Jinak ja jsem na rpg.net prave cetl jak nekdo popisuje rozdil mezi ORE a Fate. Ze zkouseli hrat stargate ORE a ze jim to moc nesedlo, protoze ten system je dost brtalni a smrtici, takze v nem davalo dokonaly smysl odsnajpit ty goauldy z krytu nez stihli cokoli udelat, navzajem se krejt, pouzivat granaty a tak.
Coz nebylo moc jako ten serial. Takze vzali Fate3, kde dostanes bonus kdyz vyuzijes nejakou vlastnost sceny -- pokud reknu ze je prestrelka ve skladisti kde je spousta beden, na strope zarovky a spousta temnejch koutu, tak scena ma aspekty "bedny", "temny kouty" "zarivky" a kdyz je vyvolas (na nekoho shodi bednu, nebo kdo sestreli zarivku ze stropu, ...) tak dostanes +2 a stoji to FP. Ale kdyz ses prvni kdo to ve scene udela, tak to mas zadaco, takze ta hra vypadala tak, ze hraci byli hrozne akcni, behali z krytu do krytu, upousteli na jaffy bedny, pobihali sem tam, atd, coz k tomu serialu mnohem vic sedlo.
Takze zalezi hodne na tom, jakej druh akce chces.