Produkty

ShadoWWW
22.4.2012 16:49
Autorská citace #1
22.4.2012 16:49 - sirien
nedá mi to: takové práce jenom kvůli tomu, aby do C&L narvali principy SB, aniž by opustili C&L... kdyby místo toho udělali SB s templates, do prvního core booku dali jen templates a tvářili se, že to vlastně jako je C&L a ne SB templates, tak už ten Next mohli mít dávno hotovej...
Autorská citace #2
22.4.2012 18:47 - skew
Jop, taky se mi zdá, že to začíná být trochu komplikovanější než by muselo.

Hlavně by mě zajímalo, jak chtějí uspokojit diehard oldschool hráče. Ty motivy a minulost zněj sice cool a jejich výběr asi hráčovi nezabere moc času navíc*, ale pokud pod motivy budou zahrnuty dovednosti, featy a schopnosti, tak je to imo pořád moc komplikovaný. Máš usnadněnej výběr, ale mechanický vnitřnosti jsou pořád obrovskej guláš oproti "bojovníkovi roste thaco a životy, enjoy".

Na druhou stranu, pokud dovednosti budou řešený podobně jako v 4e, zbývaj už jen featy a schopnosti (což je pořád dost, ale aspoň nemusíš sledovat, kterých pět čisílek zvětšit o jedna na té které úrovni).

*(akorát musí mít jasno kterou chce classu, jinak mu hrozí že bude muset stejně číst všechny motivy a veškerej gain na jednoduchosti a rychlosti jde do kytek)
Autorská citace #3
23.4.2012 12:32 - ShadoWWW
Mně se ten systém docela líbí, ale vidím v něm jedno riziko: pokročilé motivy závislé na základních. Už v Core 4E je rozdělení odborností s omezením podle stupňů (heroic/paragon/epic) a podle samotného Mearlse to moc nefungovalo - proto v Essentials vyšly odbornosti bez omezení stupňem. A teď to chtějí v Next ještě víc omezovat! Nehledě na to, že ten systém mi až příliš připomíná systém povolání DrD2, který se mi vůbec nelíbí.
Autorská citace #4
23.4.2012 12:42 - Vojtěch
Třeba to nakonec budou jen předvolené balíčky předvolených trained skillů a featů v nějakých tématických skladbách pro ty, co se nechtějí s ničím párat a my, uvyklí na 3E/4E systém volby to pak budeme bez problémů kombinovat tak, jak jsme zvyklí.
Autorská citace #5
23.4.2012 13:01 - sirien
skew: No, mě se to nezdá zrovna komplikované, naopak ten systém je relativně elegantní. Ale přijde mi, že ta námaha vložená do toho aby v rámci C&L udělali elegantní systém s požadovanejma přednostma SB by sama o sobě stačila k tomu aby udělali slušnej SB systém a měli klid :)

ShadoWWW píše:
ale vidím v něm jedno riziko: pokročilé motivy závislé na základních

ah, nereflektuj naše nedávné malé zklamání z místní scény, skoro bych byl ochotnej věřit, že WotC maj větší zkušenosti s tím, co dělaj...

Já z toho článku spíš pochopil, že půjde o nějaké advanced záležitosti - jako že Ti to změní feat +2 na feat +4 atp.
Autorská citace #6
23.4.2012 13:19 - Vojtěch
Mno... jak to tak vypadá, tak by to mohly být buildy postav až na konec (lvl 30 nebo kolik to tentokrát bude). Tedy jako usnadnění stavby postavy na vyšším lvlu, nebo i urychlení postupu po úrovních (přidáš životy, zvedneš co máš zvednout, připíšeš si feat a tradá dál. Žádný výběr ničeho, možná i vybavení by v tom mohlo být).
Autorská citace #7
23.4.2012 13:42 - Gurney
ShadoWWW píše:
Nehledě na to, že ten systém mi až příliš připomíná systém povolání DrD2, který se mi vůbec nelíbí.

A systém povolání v DrD2 zase hodně připomíná Barbarians of Lemuria, včetně 2d6 hodu s přehozem devítky, takže bych řekl že vítr vane (k WotC) spíš odsud.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.062063932418823 secREMOTE_IP: 18.232.88.17