Alnag píše:
Můj dojem z toho co píšeš je, že se vyplatí důkladně promyšlené menší množství pořádných bojů než systematické (a monotónní) bitevní na každém rohu.
Ano, ale nemusi to byt pravidlo, kdyz mas sestavenou skupinu munchkinu a je vhodna nalada, tak se da celej vecer probojovat. (uz se nam to taky stalo)
Kubulinek píše:
Otázka: co je to styl "čísnké wushu"?
najdi si na youtube nebo csfd fearless, jak rika yashamaru
(hodil bych ti odkaz, ale radsi z prace nelozim na moc stranek; paranoia :))
Kubulinek píše:
Ale spíše jak zaručit, že nepřátelé nebudou "příliš" slabí nebo naopak silní. Nějaká univerzální rada?
Univerzalni asi ne. Nastesti jsou nepratele v MM bezproblemove expove ohodnoceni, takze je to jako stavet armadu do warhammeru :D
Dobre je mit moznost boj nejak prerusit. Pokud se bojis, ze druzina zacne prohravat, tak treba prichod strazi, sesuv laviny, zachranne NPC, vybuch, drak na nebesich (obe strany se musi schovat) nebo neco takoveho. Pokud se bojis, ze druzina vyhraje moc snadno, tak nechat dorazit posily, nebo nechat nepratele vytasit nejakej magickej predmet, bo alespon lecive lektvary.
Nektera strana se taky muze stahnout, jak rika jerson, abyse mohli utkat pozdeji za priznivejsich podminek.
Obcas se to da vyresit i pekne po staru. Postavy nezemrou, ale proberou se v temnem dungeonu ... to mam rad :)