypálí do ruky.), ale může se zabíjet ostošest (Indy a jeho rangerský bonus +2 k zabíjení nácků)? Že ani to zabíjení ti jaksi moc nesedlo.

A když už jsme u toho morbidna, jak to, že ti tedy nevadí, že tvé postavy nechají rozdrtit a rozemlít mrtvoly v továrně do rybích konzerv (aspoň z té zprávy původní to vyznívá jako tvůj nápad)?
Autorská citace #54
13.9.2009 00:22 - Jerson
Felouen píše:
A-HA! Takže proto jsi vypadal docela spokojeně, když mě (a mám pocit že Mac a částečně i Dukolm byly pro) Nerhinn odradila od zastřelení obou policajtu v tom městečku? A že neproběhlo mučení za účelem vydolovat pravdivé informace, ale jen normální výslech?

Jo, to je naprosto přesné.
Jen s tím rozdílem, že scie nevím co znamená "failovat roll na iteligenci", ale to určitě nedělám.
A s tím zabíjením o sto šest to taky není tak žhavé, ono to totiž dělá potíže do budoucna.

Rozemílání mrtvol není můj nápad, to je závěr hráčů. Navíc i kdyby k němu docházelo, tak ho nikdy nebudu popisovat.
(A to mučení s kleštěma v ruce je ještě mnohem horší než nějaké mrtvoly. Týrání lidí i zvířat mi vadí mnohem víc než porcování mrtvol.
Autorská citace #55
13.9.2009 12:04 - Felouen
Jerson píše:
Jen s tím rozdílem, že scie nevím co znamená "failovat roll na iteligenci", ale to určitě nedělám.

To znamená, že ti nedojde, že je rozžhavený a normálně by jsi ho tudíž nezvedl, narozdíl od toho nácka v tom jednom dílu Indyho, v té hořící hospodě na Sibiři. Vzpomínáš jak zaječel a upustil ho, protože mu to nedošlo? (buď si na to můžeš hodit, když jsi hodně chytrý a věděť by jsi to měl, ale v tom daném okamžiku ti to nedošlo, aby to bylo věrohodnější anebo pokud hraješ za méně inteligentní postavu, tak si házet vůbec nemusíš).

Jo, to mučení živých věcí chápu, tak když chceš pulp...:)
Autorská citace #56
13.9.2009 16:20 - Gurney
Tak článek se mi líbil, fajn porce černého humoru.

K diskuzi: Pár posledních postů už je jenom o docela debilním rýpání do Jersona, prostě proto že nehraje stylem jaký se mu nelíbí.

K násilí a brutalitě ve hře: Hodně záleží na žánru a stylu hry a nejsem stoupencem bezúčelného popisování nějakých brutálních scén (doporučuju film Shaun of the Dead/Soumrak mrtvých, dokonalá parodie na tenhle přístup) ale v reálné hře by si měli hráči uvědomovat že v hustém boji občas někdo skončí s mozkem na zdi a když chtějí někoho zezadu podříznout tak jim k tomu dodám drsný popis. Pokud to stačí k tomu aby příště zvážili i jiné možnosti než zabíjení nebo navodil atmosféru, tak popis splnil svůj účel a měl ve hře svůj důvod.

Zase záleží na stylu hry, pokud jde o hrdinský styl hry, při které se s zabíjením počítá (láká mě napsat "defaultní nastavení DnD", ale nechci rozjet diskuzi ve které si budou někteří jedinci stěžovat že je to "špatný" herní styl + oblíbená blbost "DnD se hrát jinak nedá"), tak bych to buď vynechal nebo se smířil s tím že hráči to přirozeně odlehčí a žánr se pohne právě ke stylu "černý humor".
Autorská citace #57
14.9.2009 10:03 - Vaeranias
Jerson: Aha, tak proto. Teď už rozumím. Já pochopitelně tvoje asociace k člověku a tématu nemám, takže pro mne to vyznělo celé jinak.
Autorská citace #58
14.9.2009 10:33 - Jerson
Ok, nechal bych to plavat, už jsem toho tady nakecal až až.
Autorská citace #59
14.9.2009 14:03 - sirien
Spize píše:
Od autolékárničky tam je spousta který jsou sice popsaný jako že se vždycky hoděj nebo něco, ale o výhodách pro psychopaty tam neni půl slova. Prostě místy obyčejná reklama.

Jediná obyčejná reklama kterou jsem tam (záměrně) vsunul jsou zahradní grily. Prostě nemůžeš udělat reklamu na OBI bez zahradních grilů.
Všechno ostatní jsou věci, které se můžou zatraceně hodit a ujišťuji Tě, že jsem je při hraní WoD a jiných také využil...

Vaeranias: Vidím že jsem u Tebe našel plné pochopení, i když teda na fantast jsem při psaní moc nemyslel, pointa je podobná - mnoho hráčů by si třeba ve WoD ušetřilo spooouuustu starostí kdyby si místo Dogs of War, Armory a jiných militantních WoD sourcebooků přečetli katalog z OBI a trochu se zamysleli...

Lotrando píše:
taky mi přijde, že je to jen o likvidaci těl, což je škoda. samozřejmě chápu jak moc je taková činnost součástí každodenní práce psychopata (lovce).

No, tak ono se tam dají najít i věcičky pro jiná využití... asi napíšu ještě druhej díl, stejnak jsem vynechal poměrně dost věcí.
Ale tak likvidace těla je naprostej základ, tim se beztak začít muselo...

Kin, Blaine: Omyl, omyl, omyl. Už jsem to psal v článku. V OBI nakupují takové tisíce lidí, že je dokonale jedno, co si tam koupíš a za jakým účelem. Policie by mohla zkoumat prodeje jakkoliv by se jí zlíbilo, bylo by to na h*, protože by to jedině rozšířilo seznam podezřelých o hromadu nesmyslných lidí které vživotě nestihneš zkontrolovat. Podobné nákupy jsou ve velkoobchodech prostě nedohledatelné a zcela ok.



Ohledně Jersona se asi z různých důvodů přesunu do PM...
Autorská citace #60
14.11.2009 01:51 - sirien
Fringe s01e10
Scéna v něčem jako OBI, Walter, holka z prodejny, Peter

H: Můžu vám lidi s něčím pomoct?
W: Ano. Hledáme nějakou elektrickou pilu, nejlépe vícerychlostní se snadno nahraditelným ostřím
H: Co budete řezat, dřevo?
W: Lidskou tkáň, maso a kosti. Je tužší, než by se mohlo zdát.
P: Není to tak hrozné
W: Vlastně, mohlo by to být horší
H: Myslím, že pila, co hledáte, je právě za tímhle rohem, vedle routerů
W: Děkujeme
Autorská citace #61
11.1.2010 20:06 - gilhad
OBI rulez :) kdyz to muj GM zacne prehanet s drsnenim, tak postava vyrazi na nakup a pak se zacnou dit veci. Objede par srotaku, OBI, vietnamskou trznici a obchodak, nabere strasnou spoustu vetese, naradi a vybaveni a GM se zacne chytat za hlavu, protoze sice vi a vidi co postava dela, ale nevi proc, nicmene tusi podlou zradu. Tusi spravne :)

Jeste uvod do sveta - SR2-3, postavy priblizne zacinajici, opozice vetsinou spis ve stylu Wu-Shu - protivnik ma VZDYCKY dost pohunku, zdroju, nejlepsi technologie, co si jen vzpomene ... v mnozstvi v jakem si vzpomene ... ale souboje se resi dle pravidel SR ...

Takze muj zacinajici mag a jeho pritel decker se dokazou prosneakovat do tovarny, kam ma nabehnout protivnik (chce tam ukrast neco, co nas taky zajima), ktereho nutno zastavit a vybrane jedince (ty nejdrsnejsi) zajmout. Kryti mame jako "revizni technici" - cili prakticky zadne zbrane neprichazi v uvahu (stejne nemame a neumime s nima). Venku nedaleko ceka bojovy zbytek tymu jako zaloha a podpora. Noc, mistni hlidka (asi 50 maniku) cumi na televizi, kam decker streamuje motivacni akcni filmy (na rozdil od bezneho nudneho programu - chceme je mit akcni). Ja pokracuju v provadeni "revize" = zapastovani vsech pristupovych chodeb ve stylu "sam doma" a mnozstvi prekonavajicim 13-lete Drakobijce. Kratce po pulnoci to vypukne - Utocne komando (BTW: experimentalni modely Aresu, vcetne vybaveni, namunchkinovani elektronikou a biowarem kam az pravidla umoznuji, pripadne i dal) vyrazi branu, vyskakuje a vykopava dvere objektu. Hlidaci se zacinaji hybat ... Komando vlitne dovnitr (4x vic akci za kolo, nez normalove), kouzelnice jednim Stunbolem (protoze ma mensi odliv - pro ni vlastne zadny) uspi 25 obrancu, kteri padaji k zemi (na ktere nastaci Stunball, ty dorazi uspavaci plyn...), komando se deli na tri casti, kazda razi do jedne chodby. Nekdo strili davky utocnou puskou (wow, komando je opancerovane tak, ze si nemusi ani hazet na obranu). Ja z ukrytu kouzlim (wow, komando je magicky chraneno, musel bych prehodit na sestistence 13, aby se tim museli zacit vubec zabyvat) a pak vypukne peklo na zemi. (GM:Plan komanda = vlitnem tam woe, co se hne postrilime, v poklusu probehneme ty budovy, sejdem se nahore, otocime artefakt, probehnem zpatky poklusem, co se hne opet postrilime, padame pryc - za 15-20 sec to davame v pohode, neni to poprvy ...){Hrac: ma na to jiny nazor a artefakt uz je tou dobou stejne davno v bezpeci a na ceste pryc ...}

Realita: v chodbach exploduji dymovnice (WTF, mame infra v prilbach, np), a cinska pyrotechnika (WTF, mame jeste ultrazvuk a radar), male naloze za stropnimi a bocnimi panely exploduji, plechove desky vsude prez cestu (WTF, to nezastavi ani malorazku, my mame kulomety), kvuli vsudypritomnemu dymu (a nahackovanemu systemu) spousti protipozarni ochrana (WTF, nejaky dest nas nerozhazi) {to sice ne, ale stejne uz neni na krok videt} (WTF, to probehnem, ne?) {trochu to komplikuji draty natazene ve vysi kolen, pripadne padaji ze stropu, ktere jsou pod proudem} (proste preskocime) {a doslapnete na rozhazene skobic=jezky=spanelske jezdce (loot z minule vypravy)} (WTF stejne mame okovane podrazky) {Coz je vzhledem k namydlene podlaze, kterou sprchuje pozarni system, jsou na ni louze vyjeteho oleje a kulicky z lozisek nepochybne VELKA vyhoda} (F*CK) postup se ze sprintu zmenil na opatrnou chuzi provazenou vyrazenim klimbajicich panelu ze zavesu (WTF, na to si ani hazet nemuseji) {To sice ne, ale porad to jsou akce, ktere na to musi utratit} Kouzelnice to smahne Powerbalem, co i z obrnenych lidi nadela fasirku {fajn, akorat, ze tyhle kramy nejsou zive, takze neodolavaji telem (cilove cislo 3), ale object Rezistenci (prehazuj 8 az 10, plus samozrejme vsechny postihy za viditelnost a tak) - vetsina objektu dostava castecne zraneni, tedy z nich vypadavaji ruzne velke kusy a soucastky {A ja do toho sesilam Poltergaista, co to vsechno udrzi ve vzduchu} ... takze postup velmi pomaly a opatrny {a davejte si bacha na ty masky co mate, protoze ten uspavaci plyn, co jste sem nahazeli tu furt jeste je a vzduch je plny ostrych ulomku}

Po neskutecne dlouhych 30 sec, kdy komando slavne dobylo asi prvni 1/10 chodby dorazi konecne posily - hlavne rigger s protitankovym kanonem a zradce v radach komanda KONECNE zacina zrazovat a pousti se do vlastnich zezadu .... pak uz to jde rychle

Ovsem to, ze zacinajici postava s vybavenim z OBI uspesne zdrzi superkomando a zruinuje mu vsechny plany, to GM docela dostalo a mozna mu i nabouralo dejovou linii :)
Autorská citace #62
11.1.2010 21:02 - Jerson
Čtete dobře? A pak že jen já mám WTF momenty ve hře (: )
Autorská citace #63
11.1.2010 21:06 - Nachtrose
Jak se da tohle proves, bez toho, aby to GM odhalil hned v pocatku?
Autorská citace #64
11.1.2010 21:07 - Colombo
Jn, zas tu někdo hraje GM vs postavy:P
Autorská citace #65
12.1.2010 02:20 - gilhad
Nachtrose: No, on ten GM neni zase az TAK zkuseny, nechava delat postavy dost veci aniz by ho zajimaly presne dusledky a detaily (kdyz nahlasim taaaaakhle dlouhy seznam veci, ktere jsou v OBI dostupne, tak to odkyvne ale moc nebada co s nima pak ty tri dny delam, protoze se zabyva tim jake uuuuuzasne staty maji ty jeho CPcka) a hlavne se u toho pak docela i bavi, kdyz najednou jsou veci nejak uplne jinak (proste mu nedoslo, proc potrebuju tolik starych lozisek, kdyz jsem je zaplatil, tak je mam) ... a kdyz uz pak rozvinu svou strategii naplno, tak vetsinou nezmeni plan CPcek tak aby ji obesel, pokud CP nemaji jak zjistit, co se na ne chysta ... naopak se toho casto chytne a zacne prihazovat dalsi detaily, protoze plan zjevne zabral, ale takhle by to byle jeste barvitejsi (=vic vybuchu ala Holywood a tak).

Konkretne zde -
1. postava nakoupila spoustu zjevne neskodnych a dostupnych veci - ok, proti zakonum to neni a do hlavy ji nevidi
2. postava dostala cas na pripravu a pak se dostala do pozice, kde mohla zacit svou sabotaz (a GM se moc nezabyval tim CO PRESNE dela - {chystam si spoustu udelatek} (fajn, tvuj kontakt mezitim falsuje prukazky) ... {podle prikazu deckera instaluju jeho sabotazni veci, prudim vedce plus taaaakhle barvity popis pruzeni a instaluju svoje hracky - za panely je mista dost a cele to prestriknu montazni penou} (WOW, vedci te desne prudi a nesnaseji barvity popis, ale zvladas - decker chce abys instaloval jeste barvitejsi nesmysly, kterym postava nerozumi, ale byla instruovana jak na to a pritom chrasteni kostek a barvity popis dalsich okolnosti) .....

3. co presne tam je se vlastne resi az kdyz na to dojde rada a to uz je dost pozde {Takze otevreni dveri spustilo i ty moje hracky ...} (jasne, a utocnici maji taaaaakovehle bouchacky a taaaakhle s nima umeji a ... co vlastne delaji ty hracky?) {no od stropu se urve panel a zpoza nej}(mam odlozenou akci, sundam to davkou){vypadne sklenena lahev s louhem a kyselinou, pokud ji davka mine, rozbije se o zem, jinak to zvladne uz ve vzduchu}(A co to udela){no hlavne spoustu smradu a coudu ... ale oni maji reflexky, takze to stejne rozstrileli driv nez jim doslo co to je, ze ano?} (JO! a navic to zaclo leptat koberes a ten smrdi jeste hur a ...) ... a chycen je cely ptacek :) ... a samozrejme vsechny ty veci jse mel napsane na tom seznamu a mel vymyslene predem, takze to nebyl az takovy cheat, jak to na prvni pohled vypada ...

Colombo: No ono to je tak pul na pul - cilem neni zabit postavu, nebo projit bez jedineho problemu, ale spis udelat zajimavou akci a prijit s necim necekanym - takze se casto navzajem hecujeme a doplnujeme si veci navzajem {no, kdybych tam ted nabehnul, tak ho unesu moc snadno, nemel by tam byt aspon jeste jeden strazny uvnitr a mit na dverich aspon nejakou kameru?}(no jo, to asi jo, - sedi tam dva strazni a pred dvermi jezdi takova mala sonda ...) .... a naopak {takze tohle ssebou tahnu ...}(on ten kolega ti tam udelal jeste dvojite dno a pod nim je par armadnich dymovnic a tu katanu byste treba mohli propasovat rozlozenou v trubkach ssebou){Jo, to by slo - tsubu pohodim mezi nahradni dily a tan zbytek je docela uzky, to se da rozebrat a utesnit proti rachtani}(no, v tech trubkach to urcite nikdo nenajde, to by fakt slo) ...
Autorská citace #66
12.1.2010 02:26 - gilhad
Jo a pristi sedanku delam GM zase ja o on hraje s postavou, takze se tak stridame - a taky se tam casto podsouvaji napady protistrane (hodim si iniciativu){Hele, ty jsi hadi saman, tohle jsou hadi, nechces treba zkusit s nima promluvit?}(A jo, hodim so Diplomacii) .... (hele, nemohlo by tu tech straznych byt jeste par, ja mam takovy napad co s tema prilbama){no, oni by tu nedavali moc smysl, ale ted sis vsimnul ze jedna z tech hospodarskych budov jsou vlastne kasarna a tam urcite nejaci budou odpocivat}(PARADA, takze ja ...)
Autorská citace #67
12.1.2010 02:27 - gilhad
ops, nejak mi tu vypadava formatovani :(
Autorská citace #68
12.1.2010 02:58 - sirien
Píše:
nejak mi tu vypadava formatovani

možné, ale extrémně nepravděpodobné. Nemůžu se podívat do zdroje příspěvků, ale podle toho jak to vypadá bych si klidně vsadil, že máš špatně uzavřené tagy. Za každým textem který má být italikou, tedy takovým, který začneš tagem [i], musí následovat ukončovací tag [/i].

Jestli to máš nebo nemáš správně se můžeš ujistit v náhledu (takové to blokové tlačítko napravo nahoře nad oknem pro psaní odpovědi. Ty recyklační šipečky pak náhled aktualizují)

ostatně můžeš si u těch minulých příspěvků kliknout na EDIT (u Tvých příspěvků napravo nahoře tlačítko bloku s tužkou, nalevo od mazacího křížku) a zkusit, jestli mám pravdu :)
Autorská citace #69
12.1.2010 05:39 - Nachtrose
Gilhad: kdyz to takto rozpises, tak mi ten GM zase tak nezkuseny neprijde.
Autorská citace #70
12.1.2010 12:49 - Deathman
Píše:
11.1.2010 21:06 - Nachtrose
Jak se da tohle proves, bez toho, aby to GM odhalil hned v pocatku?


No ja osobne si vubec nestezuju ked su hraci vychcany ")
To ze mi zabily necromancera pred kterym mely utect, pouzitim podlej paste a nastrcenim jedneho chudaka co ich mal povodne iba zachranit mi sice trosku rozhodilo pribeh (ale zase nebyl problem do druhej hry trosku upravit seting v dalsom "dungu" inaci big daddy)

Pokal su postavy (ne hraci) dost chytre aby to vymyslely (lepsie ako to vymyslel GM ktory si spocital ze maju iba asi 10% sancu z ferovky vyjit zivy takze asi budu zdrhat) tak nech jo to jejich plus (vic hlav vic rozumu).

To je podobne jako kdiz jim nastrcite zavrazdenu postavu a nechate je nech si tvori vlastne konspiracne teorie (nakonec to skonci tak ze ta jejich bude tak dokonala ze si ju napisete jak pravu a svoju hodite do sufliku)
Autorská citace #71
12.1.2010 13:08 - Nachtrose
Smrtak: a ten svuj setting uz mas? At si za postavu zahraju este pred srazem :-P
Autorská citace #72
12.1.2010 16:07 - gilhad
Sirien - kdyz jsem si udelal ucet, pouzil prohlizec s obrazky a javaskripty a zpetne ukradnul sve prispevky, tak uz ty featury jdou pouzivat :)

Nachtrose - no uz spolu takhle hrajeme asi 6 let :) Takze ted je po mnohem lepsi nez driv, ale porad mam jak nahrano, tak nacteno, tak jsem jako hrac mnohem zakernejsi. Jeho problem je, ze veci moc nedomysli do dusledku (typicky - "tohle mi nedoslo ..."), zejmena ne predem, spis to tak nejak streli od boku a venuje se tomu, co zajima jeho (takze kdyz zacne resit jak jedna banda CPcek mydli druhou bandu CPcek a vsechno si to hazi tisicem kostek, tak u toho dost rostu) (a jeho postava si casto haze inteligenci na dalsi postup).
Ja zase mam tendenci veci prekombinovavat a videt problemy i tam kde nejsou a celkove dost kaslat na pravidla, protoze si je nepamatuju (jsem american, dospely, na silnici je normalni provoz, tak do cile proste nejak dojedu, ne?) a kdyz na neco nemam skill, nebo prislusna cisla, tak to radsi uroulplejuju, nez abych to zkousel nahazet (ano, vim, ze jsou skily na vyjednavani a tak, ale radsi rikam, co rika postava a GM si to bud nahaze, nebo zjisti, ze jsem mu to CPcko zase ukecal - kdyz ho zkusi zahrat).

Navic mam ten osklivy zvyk, ze sice poctive uvedu co postava dela, ale uz nikoli proc a moje postavy maji dost tendence spradat si vlastni plany. V jedne kampani (Shadowrun, rok asi 2053+) moje postava inkognito zalozila, vybudovala a provozovala docela rozsahlou skupinu "RPG Support Group", ktera hrala LARPy v Seatlu po hospodach (kde se kampan odehravala). Skupina zahrnovala asi 40 lidi, rozdelenych do 4 skupin, ktere toho o sobe navzajem moc nevedely a kazda mela jine (a zamerne mylne a neuplne) informace. Takhle to probihalo asi rok herniho casu a 3/4 roku casu skutecneho, kdy GM sice videl, co tam delam, ale vubec netusil, co tim sleduju, nicmene se skvele bavil. Na sedanky RPG.S.G. se chodili divat bezni obcanci celkem pravidelne. Nektere veci si ovsem jela moje postava ve lastni rezii a bezni fanousci RPG.S.G. o nich nevedeli, zatimco clenove RPG.S.G. si nepovsimli, ze v nekterych vybranych scenach je nesleduje publikum obvykle, ale jine. (Proste se cestovalo po hospodach, nekdy se vedelo predem, kde to bude, jindy ne - nic az tak podezreleho). Vysledek toho se objevil az mnohem pozdeji, kdy moje postava najednou mela k dispozici alternativni identitu, ktera byla naprosto uveritelna, realisticka, vedelo se o ni, ze je s moji postavou na kordy a spousta vyznamnych CP (ano, vcetne policie a zlocineckych struktur) na vlastni oci videla, jak se s moji postavou navzajem urazeji, bojuji, delaji si naschvaly a jine osklivosti - takze nikdo mou postavu nepodeziral, kdyz se "ta druha" do neceho zapletla :) (a ti, kteri pomahali tuto iluzi vytvorit taky netusili vubec nic, ani ze tvorili nejakou iluzi.)

Ale hrajeme jak nas to bavi, to je asi to nejdulezitejsi :)

On ten rozdil zkusenosti a pristupu teda asi bude mit i neco malo do cineni s rozdilem veku - dotycny GM by nejen mohl byt mym synem, on jim i skutecne je :)
Autorská citace #73
15.1.2010 03:31 - sirien
Ha. Vypadá to, že každý díl seriálu Reaper přinese nové tipy na kreativní a praktické využívání výrobků z obchodů typu Obi...
Autorská citace #74
19.11.2013 17:06 - sirien
VAROVÁNÍ Informace o nehašeném vápně a souvisejících chemikáliích jsou chybné - látky jsou ve skutečnosti k likvidaci těl zcela nevhodné. všem zákazníkům se omlouváme za případné nepříjemnosti a slibujeme, že v brzké době informace aktualizujeme.


Pro naše Americké přátele nakupující u našich partnerů ve Walmart: Nezapomeňte, že u vás jsou zbraně legální! A to i mnohé takové, u nichž byste to možná nečekali - právě na Ty nabízíme na naši zákaznickou kartu slevy! Jde především o:
- plamenomety (pozor, v Kalifornii je nutno jejich vlastnictví nahlásit)
- miniguny vyrobené před rokem 1986
- katany (nabízíme tradiční Japonské i poctivou Americkou práci z oceli původem z USA, ke každé zakoupené kataně zdarma Evropský řemdich nebo Čínský řetězový bič!)
- děla (ke každému nabízíme 50% slevu na prvních 50 liber černého prachu - tedy na maximální legálně držené množství)
- granátomety (bohužel, granáty samotné kvůli jejich ilegalitě nenabízíme...)
- kuše (tradiční i moderní - dalších 20% slevy při nákupu sportovních potřeb za 500$ a více)
- hřeby na boty (hodí se ke šplhání i k sebeobraně), boxery, nože atp.
- návody na výroby zbraní a doplňků (tlumiče...) jenž není legální zakoupit, avšak je legální si je vyrobit
- Trannerite (náhražka za všechny ty ostatní trhaviny a výbušniny, jenž už prodávat nesmíme)
- Vrhače harpun
- pro fajnšmekrymáme i pěknou sadu nunčaků, pro gentlemeny pak zbrusu novou módní kolekci deštníků se skrytými čepelemi
Autorská citace #75
20.11.2013 08:14 - Colombo
Ono ani Termit není těžké vyrobit.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.14391803741455 secREMOTE_IP: 54.227.136.157