L.Z.J. píše:
Tohle zní zajímavě, jak to chceš dělat?
Vzhledem k tomu, že je hra rozdělená na dvě části, v první se objevují ohrožení a hráči plánují, a ve druhé fakticky odehrávají své plány, přičemž je to prezenntováno jako "záznam letu", tak stačí tuhle druhou část odroleplayovat s tím, že plány postav jsou dané, ale jak to dopadne nikdo dopředu neví. Hráči mají tři funkce kapitán, radista a bezpečnostní důstojník, když k tomu přidám ještě taktického důstojníka, tak to je jedna funkce pro každého hráče, dáme svým postavám jména a můžeme hrát. Přičemž postavy můžeme přenášet z mise do mise tak dlouho, dokud budou naživu.
Ještě jsem koukal, že protivníci jsou různých typů, takže si můžene naplánovat třeba průzkum bojové zóny, kde budou bitevní lodě, stíhačky a výsadky, průzkum mrtvé zóny, kde budou jen meteory a energetické maelstromy, vnitřní ohrožení budou jen selhání přístrojů, nebo průzkum zóny s mimozemským životem, kde budou chobotnice, krabi, nákazy, slizy, vetřelci ...
A tohle všechno se dá hezky zapsat do přiložených lodních deníků, takže z misí bude i znáznam.
Případně můžeme zavést i pravidlo, že při zničení lodi budou zabiti jen ti, co jsou ve zničené zóně, ostatní můžou hybernovat a být nasazeni později ... a tak.
Ostatně jako RPG už tu a tam hrajeme Wings of War.