Produkty

Dalcor
9.5.2007 14:01
Systém pravidel Tri-Stat stvořilo již zaniklé kanadské studio Guardians of Order, Inc. S jejich prací jsem se poprvé seznámil při zakoupení skvěle zvládnuté d20 verze knihy Hra o Trůny - A Game of Thrones d20 Based Open Gaming RPG. Když jsem začal jejich stránky dále zkoumat, narazil jsem na TriStat verzi AGOTu a pak už to byl jen krok ke stažení volně šiřitelného bloku základních pravidel Tri-Stat dX.
Autorská citace #1
9.5.2007 14:01 - Joe
Systém vyzerá zaujímavo, tiež by som si ho rád niekedy zahral. Viem, že som pravidlá čítal už dávno a je dosť možné, že si z nich veľa nepamätám, lebo to bolo skôr v mojich začiatkoch.
Ale teraz by som im asi rozumel o dosť viac... keď si raz nájdem na ne čas ;)
Joe
Autorská citace #2
10.5.2007 08:14 - Dalcor
Určitě - ale zajímavější než přímo holý CORE systém, který je volně šiřitelný, jsou herní prsotředí - Draming Cities, Tekumel, Ex-Machina, Hra o trůny, BESM...
Autorská citace #3
10.5.2007 08:54 - Joe
Dalcor, je v nich v skratke popísaný aj systém - teda komplet? Predpokladám, že hej....
Autorská citace #4
10.5.2007 09:06 - Dalcor
Jasně - je tam přímo aplikace tri statu na dané prsotředí - Dreaming Cities a Ex- Machina jsou si hodně podobné. nejdříve pojednání o tom co je to za žánr /Urban Fantasy a Cyberpunk respective. Dále jak tri stat do UF a CP ohnout a nakonec popis a apliakce na tři různá prostředí.
BESM je pak prazačátek Tri-statu a v Tristatu jsem ho nidky nečetl, pouze v D20 (btw Point Buy D20!!!!). Tekumel je pak jak AGOT SE - tedy herní prsotředí rpovázané se systémem.
GOO dělalo asi nejlepší příručky jaké jsem kdy viděl.
Autorská citace #5
10.5.2007 09:18 - Joe
Viď Amber Diceless... Aj keď s Tri-statom nemá nič spoločné, je to proste výborne urobené RPG s príručkou, ktorá zahanbuje mnohé iné systémy... Ilustrácie, PRÍKLADY!!!! (to budem asi donekonečna opakovať, ale je to pravda), čitateľnosť... Jednoducho krása!
Škoda, že GOO skončili a som zvedavý, ako to bude pokračovať ďalej.
Autorská citace #6
10.5.2007 09:21 - Dalcor
No BESM vydaly Sword and Sorcery. Amber Diceless jen vydávali, nevím do jaké míry se podíleli na vzniku. pravda ale je že prsotě je to nádhera. Na GOO stránkách jsou pořád ke stažení "preview" takže doporučuji nakouknout.
předpokládám že je všechny postahuji a dám je sem ke stažení...Teda pokud kluci dovolí...
Autorská citace #7
10.5.2007 09:26 - Joe
Ale jooooo, že kluci? ;)
Čo z toho všetkého si už hral? A viedol?
Autorská citace #8
10.5.2007 09:34 - Dalcor
Nehrál. Bohužel není s kým. Teď se tu našli dva lidi na Něco málo z noční strany (viz akce). Ale viděl jsem a listoval - AGOT, DREAMING CITIES, EX-MACHINA, BESM, TEKUMEL. A mimo tri-stat NOBILIS a AMBER DICELESS - btw víš o tom, že je zde prostor na recenzi Amber Diceless? Pokud by jsi se dostal na letní stretko ANNUN.sk tak bychom tam Dreaming Cities mohli dát.

Třeba nápad s PMV (HMM) je stejně božský jako riskování v Cadwallonu. Ačkoliv systém Tristatu je lepší než Cadwallonu.
RECENZE DOPLNĚNA O LINK NA TRI STAT CORE DOWNLOAD.
Autorská citace #9
10.5.2007 09:52 - Joe
AGOT si študoval v Tri-state alebo v d20? Alebo obe? Ak hej, ktorá implementácia je podľa teba lepšia?
re: Annun - možné to celkom je! idem si o tom niečo zistiť ;)
A ešte otázky k Tri-statu DX:
PMV: má ich teda každý hráč na začiatku a rozdelí, ako chce? A čo keď ich nerozdelí nikam - zaniknú mu? Alebo ostanú do ďalšieho zlepšenia postavy, kde sa mu pridajú dodatočné?
Hody kockou: Používa sa iba podhadzovanie, alebo je to kombinované?
Autorská citace #10
10.5.2007 09:59 - Dalcor
AGOT jsem studoval jen D20, Tri-stat jsem prohlédl -a le vzhledem k tomu že je Special Edition tak není co řešit že - ale mechanicky nevím co je lepší.
Součástí nákupu skilů je i udělování PMV. Tj ty si koupíš skill třeba za 5 bodů a rovnou do něj koupíš PMV. PMV je součástí hodnoty skillu, ne nezávislá hodnota. Každej skill má tedy pevně přidělený PMV. Jasné?
Jen podhazuješ, pokud se nepletu. Musel bych si to znovu přečíst, četl jsem to naposledy před rokema půl.
Autorská citace #11
10.5.2007 10:02 - Joe
Skoro jasné. Idem si to PMV pozrieť v pravidlách ;)
Autorská citace #12
10.5.2007 10:16 - Dalcor
Ono to v pravidlech právě moc jasné není. Ty si za Character Pointy koupíš skill a za další Character pointy si k tomu skillu přikoupíš PMV. Máš 20 bodů Chceš skilly Telekinese a Pyrokineze, po 8 bodech každý.
Telekinese 8
Pyrokinese 8
Total 16
Tj máš 4 body, raději než další skill chceš přidat PMV. Rozhdoneš se za 2 body koupit PMV do Telekinse a 1 PMV do Pyrokineze. 1 bod ti zbude.
Telekineze 8 + 2 PMV
Pyrokineze 8 + 1 PMV
Total 19
Zaplatíš PMV a máš ho na furt přiřazené tomu skillu - PMV tedy jaksi jednorázově zvyšují schopnost skillu.
Jasnější?
Autorská citace #13
10.5.2007 10:19 - Joe
Ešte lepšie. A teraz to, čo som pochopil ja ;):
PMV sú pre schopnosti (skilly) buď povinné alebo dobrovoľné. Keďže sa PMV môžu prideľovať do 4 kategórií (oblasť, trvanie, dosah a ciele), môžu mať niektoré schopnosti v požiadavkách pridelenie PMV do niektorej z týchto kategórií povinné.
Napríklad schopnosť Ovládanie zvierat - Animal Summon/Control - vyžaduje pridelenie PMV do oblasti trvanie a dobrovoľne môže postava tejto schopnosti prideliť ešte PMV do kategórie oblasť. Tým si hráč určí, aké charakteristiky bude daná vlastnosť mať, teda aké bude trvanie ovládania zvierat a prípadne ešte akú oblasť touto schopnosťou zasiahne.
PMV je súčasťou charakterových bodov (ako už hovoril Dalcor v recenzii) a teda pre hráča to znamená rozhodovať sa napríklad medzi viacerými schopnosťami, alebo menším počtom s vyšším účinkom.
Autorská citace #14
10.5.2007 10:21 - Dalcor
Tak - ale PMV není samostatným ukazatelem, jednou je do skillu přidáš a šmidra. Je to prostě utracený bod pro zlepšení skillu. Takhle je to přesné. Přídě mi to taky jako super nápad.
Autorská citace #15
10.5.2007 10:27 - Joe
Jo, pretože väčšinou žiadne dve postavy s rovnakými schopnosťami nebudú "rovnaké", ak si teda hráč dá záležať na tom, čo chce so svojimi schopnosťami dosahovať a ktoré oblasti mu viac vyhovujú.
Je zaujímavé, že takouto diskusiou sa človek naučí veci omnoho rýchlejšie, ako keď si sám číta pravidlá. Mňa totiž na pravidlách často odradí nahustenosť textu a možno by sa mi lepšie čítali, keby som najprv videl základ, potom prvú dodatočnú vrstvu, potom rozšírenie, druhú dodatočnú vrstvu a tak "vrstvovito" rozlišované pravidlá. Ale čím ďalej tým viac ma to láka Tristat DX si prečítať (teda posunúť jeho prioritu vyššie ;) )
Autorská citace #16
10.5.2007 10:44 - Dalcor
Čím více o tom diskutujeme tím více si ho chci zahrát.
Autorská citace #17
10.5.2007 10:55 - Joe
You got me...
PRINT (*click*)
Autorská citace #18
10.5.2007 11:51 - Dalcor
Já mám Tri stat a Dreaming cities printed ;)
Autorská citace #19
11.5.2007 15:26 - Joe
Nevieš(te) o nejakých Character generátoroch pre Tri-Stat dX a jeho prostredia?
Autorská citace #20
21.5.2007 16:18 - Joe
Dalcor, vieš, či sú atribúty a schopnosti rovnaké vo všetkých Tri-Stat dX hrách ako v Core rules? Teda či sú settingy len o prostredí a vate okolo, prípadne modifikáciách?
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.23822689056396 secREMOTE_IP: 35.169.107.85