Produkty

ShadoWWW
29.7.2016 04:33
[D&D 5E] Středozem
Středozem pro D&D 5e od Cubicle 7 Entertainment

Šmak byl poražen, Bitva pěti armád skončila vítězně a Bilbo se vrátil do Kraje. Ale mnohá nebezpečí stále přetrvávají a od skřetích tvrzí v horách až po tmavá, zkažená zákoutí Temného hvozdu vyčkává temnota, nabírá nové síly, spřádá plány a pomalu rozšiřuje svůj stín...

Král Bard v Dolu vysílá výzvy statečným dobrodruhům, aby přišli do Jezerního města a pomohli mu s obnovou slávy Severu.

Přichází dobrodruzi ze všech Svobodných národů Divočiny i z větší dáli a hledají dobrodružství. Mají k tomu různé důvody: vábí je cesta, hlad po pradávných znalostech, nebo jen prostě mají nutkání bránit svůj domov a příbuzné. Dobrodruzi v celé Divočině se připravují na průzkum Středozemě a bitvu se vzrůstající hrozbou Stínu, ať se nalézá kdekoliv.




Datum vydání: PDF: září 2016, kniha: podzim 2016

Příručka obsahuje:
  • 11 specifických kultur Středozemě (něco jako rasy)
  • 6 nových a jedinečných povolání
  • 13 nových zázemí přizpůsobených pro Středozemi
  • Zbraně a zbroje Středozemě
  • Jedinečná pravidla cestování (ala The One Ring)
  • Nová pravidla pro Zkaženost (odolávání Stínu)
  • Nová pravidla Audiencí, pro setkání velkých a dobrých lidí Středozemě s hráčskými postavami (nemám vůbec představu, co to má být)
  • Společenská fáze (jde o pravidlo z The One Ring, něco jako Mezidobí v DnD 5e)
  • Mapa Středozemě pro hráče a mapa Středozemě pro Dějmistry (Loremasters, obdoba Pánů jeskyně - Dungeon Masters - v DnD)
  • 224 stran v tvrdé vazbě

Datum vydání: PDF: do konce roku 2016

Příručka bude obsahovat:
  • Bohaté informace o světě pro Dějmistra
  • Rady pro vedení hry ve Středozemi
  • Pravidla pro poklady
  • Rozšířená pravidla a možnosti pro cestování
  • Bestiář Středozemě
  • 144 stran v tvrdé vazbě

Překlady:
Průvodce hrou (ukázka)

když ShadoWWW napíše "vy víte kde" a vy nevíte...

Chcete překlad Adventures in Middle-Earth?

Jedné otázce můžete přidělit max. 1 bodů.
Celkem můžete přidělit max. 1 bodů.
Anokladné body23
Nekladné body1
24.8.2017 16:09 - LokiB
dost subjektivne zbarvene ... lidi, kteri maji nazory, co se ti nelibi, jsou banda zatrpklejch pseudointosu, zatimco ti oblibeni jsou odborna porota a normalni lidi, kteri veci hraji.
no nic, jak myslis.
to je dost legracni zpusob posuzovani veci.

imho je fajn, ze se nejake ceny vyhlasuji, protoze to lidem aspon pripomene, ze neco takoveho existuje. zavery si stejne musi udelat kazdy sam.
Stredozem se celkem povedla, uvidime, jak siroke publikum to najde a jakou to bude mit trvanlivost
24.8.2017 19:01 - sirien
LokiB: Je zajímavé, jak lidi, jejichž názor se mi podle Tebe nelíbí, pravidelně oceňují hry a autory, které mám ve značné oblibě.

Zajímavé je i to, jak často a pravidelně něčemu oponuješ, jen abys tomu oponoval. Například když v jednom postu napíšeš, že jsou všechna ocenění nutně subjektivní, abys hned v následujícím postu shazoval něčí názor na tato ocenění s tím, že je ten názor subjektivní.

Zajímavé je i to, jak se skoro pokaždé Tvá opoziční pozice nese v duchu relativizování a relativizujícího rovnostářství věcí a obracení věcí z diskuse bez toho, abys do diskuse přinesl nějaký argument nebo příklad "zvenku" - jakobys věcem vlastně nerozuměl, ale měl si hroznou potřebu používat alespoň rétorické kličky k tomu aby ses tvářil, že jim rozumíš stejně jako ostatní nebo jim nerozumí vlatně nikdo.

Což mě vrací k prvnímu odstavci tohodle postu, protože 5 hodin před napsáním svého postu jsi nejspíš ani nevěděl, že nějaké Indie Awards vůbec existují a celou tu kritiku si uvařil jen z toho, cos našel tady v diskusi - a dokonce ses ani nenamáhal se s těmi oceněními která obhajuješ seznámit natolik, abys viděl, kdo je vůbec dostal, protože jinak by Tě tam věci jako Fate nebo Hillfolk (mezi dalšími, u nichž ale nemusíš vědět, že je uznávám) musely praštit do očí a ten post bys pak nenapsal tak, jak si ho napsal.



Co je legrační je v Tvém postu nevyslovený, ale z Tvého postoje nutný předpoklad, že všechna ocenění si jsou zjevně rovna, bez ohledu na to, kdo, jak a proč je uděluje.

Co je legrační je, když se po pěti hodinách od chvíle co ses dozvěděl o existenci něčeho vrhneš do polemiky s člověkem, který to už roky poměrně pečlivě sleduje.
25.8.2017 10:36 - LokiB
Tvůj předpoklad celé té legrace není správný. Co víc?
Hele, já ti neberu tvůj názor na to, že jedny ceny jsou celkem pakárna, zatímco jiné jsou seriózní. To je ok. Odmítám to brát jako ověřenou univerzální pravdu, "tak to prostě je". Už proto, žes to začal zbytečně srovnávat s jiným druhem udílení cen, filmovým festivalem, což byl ten hlavní impulz, proč jsem na to reagoval. Páč tím dáváš najevo, že to hodnocení vychází hlavně z tvého vkusu, nikoli z podstaty daných cen.
Relativizace je vcelku normální reakcí na absolutní stanoviska typu: "hej, takhle to prostě je, protože to tak vidím."
připomeň si, ve vší té legraci, že tahle část začla příspěvkem:
"kdo rozhoduje? já. Sleduj: Fate je nejlepší a DrD2 nestojí za to." ... a od toho se pak dál ta legrace odvíjela
25.8.2017 10:50 - Aegnor
LokiB píše:
Už proto, žes to začal zbytečně srovnávat s jiným druhem udílení cen, filmovým festivalem, což byl ten hlavní impulz, proč jsem na to reagoval.

Myslíš to srovnání s filmovým festivalem, které jsi jako první vytáhnul ty?

LokiB píše:
Relativizace je vcelku normální reakcí na absolutní stanoviska typu: "hej, takhle to prostě je, protože to tak vidím."

Ale je naprosto k ničemu.
25.8.2017 11:32 - sirien
LokiB píše:
já ti neberu tvůj názor

To sem moc rád.

Každopádně věc je zajímavá spíš v tom, že se vůbec domníváš, že to je "jenom můj názor", když o těch cenách vlastně očividně nic moc nevíš. Což je přesně to, co Ti v předchozím postu vytýkám - protože úplně stejně máš tendenci oponovat čemukoliv, co někdo někde napíše (třeba o game designu nějakých herních prvků); vůbec se nepozastavíš nad tím, proč to tak dotyčný napsal, proč si to myslí a kdo další si to myslí a naprosto rovnostářsky se tomu postavíš na odpor - což nepůsobí zrovna moc seriózně. Zvlášť, když takovou reakci opakuješ při každé jedné příležitosti.

LokiB píše:
Už proto, žes to začal zbytečně srovnávat s jiným druhem udílení cen

Máš namysli to jak sem Ti obrátil zpátky Tvoje vlastní přirovnání?

(Co nejspíš nevíš a abych byl naprosto fér, tak já to přirovnání k francouzskému art filmu používal už dřív - jenže again, tos nevěděl a srovnání s filmy si tu vytáh první Ty. A kromě toho srovnání něčeho s něčím trochu jiným není nijak závadný obrat a používá se dost často v mnoha oblastech. Včetně odborných publikací.)


LokiB píše:
Relativizace je vcelku normální reakcí na absolutní stanoviska typu: "hej, takhle to prostě je, protože to tak vidím."

Ano. Jenže normální neznamená chytrá.

Relativizace má hodnotu pouze, pokud ji založíš na nějakém argumentu který dokazuje, že platnost výroku má nějaké omezení. Což jsi neudělal. Relativizace pro relativizaci je pseudo-intelektuální cheapshot.
25.8.2017 11:36 - York
Mohli byste se, prosím, bavit víc o tématu a míň o tom, jak kdo diskutuje?
28.8.2017 22:00 - ShadoWWW
Tak zpátky k tématu: Zítra vychází PDF a startují předobjednávky doplňku The Road Goes Ever On.

Jde v podstatě arch velkoformátových map plus drobný doplněk rozšiřující stávající pravidla. Takže se určitě víc vyplatí v tištěné podobě (s PDF zdarma) než jen v PDF. C7 dnes vydali ukázku z obsahu toho doplňku.

31.8.2017 10:00 - ShadoWWW
Doplněk Cesty vedou dál a dál najdete vy víte kde.
31.8.2017 11:01 - ShadoWWW
Ukázka ilustrace.

2.9.2017 17:38 - ShadoWWW
Přišel mi RRG v knižní podobě a vypadá zase skvěle.
15.9.2017 19:39 - LokiB
Adventures in Middle-earth - Rhovanion Region Guide ... až do konce září na DriveThruRPG se slevou 33%
Je to tedy recyklace materiálů z The One Ring RPG
20.10.2017 19:03 - ShadoWWW
C7 chystá nové tažení odehrávající se o 20 let později než předchozí moduly.



Současně chystají první kampaň pro Lone Wolf Adventure Game.

31.1.2018 20:21 - ShadoWWW
Již brzy...

Píše:
The Rivendell Region Guide takes your adventures West across the Misty Mountains to the Last Homely House, expanding play into eastern Eriador, covering not only Rivendell itself, but Angmar, Fornost, Mount Gram, Tharbad and everywhere in between.

There are also rules for creating your own Magical Treasure; playing High Elves of Rivendell; turning the baleful Eye of Mordor on your company, and facing more powerful adversaries than ever before.

This gorgeous hardcover, 144-page, full-colour supplement includes:
• Background for the Last Homely House, Rivendell, the sanctuary of Imladris.
• Write-ups of the characters that might be encountered in Imladris, from Elrond and Arwen to Glorfindel and the White Council.
• New Fellowship undertakings.
• A history of Arnor, Angmar and the Rangers of the North.
• A region guide to Eastern Eriador, including the Barrow-downs, the Trollshaws and Angmar.
• New adversaries to face, including Ettins, Hill-men of Rhudaur and the toughest Troll of them all, the Queen of Castle Hill.
• A bestiary of undead creatures, from Bog Soldiers and Barrow-wights to the Lord of the Nazgûl himself, the Witch-king of Angmar.
• Rules for powerful adversaries, allowing you to customise any monster to provide a
challenge for even the most heroic of adventurers.
• A set of optional rules, the Eye of Mordor, to track how much attention the Enemy reserves for the company.
• Rules for adding Magical Treasure to your campaign, including dozens of ready-made
artefacts, some famous, others less so.
• A new playable Heroic Culture: the High Elves of Rivendell.

The cover is by Ralph Horsley, and the text is converted by Jacob Rodgers from the original The One Ring supplement by Francesco Nepitello with Shane Ivey, Andrew Kenrick, Thomas Morwinsky and James M. Spahn.
The pre-order for Rivendell Region guide will open soon!
1.2.2018 12:38 - Crushir
Tak tahle příručka mě moc zajímá.

Jinak jak je na tom překlad základní příručky?
15.3.2018 16:00 - ShadoWWW
Vyšla nová příručka - Rivendell Region Guide. Jde o AiME konverzi TORové příručky Rivendell.

Najdete v ní mimo jiné:

  • Popsanou Roklinku
  • Historii Arnoru, Angmaru a Hraničářů Severu
  • Spooustu nových nepřátel, včetně přízraků a vůdce Nazgûlů, samotného Krále přízraků
  • Volitelné pravidlo, které vám řekne, jak moc jste přilákali pozornost Oka Mordoru
  • Nová pravidla pro přidělování magického pokladu a nové kouzelné předměty
  • Nová kultura: Vznešení elfové z Roklinky
  • Nová mapa oblasti západně od Mlžných hor
Kniha si drží svůj vysoký standard AiME příruček, 144 stran. Kdo by ale čekal, že vznešení elfové budou mít schopnost sesílat triky jako DnD vznešení elfové, bude zklamán. Tištěná verze by měla vyjít v létě. Na konci je odkaz s ukázkou obálky na novou dobrodružnou kampaň Eriador Adventures, což má být AiME konverze dobrodružství Ruins of the North pro TOR.

Letos má vyjít ještě krabicovka Moria, která bude mít v sobě mechaniky pro AiME i TOR.
29.3.2018 00:12 - ShadoWWW
Cubicle 7 oslavila 100 tisíc likeů na facebooku speciální akcí: 25% slevou na vše ve svém online obchodě. Stačí, když v průběhu objednávky zadáte kupón 100KBOOMGBP pro nákup v librách, nebo 100KBOOMUSD v dolarech (obvykle se víc vyplatí libry).

K fyzické knize máte vždy PDF zdarma (posílají email s kódem na DriveThruRPG.com během 24 hodin od objednávky). Akce platí jen do 3. dubna a je skutečně unikátní (nepamatuji se, že by kdy dávali slevu na fyzické knihy; vždy jen na PDF na DriveThruRPG.com).
11.5.2018 12:53 - Crushir
Z FB stránek Cubicle 7

Coming Soon for Adventures in Middle-earth, the 5th Edition OGL setting: Eriador Adventures!

This action-packed set of adventures takes your Company around ruin-haunted Eriador, and is the companion volume to the Rivendell Region Guide.

Children kidnapped in the night, unusually cunning Trolls, a mysterious caravan, the fate of a company of Hobbits, the legacy of the Dúnedain and an evil awakening beneath the barrows – six new stories set in the ancient land of Eriador. Six adventures that need a company of heroes to undertake them.

Eriador Adventures contains six ready-to-play adventures for Adventures in Middle-earth™, complete scenarios that can be played separately or as an epic series spanning a number of years. All adventures are set in the years prior to 2977, and take place in the lands surrounding Rivendell.
Eriador Adventures complements the background and rules material contained in the Rivendell Region Guide.
Delve into the ruins of overgrown Fornost, walk amidst the cairns of the Barrow-downs and venture to the lair of the Witch-king of Angmar himself, the ancient city of Carn Dûm — if you have the courage!

Cover art by Ralph Horsley Art

We’ll have more info on WFRP Fourth Edition soon, as promised!
We’ll be sharing new news on Laughter of Dragons for TOR soon as well!

https://www.facebook.com/Cubicle7Entertainment/photos/a.391837227551716.83375.334718073263632/1586398951428865/?type=3&theater
11.5.2018 13:13 - ShadoWWW
jj, už ráno jsem se díval. Je to 5E verze dobrodružství Ruins of the North, co vyšlo pro TOR. C7 se docela rozjeli. V knihovně už mám víc příruček AiME než DND 5E.
11.5.2018 13:28 - Crushir
Se chystám příručky taky koupit. Vypadá to fakt dobře. Jak je na tom překlad AiME ShadoWWWe? Vím, že jsi teďka zápasil s Volem tak nemáš moc času :-D
12.5.2018 16:27 - ShadoWWW
Pokud jsi fanoušek Tolkiena, tak AiME jsou naprosto parádní knížky. Osobně se mi ta AiME dobrodružství líbí ještě víc než klasická DnD 5E dobrodružství. Klidně bych si uměl představit, že bych si zcela vystačil jen se Základními pravidly 5E a pak už bych jel jen lajnu AiME.

Bohužel realita se má tak, že většinu hráčů oslovuje víc klasické DnD, zejména v naší skupině. Dává jim víc možností, jak piplat svou postavu a jak se vyblbnout v dobrodružstvích i po stránce herních mechanismů. Podobně svět Zapomenutých říší nabízí mnohem víc různorodějších dobrodružství a příležitostí. Výhodou Forgotten Realms je, že plynou stále dál a stále zajímavě. Nic není vepsáno do kamene. Vše může skončit jakkoliv.

Oproti tomu Středozem je historicky uzavřená. Každý notoricky ví, co se stalo a co se stane. Byť by dobrodruzi neměli vědět o Nepříteli skoro nic, pokud vůbec něco, tak hráči samozřejmě ví všechno, což trochu vytrhává z prožitku splynutí hráče s postavou. AiME se, podobně jako TOR, odehrává mezi Hobitem a Pánem prstenů. Zaměřuje se na lokální věci, lokální problémy a dobrodružství.

Komu bych AiME vážně doporučil jako ideální, jsou děti, které si přečetli (nebo rodiče jim přečetli) Hobita. Pro ně je AiME logickým pokračováním příběhu a objevováním krás Středozemě (a současně ještě nejsou omezeni znalostí Nepřítele a Konfliktu).

Příručky AiME a TOR dnes již nabízí víc obsahu než původní Tolkienova díla. To je jejich výhoda i nevýhoda. Výhoda je, že můžeš strávit celé dny a týdny pročítáním nádherně vymyšlených popisů, kochat se mapkami známých lokací i nádhernými ilustracemi. Vše jako by vypadlo z pera samotného Tolkiena.

Na druhou stranu, když se podívám do knihovny, tak mám občas stejné pocity, jako jsem míval později s Asterionem. Že ta kvanta nemám nikdy šanci všechna využít. A proč si pak kupovat další díly? Ale pak vyjde další díl a já ho stejně musím mít, protože Středozem zkrátka miluji a AiME je úchvatné, třebaže jako nikdy nevyužitá inspirace.

Co se týče překladu, už pro DnD 5E je toho tolik, co by šlo přeložit, a nestíhám. A tam je mnohem větší cílovka. AiME bohužel v Česku není moc populární. Zkoušel ho prodávat Fantasy Obchod i Mephit, ale nikde se neuchytil. Prodejnost pak jde ruku v ruce i po chtěnosti překladů. Existuje pár skupinek, co AiME hrají nebo by chtěly hrát, ale těch AiME knížek je dnes tolik, že bych to překládal léta a musel bych přerušit překládání DnD 5E a to se mi moc nechce.

Ale je možné, že jak dcery ještě trochu povyrostou (ještě tak tři čtyři roky), tak se s nimi pustím do hraní AiME (Hobita milují!) a budu pokračovat v překladu. Zatím je to ale u ledu.
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.30962681770325 secREMOTE_IP: 54.198.15.20