Produkty

Dalcor
9.5.2007 14:01
Systém pravidel Tri-Stat stvořilo již zaniklé kanadské studio Guardians of Order, Inc. S jejich prací jsem se poprvé seznámil při zakoupení skvěle zvládnuté d20 verze knihy Hra o Trůny - A Game of Thrones d20 Based Open Gaming RPG. Když jsem začal jejich stránky dále zkoumat, narazil jsem na TriStat verzi AGOTu a pak už to byl jen krok ke stažení volně šiřitelného bloku základních pravidel Tri-Stat dX.
Autorská citace #1
9.5.2007 14:01 - Joe
Systém vyzerá zaujímavo, tiež by som si ho rád niekedy zahral. Viem, že som pravidlá čítal už dávno a je dosť možné, že si z nich veľa nepamätám, lebo to bolo skôr v mojich začiatkoch.
Ale teraz by som im asi rozumel o dosť viac... keď si raz nájdem na ne čas ;)
Joe
Autorská citace #2
10.5.2007 08:14 - Dalcor
Určitě - ale zajímavější než přímo holý CORE systém, který je volně šiřitelný, jsou herní prsotředí - Draming Cities, Tekumel, Ex-Machina, Hra o trůny, BESM...
Autorská citace #3
10.5.2007 08:54 - Joe
Dalcor, je v nich v skratke popísaný aj systém - teda komplet? Predpokladám, že hej....
Autorská citace #4
10.5.2007 09:06 - Dalcor
Jasně - je tam přímo aplikace tri statu na dané prsotředí - Dreaming Cities a Ex- Machina jsou si hodně podobné. nejdříve pojednání o tom co je to za žánr /Urban Fantasy a Cyberpunk respective. Dále jak tri stat do UF a CP ohnout a nakonec popis a apliakce na tři různá prostředí.
BESM je pak prazačátek Tri-statu a v Tristatu jsem ho nidky nečetl, pouze v D20 (btw Point Buy D20!!!!). Tekumel je pak jak AGOT SE - tedy herní prsotředí rpovázané se systémem.
GOO dělalo asi nejlepší příručky jaké jsem kdy viděl.
Autorská citace #5
10.5.2007 09:18 - Joe
Viď Amber Diceless... Aj keď s Tri-statom nemá nič spoločné, je to proste výborne urobené RPG s príručkou, ktorá zahanbuje mnohé iné systémy... Ilustrácie, PRÍKLADY!!!! (to budem asi donekonečna opakovať, ale je to pravda), čitateľnosť... Jednoducho krása!
Škoda, že GOO skončili a som zvedavý, ako to bude pokračovať ďalej.
Autorská citace #6
10.5.2007 09:21 - Dalcor
No BESM vydaly Sword and Sorcery. Amber Diceless jen vydávali, nevím do jaké míry se podíleli na vzniku. pravda ale je že prsotě je to nádhera. Na GOO stránkách jsou pořád ke stažení "preview" takže doporučuji nakouknout.
předpokládám že je všechny postahuji a dám je sem ke stažení...Teda pokud kluci dovolí...
Autorská citace #7
10.5.2007 09:26 - Joe
Ale jooooo, že kluci? ;)
Čo z toho všetkého si už hral? A viedol?
Autorská citace #8
10.5.2007 09:34 - Dalcor
Nehrál. Bohužel není s kým. Teď se tu našli dva lidi na Něco málo z noční strany (viz akce). Ale viděl jsem a listoval - AGOT, DREAMING CITIES, EX-MACHINA, BESM, TEKUMEL. A mimo tri-stat NOBILIS a AMBER DICELESS - btw víš o tom, že je zde prostor na recenzi Amber Diceless? Pokud by jsi se dostal na letní stretko ANNUN.sk tak bychom tam Dreaming Cities mohli dát.

Třeba nápad s PMV (HMM) je stejně božský jako riskování v Cadwallonu. Ačkoliv systém Tristatu je lepší než Cadwallonu.
RECENZE DOPLNĚNA O LINK NA TRI STAT CORE DOWNLOAD.
Autorská citace #9
10.5.2007 09:52 - Joe
AGOT si študoval v Tri-state alebo v d20? Alebo obe? Ak hej, ktorá implementácia je podľa teba lepšia?
re: Annun - možné to celkom je! idem si o tom niečo zistiť ;)
A ešte otázky k Tri-statu DX:
PMV: má ich teda každý hráč na začiatku a rozdelí, ako chce? A čo keď ich nerozdelí nikam - zaniknú mu? Alebo ostanú do ďalšieho zlepšenia postavy, kde sa mu pridajú dodatočné?
Hody kockou: Používa sa iba podhadzovanie, alebo je to kombinované?
Autorská citace #10
10.5.2007 09:59 - Dalcor
AGOT jsem studoval jen D20, Tri-stat jsem prohlédl -a le vzhledem k tomu že je Special Edition tak není co řešit že - ale mechanicky nevím co je lepší.
Součástí nákupu skilů je i udělování PMV. Tj ty si koupíš skill třeba za 5 bodů a rovnou do něj koupíš PMV. PMV je součástí hodnoty skillu, ne nezávislá hodnota. Každej skill má tedy pevně přidělený PMV. Jasné?
Jen podhazuješ, pokud se nepletu. Musel bych si to znovu přečíst, četl jsem to naposledy před rokema půl.
Autorská citace #11
10.5.2007 10:02 - Joe
Skoro jasné. Idem si to PMV pozrieť v pravidlách ;)
Autorská citace #12
10.5.2007 10:16 - Dalcor
Ono to v pravidlech právě moc jasné není. Ty si za Character Pointy koupíš skill a za další Character pointy si k tomu skillu přikoupíš PMV. Máš 20 bodů Chceš skilly Telekinese a Pyrokineze, po 8 bodech každý.
Telekinese 8
Pyrokinese 8
Total 16
Tj máš 4 body, raději než další skill chceš přidat PMV. Rozhdoneš se za 2 body koupit PMV do Telekinse a 1 PMV do Pyrokineze. 1 bod ti zbude.
Telekineze 8 + 2 PMV
Pyrokineze 8 + 1 PMV
Total 19
Zaplatíš PMV a máš ho na furt přiřazené tomu skillu - PMV tedy jaksi jednorázově zvyšují schopnost skillu.
Jasnější?
Autorská citace #13
10.5.2007 10:19 - Joe
Ešte lepšie. A teraz to, čo som pochopil ja ;):
PMV sú pre schopnosti (skilly) buď povinné alebo dobrovoľné. Keďže sa PMV môžu prideľovať do 4 kategórií (oblasť, trvanie, dosah a ciele), môžu mať niektoré schopnosti v požiadavkách pridelenie PMV do niektorej z týchto kategórií povinné.
Napríklad schopnosť Ovládanie zvierat - Animal Summon/Control - vyžaduje pridelenie PMV do oblasti trvanie a dobrovoľne môže postava tejto schopnosti prideliť ešte PMV do kategórie oblasť. Tým si hráč určí, aké charakteristiky bude daná vlastnosť mať, teda aké bude trvanie ovládania zvierat a prípadne ešte akú oblasť touto schopnosťou zasiahne.
PMV je súčasťou charakterových bodov (ako už hovoril Dalcor v recenzii) a teda pre hráča to znamená rozhodovať sa napríklad medzi viacerými schopnosťami, alebo menším počtom s vyšším účinkom.
Autorská citace #14
10.5.2007 10:21 - Dalcor
Tak - ale PMV není samostatným ukazatelem, jednou je do skillu přidáš a šmidra. Je to prostě utracený bod pro zlepšení skillu. Takhle je to přesné. Přídě mi to taky jako super nápad.
Autorská citace #15
10.5.2007 10:27 - Joe
Jo, pretože väčšinou žiadne dve postavy s rovnakými schopnosťami nebudú "rovnaké", ak si teda hráč dá záležať na tom, čo chce so svojimi schopnosťami dosahovať a ktoré oblasti mu viac vyhovujú.
Je zaujímavé, že takouto diskusiou sa človek naučí veci omnoho rýchlejšie, ako keď si sám číta pravidlá. Mňa totiž na pravidlách často odradí nahustenosť textu a možno by sa mi lepšie čítali, keby som najprv videl základ, potom prvú dodatočnú vrstvu, potom rozšírenie, druhú dodatočnú vrstvu a tak "vrstvovito" rozlišované pravidlá. Ale čím ďalej tým viac ma to láka Tristat DX si prečítať (teda posunúť jeho prioritu vyššie ;) )
Autorská citace #16
10.5.2007 10:44 - Dalcor
Čím více o tom diskutujeme tím více si ho chci zahrát.
Autorská citace #17
10.5.2007 10:55 - Joe
You got me...
PRINT (*click*)
Autorská citace #18
10.5.2007 11:51 - Dalcor
Já mám Tri stat a Dreaming cities printed ;)
Autorská citace #19
11.5.2007 15:26 - Joe
Nevieš(te) o nejakých Character generátoroch pre Tri-Stat dX a jeho prostredia?
Autorská citace #20
21.5.2007 16:18 - Joe
Dalcor, vieš, či sú atribúty a schopnosti rovnaké vo všetkých Tri-Stat dX hrách ako v Core rules? Teda či sú settingy len o prostredí a vate okolo, prípadne modifikáciách?
Autorská citace #21
22.5.2007 08:29 - Dalcor
Generátor postav nevím. Settingy jsou o prostředí a apliakcích. Použití vhodné kostky a tedy i rozložení bodů pro character creation je však vždy záležitostí hráče pokud apliakcí není řečeno jinak
Autorská citace #22
8.10.2007 17:23 - Joe
Otázka pre prípadných cieľových čitateľov - máte niekto k dispozícii Silver Age Sentinels? Potreboval by som si z nich niečo preštudovať kvôli jednému článku a nemám 30 doláčov na originálnu príručku, tož keby niekto mal zapožičať na prečítanie niektorých pasáží....
Autorská citace #23
8.10.2007 18:38 - Lotrando
80%
Autorská citace #24
8.10.2007 19:26 - unknown
Hmmm... a teraz? :)
Autorská citace #25
8.10.2007 19:28 - Joe
Ahem, to som ja... otázka, Lotrando, platí ;)
Autorská citace #26
8.10.2007 22:05 - Lotrando
běží mi to v práci, jeden peer, takže počítám, že ti to ráno budu moc hodit na rapid :) (divim se, že to vůec někdo má:) )
Autorská citace #27
9.10.2007 08:36 - Joe
Diky! Pôjdem študovať, už mám kompletné podklady na úvahu o mágii v Tri-State. Nehovorím radšej, kedy bude výsledný článok (a že nebude krátky, už teraz mám dve A4 a to som len začal :D ), ale bude!
Autorská citace #28
2.11.2007 09:26 - Dalcor
Kvůli pádu GOO jsme změnil odkaz.
Autorská citace #29
12.3.2008 15:58 - Joe
Ak máte niekto čas pozrieť sa na tieto preklady Atribútov Tri-Statu dX a máte k nim iné návrhy, šup sem s nimi ;)


Attribute Name Slovensky
Adaptation Prispôsobivosť
Agents Agenti
Alternate Form Alternatívna forma
Animal Summon/Control Privolanie/Ovládanie zvierat
Armour Brnenie
Attack Combat Mastery Majstrovstvo v útoku
Block Power Blokovanie sily
Combat Technique Technika boja
Combination Attack Kombinačný útok
Computer Scanning Skenovanie počítača
Contamination Zamorenie
Creation Výtvor
Damage Absorption Pohltenie poškodenia
Damage Conversion Premena poškodenia
Defence Combat Mastery Majstrovstvo v obrane
Divine Relationship Nadprirodzený vzťah
Duplicate Duplikovanie
Dynamic Powers Dynamické sily
Elasticity Elasticita
Energy Bonus Energetický bonus
Enhanced stat Zvýšený stat
Environmental Influence Vplyv prostredia
Exorcism Exorcizmus
Extra Arms Dodatočné ruky
Extra Attacks Dodatočné útoky
Extra Defences Dodatočná obrana
Features Črty
Flight Lietanie
Force Field Silové pole
Gadgeteer Kutil
Gadgets Vecičky
Grow Rast
Healing Liečenie
Heightened Awareness Zvýšená vnímavosť
Heightened Senses Ostré zmysly
Henchmen Stúpenci
Highly Skilled Veľmi schopný
Hyperflight Hyperlet
Illusion Ilúzia
Immovable Nepohyblivý
Immunity Imunita
Insubstantial Nehmotný
Invisibility Neviditeľnosť
Item of Power Mocný predmet
Jumping Skákanie
Mass Increase Zvýšenie hmoty
Massive Damage Masívne poškodenie
Metamorphosis Metamorfóza
Mimic Powers Imitácia síl
Mind Control Ovládanie mysle
Mind Shield Štít mysle
Natural Weapons Prirodzené zbrane
Nullify Zrušenie
Organisational Ties Firemné vzťahy
Own a Big Mecha (OBM) Môj veľký Mecha
Plant Control Ovládanie rastlín
Pocket Dimension Vrecková dimenzia
Power Flux Tok sily
Projection Projekcia
Regeneration Regenerácia
Reincarnation Reinkarnácia
Sensory Block Blokovanie zmyslov
Servant Služobník
Shrink Zmenšenie
Sixth Sense Šiesty zmysel
Special Attack Špeciálny útok
Special Defence Špeciálna obrana
Special Movement Špeciálny pohyb
Speed Rýchlosť
Superstrength Supersila
Swarm Roj
Telekinesis Telekinéza
Telepathy Telepatia
Teleport Teleport
Tough Tuhosť
Transfer Prenos
Transmutation Premena
Tunnelling Razenie
Unique Attribute Unikátny atribút
Unknown Superhuman Power Neznáma nadľudská sila
Water Speed Pohyb na vode
Wealth Bohatstvo
Autorská citace #30
13.3.2008 14:17 - Alnag
Joe, nic co by mne praštilo do očí tam nevidím a jiné návrhy težko mít, na to musí mít člověk cit a ten v cizím, jakkoliv velmi příbuzném jazyce můžu mít jen těžko. :-(
Autorská citace #31
13.3.2008 14:40 - Joe
Výborne. Keď nie si praštený, tak je to v poriadku :)
Počkáme ešte majstra Dalcora (Tri-Statový to nadšenec), keď sa dosvadbí :D
Autorská citace #32
13.3.2008 15:19 - LZJ
Mě tam pár slov do očí praštilo, občas se anglický a slovenský význam liší. Jenže neznám výklad pojmů v Tri-Statu, takže se můžu mýlit.
Adaptation je spíš Adaptace, Přizpůsobení. Prispôsobivosť by měla být Adaptability.
Agents Agenti - může být a nemusí, agent má v angličtině víc významů.
Alternate Form Alternatívna forma - Nejspíš to je doslova Změň podobu, nebo Střídavá, Proměnlivá podoba. Většinou jsou podobné termíny sladěny i formulacemi a slovními druhy. Na mě líp působí, když je to sladěno i v překladu, i když se slovní druhy liší od originálu.
Creation Výtvor - není to spíš Tvoření?
Duplicate Duplikovanie - doslova je to Zduplikuj, Zdvoj, ale třeba je lepší to tvoje.
Attack Combat Mastery Majstrovstvo v útoku , Defence Combat Mastery Majstrovstvo v obrane - nebál bych se používat Mistrovství v útočném/obranném boji
Divine Relationship Nadprirodzený vzťah - Což Božský nebo Zbožný vztah, supernatural by mohlo být něco trochu jiného.
Elasticity Elasticita - Klidně česky Pružnost.
Mimic Powers Imitácia síl - spíš Imitační nebo mimické síly. Nebo je to jako sloveso Napodob síly?
Highly Skilled Veľmi schopný - není lepší Dobře vycvičený/trénovaný?
Extra Defences Dodatočná obrana - Obrany, když jsou analogicky útoky.
Own a Big Mecha (OBM) Môj veľký Mecha - česky by bylo lepší Vlastní velký mecha (VVM), to se dá použít, i když se mluví o někom jiném, kdo ho má. Ale nevím, jestli slovenčina to nemá trochu jinak.
Superstrength Supersila - tady pak může v češtině/slovenštině mást síla jako Strength a síla jako Power. Což dát Power jako moc?
Tough Tuhosť - spíš Tuhý nebo Odolný, tuhost by byla Toughness.
Water Speed Pohyb na vode - proč nenechat Rychlost ve vodě?

Jak vidíš, samé nepodstatné drobnosti ;-)
Autorská citace #33
13.3.2008 15:39 - Joe
L.Z.J. dik, takže:
píše:
Adaptation je spíš Adaptace, Přizpůsobení. Prispôsobivosť by měla být Adaptability.
correct, Prispôsobenie znie lepšie.
píše:
Agents Agenti - může být a nemusí, agent má v angličtině víc významů.
sú to agenti doslova
píše:
Alternate Form Alternatívna forma - Nejspíš to je doslova Změň podobu, nebo Střídavá, Proměnlivá podoba. Většinou jsou podobné termíny sladěny i formulacemi a slovními druhy. Na mě líp působí, když je to sladěno i v překladu, i když se slovní druhy liší od originálu.
možno bude Zmena podoby naozaj znieť lepšie...
píše:
Creation Výtvor - není to spíš Tvoření?
ide doslova o tvorbu predmetov, takže Výtvor znie lepšie ;)
píše:
Duplicate Duplikovanie - doslova je to Zduplikuj, Zdvoj, ale třeba je lepší to tvoje.
teraz som si prečítal lepšie opis a najlepšie bude Dvojník
píše:
Attack Combat Mastery Majstrovstvo v útoku , Defence Combat Mastery Majstrovstvo v obrane - nebál bych se používat Mistrovství v útočném/obranném boji
a možno ešte lepšie Útočné majstrovstvo / Obranné majstrovstvo ;)
píše:
Divine Relationship Nadprirodzený vzťah - Což Božský nebo Zbožný vztah, supernatural by mohlo být něco trochu jiného.
tu som zatiaľ na vážkach, nemusí to byť nutne božský vzťah, ale keď sa mi to uleží, tak možno bude B-)
píše:
Elasticity Elasticita - Klidně česky Pružnost.
môže byť, v prvej chvíli ma to nenapadlo...
píše:
Mimic Powers Imitácia síl - spíš Imitační nebo mimické síly. Nebo je to jako sloveso Napodob síly?
B je správne ;)
píše:
Highly Skilled Veľmi schopný - není lepší Dobře vycvičený/trénovaný?
I boldly accept!
píše:
Extra Defences Dodatočná obrana - Obrany, když jsou analogicky útoky.
Indeed.
píše:
Own a Big Mecha (OBM) Môj veľký Mecha - česky by bylo lepší Vlastní velký mecha (VVM), to se dá použít, i když se mluví o někom jiném, kdo ho má. Ale nevím, jestli slovenčina to nemá trochu jinak.
Máš recht, vlastný je lepšie ako môj.
píše:
Superstrength Supersila - tady pak může v češtině/slovenštině mást síla jako Strength a síla jako Power. Což dát Power jako moc?
Je to super fyzická sila, takže Supersila. Ale termíny power/strength si ešte prejdem a niekde vymením silu za moc (kde to bude treba).
píše:
Tough Tuhosť - spíš Tuhý nebo Odolný, tuhost by byla Toughness.
myslím, že je to jedno... iná podobná vec tu nie je, takže to mýliť nebude ;)
píše:
Water Speed Pohyb na vode - proč nenechat Rychlost ve vodě?
ide skôr o schopnosť chodiť po vode / plávať v nej dlhšie, preto je to (zatiaľ) takto
píše:
Jak vidíš, samé nepodstatné drobnosti ;-)
Ako hovoríš :)))))
Autorská citace #34
13.3.2008 15:50 - LZJ
Citace:
Creation Výtvor - není to spíš Tvoření? ide doslova o tvorbu predmetov, takže Výtvor znie lepšie ;)
Že první opravdový rozdíl mezi češtinou slovenštinou? ;-)
Tvoření je, že se něco tvoří. Výtvor je výsledek. A Vytvoř je imperativ slovesa. Ale k vlastnosti se zrovna Výtvor hodí nejmíň, vypadá to jako by postava byla sama něčí výtvor B-)
Předpokládám jinak, že ve slovenštině máte to samé, jen bez ř - t.j. Tvorenie, Výtvor a Vytvor.
Autorská citace #35
13.3.2008 16:13 - Joe
Jo, máme to isté. Asi bude potom najlepšie to Tvorenie...
Autorská citace #36
29.3.2008 10:17 - Dalcor
Právě jsem si otestoval tvorbu zajímavého NPC v tri-Statu. Bylo to hodně složité an tvorbu, ale až do toho proniknu, tak mi zabere 5-10 minut vytvoření kompeltních statistik pro některé CP, u jiných to bude horší, ale v základu je tot rapně jednoduché. Po příjezdu ze Sleziny uplaoduju celé dobrodružství.
Autorská citace #37
31.3.2008 08:49 - Joe
Jednoduché to je. Hlavne keď máš môj Chargen! :)))))
Autorská citace #38
31.3.2008 09:18 - Dalcor
Bey n2ho. Kdbzzch to ya4al d2lat v Chargenu, tak se nenau49m szst0m `]
Autorská citace #39
31.3.2008 09:46 - Joe
Njn ;)
Ja som sa ho naučil tým, že som ten Chargen vytvoril :)))))
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.30584502220154 secREMOTE_IP: 3.236.59.63