Merlin píše:
nevím, ale mám z toho pocit jakobych si zapnul "nezranitelnost" v dukovi a vyrazil kosit nepřátele. Pak se mlátil v prsa, že jsem je porazil
Tady nejde o převahu, ale o autenticitu řežby. Pokud na tebe mají nepřátelé neustále dotahovat s levely, tak proč nezrušit levelovací systém uplně?
Druhá strana mince: ani umírat se nebojím.
Atmosféra nebezpečí a mocných příšer se dá zakomponovat přímo do hry ... jsou oblasti, ve kterých tě budou vesničané prosit o ochranu před vlky a jsou oblasti, kterým se vesničané obloukem vyhýbají - oblasti, o kterých panují hrůzné legendy. A ty se dovtípíš ... nebo zemřeš :)
Merlin píše:
no, pokud se nemýlím, tak tahle hra je koncipována tak, že některé pasáže jsou ti sice otevřené, ale holt musíš na ně kapku namakat, bo jsou nad tvoje síly, nebo tě naprosto vyždímají.
A to jsou setkání s drakem (cca 3x za celou hru)?
Procházel jsem to i s nenacheatovanou postavou, a dalo se.
Earette™ píše:
vždycky si na mise beru jen svoje oblíbené postavy, které si cvičím tak, aby mi byly sympatické, ne aby byly hyperúčelné. Které mám oblečené tak, aby byly pěkné, stylové, odpovídaly svému charakteru
Pěkně. To je od tebe hodně ... holčičkovské :)