Střípky

Rytíř
17.6.2007 22:24
K: Nový kabátek
Vážení a milí čtenáři! Prosím neplašte se, toto je pouze cvičný poplach. :)
Autorská citace #1
17.6.2007 22:24 - Joe
Výborne! Už len keby bolo novinkou vyhľadávanie, tlieskal by som! B-D

Len by som asi zrušil rozlišovanie veľkých/malých písmen... Myslím, že majorita používateľov to nepotrebuje a skôr chce niečo vyhľadať rýchlo.
Autorská citace #2
17.6.2007 22:30 - Alek
No jo, velky/malý písmena by zrušil každej, ale ono to prej není dost dobře možný. Alespoň to mi bylo naznačeno, takže to není nějaká spešl utilitka...
Autorská citace #3
17.6.2007 22:40 - Alnag
Ano, bohužel je to tak, jak píše Alek. Rozlišení malých a velkých se nám nedaří zbavit, ne že bychom ho tam chtěli. Nicméně tohle teď není až tak na pořadu dne. Spíš jde o to, jak se vám pozdává nová hlavní stránka a nové pravé aktuality...
Autorská citace #4
18.6.2007 00:14 - Joe
Nová hlavná stránka sa mi páči, aj aktuality.

Jedna poznámka k hlavnej stránke ale: zmysel tých "trojuholníčkov"... mi zatiaľ nie je jasný. Teda, zmysel by jasný bol, ale samotné prevedenie... ak mi ho vysvetlíte, tak ho možno pochopím, dovtedy sa mi tam ale tematicky nehodia, čili by som ich nahradil niečím graficky iným. Je to len môj názor?
Autorská citace #5
18.6.2007 08:14 - Bajo
No ja na ty trojuhelnicky nejdrive klikal v domeni, ze je to sipka posunu vyberu. No, nic. Ale to je jen detail, jinak se mi to libi a zatim nemam vytky.
Autorská citace #6
18.6.2007 10:59 - Alnag
Tak aby řeč nestála a pro možnost srovnání, tady jsou poslední dva návrhy, které jsme uvažovali předtím, než nám spadl vývojový server.
Nemusíte k nim ani přistupovat komplexně, ale pokud chcete nějak přispět, uvažujete které prvky z nich se vám líbí, které ne a eventuelně jak jinak byste to kombinovali dohromady...
Autorská citace #7
18.6.2007 11:08 - Joe
Default5 sa mi páči viac, ale pridal by som tam ľavý panel, ako je teraz (alebo v Asymetrii), neviem, či sa tie ikonky menia v závislosti na úrovni alebo nie, ale sú menej výpovedné...

Tie červené pseudo-trojuholníky mi stále nejako nesedia. ;)
Autorská citace #8
18.6.2007 11:12 - Rytíř
ano, o červených trojúhelnících sme taky debatovali.. jsou asi nejkontroverznější, buď se někomu líbí anebo ne. Nikoho nenechají chladným :)) Neboli, požadavek na oživení splňují beze zbytku... jde ovšem o to, která strana převáží, že :)
Autorská citace #9
18.6.2007 11:13 - Vannax
Fajn, že jsi sem dal ty linky. Když bych měl vybírat jen z těchto dvou, tak řešení "Asymetrie" se mi zamlouvá mnohem víc. Z "Defaultu 5" bych zase naopak použil ty ikony projektů v levém sloupci. Připadá mi to hezčí a přehlednější, než textová forma. Faktem je, že přehlednější to asi je jenom pro "navyklé" návštěvníky stránek.
Otázka ale je, jestli je to lepší, než textová forma odkazu. Především pokud sem přijde někdo nový mohlo by mu to dělat pár dní problémy, než by si zafixoval podobu každého loga a začal se v tom dobře orientovat.
Autorská citace #10
18.6.2007 11:14 - Alnag
Ad trojúhleníky - Ono v té světle variantě vypadají zvláštně, na bazilišku (tmavé verzi) mi to až tak nepřijde, ale vzhledem k ohlasům jsou to adepti na změnu.
S rytířem jsme ale třeba vedli diskusi na téma, zda u článků dávat datum a nebo ne. :-))
Autorská citace #11
18.6.2007 13:47 - Dalcor
Jako Vannax
Autorská citace #12
18.6.2007 13:52 - Aeris
Mne sa tento nový kabátik páči (Bazilišek skin). A trikrát hurá za prehľadnosť v Aktuálnej diskusii. :-)
Autorská citace #13
19.6.2007 16:54 - Jerson
Tak jsem vás chtěl pochválit za geniální rozvržení s tím, že stránky zatím ještě nefungujou tak jak mají, takže nebudu kritizovat, ale nepochválím. Důvodem jsou náhodně vybírané články pod sekcí "z archivu". KDybych se nezeptal Alnaga, tak by mi to asi nedošlo, pořád jsem se skrz nadpisy a ikonky snažil někam proklikat.
Popravdě - články s obrázky jsou naprosto nejvýraznější, a než mi došlo, že musím použít horní nebo boční lištu, abych se dostal tam kam potřebuju, tak mi to trvalo půl hodiny.
Takže budu mít jednu, zato zásadní výtku: Příliš mnoho rozcestníků, které jsou mimo hlavní prostor
Rozhodně by bylo mnohem lepší, kdyby základní sekce měly své vlastní obrázky, které by byly přehledně rozmístěné uprostřčed obrazovky. Takhle jsou fakt ty nejdůležitější věci vpravo, nahoře a vlevo, jen uprostřed ne.
Autorská citace #14
20.6.2007 10:52 - Dalcor
Přiznám se že ynní nemám přehled o nových článcích, poněvadž jsou jenom na main a já mám všechn boommarky zodkazované do diskuzí... ach jo hlasuji pro zařazení nových řčlánků zpět do aktuálních diskuzí nebo udělat podobné okénko na články pod diskuzemi...
Autorská citace #15
13.3.2008 15:41 - Joe
Chlopi, hádam to patrí sem - skin non.d20 je pekný, ale keď je v príspevku quote a za ňou text, tak je to dosť nezrozumiteľné - citácia je viditeľnejšia ako samotný text príspevku. Nešlo by to nejako farebne "vymeniť"?
Ešte by som pri citáciách pridal pár pixelov okolo nich voľných, ak sa dá. Aby nebol text nalepený hneď na ne...
Autorská citace #16
13.3.2008 17:24 - Malfin
Smím-li také se svou troškou do krámu tak ty trojúhelníky musí vypadat dobře na černém podkladu. Ale na tom bílém jsou jak pěst na oko. Ikony místo textu je hezký nápad a vypadá to parádně. Pro nového návětštěvníka to bude ale asi dosti matoucí.
Autorská citace #17
13.3.2008 17:33 - Alnag
Čéče kubulínku vůbec nechápu o čem to mluvíš... jaký trojúhelníky? Jaký ikonky místo textu?
EDIT: jo, už jsem to pochopil... néé, to jsou staré pracovní verze... nic aktuálního.
Autorská citace #18
13.3.2008 18:41 - Malfin
jééé moje chyba...nekoukl jsem na datumy :D
Autorská citace #19
13.3.2008 18:51 - sirien
DaTA
Autorská citace #20
13.3.2008 19:32 - Joe
A ja, a ja???? Buhuhuhuheeeeee.....
Autorská citace #21
13.3.2008 19:38 - Alnag
Joeyeti - musíš vydržet, až si tě přečte autor skinu. :)
Autorská citace #22
13.3.2008 20:45 - Rytíř
Joe: hele, tak jestli si připadáš málo výrazný, dávej prostě svůj text rovnou do QUOTE a je to.. ;)
(Teda kruci já mam dneska vtipnou! Asi bych už raději měl zmlknout, co..) :)))
Autorská citace #23
13.3.2008 23:02 - Joe
Zabte jej někdo!
Ale predtým....ahem....*kašl* tie farba *kašl*
Autorská citace #24
13.3.2008 23:08 - Alek
píše:
citácia je viditeľnejšia ako samotný text príspevku. Nešlo by to nejako farebne "vymeniť"? Ešte by som pri citáciách pridal pár pixelov okolo nich voľných, ak sa dá. Aby nebol text nalepený hneď na ne...
Tak snad trochu opraveno...zvětšit okraje okolo citačního bloku by možná neškodilo tak nějak globálně (Maxi? :-)). Barvičky jsem trochu upravil, i když asi ne tak, jak jsi navrhoval, Joe. Ale snad je to lepší...?
Autorská citace #25
13.3.2008 23:18 - Joe
Lepšie, Alek, lepšie ;)
Autorská citace #26
14.3.2008 08:53 - Max
"okraje okolo citačního bloku"
OK, dal jsem jim trochu prostoru.
Autorská citace #27
14.3.2008 09:00 - Joe
Domo arigato, Maxi-san!
Autorská citace #28
15.3.2008 20:58 - Rytíř
Mimochodem, těm kdo si ještě nevšimli: rozhodli jsme se sladit navigaci mezi jednotlivými stránkami webu pomocí jednotného rozcestníku projektů. Jedná se o onu novou lištu úplně nahoře, nad logem stránek; stejná je pro všechny stránky projektů. Není křiklavá a přitom je vždy po ruce. Nám se moc líbí, musíme si jí pochválit ;)
Levé menu, kde dosud odkazy na projekty webu d20 byly, se nám tím pádem uvolňuje na spoustu jiných, zajímavých věcí. Finální podoba ještě není stoprocentní, i když nějakou představu už máme. Jako vždy, i v tomto případě nicméně uvítáme všechny vaše případné postřehy, návrhy či komentáře!
Autorská citace #29
15.3.2008 21:00 - Alnag
Po přechodnou dobu jsou menu dostupná obě, abyste si zvykli, ale v nejbližší době levé menu zmizí. Co bude místo něj se ještě uvidí, pokud máte nějaký brilantní nápad, sem s ním...
Autorská citace #30
20.3.2008 20:09 - Gurney
Proč je teď SRD na wikině? Nějak nechápu důvod a moc přehledný to není.
Autorská citace #31
20.3.2008 21:14 - Rytíř
A saprlot, ono už to ukazuje na wikinu? Hm, no fakt... To je Gurney naše představa budoucí podoby online překladů. Stará html verze nadále samozřejmě existuje, ale protože jsem jí měl na hrbu já, dobře vím, kolik dalo práce v ní stmelit nejrůznější překlady.. a jak dlouho to trvalo, než jsem je tam dal. Proto vznikl nápad s wikinou, kde mohou registrovaní šikulové rovnou překládat to, na co mají chuť...
Ale zatím jsem se nedokázal dokopat k tomu převést tam vše, co je v html verzi překladů SRD. :( Jinak co se týče přehlednosti - v čem je problém? Klidně povídej, rád to případně změním k lepšímu!
Autorská citace #32
20.3.2008 22:33 - Gurney
Rytíř: Přijde mi že je docela problém vůbec dohrabat kde žeto srd vlastně je (chvíli jsem zíral kam jsem se to dostal) a nevím jaké dovoluje wikina úpravy tabulek a podobné věci ale původní SRD mělo docela fajn odlíšení řádků tabulek barvama, bylo by fajn mít na wiki aspoň ohraničení tabulek aby se to nepletlo s ostatním textem a u featů je nevímproč typ featu napsán v rámečcích pod názvem, což mi přijde docela matoucí. Předpokládám že viditelné tagy se ve finální verzi ještě opraví. No doufám že to nevezmeš jako rejpání :)

Btw všiml jsem si že seznam kouzel pro čaroděje a kouzelníky má docela mezery, je tam celkově snad míň kouzel než ve skutečnosti kouzelník má na každou úroveň.
Autorská citace #33
24.7.2008 08:16 - Treven Orboven
Jak se tak tady na to Vaše vzkvétající děťátko, chlapi, koukám, je mi líto, že už na takovéhle věci neinvestuji energii. Přestože nemám pochybnosti, kdo stojí za brilantním designem, nebudu gratulovat jmenovitě.
Jste opakem barbarů dnešní doby přátelé. Za to Vám patří nesmírná pocta. Ať Vám roste navštěvovanost.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.088608026504517 secREMOTE_IP: 3.149.25.85