Alef0: Nic se se mnou nestalo, už mám regulerně plný zuby toho sledovat, jak všichni choděj kolem horký kaše, jen protože se tu bavíme zrovna o Montem. Když má král holej zadek, tak je prostě nahej, nic víc v tom neni.
Vojtěch Nechci se Tě dotknout, ale obávám se, že Tvůj příklad je zavádějící, resp. mluví o něčem, co není adekvátní původnímu předmětu diskuse. Chápu kam s tím míříš, ale já mluvil o něčem trochu jinym.
Já nezpochybňuju old-school feeling, styl a přístup (i když přiznávám, že Monteho silná náklonost k němu ve mě vyvolává pochyby co do jeho schopnosti designovat moderní hru schopnou pojmout ne-old-school styl hraní), já zpochybňuju Monteho znalost současných přístupů ke game designu, které na základě předchozích designerských pokusů a zkušeností vedou k vytvoření hry, která je schopná tento feeling elegantně předat.
Není to o tom, že v současnosti má každé druhé auto mizernou nudnou automatickou převodovku a mě baví jezdit v manuálu. Je to o tom že když jedu v manuálu, tak ta převodovka se dneska prostě už dělá trochu jinak - z jiných materiálů, je řešená jiným způsobem atd.
Stará i nová manuální převodovka jsou manuální převodovky (stejně jako původní DnD edice a moderní old-school hra mají old-school feeling a podporují daný herní styl), jenže ta moderní toho víc vydrží, pracuje se s ní pohodlnějc a je celkově efektivnější.
Samozřejmě, můžeš mít řidiče, kterého baví rvát se s vlastním autem - stejně jako más
Sheldona, kterej si prostě odmítá nainstalovat Windows 7, protože sou narozdíl od Vist user friendly a on má rád když se svým počítačem musí bojovat.
Většinu řidičů, i těch sportovních a těch co mají řízení jako rekreační hobby (a preferují manuální převodovku) nicméně spíše osloví moderní funkční převodovka která něco vydrží než otřískaná stará převodovka, co se hrozí rozpadnout pokaždé, když to auto proženu terénem.
Bohužel, když porovnám 40 let existence RPG se 120 lety existence automobilů, pak se obávám, že Monte naposledy přičichl k tvorbě převodovek někdy kolem roku 1965