Střípky

Dalcor
7.5.2007 15:30
Upír, nebo Vlkodlak co je více super?
Upír, nebo Vlkodlak co je podle vás více super?
Autorská citace #1
7.5.2007 15:34 - Alnag
V mém světě Creetu je upírství i vlkodlactví v podstatě totéž. Resp. jsou to různé varianty téhož - vílího prokletí. A super mi nepřijde ani jedno... nejvíc super je IMO být člověkem. ;-)
Autorská citace #2
7.5.2007 15:47 - Aeris
U mňa bodujú kitsune, upíri spolu s vlkolakmi spoločne zdieľajú až druhé miesto.
Autorská citace #3
7.5.2007 15:50 - Dalcor
liškodlaci :)
Autorská citace #4
7.5.2007 16:00 - Fibriso
Vampiric Drakodlak je best :)

a ted sem dostal nápad - Genderdlak - to je teprve vopičárna :D
Autorská citace #5
7.5.2007 17:29 - Rytíř
Jednoznačně upír přece.. jeho mrazivá, povýšená elegance mě vždycky brala. Ty uslintaný bestie moc nemusim, na pravý upíry nemaj :)
Autorská citace #6
7.5.2007 19:06 - Argonantus
Napíšu totéž, co na RPGF - kdysi jsem si myslel to, co Rytíř, ale pak jsem poznal tak bezva vlkodlaka, že jsem změnil názor.
A odpověď na otázku ... nejlepší jsou samozřejmě drakodlaci.
Autorská citace #7
8.5.2007 06:17 - Rytíř
Argo: kterýpak to byl, známe? Třeba mě taky přinutí to znovu přehodnotit.. :)
Autorská citace #8
8.5.2007 13:02 - Argonantus
Dorful. Stránky vlkodlaka.
Autorská citace #9
8.5.2007 16:36 - elwemage
Hmm jakoze oboji je celkem ohrane!!:D a kdys da dm do pribehu vlkodlaci doupe tak ho mam chut zabit:D
Autorská citace #10
8.5.2007 17:03 - Aeris
elwemage: Popros ho, aby vám dal do príbehu bandu weretaraskov, potom sa zrejme oveľa radšej vrátite k vĺčikom. :-)
Autorská citace #11
8.5.2007 18:23 - elwemage
No to neni o tom ze by byli silnejsi ale o tom ze jeden dm snich udelal potvory ktere si dal na 1 ranu takze to bylo dost o nicem byl to asi nejhorsi dm jekeho sem kdY potkal !!!totalne mi Vlkodlaky a vampiry znechutil!!
Autorská citace #12
8.5.2007 18:26 - elwemage
Hmm ale tu weretaraskove to zni docela dobre napsal bys mi neco o nich nebo dal aspon odkaz na net abych se treba podival na staty bych ho dal do pribehu !!!:D
Autorská citace #13
8.5.2007 18:28 - elwemage
Hmm ale jak o tom premyslim mohjl bych tam dat i Myšodlaka:D:D
Autorská citace #14
8.5.2007 18:47 - Aeris
elwemage: http://www.d20.cz/preklady/srd/nestvuryT-Z.html ... ale chcelo by to modifikovať, aby z toho mohol byť taraskodlak.
Autorská citace #15
8.5.2007 19:38 - Rytíř
Taraskodlak? Kristapána.. to jsou nápady :) Jako by sám Tarask nebyl dostatečně silnej a unikátní :)
Argo: dobrý stránky, líbí se mi, jak to vzal ten člověk vážně.. ale na upíry stejně nemaj - četl jsi Noční klub od Kulhánka? ;)
Autorská citace #16
8.5.2007 19:50 - elwemage
Nočni klub mam doma ale este sem ho necet je to od brachy a jaksika ted ctu Zeměplochu:D
Autorská citace #17
8.5.2007 19:53 - elwemage
Mno tak ten tarask je opravdu hodne sileny!!to by nase druzinka kde ma vetsina lvl 6-7 norozchodila:D Ps:je nas jenom 5 i s Dm
Autorská citace #18
8.5.2007 20:33 - unknown
upír
Autorská citace #19
8.5.2007 22:12 - Argonantus
Rytíř: No, není to špatný, ten Kulhánek, ale Dorful je v debatě daleko lepší. Za ta léta na netu jsem potkal málo úžasnějších jedinců. Jeho důslednost mne léta okouzluje. Upíry znám taky nějaké... kupodivu samé ženské. Z neznámých důvodů se do upírů stylizují často holky. Lady Candar, například.
Autorská citace #20
9.5.2007 09:29 - wraiths
ja urcite budu lobovat za dlaky. :-)
Autorská citace #21
9.5.2007 09:38 - Vannax
Co je více super? To hodně záleží na tom, jak která z obou potvor zapadá do příběhu, jak jí DM umí připravit, podbarvit a naservírovat. Jak napsal elwemage, tak se i z výtečného protivníka dá udělat ubožák, na kterého si člověk pak sotva vzpomene. Ale jde to udělat samozřejmě i naopak.
Koneckonců nemusí až tolik záležet na tom, jakého protivníka hráčům nabídnu, jako na situaci, ve které se objeví. Před pár dny jsem se bavil se svými hráči o průběhu kampaně, kterou hrajeme a překvapilo mně, jaké momenty jim uvízly v paměti. Něco z toho pro mně byla naprosto druhořadá setkání a pro ně zážitek, na který doteď vzpomínají....byť to bylo setkání "jen" s přirozeným lesním (vyhladovělým) zvířetem.

Ale to jsem trochu odbočil od tématu. Upír nebo vlkodlak? Kupodivu, přestože hrajeme v RL, kde by se tyhle potvory daly čekat za každým druhým rohem, do hry jsem zatím nenasadil ani jednoho z nich. Přeci jen mi inspirativnější připadají spíš jiné, běžnější bytosti - a jak jsem už napsal, hlavně situace, ve který se postavy hráčů ocitají.
Autorská citace #22
9.5.2007 11:31 - Rytíř
Vannax: ale no tak, neboj se toho a řekni, co se líbí TOBĚ. :) Oboje znáš, o obojím máš nějakou představu.. takže? Však o nic nejde - teda aspoň já chápal tenhle dotaz jako míněnou na osobní preferenci, nikoli až tak přímo na herní zkušenost nebo tak...
Argonantus: Že se upírky ženám líbí nepochybuji, protože obecný pohled na vlkodlaky je právě spjatý s tou primitivností, divočejšími pudy a hrubou silou. Kdežto upír, to je samozřejmě jiná sorta.. i když vynecháme eroticko/smyslné představy spjaté s odevzdáním se oběti a sáním krve ;) Obecně se má za to, že ženy nás muže civilizují. A kdykoli se v příběhu objeví střet vlkodlaků s upírem (stejně je zvláštní, jak často spolu vystupují, žejo), vždy je tam kontrast mezi primitivní divokostí a nespoutaností a uhlazeným, maximálně civilizovaným (i když samozřejmě povětšině zlým) chováním.
Autorská citace #23
9.5.2007 11:51 - Vannax
Rycerz: Dobře tedy. Abys neřekl, že neumím hlasovat, tak mě spíš berou dlaci. A nejenom vlko-.
Přestože jsou jak upíři tak i dlaci dost zprofanovaní, oba to jsou a budou impozantní protivníci. Ovšem v případě upírů mi hrozba, kterou představují, připadá daleko míň očividná než v případě dlaků. A bohužel tím, jak jsou upíři podávaní po vzoru Drákuly, tak jsou obecně vnímaní jako takoví nažehlenci, kteří (když to hodně přeženu) přijdou, a řeknou: "Dobrý den, paní, můžu si od vás trochu cucnout?". Upíra je ale možné pojmout i mnoha jinými způsoby.
Ale když se mám volit mezi jedním a druhým, tak se rozhoduju jen podle toho, jak je která z potvor "profláklá".
Autorská citace #24
9.5.2007 14:00 - Spize
Upíři, samozřejmě. Ale spíš upír a lá barbar - vysokej, svalnatej chlápek beze stopy opálení, dlouhý černý vlasy, pořádnej meč u ruky... "Vampires appear just as they did in life, although their features are often hardened and feral, with the predatory look of wolves." Tvrdší a ruřivé rysy a lovecký vzhled vlků - to je ta část, co mě fascinuje. EDIT: Mimochodem, všimli jste si, že pokud pokud na něco aplikuju šablonu (Template)Upír, tak to nedostane Darkvision?
Autorská citace #25
9.5.2007 15:02 - Vannax
Tak koukám, že tady Dalcor nadhodil dotaz, ale že by sám napsal jestli radši tráví čas s vlkodlakama nebo s upírama, to ne... Dalcore, přiznej se.
Autorská citace #26
9.5.2007 15:11 - Rytíř
Vannax: ha, dobrý postřeh! :) tak šup Dalcore, ukaž nám co v tobě vězí ;)
Spize: fakt nemá vidění ve tmě?? no toto.. možná předpokládají, že to získá prostě díky tomu, že je to nemrtvý. Každopádně by to tam mohlo být, to je teda pravda.. no, u mě ho dycky měli, kluci ;)
Autorská citace #27
9.5.2007 16:37 - Spize
Rytíř: *krátké ověření v pravidlech* Aha, to asi bude kvůli tomu. Díky za upozornění.
Autorská citace #28
13.12.2007 07:50 - unknown
Půl upír a půl vlkodlak §:-)
Autorská citace #29
13.12.2007 11:36 - karel
Jednoznačne Vlkodlaci.Upiři jsou moc povyšeny a moc politikaří.Kdežto vlkodlak je prostě mašina na zabijeni.Netvrdim že upir neni ale vlkodlak se mi pro boj zda lepší
Autorská citace #30
13.12.2007 11:48 - wraiths
nevíce super je lovec obojího :-))
Autorská citace #31
13.12.2007 19:38 - Gurney
Určitě vlkodlaci, nenápadnej prošedivělej chlápek co se promění v obrovskýho prošedivělýho vlka a proskočí cihlovou zdí je prostě hrubost :-)

Nejlepší podání upírů je pro mě Vampire: The masquerade, kde po staletích postupně ztrácejí lidskost a čím dám víc se přibližují Bestii - stavu kdy se z nich stanou nemyslící vražedná monstra. Přesto že se musí krmit se každej z nich snaží se tomu za každou cenu vyhnout. Vlkodlaky jsem bohužel nečetl, kromě hodně zjednodušené verze, která mě moc nevzala.
Autorská citace #32
6.1.2008 00:38 - StorMCrusher
Já osobně bych asi hlasoval pro vlkodlaka, ale je to těžké rozhodování, protože záleží hlavně na světě... Třeba upíři z Warhammeru mají něco do sebe, vydávají se za nesmrtelnou šlechtu a lidi berou jen, jako kořist. Stále žijí ve válce, čímž usilují o vládu nad světem :-) sice poměrně ohraná pohádka, ale na upíry mi to celkem sedí. Daší druh sou ti, kteří mají dlouhatánský rodokmeny, žijí nenápadně, díky čemuž se dožívají požehnanýho věku.
Pravej důvod, proč sem teď píšu je, že sem právě došel od tv, kde dávali film Interview s upírem, je to celkem slavnej horor. V tom filmu de o to, že upír se zpovídá jednomu redaktorovi a vzpomíná na ten svůj 500 letej "život", ale hlavní poenta je, co vlastně má takovej upír s tak dlouhým životem dělat... To je věc, nad kterou se chci pozastavit, upíři se snaží přežt, nad vším moc uvažujou a pokud se nesnaží převzít vládu nad světem :-) musí to bejt strašná nuda.
Důvod proč teda hlasuju pro dlaka je, že ten si aspoň užívá, páč je mu clekem jedno, jak dlouhej život může mít, on si nezakládá na budoucnosti, on žije pro okamžik, dělá si co chce, což mu jen tak někdo nezabrání. Vlkan se sice nedožije tak vysokýho věku, protože on se nějakej ten dobrodruh, kterej ho nakonec vyřídí najde (když vezmeme v úvahu, že po vlkodlakovi půjde víc lidí a snáze ho najdou), ale přece je to pořád lepší, než hnít v nějaké zatuchlé rakvi a čekat až příjde moje chvíle...
Autorská citace #33
6.1.2008 00:40 - StorMCrusher
PS ten unknown 6.1.2008 00:38 sem já, akorát sem se asi omylem odhlásil
Autorská citace #34
6.1.2008 00:42 - Gurney
unknown(?): Přesně tak :)
Autorská citace #35
6.1.2008 00:47 - Gurney
StorMCrusher: Napadlo mě že bys to byl ty, ale říkal sem si že je to blbost :))) a rozhodně bych nečekal že koukáš na takový filmy :)
Autorská citace #36
6.1.2008 03:12 - Malabar
Interview s upírem , muj oblibenej upiri film, i kdyz ho vetsina lidi odsuzuje.
Autorská citace #37
6.1.2008 09:29 - Malfin
Já ten film viděl včera poprvé. Přišlo mi to jako zajímavá myšlenka. Nebylo to špatné a doknce jsem se chvílema i zasmál. To StorMCrusher: myslím, že ono i toho upíra si nějaký ten dobrodruh může najít :) Ale co na takového upíra teda vlastně platí? Krucifix? svěcená voda? Osikový kůl? Oheň?
Já osobně bych asi hlasoval pro upíra. I když je to asi těžké rozhodování. Ale snad právě proto, že upír se může stát "mašinou na zabíjení" a zároveň to může být vzdělanec. Viz. například Regis ze Zaklínče :)
Ale co třeba film kde jsou oba druhy "po kupě"? Underworld?....
Autorská citace #38
7.2.2008 21:21 - StorMCrusher
Vzdělaná mašina na zabíjení, to zní zajímavě :-D Underworld je celkem dobrej film, nejlešpí na něm ale byla Kate Beckinsale.
A tak mě napadá, že nejvíc bych si chtěl zkusit postavit se upírovi, nebo vlkodlakovi, protože největší borci sou přece "obyčejní" humani, kteří zvládnou i bestie s tolika výhodama. Pěkně v ruce svůj jedenapůlručák, pochmurný počasí, mlžnej opar nad vzdáleným paloukem a já stojící tváří v tvář obrovskýmu chlupatýmu lykanovi. Možná bych byl za pár úderů srdce trhán na kusy, ale prostě bych si to chtěl vyzkoušet :-)
Autorská citace #39
8.2.2008 10:07 - Malfin
StorMCruser: Pěkně vykreslená bojůvka...."opar na vzdáleným paloukem, město se ještě neprobudilo ze své noční můry. Vítr si pohrává s plášti obou postav...
Autorská citace #40
8.2.2008 10:39 - LZJ
A najednou ležíš odzbrojený na zemi a na krku cítíš ostré tesáky. Co děláš?
B-)
Autorská citace #41
9.2.2008 10:05 - Malfin
V tento moment už asi nic krom toho že tiše krvácím...:)
Autorská citace #42
10.2.2008 06:46 - Jerson
Kopnout do rozkroku ... No, to byla jen taková poznámka.
Jinak v pátek jsem si uvědomil, že upír v moderním světě je téměř úplně ztracen, v americe obzvlášť - ani jedny automatické dveře se mu neotevřou (: )
Autorská citace #43
10.2.2008 10:05 - Malfin
Jerson: Tak to je ovšem úplně nahraný...má štěstí že nemusí do Kauflandu pro slevněné rohlíky :D
Autorská citace #44
10.2.2008 10:07 - Alnag
Tak to vysvětluje, proč mají krevní banky dveře na kliku...
Autorská citace #45
10.2.2008 11:58 - Rest
Já jsem do hry zapojil vlkodlaky a přizpůsobil jsem je podle svého, protože mi přišli mnohem tvárnější než upíři. Jedna z postav, které masteruji, se stala vlkodlakem, což jí přináší následující: - při úplňku se mění automaticky, proměna je bolestivá a způsobuje zranění, zatím má velmi malou pravděpodobnost že proměnu vyvolá vlastní vůlí, je VELMI alergická na stříbro, při proměně má šanci že nad sebou ztratí kontrolu, proměna může přijít v krizových bojových situacích neplánovaně (jako berserk), stříbrné zbraně způsobují postavě výrazně větší zranění + o fous zrychlená regenerace, běžné zbraně mají o fous menší účinek, zvýšená síla při proměně
Ano, zatím tím dost trpí, ale až se naučí svoji novou schopnost ovládat, regenerace se zvýší a účinek běžných zbraní sníží, proměna bude přivolatelná vůlí a nebude tolik zraňovat, zvýší se i sebekontrola. Každopádně to přináší velmi zajímavé situace do hry (jak svému hostiteli vysvětlíte, že se vám u něj sice celý týden líbilo, ale nějak zrovna dnes byste se přece jen radši vyspali někde v lesích :))
Teď nastíním svoji představu upírů: upír má nelidskou sílu, je nezranitelný obyčejnými zbraněmi a jeho regenerace je pomalá. Má ale tu výhodu, že se může regenerovat celé měsíce, aniž by se musel živit, jen se někam zahrabe na skryté místo a hibernuje. Česnek mu nevadí ani v nejmenším, dubový kolík v srdci mu zabraňuje regenerovat. Nemá krev a tudíž je jeho tělo vyschlé, ale nepotí se a proto se ani nemyje. Na tom, že upíři nedokážou překročit tekoucí vodu je jen zlomek pravdy. Upírům je kontakt s vodou nepříjemný a vodu vážně nemají rádi, asi jako kočky, někteří z nich proto neumějí plavat. že by ale nedokázali přejít most přes řeku, to je kravina. Někteří dokážou létat, ale sluneční světlo je zraňuje (silný letní žár je může spálit do minuty).
Možná jsem upíry trochu znevýhodnil, ale postava s lykantropií je podle mě mnohem zajímavější a hratelnější.
Autorská citace #46
10.2.2008 12:06 - Alnag
Rest: Jen pro upřesnění kontextu... hraješ D&D?
Souhlasil bych, že postava s lykantropií je zajímější tím, že nad sebou tak trochu ztrácí kontrolu, zatímco upír je jen víc "nadupaný".
Autorská citace #47
10.2.2008 22:53 - Jerson
Tak nevím, jestli je ve hře výhoda, že se upír může pár měsíců léčit někde zahrabaný - co z toho? A stejtě tak když nad sebou lykantrop ztratí kontrolu, znamená to, že jeho postavu přebírá Vypravěč?
Autorská citace #48
11.2.2008 09:36 - Argonantus
Nejvíc super je drak. Jen tak mimochodem.
Autorská citace #49
11.2.2008 10:53 - Jerson
Za draky se špatně hraje jako za postavy. Možná tak malá dráčata, ale co s velkým drakem. To už jsou upíři i vlkodlaci o něco lepší.
Autorská citace #50
11.2.2008 17:02 - Malfin
Tak hrát za draka mě nikdy nenapadlo...
Autorská citace #51
12.2.2008 12:48 - Rest
alnag: hraju, leč pravidla na upíry ani vlkodlaky jsem nikde nesháněl. Radši jsem si vymyslel vlastní, jako na leccos :)
Autorská citace #52
23.6.2009 14:33 - Mistaya
hm... za draky hraju, ale jen v onlinových hrách :o)
Jinak film Interview s upírem je fajn. Ona Riceová-autorka toho příběhu, i mnoha dalších-je velice čtivá.
Já nevím, jestli to jde jen tak vybrat. Asi jde o typ příběhu. Jestli se tam bude víc hodit upír, či dlak.
Poslední dobou ale hraju spíš dlaky, než upíry.
Autorská citace #53
29.6.2009 12:31 - j.
No upíři mají rozhodně něco do sebe, ale já mám radši vlkodlaky.
Autorská citace #54
29.6.2009 14:57 - Sethi
pro mě to jsou upíři - od okamžiku, kdy jsem se oprostila panické hrůzy, která způsobovala, že jsem se nedokázala ani dívat na obrázek netopýra, se upíři hbitě vyšplhali na vrchol žebříčku oblíbenosti.

vlkodlaci můžou být hustí, drsní, obdaření zvířecí přitažlivostí, ale upír bude vždycky stát nad vlkodlakem - ať je zobrazen jako uhlazená břitva v obleku, nebo vraždící monstrum utržené ze řetězu. řekla bych, že je to z části proto, že je to hrozba ne tak očividná, přesto nepopiratelně přítomná, a často velmi dobře kontrolovaná - což dělá z upírů daleko horší partnery k vyjednávání. vlkodlak, hnán zvířetem, se utrhne ze řetězu spíš dříve, než později, a člověk si tak nějak vypozoruje, co by to mohlo způsobit (třeba jako... úplně cokoli =) ); upír, oproti tomu, sám sebe kontroluje, a vy víte, že může kdykoli vybuchnout... a nevíte kdy... jen že to bude až se jemu samotnému bude chtít... což může být... naprosto... kdykoli.
Autorská citace #55
29.6.2009 15:20 - Rytíř
Uši: Vidíme to stejně :) A to navzdory pokusům namluvit mi, že vlkodlaci jsou vlastně moudrý druidové natolik spjatí s přírodou, že jsou skoro svatí a natolik nad věcí a běžnými instinkty, že upíři jsou proti nim jen bestiální nemyslící zvířecí věčně hladová monstra :))

Rest: Pro upíry i dlaky jsou v D&D docela přesná pravidla, zkoušel jsi je? My ano, ve hře, a i když tam bylo dost znát, že jsou prostě silnější, tak pokud s dodržel ten rozdíl úrovní, co v pravidlech doporučujou, ještě to jakžtakž šlo, schopnosti "obyč." postav to dost doháněly..
Pokud si dobře vzpomínám, tak kámoš hrál tygrodlaka a po pár bojích ho to omrzelo, neměl moc bohatý repertoár, co s protivníky dělat, jak taktizovat a to mu chybělo. Jen všecko rozdrápat na kusy omrzí dřív než by jeden čekal.
Autorská citace #56
29.6.2009 15:21 - yokuzava
Ke hrani draku, treba ve DnD 4E muzes hrat drakorozeneho, a podle Dragonlance i jinych informaci v literature se draci umeli menit na humanoidy tak proc by mel byt problem hrat za dospeleho draka? :) Pravidla pro hrani upiru a dlaku jsou myslim bud jako doplnek nebo primo soucast pravidel Shadowrunu. Dokonce jsme v dobach kdy bylo s kym hrat hrali upirsky klan. :)
Autorská citace #57
29.6.2009 15:29 - Merlin
nemůžu si pomoct, ale taky mám raději vampíky :P

ale docela často (v současnosti opět)mám ve světě stát, který je obýván dlaky. Má vlastní politiku, cíle...což je rozdíl od upírů, kteří jsou součástí jiných národů...
Autorská citace #58
29.6.2009 15:37 - Sethi
přiznejme si... upíři jsou prostě sexy...

a vlkodlaci smrdí.
Autorská citace #59
29.6.2009 15:46 - Merlin
a sou chlupatí..nemám rád přírodní typy...když si představím takovou vlkodlačicí..........uaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Autorská citace #60
30.6.2009 20:00 - Magus
No záleží jake upiry mate na mysli...lidi se zubama nebo hnusny obludy s kridlama?
Autorská citace #61
30.6.2009 20:06 - Colombo
A co Lidi s křídlama a hnusný obludy se zubama?
Autorská citace #62
30.6.2009 20:10 - Magus
Lidi s kridlama a zubama...upir 4ever!!
Autorská citace #63
30.6.2009 20:17 - Sethi
obludné zuby s lidskými křídly, jedině.
Autorská citace #64
30.6.2009 20:37 - Nachtrose
ušijakořidítka píše:
obludné zuby s lidskými křídly, jedině.


Vila zubnicka? o.O
Autorská citace #65
30.6.2009 21:57 - Malfin
V neděli jsem měl první možnost zahrát si upíra ve WoD:M. A musím říci jediné: JSEM NADŠEN! Upír je prostě sexy, jak píše Sethi.
Dlaka si představuju jako stroj na smrt.
Autorská citace #66
30.6.2009 23:00 - Lotrando
jste všichni odporně dekadentně civilizovaní. není nad to, něco pořádně roztrhat. svého času jsem vytáčel spoluhráče průpovídkou, všechno se dá roztrhat, ještě jsem nepotkal nic, co by nešlo. v některých situacích si mysleli, že jsem zešílel. to jsem s Almim ještě pařil DrD :)
Autorská citace #67
1.7.2009 07:42 - Jerson
Popravdě, zobrazování vlkodlaků jako zuřivých nemyslících bestií mi už leze krkem, zvláště když je to pojato jako projev té vlčí stránky. Já v tom vidím jen neznalost a omezenost autora takového výtvoru.
Vlci neútočí v zuřivosti, dokážou velmi dobře spolupracovat, rozhodně neotvírají tlamu a necení "zuřivě" zuby (protože to je výraz strachu), a hlavě umí zdolat i mnohem většího tvora
Zuřivá skákající trhajícíc nemyslící chlupatá smradlavá potvora je podle mě ta lidská část vlkodlaka.

Upíři mi naproti tomu přijdou spíše jako kočky, nečitelní a jistým způsobem noblesní, ale zase neschopní spolupracovat a porazit tvora, který je větší a silnější než oni. Troufnou si jen na ty, nad kterými mají v dané chvíli převahu.
Autorská citace #68
1.7.2009 08:01 - Rytíř
Jo, srovnání upír = kočka, vlkodlak = pes celkem sedí... i to vystihuje, proč se maj tak rádi ;) Zajímavý ovšem je, že obvykle mají otočené sociální role - vlkodlak bývá samotář, upíři často bývají pohromadě s jinými upíry.. Což teda zase moc přirovnání kočka/pes nesedí.

Jo a zuby zvíře cení když má strach, aby zastrašilo protivníka, ne? Pročež se to vůbec nevylučuje, že to dělaj často a před bojem, bych řek :) Leda že bys naznačoval, že vlkodlak neví, co je strach. Ale to asi těžko, páč takovej tvor by fakt byl jen nemyslící vražedné monstrum.. :)
Autorská citace #69
1.7.2009 08:08 - Lotrando
To by nebyl Jerson, aby nebyl jiný.

Vlkodlak není vlk.

Rytíř: byla to postava chrámového strážce, byl zasvěcen bohu a strážil hrobky, něco jako pyramidy v Egyptě, když ještě kolem byly chrámy a tak. No a jednoduše se nebál, protože nemrtvé občas musel usměrnit a smrt mu nedělala problém, byl jeden z vyvolených. Navíc šlo hlavně o tom, že družina jednala jako banda žoldáků, naprosto odmítala podstoupit byť sebemenší riziko. moje pojetí jim trošku komplikovalo život, protože ta postava se byla ochotná pustit do křížku s čímkoiv, bez ohledu na riziko. Samozřejmě normální lidi a většina NPC ji nezajímali.
Autorská citace #70
1.7.2009 09:02 - Rytíř
Lotrando: teda, chvilku jsem netušil, o čem je řeč.. já s těma zubama a strachem reagoval ještě na Jersona, asi to bylo pochopeno jinak. :)
Nebojácný postavy jsou prima, souhlas :) Jen je třeba, aby měli v družině protiváhu, když se najde víc takových šílenců pohromadě, tak buďto začne být nadržování od DMa zřetelné nebo všichni záhy umřou :))))
Autorská citace #71
1.7.2009 09:16 - Sethi
Jeník pochopil, o čem je řeč, blondýnka ne.

ještě jednou pro pomalejší čtenáře, prosím? =)
Autorská citace #72
1.7.2009 09:36 - Merlin
ty ses odbarvila?
Autorská citace #73
1.7.2009 09:39 - Jerson
Rytíř píše:
Jo, srovnání upír = kočka, vlkodlak = pes celkem sedí... i to vystihuje, proč se maj tak rádi ;)

To je taky jen představa - pes a kočka se v pohodě snesou, když na to přijde

Píše:
Zajímavý ovšem je, že obvykle mají otočené sociální role - vlkodlak bývá samotář, upíři často bývají pohromadě s jinými upíry.. Což teda zase moc přirovnání kočka/pes nesedí.

No já nevím, kočky se taky drží pohromadě, ale loví každá za sebe. Moc filmů s vlkodlaky jsem neviděl, ale ty co jsem viděl (jako Underworld) mají vlkodlaky hromadné.

Píše:
Jo a zuby zvíře cení když má strach, aby zastrašilo protivníka, ne? Pročež se to vůbec nevylučuje, že to dělaj často a před bojem, bych řek :)

Někdy si všimni, jak vypadá cenění zubů když zvíře hodlá zaútočit a jak to vypadá, když se bojí a spíše uteče, nebo udělá rychlý výpad a pak uteče. Ve druhém případě odhaluje zuby o hodně víc (a samozřejmě to dává najevo ještě mnoha dalšími signály).

Lotrando píše:
Vlkodlak není vlk.

Není - ale kupodivu se mu tady i jinde připisují "vlčí" vlastnosti. Ano, asi by vypadalo blbě, kdyby člověk pokousaný vlkodlakem získal vlčí schopnost taktizovat při boji a spolupracovat, to by už nebyla taková primárně zabijácká bestie a nebyla by tak cool.

(A jo, dívám se na to jinak (: )
Autorská citace #74
1.7.2009 09:43 - Sethi
Merlin píše:
ty ses odbarvila?

nee...

špinavý blond, tak se tomu říká.

...i když u nás se tomu vždycky říkalo zech-... mokrá sláma.
Autorská citace #75
1.7.2009 10:23 - Merlin
no jo...takže nejseš čistá..teď už je mi to jasný
Autorská citace #76
1.7.2009 15:07 - trinitron
mno hele a co si myslíte o Underworld ??? Tam mi to přijde celkem dobře ztvárněný. I když příběhově to že si upíři podmanili lycany, aby je chránili ve dne když spí mi přijde jako zhovadilost. A přemýšlím i teď na soužití upírky a lycana co by z toho vzniklo a zdali by se taková rasa dala i aplikovat do hry :)
Autorská citace #77
1.7.2009 15:07 - trinitron
teda todle vše je z toho novýho dílu jinak je vidět že upíři byli s lycana asi odvěký nepřátelé.
Autorská citace #78
1.7.2009 15:53 - Jerson
trinitron píše:
A přemýšlím i teď na soužití upírky a lycana co by z toho vzniklo a zdali by se taková rasa dala i aplikovat do hry :)

MYslíš jako vzít munchkinoidní rasu vzniklou z člověka a vlka, přidat druhou munchkinoidní rasu vzniklou z člověka, netopýra, občas vlka a možná pavouka, to zkřížit dohromady a hrát výsledného übermunkinoidního potomka? (: )
Autorská citace #79
1.7.2009 15:58 - Sosáček
Píše:
no jo...takže nejseš čistá..teď už je mi to jasný

Nabizi se otazka, jestli neni ztrata casu rozlisovat od sebe bloncky ...

Jinak, vlkodlaci mi pripada mnohem zajimavejsi nez nejaky goticky chodici metafory na znasilneni ...
Autorská citace #80
1.7.2009 16:02 - Quentin
metafory na znasilneni :D :D
Autorská citace #81
1.7.2009 19:57 - trinitron
Jerson píše:
zkřížit dohromady a hrát výsledného übermunkinoidního potomka? (: )

No může to být možná nápad pro nějaké DMko a quest pro High Lvl skupinu zničit todle stvoření :)
Autorská citace #82
16.7.2009 17:24 -
jersone mozna mas pravdu ale skus premislet vlci neceni zuby kdyz se boji ale kdys maj vztek dokazou zabit i clena vlastni rodiny jo a este skus neco rostrhat neco co jeste zilo a vichutnej si ten pocit a premyslej otom jaky maj pocit ti vlci.
Autorská citace #83
16.7.2009 18:59 - Colombo
no fuj, kdo psal předchozí příspěvek?
s ceněním zubů, nemáš pravdu. Savci (a možná i někteří plazi) vyceňují zuby i když se bojí. Ale o tohle vůbec nejde, princip je někde jinde.

Představte si, že jakýkoliv souboj je nebezpečný, pro oba. I malá ranka může znamenat smrt. Proto když odhalíte, čím toho druhého můžete zabít, spíše ustoupí. Tedy: Savci ukazují zuby z důvodu zastrašení, hrozby. Útočící, agresivní, vlk je jiný, je klidnější, zaměřenější, je přikrčený, napružený.
Jaký pocit mají vlci? Z toho, že zabijou? Přemýšlej o tom sám. Ale bez toho antropomorfismu. Nemůžeš strkat do vlka lidský mozek.
Autorská citace #84
16.7.2009 23:57 - Lotrando
já viděl koně, jak se dokopali opravdu hodně, viděl jsem psi ve smečce, co si dokážou udělat. takže s tou opatrností bych to neviděl až tak žhavě. když má jedinec pocit, že má převahu, klidně do konfliktu jde. samozřejmě, když si měří síly dva samci co chtějí bejt alfa, tak patrně nejdřív zastrašují. teprve když je mladej moc drzej, dojde na zuby/kopyta
Autorská citace #85
18.3.2010 20:50 - Dracula
rozhodně upíři nic jinšího mě nebralo víc
Autorská citace #86
19.3.2010 09:01 - Magus
To sem nepsal já...ty chyby nejsou moje! Juchů...
No nic vlkodlaci jsou podle mě příšery a né lidé o upírech si to nemyslím. To se mi na vlkodlacích líbí...
Autorská citace #87
19.3.2010 10:04 - Merlin
Magus píše:
To sem nepsal já...ty chyby nejsou moje! Juchů...
No nic vlkodlaci jsou podle mě příšery a né lidé o upírech si to nemyslím. To se mi na vlkodlacích líbí...
zato tady jich několik najdu
Autorská citace #88
19.3.2010 10:11 - wraiths
Merlin: to by me zajímalo který to jsou a jsou tak zavazne, ze ti za to staly? zamen tecky za carky a mas to. :-) Jen jestli v tom neni spise antipatie. :-D
Autorská citace #89
19.3.2010 11:22 - Merlin
wraiths: ani ne...patiema netrpím :) Jen..no, těžko měnit tečky za čárky, když nejsou :) a v první větě napsat To sem...
A ano, stálo mi to za to...:) to víš, mě stačí málo.
Autorská citace #90
19.3.2010 11:34 - Nerhinn
Merlin píše:
mě stačí málo.
Autorská citace #91
19.3.2010 13:32 - Magus
Merlin: musím psát fakt spisovně aby se ti to líbilo?:)
Wraiths: dík;)
Nerhinn: =D
Autorská citace #92
19.3.2010 13:58 - Merlin
Magus: ani ne, pokud to není extrém, záleží mi spíš na obsahu :)
Autorská citace #93
19.3.2010 14:17 - Magus
Tohle, přiznávám, moc obsah nemělo...´=)
Autorská citace #94
4.4.2021 15:02 - Necromancer
Hej, teď mě napadlo, použil někdo z vás někdy hybrida? Jak byste ho navrhli? A jaké by měl mít CR? Díky.
Autorská citace #95
4.4.2021 15:06 - Aegnor
To je těžký ... vlkodlakem se musíš narodit, a aby se z něj stal upír, tak ho ten upír musí zabít a nakrmit vlastní krví. A jak všichni víme, štěkanátky moc zabít nejde. A v boji bych si na tu pijavici rozhodně nevsadil.

Takže - jak by takový hybrid vůbec vzniknul?
Autorská citace #96
4.4.2021 15:17 - shari
Aegnor píše:
Takže - jak by takový hybrid vůbec vzniknul?

V laborce šíleného vědce?

Hm... nebylo by špatný v takové laborce narazit na káď, ze které by vylezla nějaká polo-ne-chcíplá chudinka citlivá na úplněk a stříbro, dožadující se krve...
Autorská citace #97
4.4.2021 15:22 - sirien
Necromancer: copak, objevil jsi krásu Vampire Diaries? :D

Nicméně tohle byla zrovna jedna z těch myšlenek, co se mi tam moc nelíbily - obecně tuhle snahu o to dělat víc cool věci jen tím že zkombím všechno dohromady a udělám mega-mutanta mi nepřijdou zajímavý - a historicky většinou ani moc nefungujou a je to spíš známka autorského zoufalství. Ostatně i v těch Vampire diaries tohle bylo spíš z toho slabšího.
Autorská citace #98
4.4.2021 15:23 - Zarahel
Aegnor píše:
Takže - jak by takový hybrid vůbec vzniknul?


Neřešil něco takového Underworld? Tam byl tuším hlavní předpoklad nějaký gen nebo tak něco. Pokud si dobře vzpomínám. Jenže:

Aegnor píše:
To je těžký ... vlkodlakem se musíš narodit


Musíme asi prvně určit z čeho vycházíme, protože výkladů může být víc.. Teď mne tak napadlo, tenhle topic se váže jen na konkrétní setting, nebo je otázka všeobecná? :D Edit: Trochu mne mate ikonka Dragonlance.
Autorská citace #99
4.4.2021 15:33 - LokiB
Aegnor píše:
vlkodlakem se musíš narodit


Pročpak?
resp. nic proti tvým výchozím předpokladům ... ale zní na mě příliš autoritativně :)
4.4.2021 15:39 - Aegnor
Zarahel, Loki: No, vzhledem k tomu, že nebylo řečeno, o jaký svět/setting jde*, tak jsem vycházel z toho, co znám v současnosti nejlíp - Chronicles of Darkness.

No, ale trochu serióznějc. Z jakého základu tedy vycházíme? Je to upír, kterého pokousal vlkodlak? Je to vlkodlak, kterého zvládnul upír proměnit? Je to nějaká hříčka přírody (Vampire Diaries), nebo genetika (Underworld)? Je to něco, co vytvořili bohové? Experiment ze zkumavky?


*Dobře, z náznaků se dá pochopit, že by mělo jít o DnD světy, ale jak je dobře známo - muži náznaky nevidí a nechápou, je potřeba jim to přímo říct. :-)
4.4.2021 20:47 - Necromancer
sirien píše:
copak, objevil jsi krásu Vampire Diaries? :D

Už loni, jsem v půlce páté série. A The Originals mám asi první tři díky druhé série. Klaus je super, jako záporák i jako hrdina.
Aegnor píše:
vlkodlakem se musíš narodit, a aby se z něj stal

Nebo stačí když tě nějaký kousne...
Aegnor píše:
v boji bych si na tu pijavici rozhodně nevsadil.

Hele já jo. Já bych věřl rozdílu 10 stupňů CR ve prospěch pijavice.
Aegnor píše:
Takže - jak by takový hybrid vůbec vzniknul?

Přirozenou cestou? Proměněním vlkodlaka?
4.4.2021 21:22 - Log 1=0
Vzpoměl jsem si na tohle staré vlákno...
(Nic ve zlém, jen žertuji... Ale myslím, že pěkně vysvětluje, proč tu mají někteří k hybridům takové antipatie.)
4.4.2021 21:31 - Necromancer
LoG: No jestli platí heslo "Z půlky upír, z půlky lykan, ale silnější než oba.", tak tady to je novej adept na pozici vládce multiverza...
4.4.2021 21:33 - sirien
Log: what the fuck... kde a jaks tohle probohy vyhrabal? :D
4.4.2021 21:37 - Šaman
Kdybych měl vzít nějaké obecné zákonitosti v médiích (knihy, filmy, hry, komiksy) z mé sociální bubliny, tak:

- Zombie je nejnižší nemrtvý spolu s kostlivcem. Rozhodně se nemnoží kousnutím, někdo je probudil.

- Upír je buď prokletý, nebo velmi vysoký nemrtvý, který vznikl z mocné zlé postavy. Rozhodně dílo složité nekromancie, žádné kousnutí.

- Vlkodlak je buď prokletý, nebo nakažený kousnutím jiného vlkodlaka. Zvládání lykantropie je naročné, z většiny vlkodlaků se stanou bestie. Jsou ale známé případy, kde se s tím někdo naučil žít a dokonce využíval vlkodlačí schopnosti k dobru (Vincent ze Zaklínače, Angua od Pratchetta - oba důležité osoby městské stráže)

Btw o soužití moderní upírky a vlkodlaka je jeden komiks: Fangs
4.4.2021 21:37 - Dukolm
Necromancer píše:
Už loni, jsem v půlce páté série. A The Originals mám asi první tři díky druhé série. Klaus je super, jako záporák i jako hrdina.

Tak to počkej na tribrida :-D. Plus tam existují i upíří čarodějové/ky.
4.4.2021 22:37 - sirien
...neustále se ve mě rve zvědavost na to co se tam od s05 dál děje s nechutí zkazit si dojem z prvních čtyřech sérií.
5.4.2021 09:26 - Necromancer
Dukolm píše:
Plus tam existují i upíří čarodějové/ky.

Co já vím, tak nemůžeš být čaroděj a nesmrtelný zároveň.
5.4.2021 14:45 - malkav
Necromancer: Od dob hraní Vampire - Dark Age jsem se osobně dost odklonil od úzkoprsého definování upíra. White-wolfí zpracování rodných a garou (byť převedené do GURPS) se mi zalíbilo a myslím si, že minimálně jako inspirace je to použitelné i napříč systémy minimálně v té rovině, že i po proměně se nemusí postava (NPC) vzdát svého původního zaměření.
5.4.2021 15:09 - sirien
malkav: tak zrovna ve WoD napříč edicemi tvrdě platí, že supernaturál proměnou v upíra zcela ztratí svou původní podstatu (obvyklejší), nebo ho proměnit prostě vůbec nejde (řidší). Mágský dům Tremere z Hermova řádu by mohl vyprávět...
5.4.2021 15:16 - malkav
Sirien: OK, je pravda, že nejsem znalec lore. Takže upřímně díky za upozornění. Mylně jsem vycházel ze zkušenosti s hraním pseudo-historického pseudo-realistického světa pod GURPS. Tam se mi to tak jevilo (vzpomínky a skilly za života postavám zůstaly nezměněné a přijaly "jen" nový dar).
5.4.2021 15:48 - Aegnor
malkav: Ne, bacha. Nejde o to, že by upír proměnou přišel o svoje vzpomínky a skilly a bůhví co. Jde o to, že ve WoD nemůžeš být zároveň více "druhů" zároveň. Nemůžeš být upír a zároveň mág. Nemůžeš být zároveň vlkodlak a upír. A tak dále. Ano, můžeš být člověk a zároveň telepat/cryokinetik/pyrokinetik/psionický léčitel/... . Ale v okamžiku, kdy daný člověk umře a je proměněn v upíra, tak ty své zajímavé telepatické(/...) schopnosti ztrácí. A ano, může je nějakým způsobem nahradit disciplínami. Ovšem to už vychází z jeho upíří podstaty, ne ze stejného zdroje jako měl za života.
5.4.2021 15:57 - malkav
Aegnor: Pochopil jsem. Jen si nejsem jistý tím, že není možné rodné a garou nijak "zkřížit" ... viz odkaz.
5.4.2021 15:59 - sirien
malkav: vzpomínky a dovednosti (a tedy i např. "occult" nebo znalost okultních rituálů) si zachováš. Nadpřirozenou podstatu ne.

Ono to je samozřejmě složitější, protože oWoD/nWoD atp. - u mágů je prostě dané, že jejich Avatar při Přijetí zemře, bez výjimek. Někteří mágové dokáží i bez Avatara násilné Přijetí potlačit čistou silou vůle (a prostě zemřít), ti kteří ne bez své magie často různě zešílí.

Vlkodlaci jsou komplikovanější - obecně platí, že při Přijetí zemřou (jejich podstata se velmi nekamarádí s Vitae, Vitae je v podstatě otráví a definitivně zabije dřív, než je přerodí). Ti, kteří ne, se často Přerodí pokřivení - např. se přerodí jen lidská část a spirit a šelma jsou pryč (a proměny a gifty spolu s nimi) - což... skončí najisto šílenstvím, ale i tak to je ten lepší případ. V oWoD existovali velmi extrémně vzácní "abominations", kteří vzniknout když vlkodlak tu přeměnu zvládne - přesná podstata procesu byla neznámá, ale byla vázaná na Wyrm, tzn. "věrného" garou přeměnit v podstatě nešlo.

V nWoD 1e to bylo explicitně nemožné, vlkodlaci (a kdokoliv další) byli prostě imunní vůči Přijetí. V nWoD 2e (CofD) byl ten explicitní pravidlový zákaz věci vypuštěn, ale nic víc - bylo tím v podstatě jen otevřeno že "podstata nadpřirozena v CofD nemá nikdy 100% platná pravidla" a že nějaká výjimka se prostě tam někde venku stát může (takže enjoy, moji milí hunteři...) Trik samozřejmě ale pořád je, že as written vlkodlak po smrti ztratí svou podstatu a zemře jako člověk, takže i v CofD v podstatě spíš Přijmeš člověka než vlkodlaka. Nicméně i kdybys přijal vlkodlaka, tak dostaneš dost zprzněninu, protože půlka jeho schopností je daná životní silou Spirit realmu, o kterou jako mrtvola přijde, druhá půlka jsou gifty dané spirity, které se od něj ale odvrátí (protože jestli spiriti něco alergicky a rasisticky nesnášej víc jak Forsaken, tak to sou Kindred).

Teoreticky teď koukám, že šlo Přijmout wolf-blooded aniž by tito ztratili své "tells", ale to je tak trochu mimo téma - wolf-blooded, stejně jako sleepwalkers, jsou stále především mortálové.

No a pak ten zbytek... Mumie co vím proměnit prostě nešlo, podobně v nWoD prostě nejde Přijmout Prometheana, Changelingy Přijmout šlo v obojím, ale v Dreaming i Lost jsi tím samozřejmě naprosto zabil jejich Fey podstatu, takže si zase skončil jen s člověkem. Démony teoreticky proměnit nejde vůbec, prakticky - prakticky bych Tě fakt chtěl vidělt jak to zkoušíš :D

Atd. Obecně WoD je ke cross-breads krajně nepřívětivý. A IMO to je stylizačně jedině dobře.


EDIT: nějaká ujasnění.
5.4.2021 16:15 - malkav
sirien: Jop, už si trochu oprašuju dávno zapomenuté :) Každopádně je jasné, že "kříženec" by byl lovnou pro všechny strany a je taky jasné, že by mělo jít o naprostou raritu. Ale Nekromancerovi to může nabízet určitou možnost.
5.4.2021 16:44 - Necromancer
Uff. Jsem úplně mimo...

Já chtěl jen křížence DnD Upíra a DnD Vlkodlaka!
5.4.2021 16:46 - sirien
malkav: tak jako... vždy pamatuj, že pro mágy je nemožné skutečně jen prázdná deklarace :D Pokud se skutečný Probuzený mág rozhodne, že chce upířího vlkodlaka... nutno podotknout, že míra zvrhlosti takové magie se na pohodu vyrovná infernalismu - a nejspíš i nephandismu. Takže také pamatuj, že když se ostatní mágové fakt naserou, tak Tvoje exekuce nemusí zahrnovat jen zabití, ale také spálení Tvé samotné Duše (a Avatara...) Celestiálním plamenem nebo Světlem prvotního stvoření na prach naprosté neexistence. Plus Maraudeři jsou k podobným věcem obvykle intuitivně isnta-nepřátelský. Ale stranou těhle "detailů"...
5.4.2021 17:09 - York
Necromancer píše:
Já chtěl jen křížence DnD Upíra a DnD Vlkodlaka!


Jak se jednou pustíš do křížení nestvůr, nikdy nevíš, co z toho vzejde...
5.4.2021 17:09 - malkav
Necromancer: Pardon za rozvinutí tématu mimo poptávané mantinely :) Ale jak jsem uváděl v prvním nepřesném příspěvku (díky sirienovi za upřesnění a rozvedení), mám s klišoidnějším pojetím úpírů/vlkodlaků od jisté doby mírný problém a nelíbí se mi :)
5.4.2021 17:15 - Šaman
Necromancer píše:
Já chtěl jen křížence DnD Upíra a DnD Vlkodlaka!

A má to být vlpír, nebo upodlak?
5.4.2021 17:33 - malkav
Šaman: +1 :D
5.4.2021 17:33 - Lethrendis
Tak přidám ještě trošku ke kombinování ras a příšer ze světa SR...

SR je ke křížení podivností mnohem vstřícnější, na druhou stranu to není jádrem té hry, takže i proto tomu chybí ten masivní pseudo-historizující fluff jako ve WoD. V různých edicích to bylo trošku jiné, ale vyjdu v tomhle z nejčerstvější 5E.

Tak tedy velkou volnost máte už při tvorbě postavy, kdy může nasekat dost divoké kombinace, jediné, co je natvrdo zakázané, je kouzelník a technomant dohromady. Zvláštnost se postavě dodává pomocí kvalit, které se při tvorbě kupují (a vykupují) za karmu. A opět je možné ledacos. Rasy jsou v podstatě balíčky různých metagenických kvalit, co berete dohromady. Takže asi 5 základních metaras a jejich 15 variant. Vedle toho jsou stejným způsobem tvářeni metasapienti (nágy/kentauři/pixie) a z ras také měňavci z libovolného zvířete (mají zvířecí a lidskou podstatu dohromady - sem patří "rození" vlkodlaci, anebo vlastně i drakeni).

K tomu si můžete postavit pozměněnce (mutant SURGE), což umožňuje přímo si vybírat metagenické kvality a vytvořit věc s peřím, žábrami a chápavým ocasem dohromady.

K tomu se pak přidává hodně silná a drahá kvalita "infikovaný", která dělá z lidí upíry, ghúly, grendely, fomoraigy... je jich asi zase deset včetně loup garoua, což je krvelačná forma vlkodlaka "kletbou". V SR se jedná o magický retrovirus, který má různé kmeny a při nakažení v průběhu hry mají různé rasy různé možnosti, v co se promění v závislosti na kmeni. Tohle všechno LZE zkombinovat se základním měňavcem. S tím ale, že infected přebije strašně moc z toho původního, kde většinou moc požadavků není, zatímco virus HMHVV se dotkne jádra existence postavy.

Pak tu máme infekční nanity CFD (nakazíte se počítačovým virem, který způsobí, že vám původní vědomí umře a je nahrazeno hratelnou umělou inteligencí, co má také nějaké zvláštnosti a schopnosti), to jde zkombinovat prakticky s čímkoliv.

Takže pokud vaše srdce touží po vytvoření opravdového bizáru (a nejlépe jako mystického adepta = kouzlící fyzad, že?) a pak prozkoumávat, jak se tohle stvoření bude hrát, tak můžete. Také ráj pro powergamery, protože když jste trpěliví a máte dohodu s GM, tak dokážete posílit slabiny a zkombinovat i to, na coby vám na začátku chyběla karma.

Ale není to obestřené moc velkým tajemnem, v obecném fluffu jsou sice různé kabaly mocnějších infikovaných a nesmrtelní elfové ještě ze čtvrtého věku naznačené, ale není to nic, o co by se dalo normálně zakopnout, nějaká pravidla pro to chybí a vyžadovalo by to hodně domácí dotvorby.
5.4.2021 17:46 - Necromancer
York píše:
Jak se jednou pustíš do křížení nestvůr, nikdy nevíš, co z toho vzejde...

Šaman píše:
vlpír, nebo upodlak

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.5010461807251 secREMOTE_IP: 100.26.179.251