Střípky

York
4.2.2019 20:52
MCDM production DnD 5e stream
Stream hraní DnD 5e pod vedením Matthewa Colvilla.

The Chain, Episode One: Red Sky At Morning
Autorská citace #61
6.2.2019 22:40 - sirien
Ok, tak sem si pustil ten začátek druhé kampaně (s02e01) Critical role. (Potřeboval sem douklidit byt a udělat si večeři a nějaké další nesmysly.)

Přiznám se, nikdy sem si Critical role (natož cokoliv jinýho) vlastně skutečně nepustil. Dost věcí sem proklikal a Critical role sem si kdysi zkoušel pouštět tu první kampaň, ale nevydržel sem u toho. Buď sem neměl náladu, nebo tenkrát nebyli tak vybroušený co sou teď, protože - je fakt fun je poslouchat. Jakože se u toho fakt pořád bavim - všichni maj super roleplaying, maj zajímavý postavy a i jejich Tabletalk/OOC hlášky sou často dost vtipný.

Ironie je, že toho vlastně nijak moc neodehráli - v podstatě dvě scény plus jeden Mattův dlouhej popis dění. A to jedna scéna byla úvodní setkání hrdinů v hospodě a druhá nějaká přetahovaná o vstup do cirkusu. Což prostě když zvládaj vytěžit pro diváka tolik z tak mála, tak si fakt řikám, že to možná fakt i budu koukat dál.


Na druhou stranu - má to tři a půl hodiny na díl. Fakt nevim, kolik lidí má tak dobrou angličtinu, aby poslouchali kontinuálně několikahodinovej podcast s osmi mluvčíma na pozadí nějaké činnosti. Nebo kolik lidí má tolik času, aby si to pustili s tím, že tomu budou fakt věnovat pozornost.


EDIT: oprava takového zábavného reliktu vícenásobného přepisování odstavce...
Autorská citace #62
7.2.2019 00:29 - York
Jerson píše:
Vím, že žiju, a vím, že ty trendy jsou u nás zpožděné - nicméně znáš nějakého Čecha / Slováka, který začal hrát na základě sledování takového videa?


Ano. Dokonce pak ta hráčka komentovala naši hru, že je pro ní fakt divný, když to není v angličtině ;-)


sirien píše:
kolik lidí má tak dlouhou angličtinu


Na délku mojí angličtiny mi nesahej! :D
Autorská citace #63
7.2.2019 01:38 - Kropy
Well nechci se nějak Colvilla zastávat, ale rozhodně bych potenciál příchodu nových hráčů díky YT nebo Twitchi a podobně nepodceňoval. I když hru ukáže ne moc dobře tak jsou tři možnosti jak na to lidé zareagují, buď díky tomu si řeknou heleď nezkusíme to, nebo je to o ničem nepřesvědčí, nebo je to donutí nikdy nic takového nehrát. Nevím jak vám a je to zcela můj subjektivní názor, ale zas tak zprasený, aby to spadalo do té třetí kategorie to podle mě neni.
Autorská citace #64
7.2.2019 02:43 - Jerson
sirien píše:
c-c-c... to je váš trest za to že a) ste si sehnali partnerky mimo komunitu a b) na nich ještě navíc experimentujete se systémama naprosto pochybného původu a kvality ;)

Zaprvé partnerky v komunitě už byly rozebrané, a zadruhé to byla ta Dálava, na které jsi DrD2 testoval ty a po přečtení jsi z něho byl celkem dobře naladěn. Kdybych dal na svůj dojem (je to komplikované a navíc fantasy), mohl jsem mít za partnerku konvertovanou hráčku. Takže za to můžeš ty :-)

Kropy píše:
Nevím jak vám a je to zcela můj subjektivní názor, ale zas tak zprasený, aby to spadalo do té třetí kategorie to podle mě neni.

No nevím - když pominu, že by potenciální divák-ne_hráč musel překousnout nudný úvod s nahazováním postav, tak se v první bojové scéně dozví, že mu vytvořená postava může rovnou chcípnout, což jsou dvě situace, které odradily spoustu lidí i při živém hraní, a pokud by se dostal i k dodatečným poznámkám a zjistil, že GM hody nafixloval tak, aby tu postavu zabil cíleně, tak by to byla stopka pro 83% přihlížejících. (Jak jsme si možná všimli, používám 83% jako stručnou náhradu za "vysoké číslo, které jsem si právě vycucal z prstu, protože to na mě tak působí".
Nemluvě o tom, že potenciální hráč nabyde dojmu, že poměr roleplayingu a keců okolo je kolik, 1:20, a pokud by náhodou chtěl dělat GMma, tak musí mít připravenou hromadu věcí. Při náhodných dotazech by ještě zjistil, že povolání jsou vymyšlená a nikoliv z příručky ... vlastně si říkám, jaký typ potenciálních hráčů tohle všechno neodradí.
Autorská citace #65
7.2.2019 02:53 - sirien
Jerson píše:
Takže za to můžeš ty

Jakože sem rozebral všechny partnerky v komunitě?
Autorská citace #66
7.2.2019 03:16 - Jerson
To jsem nemyslel, i když jich máš za sebou taky dost, ale tím myslím že můžeš za to, že moje manželka získala s RPG první zkušenost špatnou, zrovna s DrD2 :-)
Autorská citace #67
7.2.2019 09:08 - LokiB
Jerson: obtíže s posouzením věci z jiného než vlastního pohledu je známkou ne moc rozvinuté empatie. což je poměrně v kontextu jiných diskusí na téma "nerozumím tomu, proč tohle někdo sepisuje" atd.

Nevymezuji se proti všem tvým jednotlivým námitkám k uvedenému videu, mám však za to, že z evidence děláš naprosto zásadně chybné závěry.

BTW: jen ve volném kontextu ... kolik % lidí podle tebe odradí od dané hry zjištění, že (např. v Osadnících z Katanu) mohou také ... nevyhrát?
(doplnění: zjištění, že tvoje postava může při hře zemřít se nerovná přesvědčení, že i tvoje zákonitě zemře - stejně, jako vědomí mnoho lidí, když jdou do války, že ve válce někdo umřel, nezpůsobilo (dokázáno bez citace) obecně u všech na počátku přesvědčení, že i oni zemřou a proto do války nepůjdou. Jo, pak v zákopech se jejich pohled na věc změnil, ale při mávání čepicí na náměstí v den vyhlášení války psychika fungovala jinak)

BTW2: pakliže ze 100 přihlížejících po shlédnutí daného videa 83 nebude mít zájem hrát, ještě zbývá 17, kteří odrazeni nebyli. Můžeme jim nabídnout návštěvu diskusních fór o RPG na českých webech a zmizí možná dalších 16 :)

BTW3: napadlo tě například při sledování videa, že potenciální hráč možná nebyde dojmu, že skupina lidí strávila příjemnou část večera v dobré zábavě, což je něco, čeho by rád ve svém volném čase také dosáhl? A že tedy míra zpruzelosti z doposud neprožitých failů u stolu je třeba výrazně nižší než míra těšení se na zatím neprožitou zábavu?

Zkusils někdy při posuzování věcí na chvíli odložit brýle hledání potenciálních problémů a nesouladů a místo toho nasadit brýle vidění výhod a toho dobrého na daném objektu zkoumání?
Protože problémy nacházíš spolehlivě a je to cenné ... ale takhle nefunguje ani oněch 83% lidí. Ignorováním tohoto faktu prostě nemůžeš z celkem rozumných premis dosáhnout správného závěru (pochopitelně, disclaimer, dle mého subjektivního vidění světa a jeho fungování :))
Autorská citace #68
7.2.2019 09:48 - Jerson
Loki, sepisuju námitky, které mi uváděli lidé, jež zkusili hrát nebo sledovali hraní RPG a odradilo je to. Některé se opakovaly, jiné byly jednotlivé. Nevím jak moc jsou zastoupené v populaci nehráčů, protože jedince z téhle skupiny se dost špatně identifikují a na RPG fórech a přidružených akcích jich člověk moc nenajde.

LokiB píše:
kolik % lidí podle tebe odradí od dané hry zjištění, že (např. v Osadnících z Katanu) mohou také ... nevyhrát?

Všiml sis, co jsem napsal o číslu 83%? Převzal jsem ho z HIMYMu od Barneyho jako číslo vycucané z prstu, které se subjektivně pohybuje někde mezi 50 a 90%. Jinak kompetitivní deskovky odrazují cca polovinu lidí, ale tenhle odhad je zatížen dost velkou statistickou chybou, protože nekompetitivních deskovek tak moc není a bývají řádově složitější. Nicméně třeba moje bývalá holka byla ochotná hrát Carcassone jen v případě, kdy protihráči nenechávali města nedoplněná bez ohledu na svůj bodový zisk. Řada hráčů (přibližně ta polovina) zejména mladších, nechce hrát hru, ve které můžou prohrát a také prohrají první dvě hry.

Jinak řečeno, pokud budeš mít hru ve dvou variantách, kooperativní a kompetitivní, v obou přibližně stejně zábavnou, můžeš porovnávat i laicky, jak si jedna či druhá kategorie stojí u hráčů. V jiných případech by to chtělo nějaký metodicky výzkum.

LokiB píše:
pakliže ze 100 přihlížejících po shlédnutí daného videa 83 nebude mít zájem hrát, ještě zbývá 17, kteří odrazeni nebyli. Můžeme jim nabídnout návštěvu diskusních fór o RPG na českých webech a zmizí možná dalších 16 :)

Ano, to už nějaký čas tvrdím. Ale naštěstí hráči moc netíhnou k navštěvování diskusí, to dělají spíše Vypravěči a to často úplně jiná sorta lidí.

LokiB píše:
napadlo tě například při sledování videa, že potenciální hráč možná nebyde dojmu, že skupina lidí strávila příjemnou část večera v dobré zábavě, což je něco, čeho by rád ve svém volném čase také dosáhl? A že tedy míra zpruzelosti z doposud neprožitých failů u stolu je třeba výrazně nižší než míra těšení se na zatím neprožitou zábavu?

Napadlo tě, že potenciální hráč uvidí vcelku nudné sezení, které mu nic neříká a ani mu nepřijde zábavné, a určitě by tím nechtěl trávit tolik času? Už jsem psal, že poměr lidí (hráčů i nehráčů) sledujících libovolné herní sezení v řádu minut nebo po významnou část herního sezení je dlouhodobě asi tak 1:20, a to třeba i na Dálavě, kdy se hráč chce podívat, jak hrajou jeho kamarádi nějaký systém, který ho zajímá. Občas tedy jsou tihle přihlížeči maskováni za hráče, kteří se příliš neprojevují, což se špatně rozlišuje - nicméně právě proto mě zajímá, kolik kdo zná lidí (ideálně nehráčů), které takovýto druh videí baví či dokonce přitáhl ke hře, a zda se liší Mattovo video od jiných.

LokiB píše:
Zkusils někdy při posuzování věcí na chvíli odložit brýle hledání potenciálních problémů a nesouladů a místo toho nasadit brýle vidění výhod a toho dobrého na daném objektu zkoumání?

Hledání nesouladů je mé přirozené nastavení, na to brýle nepotřebuju. Nicméně ano, umí se na věci podívat cíleně i tak, že hledám výhody a bonusy. Jako třeba cool vypadající modely a plné poličky za hráči, které určitě lahodí oku každého sběratele. Ale ty jsi v tom lepší, tak další výhody popiš ty, mně to zrovna u tohoto videa moc nejde. Navíc sledování nesestříhaných videí na Youtube považuju za autorovo plýtvání časem diváků a navíc sledování hry jiných lidí, které si můžu zahrát sám považuju za své plýtvání časem, takže na to fakt koukat nebudu, abych ty výhody hledal. To taky nechám na tobě. (A bylo by velmi zajímavé podívat se na průměrný čas sledování jednotlivými diváky v porovnání s jinými kanály, ale k těm datům se asi nedostaneme.)

LokiB píše:
Protože problémy nacházíš spolehlivě a je to cenné ... ale takhle nefunguje ani oněch 83% lidí.

To je pravda. Těch 83% lidí funguje nikoliv na základě rozumové úvahy, ale pocitů, obvykle typu "nelíbí se mi to, vypínám, neřeším důvody". Mám to otestovat na lidech?
Autorská citace #69
7.2.2019 11:10 - LokiB
Jerson píše:
Hledání nesouladů je mé přirozené nastavení, na to brýle nepotřebuju. Nicméně ano, umí se na věci podívat cíleně i tak, že hledám výhody a bonusy. Jako třeba cool vypadající modely a plné poličky za hráči, které určitě lahodí oku každého sběratele.


Myslel jsem to tak, že při tvém nastavení, když se koukneš na video, tak jako první, co ti běží hlavou (aspoň tak jsem to z mnoha tvých příspěvků pochopil), je - kde udělal autor chybu, co není uvěřitelné, co ti na tom vadí, co z toho bys řešil jinak, nebo co je úplně nepřekousnutelné ... každé z toho z celkem racionálním zdůvodněním.
(a jak jsem už několikrát uváděl, mám to v mnoha souvislostech podobně, zejména pak v pracovním procesu)

Co ti k tomu dávám jako doplnění je informace, že takto podle mě naprostá většina lidí nefunguje. Testoval jsem to na lidech :)
Když se diváci dívají na Rosamunde Pilcherovou, neuvažují tak, jak ty.

A že tedy závěry, které na základě svojí úvahy děláš, nejsou tak relevantní, jak se domníváš.

Kupříkladu - Matt Colville měl Kickstarter na Stronghold & Followers ... což je podle mě obsahem něco, co je přežitek z 80. a kraje 90. let, kdy hráči v rámci herní simulace chtěli takovéto postupy na budování hradů a vedení vlastních panství a armád. Já třeba po tom už dnes netoužím, v roce 1992 by mi to přišlo straně cool.
Ale zcela objektivní je fakt, že na to MC nalákal skoro 30.000 lidí, kteří mu dohromady dali přes 2 milióny dolaru.
Tváří v tvář tomu moje přesvědčení, že je to zbytečný přežitek, prostě neobstojí ... svoje konzumenty si to našlo a ti to chtějí.

A stejné je to s jeho videem. To, že má první díl zatím necelých 190.000 shlédnutí o ničem ani nevypovídá. Bude-li mít ale třeba jeho třetí či čtvrtý díl sledovanost 50.000, tak to imho opět svoje diváky (přes výhrady, které vidíš ty, já, nebo kdokoli jiný) našlo. Je to pak autorovo plýtvání časem?

Critical Role má za tu dobu asi dvojnásobek shlédnutí a dlouhodobě bude třeba na ... hmm ... desetinásobku? Najde si tedy významně více diváků. Což imho odpovídá kupříkladu i investicím do toho produktu vloženým (nemám pro to účetní podklady, ale řekl bych, že náklady na CR jsou řádově, nebo aspoň násobně :), vyšší než na MCDM)

Ty máš svoje přesvědčení založeno na tom, že ses ptal pár desítek či stovek lidí v průběhu mnoha let. Já mám svoje přesvědčení založeno na tom, co prokazatelně dělají desítky či stovky tisíc lidí.

Na závěr - z čeho čerpáš statistiky ohledně deskových her? jsou opět jen vycucané z prstu?
Autorská citace #70
7.2.2019 11:24 - York
Jersonovo uvažování holt putuje po stezkách, které jsou běžným smrtelníkům skryty. Když Jerson vidí, jak nějaký youtube channel nabírá desítky tisíc subscriberů, následně má nevídaný úspěch na kickstarteru a když začne streamovat hraní DnD, tak má twich chat nacpaný k prasknutí, tak v tom Jerson hned vidí hromadu způsobů, jak tahle aktivita odradí milióny anonymních jedinců od - těžko říct čeho ;-)

Musím říct, že mám obrovskou radost, že nejsem tak geniální, protože svět viděný Jersonovýma očima musí být neuvěřitelně depresivní - nikdy se nic nepodaří, všude jsou jen milióny odrazených hráčů a samé špatné volby, jako třeba fantasy...

Na druhou stranu, odrazených je vždycky jen 83%. Takže pro 3%* je MOŽNÁ ještě naděje...

* Pozorný čtenář si jistě povšimne, že to v součtu nedává 100%. Není to chyba, dovolil jsem si automaticky zohlednit, že z těch 17% nadějných bude opět 83% nenávratně odrazeno ;)
Autorská citace #71
7.2.2019 11:44 - ShadoWWW
A pak jsou lidé jako Peter Edkinson (WotC), který při prvním shlédnutí Magicu v něm viděl ohromný potenciál a už několik měsíců před vydáním psal o tom, že Wizardi vydají hru, která změní svět a vytvoří zcela nový herní žánr.
Autorská citace #72
7.2.2019 14:02 - Jerson
LokiB píše:
Je to pak autorovo plýtvání časem?

Psal jsem o tom, že autor (nesestříhaného videa) plýtvá mým časem - se svým časem ať si dělá co chce.
Řešit že si nějaká nedobrá věc najde konzumenty nechci - i přes třicet let všemožné masáže o škodlivosti cigaret lidé pořád začínají kouřit, protože je to cool. Vedle toho jsou dva miliony dolarů na teoreticky zastaralou hru úplně v pohodě. Ale neznamená to, že mi přestane vadit, když mi někdo kouří pod nosem, a nepřestanu si všímat nežádoucích věcí.

LokiB píše:
Ty máš svoje přesvědčení založeno na tom, že ses ptal pár desítek či stovek lidí v průběhu mnoha let. Já mám svoje přesvědčení založeno na tom, co prokazatelně dělají desítky či stovky tisíc lidí.

A je ti jasné, že v obou případech jde o úplně jiné lidi? Kdybych to přirovnal k nějakému evidentnímu tématu, tak ty by ses ptal na názory lidí, kteří dostali válečné vyznamenání za hrdinství. Nějaké názory dostaneš. Já bych pátral, co si o válce mysleli lidé, kteří v ní padli - třeba co si jako poslední napsali do deníků. Tobě půjde hledání názorů mnohem snáze a lidé ti odpoví na to, na co se jich zeptáš. Já si budu muset vystačit s tím, co si pár desítek nebo stovek lidí zapsalo, nebo napsaly dopisech domů (a jejich dopisy se zachovaly).
A pak se budeš ptát, proč mám na válku tak negativní názory z několika desítek nebo stovek zápisků, když ty najdeš tisíce úplně jiných názorů, a kdo má tedy v názoru na válku větší pravdu.

Protože já neříkám, že nemáš pravdu. Říkám jen, že pokud si máme udělat komplexníobrázek o celé věci, potřebujeme oba pohledy, a musíme zkoumat, zda se nějaký z nich nevyskytoval mnohem více než jiný, i když dokladů o něm je mnohem méně.

Já uváděl nějakou statistiku o deskových hrách? Napsal jsem odhad založený na tom, jak moc lidé v mém okolí z různých skupin chtějí hrát deskovky a co je na nich baví (či nebaví).

ShadoWWW píše:
A pak jsou lidé jako Peter Edkinson (WotC), který při prvním shlédnutí Magicu v něm viděl ohromný potenciál a už několik měsíců před vydáním psal o tom, že Wizardi vydají hru, která změní svět a vytvoří zcela nový herní žánr.

Dokážeš ty lidi vybrat dopředu, nebo až zpětně, podle toho jak se trefili a jak se jejich předpovědi naplnily?
Autorská citace #73
7.2.2019 15:04 - York
Jerson píše:
Psal jsem o tom, že autor (nesestříhaného videa) plýtvá mým časem


Jak se mu povedlo tě donutit, abys u toho ten čas strávil?
Autorská citace #74
7.2.2019 15:52 - Jerson
Jeho? Nijak - když začnu mít dojem, že svým časem plýtvám, tak se dál nedívám. Asi taky kvůli tomu je průměrná délka sledování videa na Youtube asi 8 minut, i když průměrná délka videa je 20 minut, nebo tak nějak.
Autorská citace #75
7.2.2019 19:07 - ShadoWWW
Já? To ne. Ale o Edkinsonovi je to všeobecně známé. Kdysi, jako každý hráč DnD, i on vytvářel jeden z klonů DnD. Uvědomil si ale, že by šlo jen o další heart-breaker, a tak místo vytváření her se zaměřil na hledání a podporu talentů. A brzy narazil Richarda Garfielda a uviděl v Magicu ten potenciál.

Můžeš říct, že každý věří svému projektu a před vydáním ho opěvuje. U nových her si ale nikdy nemůžeš být jistý, že vydáváš revoluční hru (což je víc než jen trhák), zvlášť když nemáš věhlasnou, dokonce ani zavedenou firmu. A asi nebudeš psát do novin, že vydáš revoluční hru, co vytvoří úplně nový žánr, a ono se to splní. Edkinson měl čich na to, co má potenciál a co ho nemá.

To se ukázalo i v roce 1997, kdy TSR krachovalo pod astronomickými dluhy, všichni od něj dávali ruce pryč, ale Edkinson opět zavětřil šanci. TSR koupil, vykoupil ho z dluhů a v roce 2001 prodal Hasbru WotC s velkým ziskem.

Mezitím koupil Gen Con, kterému roste návštěvnost každý rok a je jedním z největších conů v Severní Americe.

Podobní vizionáři byli třeba Gygax (i když ten finančně pohořel), Bill Gates nebo Zuckerberg.
Autorská citace #76
8.2.2019 00:37 - LokiB
Jerson píše:
A je ti jasné, že v obou případech jde o úplně jiné lidi? Kdybych to přirovnal k nějakému evidentnímu tématu, tak ty by ses ptal na názory lidí, kteří dostali válečné vyznamenání za hrdinství. Nějaké názory dostaneš. Já bych pátral, co si o válce mysleli lidé, kteří v ní padli - třeba co si jako poslední napsali do deníků.


To už je zas trochu OT ... ok, proč se vlastně těch lidí ptáme? jde o to, co od nich budu chtít zjistit. jaké je válka? nebo proč chodí lidé do války? nebo 10 věcí, které nás na válce serou?

Nerozumím tvé motivaci zjišťovat, co je na předmětu "video MCDM" špatně ... protože to je ekvivalent toho, co popisuješ, že chceš od těch zklamaných zjistit, co se jim nelíbilo. A co ti to dá? Důvod, proč se nekoukat?
Chápal bych to, kdybys chtěl točit vlastní video ... tak by ses chtěl poučil, co v něm nedělat (na malé vzorku svojí bubliny). Ale ten bias, který třeba pozoruju u tvých argumentů ve vícero případech zde, že se odvoláváš na názor (pro některé ostatní) poměrně irelevantního vzorku lidí, se kterými jsi o tom někdy mluvil ... já to prostě nedokážu brát jako jakkoli směrodatné.

Komplexní obrázek by bylo fajn si udělat ... kdybychom tu věc chtěli studovat. Ale zde je motivací konzumace, ne studium daného předmětu. naprosto COKOLI, o čem budeme mluvit, se bude někomu líbit a někomu nelíbit. Z různých důvodů, pro dané lidi relevantních.

Já ale nehledám důvod proč se na MCDM nekoukat. A vím, že takový důvod bych našel snadno. Stejně jako bych našel důvody pro to, proč nečíst Kostku, proč nehrát RPG vůbec, proč nedělat nic. A to mě moc neinteresuje.

Přijde mi zajímavější vidět to, že si to svoje diváky našlo. Že si dobrodružství Velekrálovy síně našlo svoje čtenáře, kteří z toho byli nadšení. Protože to je motivací pro to sám zkusit něco dělat. Že tam venku jsou lidé, kteří to přijmou a budou tím nadšeni.
Stejné mi to přijde s Omegou ... klidně by se to dalo odmávnout s tím, že je to zbytečnost, která není potřeba, protože to a to a to a to.
Ale fakt, že se najde třeba i jen 50 nebo 10 lidí, kteří to budou rádi hrát, je pro mě důvodem pro to, aby to existovalo a někdo se tomu věnoval. A proč nesouhlasím s těmi, co tě poučují, že přeci je dost dobrých systémů a není třeba další, navíc v mnoha ohledech pro ně erratický a divný.

I když se X lidí shodne, že MC podvádí s kostkama a brutálně jebe hráče do ucha, což je asi fakt, tak já věřím tomu, že jsou hráči, kteří takové hraní chtějí. A přijde mi blbost jim nutit něco jiného s přesvědčením, že by pro ně bylo daleko lepší, kdyby hráli jinak, protože by přeci zjistili, že je to zábavnější.

Ano, vyjádření "hmm, ne, není to pro mě" mi přijde v kontextu zdejší diskuse adekvátní :)
Autorská citace #77
8.2.2019 07:19 - Jerson
Takže teď můžu odpovědět "hm, diskuse o tomto tématu není pro mě" a tím to ukončit? :-)
Autorská citace #78
8.2.2019 12:50 - Jerson
Nicméně když se lidí ptám, tak už mám dva z pěti, kteří se dívají na Critical Role, tři z pěti si The Chain nepustili déle než pár minut, protože je nezaujalo, zbylí si ho nepustili vůbec.
Autorská citace #79
8.2.2019 13:14 - LokiB
Můžeš dělat, co se ti zlíbí :) Klidně tvrdit, že je to nekoukatelné a nikdo to sledovat nebude :)
Autorská citace #80
8.2.2019 13:18 - Ugy
Jen pro podporu statistiky... Critical role "sleduju" pravidelně v pátek rebroadcast. Tím sleduju myslím mám ji puštěnou v pozadí zatímco pracuju a baví mě. The chain jsem si pustil protože jsem byl zvědavej, moje názory jsou výš v diskuzi. Znova si ho pustím tak za pět tejdnů až bude v té proklamované fázi, kde to nebude tak railroady a dle MC slov jiné. Dle toho se pak rozhodnu jestli mi to za to stojí a něco mi to dává nebo ne.
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.22692894935608 secREMOTE_IP: 34.231.21.123