Produkty

Alnag
1.4.2007 20:00
Wizards of the Coast začínají roztáčet kola PR naplno a tak uvolnili první preview nové hry ze světa Star Wars. Přiznám se, že už dlouho jsem se na nic tak netěšil, neboť to vypadá opravdu úchvatně. Mnozí lidé spekulují o tom, zda jde o testování půdy pro D&D 4e, ale to tentokrát nechme stranou a zaměřme se na odhalené prvky hry.
Autorská citace #21
21.4.2007 14:26 - Alnag
Na první IMO dostanete plný počet, i když prozatím to nemůžu potvrdit. Ale z preview to tak vypadá.
Fritzs pořád se tady tak s despektem vyjadřuješ o d20systému, tak ti to může být vcelku jedno, co zavedli a co ne, když to stejně nebudeš hrát, ne?
Autorská citace #22
21.4.2007 14:52 - Rytíř
Alnag - no, možná se pletu, ale přijde mi, že Fritzs Dnd hraje.. :) i když je fakt, že nitku na něm suchou nenechá! :))
Fritzs - no i kdyby to tak bylo, pořád je to lepší než jen hod 1 kostkou, ne? Pořád je to o tom, že bude posílena 1. úroveň, takže postup na druhou nebude ono dvojnásobné posílení moci postavy, jako je to doteď..
Notabene nám samo nic nebrání to dát jako plnej počet bodů i v případě, že by v pravidlech byl uvedeno, že s emá házet. ;)
Autorská citace #23
21.4.2007 16:15 - Čindi
Dost životů od začátků je rozumná změna k lepšímu. DM aspoň nemusí švindlovat s kostkami.
Autorská citace #24
4.5.2007 15:22 - Rytíř
tyjo ještě pár takových updatů preview a už si tu knížku ani nebudem muset kupovat.. natož to překládat ;) Fakt dobře sesumarizováno, pane mistr!
Autorská citace #25
4.5.2007 15:30 - Dalcor
tak tohle si koupím!
Autorská citace #26
4.5.2007 16:04 - Alnag
Dalcor: Alespoň to budu mít s kým hrát :-))
Teď jsem se bavil s Alefem (po ICQ) jestli tam nebude trošku pře-featováno. Hrdinská povolání mají 1 odbornost (feat) na každé druhé úrovni plus klasicky na první, třetí, šesté... má odbornost každý (tj. i nehrdinské povolání = pro NPCčka). Na druhou stranu featy teď obstarávají mnohem víc věcí... takže jich hodně utratíte na Skill Training + Skill Focus (a věřte mi, že to uděláte). Tak si myslím, že tím se to srovná.
Hrozně se mi líbí zjednodušení souboje v jednom hodu na útok za kolo (až na pár výjimek... u dvojitých zbraní typu hůl, Darth Maulův lightsaber) a místo většího množství házení se zvyšuje eventuelní zranění tím, že se přidávají kostky zbraně. Idea udělat souboje stejně rychlé a akční jak na první tak na dvacáté úrovni je velmi lákavá.
Uff. Už jsem říkal, jak moc se mi to líbí? :o)
Autorská citace #27
4.5.2007 16:19 - Dalcor
Hmm. Další důvod proč to hrát... Když to vemu Trades v Cadwallonu jsou také stromy.... Sakra... kdy že to vyjde?
O hry které jsem nadepsal nemá nidko zájem. Snad jen kampaň DL. TO musím dořešit. Na tohle by se snad hráči našli
Autorská citace #28
4.5.2007 16:24 - Alnag
Já bych těm tvým hrám dal ještě trochu času... ne každý sem chodí denně, a někdo se třeba i zbytečně stydí. :-)) Nechce se mi věřit tomu, že by v Praze bylo opravdu tak málo hráčů ochotných si vyzkoušet nějaké zajímavé hry.
SW vyjde v květnu. Vím, že zatím to vypadá úchvatně, ale doporučuji vyčkat alespoň prvních recenzí (i když ode mne to sedí, už jsem předobjednal).
Autorská citace #29
4.5.2007 16:32 - alef0
Naozaj by som rad vedel, ci su uvahy nad relativnou silou postav. Vieme, ze s prichodom trojky sa relativna sila postav zvysila. Su nejake odhady, ako to bude teraz? (O vacsom mnozstve featov uz rec bola).
Nestane sa inak to, ze sa bude hadzat 10d8 na damage?
Autorská citace #30
4.5.2007 16:38 - Alnag
Spíš mám dojem, že se relativní síla postav jaksi zblížila. Tedy že rozestup mezi 1. a 20. úrovní v DnD je větší než bude rozestup mezi 1. a 20. úrovní v Saga edition. Čili postavy na 1. úrovni v Saga si dají DnDčkové postavy na 1. k obědu. Ale naopak zase u 20. úrovně.
Myslím si, že je tam spíš růst do šířky, takové košatění. A co se týče házení toho damage - od doby co jsem hrál Exalted můžu potvrdit - není nad to, když vám 12 kostek nestačí a musíte házet na třikrát... v nějakých extrémech možná na 10 kostek dojde, ale obecně bych řekl, že se to bude pohybovat mezi 2-4 kostkami maximálně (na vyšších úrovních s patřičnými manévry a fintami)
Autorská citace #31
4.5.2007 16:39 - Dalcor
nesnáším dice pooly!
Autorská citace #32
4.5.2007 17:04 - Alnag
Dvě nové nepotvrzené spekulace - pravidla budou možná nějak ošetřovat ztrátu končetin (vzpomeňte na Anakinovu ruku) a všimněte si poznámky u jednoho druhu, že regeneruje.
Ještě divočejší spekulace - obrana lightsaberem bude fungovat podobně jako štít (tedy redukce zranění).
Autorská citace #33
18.5.2007 14:23 - Dalcor
Mě napadlo - bude to pracovat s posledním vývojem SW - tedy Zonama Sekot (už se vyskytuje ve Star Wars Clone Wars) a Yuzhan Vonghy? Jak to bude reálně s uživately síly proti silové anomálii jako jsou Yuzhan Vongové - už problesklo něco jak to bude řešit? Prostě nefungujou a basta? A co lightsabery s měnitelnou délkou čepele?
Autorská citace #34
18.5.2007 14:32 - Alnag
No... ono je to více méně věnované těm základním šesti filmům... to o čem mluvíš spadá do Extended Universe a ačkoliv tedy i nějaké věci z toho se do hlavní příručky propašujíy, tak to myslím že většinu pořeší jako obvykle doplňující příručkou.
Co se lightsaberů týče, mám dojem, že pokročilé hrátky se nevešly do rozsahu příručky, takže lightsaber techniques (to jsou různé styly boje - Yoda - akrobatický, Anakin - takové to drsné natlačení na soupeře, Obi-Wan defenzivní atd. vyjde jako Web Enhancement) a tak podobně bych to viděl i s věcmi jako je konstrukce lightsaberu nebo různé podobné věci.
Celkově je tam snaha, aby v základu ty věci byly spíš jednoduší.
Jinak Destiny points/Force points. S Destiny se dá provést automatický kritický zásah (tzn. double damage) a nebo se úplně vyhnout zranění a zřejmě další. Force points hodíš si Xd6 (kde X je dáno úrovní atd.) a nejvyšší hozenou hodnotu si přičteš k d20 hodu.
Autorská citace #35
18.5.2007 19:57 - Fritzs
Vsadím se, že todle je taková příprava na 4tou edici DnD a že jesi se todle bude dobře prodávat bude 4 edice DnD vypadat po stránce herních mechanik hodně podobně, ne li skoro stejně
Autorská citace #36
18.5.2007 20:02 - Alnag
Fritzs: Taky si myslím. Ale v mezičase očekávám ještě revizi D20 modern. Myslím si, že s D&D není obecně důvod někam spěchat, dokud se základní příručky dobře prodávají. Takže tipuji vydání až na rok 2009 nebo 2010 (i symbolicky... deset let po trojce).
Faktem ale je, že jsem silně nakloněn myšlence zkusit hrát jakési D&D saga edition. V podstatě by na to stačilo pár věcí přejmenovat a pár vynechat. Protože tahle verze je ještě o něco víc "lite" než dřív.
Autorská citace #37
19.5.2007 11:31 - alef0
Da sa nejak zhrnut ten popis suboja v 0.9ke? Osobne som nedokazal v tom prepise jednotlivych krokov postrehnut, v com je to rychlejsie, lepsie a podobne.
Autorská citace #38
19.5.2007 12:04 - Alnag
Shrnul bych to tak - výrazně vyšší smrtelnost (většinou, tři úspěšné útoky a hrdinská postava je dole - na nehrdinskou stačí jeden). Větší akčnost, víc pohybu, víc filmovosti, zřetelně větší rychlost ve střídání kol. Můj odhad je, že doba trvání souboje se zkrátí minimálně o 20% (v porovnání s nízko-úrovňovými) až o 50% (v porovnání s vysoko-úrovňovými).
Autorská citace #39
19.5.2007 23:17 - Alnag
A málem jsem zapomněl... ten otravný 5ft. step byl podle všeho zrušen...
Autorská citace #40
17.6.2007 11:35 - Fibriso
tak to mám v ruce (dá se koupit ve ČR) a musím říct, je to skorodokonalý... o Yuzanech je tam taky zmínka a Mara Jade je tam tuším taky... a opravdu 5ft. step a jakýkoli další Step (všechno na pole) je fuč

Jen maj v knížce trochu překlepů.... měli by si to po sobě kapánek zkontrolovat....

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.092932939529419 secREMOTE_IP: 18.189.178.34