Pokud je to koncipováno jako jednorázovka s ST, tak mi přijde poměrně zbytečné, možná až kontraproduktivní, aby hráči sami vytvářeli místnosti v domě.
Pokud jakožto ST máš připravený příběh (o co vlastně jde, proč tam postavy jsou) a hráči ti připraví "špatné" kulisy, může tím hra ztrácet na atmosféře.
Pro mě jakožto hráče by mělo nějvětší kouzlo objevování a průzum samotných místností.
Navíc pak hráči ví, co je v domě čeká a vlastně jen prochází známé místnosti. "Aha, tak tohle je ta kuchyně, tak ještě se musíme dostat do hudebního salónku, tam by mohl být další hint". Totéž nastane, když do kruhu na začátku nakreslíš počet bodů odpovídající počtu místností. "Hmm, ještě tu někde je jedna místnost, tak to jdeme prohlédnout ještě jednou". Ale to lze odstarnit tím, že body se jmény místností budeš na kruh přidávat postupně.
Pokud ST ví, že se to celé odehrává ve snu/jiné realitě, může se směle pustit do vytváření domu ála Esher. Schody z půdy klidně povedou do sklepa, ze kterého vede jediné schodiště - do kuchyně. Rázem se ti z kruhu stane orientovaný graf a o další zábavu je postaráno. Pokud ti to samé udělají hráči, dům je v našem světě a jedná se o tajný vládní experiment, musíš jim do toho zasahovat...
I když předpřipravená zápletka... většina hráčů ti ji rozloží během prvních 5 vizí a stejně budeš muset improvizovat :-)