Přiznám se, že ve svých hrách nepočítám s pravidlovým zvládnutím blbců. Předpřipravené postavy jsou samozřejmě také možnost, ostatně vždycky můžu nějakou navrhnout, ale hodně hráčů postavy stejně pojímá po svém, takže více než krátkou charakteristiku a případně fotku bych stejně asi nepřipravoval.
Podobně u interakcí, i když ty se opravdu dají vylosovat. Nicméně jsem chtěl, aby hráči v tomto směru doplnovali detaily a celkově měnili význam interakcí i během hry - třeba když jeden hráč vymyslí, že postava A zabila postavě B manželku, může hrát postavy A do hry dát vizi, ve které se ukáže, že manželka byla "Černá vdova" a plánovala se postavy B zbavit.
Dům mám připravený, tajemství na kartičkách je dobrý nápad, i když některé bych asi netvrdo přiřadil určitým místnostem.
Tři barvy žetonů jsou jen z toho důvodu, že existují tři možné výsledky hodu kostkou a z nich plynoucí tři možné akce, které postava vykoná, ale které nemusí vykonat v dané scéně, může si je odložit na později. Díky barvě by hned bylo jasné, jaký typ akce má hráč k dispozici. To by se samozřejmě dalo řešit i jednou barvou žetonů nebo úplně bez nich, ale s nimi mi to přišlo jednodušší.