Produkty

idol02
7.9.2017 20:47
Dračí hlídka alebo Jeskyne a draci
Dračí hlídka/Jeskyne a draci - mám pocit, že vyjdú približne v rovnaký čas. Do ktorej hry by bolo lepšie investovať?
15.7.2019 17:29 - Šaman
York: Nejsem megaloman. Stačí, když kape. (Beztak všechno naslibované přichází se zpožděním pár let, takže si nedělám iluze.)
I když - stránky s popisem systému a odkazy na Fate Core a jiné zdroje online, to by nemuselo zabrat tolik času, jako celá příručka na zelené louce.
15.7.2019 17:35 - Kosťa
Píšu z mobilu takže neodpovím na všecko
York:přesně tak
Petr:Kroll a kudúk nepoužití kvůli právnímu hledisku

Rodovka není každá rasa má zvláštní schopnost
rozdělení class bude na 7lvl v pokročilých cca stylem jako subclaasy v dnd každá classa bude mít tři
Komba široký polostribrny mec s démonem netuším co tím máš na mysli
Útok naplocho se řeší stejně jako v dnd
Hrancl má společníka podle dovednostního hodu(ale tím si nejsem jist), hod na % v pravidlech není
Vícenásobný útok je v řešení a ano i 3/2 teď se tam ukazaly nějaké nesrovnalosti
mince asi stejný z hlavy nevím
Zbraně a zbroje jsou omezeny podle síly postavy nijak jinak
Expy pro všechny postavy stejný uvedeny v ppj
přesvědčení není
Dual weapon má pouze válečník má na to specku jinak to funguje sčítáním atributů zbraní
Vlčí mor nevim, svěcená voda je
Kněz je samostatné plnohodnotné povolání, jež pracuje s charismatem


Log: háže se atribut+dovednost+K10 s tím že dovednostní povolání začínají na stupni3, je tam chyba ne 90 ale 80 předpokládám maximální atribut 12/+1


Šaman:max kruh je 4 tzn obtížnost 13 obr bude mít na 6 úrovni když to bude maxovat K10+10 jaký kouzla jsou z jakých kruhu řešit nebudu validní možnosti mi ale přišly na všech kruzích
15.7.2019 17:48 - York
Šaman píše:
Nejsem megaloman. Stačí, když kape.


Plnohodnotnej remake Dračáku nemůže bejt malej, protože Dračák byl sakra velkej. Remake PPZ se dá udělat relativně rychle, ale to je sotva třetina hry a čím to je větší, tím dýl všechno trvá - doba vývoje roste nelineárně s rozsahem textu.

Klidně se do toho pusť, DrD powered by Fate AFAIK ještě nikdo nenapsal. Připrav se ale na to, že to nebude práce na měsíc.
15.7.2019 17:53 - ShadoWWW
PPZ je fakticky půlka. Víc jak 15 úrovní je zbytečné řešit.
15.7.2019 17:57 - York
ShadoWWW píše:
PPZ je fakticky půlka.


Není, protože velkou část příruček PPZ tvoří vysvětlování pravidel (souboják a tak). I kdybys chtěl zpracovat jen PPZ a PPP, PPZ jsou sotva třetina. V PPP máš tuším víc úrovní a hlavně dvě povolání na každé základní. V bestiáři je toho taky víc.

edit: A docela dost začátečnických kouzel je v expertech.
15.7.2019 18:11 - ShadoWWW
Hodně těch úrovní je ale hluchých, takže by to šlo zkoncentrovat. DH evidentně dokázala dát do PPZ 7 úrovní a šest povolání. Pokud dají do PPP 3 obory na povolání do 15. úrovně, jak bylo DrD PPP, tak to bude drtivé většině hráčů plně dostačovat.

Je to krásně vidět i ve Stranger Things 3, že DrD/DnD hraje většina hráčů od 10 (respektive 12 DnD) let a kvůli školním povinnostem, novým zájmům a randění se skupiny rozpadají na střední. Tj. efektivně 5-9 let hraní.

Pak už se k tomu většinou vrací až s vlastními dětmi, nebo vůbec. Čest výjimkám.
15.7.2019 18:14 - Šaman
Nesnažím se o remake. Už proto, že ani náš "starý dračák" nebyl DrD 1.5/1.6 doslova, ale se spoustou domácích úprav. A spousta věcí tam bylo tiše ignorováno (začalo to neházením na selhání kouzel, pak úpravou blesků všech barev na ÚČ/útočnost, časem jsme přestali počítat expy a přecházela celá družina najednou když se to hodilo - dnes bychom řekli milník… a půlka bestiáře sice tvoří nás svět, ale druhá byla vyškrtnutá. Jo a zloděj byl překopán a sám si při přestupu určil které dovednosti mu porostou rychleji a které obětuje. A pak se procenta u zloděje nahradily "hodem na past" - přehození cílového čísla. A hraničář si neházel na psa procenta, ale volil si psa, koně, nebo sokola. A další "drobné" úpravy :) Je to ještě DrD? Nebo už je to dračák?

Spíš bych časem rád stvořil něco jako zmíněné Sirienovy Hvězdné války. Tedy příručku, kde je Fate už nastavené a upravené pro postřeby daného světa a co se systému, jsou tam popsané jen základy.
Plus nějaké metodické poznámky o tom, jak přenést třeba (ne)zranitelnost z bestiáře apod. Rozhodně ale ani potom nebude možné přenést třeba potvoru, nebo classu 1:1. Ani to není cílem.
15.7.2019 21:12 - Skaven
Tak jsem si přes víkend pročetl pravidla Dračí hlídky a musím říct, že za mě je to velké zklamání. Asi to zpracuju do nějaké stručné recenze, než se tady rozepisovat, ale ve zkratce, můj dojem je, že DH je pěkně produkčně zpracovaný ohouserulovaný dračák z devadesátých let. Nic víc, nic méně.
15.7.2019 21:14 - Šaman
Kde se dá DH přečíst?
15.7.2019 21:17 - Kosťa
Můžu se zeptat z čeho pramení to zklamání?
15.7.2019 22:19 - PetrH
Šaman píše:
kdyz jsi prispel 500+ Kc prisla ti vytistena beta, me ne, neprispel jsem...
15.7.2019 22:22 - PetrH
Skavene, je nejaky novy content v JaD mimo rok stareho postu na strankach? Dropbox linku na nejaky dve tri stranky wordu?
15.7.2019 23:08 - sirien
PetrH píše:
jedna strana cepele stribrna, druha obyc?

To nebylo pravidlo, to byl jen častý house-bullshit vzniklý u teenagerů co o mečích a šermu věděli tužku, zato toužili dostat A z powerplayingu ;)


Kosťa píše:
Můžu se zeptat z čeho pramení to zklamání?

York píše:
To snad bylo cílem, nebo se pletu?

Tak někteří třeba doufali, že by tvůrci mohli zachytit ducha oDrD, ale s trochou odvahy z něj vyházet různé hrozné pitomosti. Jako třeba pravděpodobnost seslání kouzla nebo hod na to jestli dostanu psa.

Dostat hru jejíž čas designově pominul a která by měla v pokoji dožít zpátky na světlo v bleděmodrém je asi jako zasnoubit se na dálku s baronkou Strahdovou a na svatbě zjistit že si nemáš brát dceru zesnulé baronky, ale namejkapovanou zombii baronky původní. Jistě, může to být jen formální politický sňatek nevyžadující naplnění, ale stejně, chápeš.
15.7.2019 23:17 - York
sirien píše:
zachytit ducha


Tak nekromancie se ti zachtělo? Jo, s čím si kdo zahrává...
15.7.2019 23:19 - Aegnor
Ale houby nekromancie. To je klasický případ práce se spiritama.
15.7.2019 23:22 - York
Aegnor: Není duch jako duch. V tomhle případě je řeč o celkem slušně odleželé mrtvole...
15.7.2019 23:24 - sirien
fun fact: Asc magie (mnou preferovaná) neměla Sféricky definovanou nekromancii.
15.7.2019 23:24 - Aegnor
Samozřejmě že není duch jako duch. Pokud se bavíme o duchovi oDrD (tedy o nějaké idee, která je za těmi pravidly), tak je to prostě spirit ("duch věci"). :-)
16.7.2019 01:18 - Skaven
Své postřehy k Dračí Hlídce jsem sepsal zde: http://www.skaven.cz/blog/draci-hlidka-recenze (autoři mi poskytli tištěnou betaverzi, díky jim za to). Co se týče Jeskyní, pak z mé strany žádné novinky nejsou, ve chvíli, kdy doběhne kampaň na Krotitelé draků by se měl vývoje ujmout Ladislav, já jak jsem dříve avizoval už to časově nedávám - své poslední časové rezervy jsem věnoval konzultacím na překladu Zapovězených zemí (tam už máme hotovou příručku pro hráče a Markus drtí příručku vypravěče) a příležitostnému hraní s mými dětmi (k tomu si ladím vlastní jednoduchá pravidla).
16.7.2019 01:38 - sirien
Hm, opět nastalo periodické období Markuse a tentokrát svou aktivitu zaměřil na něco skutečně užitečného, tak jako za pradávných časů Harmonie. Impressive.
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.15661978721619 secREMOTE_IP: 18.206.194.210