Střípky

Autorská citace #41
26.1.2007 10:26 - Jerson
Myslíš elektronické rulety? Klasické rulety by bylo zbytečné programovat, vyhrávají čistě statisticky a je bezpečnější, když v nich nebude systém.
Autorská citace #42
26.1.2007 10:34 - Alek
Jerson: jj, elektronický; nevím, který dneska převažujou. Ty el. jsou zas asi bezpečnější v tom, že tam není bezprostředně ten lidský faktor, ten krupiér:-)
Autorská citace #43
26.1.2007 10:47 - Jerson
Krupiér nemá moc šancí ovlivnit výsledek tak jako tak. Ale to se dostáváme poněkud mimo téma kostek :-)
Autorská citace #44
26.1.2007 10:54 - Alek
Pravda, jsme trochu OT. Já osobně v tohle ovlivňování hodů moc nevěřím a tudíž jsem se na samotnej akt hodu přestal nějak výraznějc soustředit. Ale po téhle diskuzi to při příští hře asi vyzkouším:-)
Autorská citace #45
26.1.2007 11:17 - Jerson
Já to mám snažší, buď se háže dvěma kostkama a nebo se nastavuje a odhaduje, což mnohem víc podléhá psychickému rozpoložení, jak může potvrdit Alnag - na poslední hře jsem třikrát za sebou odhadl nastavené číslo, když byla čance 1:3 nebo 1:4, vždycky na první pokus.
Autorská citace #46
26.1.2007 11:27 - Alek
My hážeme 3k6 a je to skoro stejný jak při k20; DM hází jak prase, hráči výjimečně (pravda, asi míň než na dvacce, prostě přiměřeně k pravděpodobnosti). Hrajeme tak už asi 5 sezení, ani jednou jsem při útoku nehodil víc jak 12 (kritiku mám 13-18:-)). Zato 3 jse hodil asi čtyřikrát. Asi se fakt málo snažím, bo co...:-)
Autorská citace #47
26.1.2007 12:33 - Rytíř
D: Nebo ti to ostatní nepřejou! :))
Autorská citace #48
26.1.2007 13:17 - LZJ
Alnag, Rytíř: Pravdu má Alnag. 1:8000 je pravděpodobnost, že hodím na d20 řadu tří předem určených čísel. Bez ohledu na konkrétní čísla. Není to pravděpodobnost třetí 20. Pravděpodobnost tří vysokých čísel (např. 15+) je už výrazně vyšší.
Autorská citace #49
26.1.2007 14:04 - Rytíř
Já jako chápu, co se snažíte říct.. a už ste dva, takže už mlčim. :))
Autorská citace #50
8.8.2008 05:21 - Kublajchán
Osobně si myslím, že házení kostkou o pravděpodobnosti moc není. Rozhodně ne při hře. Je to spíš magie, to mi věřte...

Plácnul jsem se přes kapsu a pořídil si sadu stříbrných kostek. Počkám na úplněk a nabiji je měsíční energií. Jak správně psal Alnag budu je všude nosit s sebou a budu s nimi komunikovat na vysoké intelektuální úrovni, a pak uvidíme jak budou mít hráči rádi svého DMa a jeho miláčky...:-)

Co se týče kelímku, nejsem si úplně jistý jestli funguje. Když občas s kamarády hrajeme vrhcáby, používáme všichni stejné kostky a stejný kelímek, ale jeden z nich vždycky vezme kelímek, zatřese ("zavoodooje" jak nikdy nezapomene prohlásit) a požadovaná čísla se jen hrnou...

Další návod jak si naklonit kostky je jen pro méně citlivější z vás. Jeden hráč si zařídil u kostek vysoká čísla tak, že je po většinu hry přechovával v dutině ústní. Není to asi moc hygienické, ale zas je nikdo nechtěl půjčit, i když házely tak dobře:-)
Autorská citace #51
8.8.2008 08:05 - Jerson
Co na to říct - někdy mi přijde, že lidé jsou stavění na to, že chtějí hrát, chtějí aby se ve hře vyskytovala náhoda a aby vždycky pracovala pro ně. Bez náhody je to nuda, protože by pořád vyhrávali, náhoda která je nenechá vždy uspět je špatná - tak co vlastně chtějí?
Autorská citace #52
8.8.2008 12:05 - Yashamaru
Ja jsem na kostky opravdu hodne ujetej mam rad krasne kostky esteticke. Momentalne mam dve sady jednu jen na hrani WoD a druhou na hrani DnD4. Na moje kostky muzu sahat jen ja a hazet snima jen ja. Kdyz nehazu nahrivam si je nejvyssimi cisly nahoru. Aby si zapamatovaly co se po nich chce. Kostky zasadne nemucim neublizuju jim ji ani je netavim :)
Pro me drzet kostky ve hre znamena chrestit osudem/stestim ve vlastnich rukou...
Autorská citace #53
8.8.2008 12:50 - Fibriso
Umm, mě se jednou v černém rytíři podařilo hodit kostku tak, že se zastavila na vrcholu...
Autorská citace #54
8.8.2008 13:07 - Alnag
Firiso píše:
Umm, mě se jednou v černém rytíři podařilo hodit kostku tak, že se zastavila na vrcholu...
A kolikastěnka to byla? (Doufám, že ne d20 :))
Autorská citace #55
8.8.2008 19:57 - Fibriso
noooo, byla to d20.
Autorská citace #56
10.8.2008 20:24 - Malfin
U nás je naprosto nemožné, abych si škudlil kostky jen pro sebe. Většinou na konci hry někdo nějakou postrádá a naopak někomu přebývá:D
Autorská citace #57
10.8.2008 23:41 - Element_Lead
Dneska jsme hrali a moje GM kostka fakt rulovala nejmin 5 critu od monster samy 19. Hrac paladina ktery branil slabsi cleny uz penil a vyhrozoval ji chuderce. Potom mi ju i vzali a hodili si sni death save. Samozdrejmne 20... :)
Autorská citace #58
11.8.2008 10:18 - Alnag
Yashamaru: Tak to je klasika. Taky mám takovou sadu GMovských kostek... ;-) Fakt je, že při hraní 4e je zvlášť frustrující, když DMovi padá hodně a hráčům málo...
Autorská citace #59
11.8.2008 13:46 - Merlin
Minulý týden při sessione jsem hodil nejmenší číslo 14....a že jich bylo...zato válečník nehodil nad 12 :) legrace..kdybych nebyl DM
Autorská citace #60
11.8.2008 16:37 - Gurney
Taky mám svoji osobní zabijáckou kostku, funguje jen pokud jsem GM a házím osobně, pak je každý druhý útok 19 nebo 20, když s ní zkoušeli házet hráči tak z ní myslím nedostali víc než sedmičku..

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.085593938827515 secREMOTE_IP: 44.200.169.91