sirien píše:
u-hm... DrD tabulka oprav atributů podle ras, to jsem už taky ke své spokojenosti mnoho let neviděl (teď bohužel musím znovu restartovat stopky)
sirien píše:
gamisticky vyvážené atributy ve stylu adekvátní dis/advantage, to jsem neviděl od dob zlaté éry GURPS...
OK, když nikdo nechce vypadat blbě, tak se zeptám já - proč ti to přijde univerzálně špatné? Bez vztahu ke Končině.
crowen píše:
Ja by som si trufol sformulovat jednu kontroverznu myslienku, a to ze nadpolovicna vacsina hier z RPG kuchyne je lepsia ako Koncina
To se bohužel navždy zůstane otázkou akademické diskuze, protože většinu her co vyleze z RPG Scriptoria, teda vlastně Kuchyně, nikdy nikdo neotestuje. Ony jsou nakonec téměř všechny hry ze Scriptoria taková akademická záležitost :)
sparkle píše:
Například ty devednosti typu čtení / psaní / heraldika / řízení vozu tam původně byly jako klasické skilly, které sis mohl koupit za expy stejně jako mnohem užitečnější věci typu skrývání. Výsledkem byl hutný seznam skillů, z nichž půlka byla uncool a slabě využitelná. To, že je místo toho budeš dostávat automaticky jsme mu poradili jako kompromis mezi tím, že tam tyto skilly musejí být (autoři je tam nějak chtějí mít pravidlově popsané) a tím, aby seznam skillů neobsahoval balast, který stojí spoustu expů ale v dobrodružství ti k ničemu nebude.
Vy jste technokrati :) Kdyby jste radši nevymýšleli vymyšlené a nechali hráče aby se rozhodli sami jestli jejich postava umí plavat, sprintovat (ehmm...) nebo číst.