Produkty

ShadoWWW
15.3.2013 12:41
Neverwinter MMORPG
Určitě už víte, že Neverwinter bude nová onlinovka (MMORPG) z prostředí D&D.

Vyšli k ní tři trailery, které na sebe navazují.
První
Druhý
Třetí

Zvlášť ten poslední je pěkný.
Autorská citace #1
15.3.2013 12:55 - Naoki
Je dokonce i gameplay video z bety od Cynical Brit:
http://www.youtube.com/watch?v=Z0E6Yw-M1YY
Autorská citace #2
15.3.2013 15:14 - Colombo
Hmm, vypadá to jako další tuctové MMORPG.

Videa sou dost nudná a nic moc ze hry neukazují. (kritika: místo smysluplných trailerů mající za úkol ukázat něco ze hry/naznačit příběh, vysvětlit, co má hráč dělat, se začínají dělat pouze trailery, které vypadají cool, ale to je tak všechno).
Autorská citace #3
18.3.2013 18:25 - Malfin
Tady je nějaké video ze hry. Teda neviděl jsem to, takže možná to bude úplně mimo. Potom se omlouvám,
http://www.youtube.com/watch?v=X_ERazhGrMI
Autorská citace #4
18.3.2013 20:25 - Aenast28
Hráli jste to někdo? Všichni co to zatím hráli to jen vychvalují tak nevim.
Autorská citace #5
18.3.2013 20:54 - Nachtrose
ponekud me znervoznuje, ze to dela cryptic...
Autorská citace #6
18.3.2013 21:58 - Naoki
dostal jsem klíč na betu, podělím se pak o zážitcích
Autorská citace #7
19.3.2013 07:14 - Thorar
Autorská citace #8
19.3.2013 08:21 - Nachtrose
Thorar píše:
http://www.eurogamer.cz/articles/2013-03-18-nvidia-nabizi-50-tisic-kli-do-bety-neverwinter tak snad jsou ještě nějaké volné


Dorazil, dik.
Autorská citace #9
19.3.2013 10:07 - Assassin
Pořád jsou, díky.
Autorská citace #10
21.3.2013 11:28 - ShadoWWW
Nový trailer.
Autorská citace #11
21.3.2013 13:15 - Nachtrose
za nedlouho se tam podivame
Autorská citace #12
21.3.2013 16:42 - Aenast28
Budete tam někdo o Beta Weekendu 3. Já mám klíč jak od Alphy tak od bety, a nerad hraju sám :D
Autorská citace #13
23.3.2013 13:33 - Assassin
Tak, první den betatestování za mnou. Co bych k tomu napsal? Z funkčního hlediska je hra v podstatě hotova, ve vybírání rasy a povolání sice jsou zatím nefunkční možnosti, ale přímo ve hře jsem se nesetkal s ničím, co by zatím nebylo implementováno a vypadalo to nedokončeně. Semtam sice zablbne nějaká textura, výjimečně se sekne nějakej skript questu a je potřeba relog, nicméně i na betu je takových jevů dost málo na to, aby to nějak kazilo zážitek ze hry.

Vybral jsem si za postavu tieflinga rogue, a prvních pár levelů za něj není absolutně žádný problém. Nicméně postupně je nepřátel více a více a jsou tužší a tužší, a tak přestože by to samotný rogue se zásobou HP potů asi zvládl, nejspíše bych u toho umřel nudou. Já však začal hrát v duu s kamarádem, který hrál wood elf clerica, který mimo to že doplňuje HP okolí je schopný vygenerovat obdobný damage jako rogue, snad jen s mírně pomalejším DPS, díky tomu se z nás stal naprosto neporazitelný tým schopný sundat všechno během pár vteřin, snadno jsme udělali level 18, a ani jednou jsme se ani nepřiblížili smrti. Takže přestože obtížnost hry je lehká, byla to zábava.

Co se týče expení, není potřeba žádný grind, hra provází postavu příběhem a hráč hraje od questu ke questu, prakticky není potřeba dělat nic jinýho. Questy jsou pomerně zajímavé, jde o procházení různých dungeonů, sbírání věcí v nepřátelském prostředí atd., lokace se mění dostatečně často, druhy úkolů a nepřátel taky, není to vůbec špatný. Problém je v tom, že je to neuvěřitelně lineární, není žádná možnost ve výběru úkolů, je pouze jedna příběhová linie pro všechny postavy a přiznám se, že přestože mě ten den na betě hrozně bavil, strávit ten den poté v ostré hře by byly asi neskutečná muka, protože bych zase dělal naprosto to stejný. Hra tím také odrazuje vyzkoušet si více classů.

Existují sice možnosti jak se odprostit od neustálého dělání questů, ve hře jsou PvP arény, battlegroundy, skupinové dungeony, zatím ne zcela vychytané hráči vytvořené questy, ale stejně se hráč pak musí vrátit k příběhovým questům. Co vídím jako velkou nevýhodu je absence otevřeného PvP. Dále je poněkud otravná četnost dropu equipu, skoro z každýho druhýho nepřítele spadne nějaká část equipu, v drtivě většině případu výhradně pro jediný class, inventář se tím hrozně plní a postavě je potřeba "aktualizovat" equip minimálně každý level.

Hra je založena jak jistě víte na systému DnD4e, nicméně dost neúplně, není možné vybírat skilly (každý dostane jen jeden podle svého classu), z featů jsou na výběr vždy jen tři, všechny classové, powery se vybírají automaticky a za celou hru je jich tam asi tak pět druhů od každého typu (at-will, encounter, daily). Schopnosti classu jsou dvě, a až od desátého levelu (rogue má teprve tam stealth a sneak attack).

Level 18, který mám by tak mohl +- odpovídat levelu 5 v DnD4e. Tato omezení skillů a powerů však není až tak podstatné, protože pro vývojáře nebude problém přidávat další a další. Problém však je rozdělení buildů classu na jednotlivé classy, například není možné si vybrat Fightera a kombinovat build Great Weapon a Guardian, build je potřeba zvolit hned při výběru postavy a to jen u Fightera je ta možnost, ostatní classy zatím mají jen jediný build. Není tak možné dát Clericovi zbraň na blízko, pouze implement.

To je tak asi vše co mě napadá, hra obsahuje ještě další možnosti, do kterých jsem zatím příliš nepronikl, například různé profese k craftění předmětů, runy k enchantování předmětů, možnost mít několik Companionů, přičemž nejde o nějaké zvířátka, ale plnohodnotné wizardy, clericy atd.

Dle prvního dne Beta testování bych hru hodnotil pozitivně, pokud si člověk chce prostě něco pustit na odreagování, zaquestit si, užít si hezkých lokací a prožít příběh Neverwinteru. Nezdá se mi však, že by hra byla vhodná, pro soutěživé hráče, které baví válčení, řešení politiky serveru a "klanové" akce, jako je tomu běžné u her typu Lineage II, Aion atp., ale kdo ví, třeba to má Neverwinter Online nachystané na vyšších levelech.
Autorská citace #14
23.3.2013 13:53 - Thorar
No, já to řeknu trošku stručněji, všechno už jsem viděl u jiných MMO a mnohem líp zpracováno. Jediné významné plus je obrovské množství questů, které mohou vytvářet hráči pro hráče. Takže grind opravdu netřeba.
Autorská citace #15
23.3.2013 14:54 - Naoki
První den taky za sebou a jediný významný plus z mé strany je že ta hra je free to play. Jinak nenabízí nic převratnýho, mě jakožto milovníka 4e i trochu naštvali tím zpracováním (featy jako talent pointy kde musíš hodit 5 bodů do první ady aby se ti otevřela ta druhá... místo aby to nechali jako čisté featy: 1 bod a pak dlouho nic). Zatím jen 9.lvl a do toho 10. je tvorba a mangement postavy neskutečně lineární (ani ty zmíněné featy se neotevřou do toho 10. lvlu), příběh působí jako zákulisí pro kick in the door dungeony (fakt, nemusíš se vůbec zajímat o tom co se děje: prostě jdi, zab všechno, lootni, odevzdej quest a zopakovat to do kolečka).
PvP a dungeon finder ještě nezkusil, uvidíme snad dneska.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.10757303237915 secREMOTE_IP: 54.160.243.44