Střípky

turek
13.7.2012 21:56
Sháním pražskou DnD skupinu
Dobrý den,
jsem trochu nováček v DnD ale již jsem několikrát hrál a mám s tím určité zkušenosti, ale rád bych je prohluboval dále. Pokud je tedy možnost nebo sháníte také nějakého člena, rád se přidám.

Jinak něco o mě, dělal jsem herectví. Je mi 22, jmenuju se Marek a tak mám rád RPG a FPS hry.

Nemusí to být nutně DnD

Můj email
m.kastil@seznam.cz
Autorská citace #1
13.7.2012 22:33 - pipux
Hádám, že máš tři základní možnosti:

A) Dosti pražáků se domlouvá tady. A tak se podívej, jestli tě některá z nabídek zaujme.
B) Pražáci mají údajně k dispozici, narozdíl od nás balíků z moravského balíkova, samé úžasné herní kluby. Ten nejúžasnější tu ještě před nedávnem otvíral a všechny srdecně zval.
C) Počkat, až si tě některý z rekrutérů osobně přizve (uhh ... captain Obvious strikes again).
Autorská citace #2
14.7.2012 06:26 - turek
díky za odpověd pipuxi :) jsem tu novy a nevedel jsem presne kde co hledat. Moc díky
Autorská citace #3
14.7.2012 13:33 - Almi
pipux píše:
Ten nejúžasnější tu ještě před nedávnem otvíral a všechny srdecně zval.


Ten nejúžasnější klub se sice asi nejvíc snaží, ale na pravidelné hraní PRG moc zaměřen není :(( Na to je moc malinkej. Specializují se spíš na magic apod. Nicméně one-shoty tam bývají super..ale třeba se rozběhne i něco dalšího.

turek: Pokud budeš na Gameconu, můžeme se tam potkat. DnD je poslední dobou docela široký pojem :))) ..jakou edici jsi zkoušel, hrál?
Autorská citace #4
14.7.2012 14:12 - Vojtěch
On je v Praze nějaký klub, který by se zaměřil na RPG?
Autorská citace #5
15.7.2012 21:12 - wlkeR
No, na RPGčkách bych řek že prakticky nelze vydělat, ne na uživení obchodu/klubu, takže leda v rámci nějakého DDM.

Gamecon je asi nejlepší příležitost jak najít bandu, nebo aspoň lidi, co by o náký věděli. Pro lidi z Prahy. My vesničané máme smůlu.
Autorská citace #6
16.7.2012 11:02 - Sparkle
Almi píše: