Produkty

Bouchi
5.11.2009 06:34
DrD+
DrD+ je patrně na tomto webu dostatečně kontroverzní téma, aby mohlo vyprodukovat zajímavou diskusi.
Autorská citace #41
5.11.2009 22:59 - sirien
Dopis z Marseille píše:
V gurps taky najdes tabulky na tyhle veci, ale vetsina lidi chape ze si jich nemusi vsimat pokud netouzi potom vedet podrobnosti, ze tam jsou jenom pro pripad ze bys chtel vedet jaky vliv ma mensi gravitace nebo co dela s clovekem ozareni. Samozrejme ze to nevyuzijes pokud hrajes fantasy, ale je to pro pripad. Proc to nikdo nechape u drd+ moc nevim

Hlavně protože GURPS otevřeně hlásají, jak vyjádřeními autorů, tak to tam je pokud vím psáno, ale na to teď krk nedám, je to dlouho co sem je čet, tak i stylem kterým je to psáno, že jsou puzzle ze kterých si systém sestavíš sám.
Tenhle puzzl se Ti nehodí? Nedáš ho tam. Tenhle myslíš že použiješ? Hop tam s nim.
DrD se naopak tváří jako totálně kompaktní systém, což budí dojem že musí být použito samo.
Paralela k DnD je mimo v tom, že featy potřebuješ projít při tvorbě postavy a sem tam při levelování, při hře je vem čert, máš to na sheetu. Je to podobné jako s charmy v Exalted - také neznám zdaleka všechny, jen tuším co tam je a co to dělá a když tvořím nebo zlepšuju postavu, tak dohledávám přesnějc, ve hře mi to je jedno, protože to mám poznamenaný na sheetu.
Autorská citace #42
5.11.2009 23:11 - Sidalir

Moje zkušenosti s DrD+

naše současná hra:
Já: sorry, zapoměl sem PPH a tabulky.
PJ: V poho, obejdem se bez nich.
Proč se bez nich obejdeme? Protože jsme se řídili radou... a odstranili všechna nepotřebná pravidla...tudíž skoro všechna.

Výsledek? Není to +ko
V PPH si listuje pouze bojovník, když hledá nejlepší zbraň a zbroj pro jeho současnou sílu.
Na PPJ se práší.
Kněz/Hrň: Kněz je nehratelný (vyzkoušeno), hraničář je nejistej, staví na vodě.
Zloděj/Theurg: Zloděj je VÝBORNOU inspirací (dá se hrát PJ 1 hráč) ale jinak má buď sólo nebo nic. Theurg je hratelný (pro matematické mačkiny jako já) po menších úpravách jako je zrušení pohybu v astrálu (ostatní se nudili po 2minutách a já tam býval 20min až hodinu)
Boj/Čar: Bojovník docela ujde, až na některé archeotypy. Čaroděj: Kouzla pro 11lvl ?? Tvorba kouzel?(2/3kouzel v přír. nepoužitelné)
MAGICKÉ PŘEDMĚTY a ČARODĚJ NEJDOU DOHROMADY?? WTF!!! Protože nejsou pravidla. Rozdelení škol??...

Problém odstředivosti: Většina postav se musí trhnou od skupiny aby mohla více hrát. Příklad:
Skupina všech povolání vejde do města. Kněz jde "pracovat" s davy, dělat drobné zázraky a konvertovat lid. Na nic jiného se nehodí. Zloděj hledá svoji gildu a potom má akci.(Bezvadná hra alá thief). Theurg se x hodů pokouší vlézt do astrálu a potom si "hraje" s démony a formulemi(tzn. mačkinuje). Hraničář odmítne vléz do města a jde lovit do lesa. Gladiátor zaleze do arény, barbar se možná přidá k hraničáři a kondotiér? Ten si dávno našel armádu a vede ju. A ke komu se má přidat čaroděj?
Většinou to není tento extrém, ale ze zkušenosti vím, že to dělá velké problémy celo hru.
Ale možná někoho baví většinu hry přihlížet jak hrají ostatní.

Mnoho dalších záporů už padlo a s mnoha souhlasím- zažil jsem je.

Když jsem nazazil na DrD+ tak mě tenkrát zaujaly výborné povídky a zajímavé pravidla, které vypadaly REÁLNĚ. Jenže později v praxi jsem zjistil, že hra příliž nefunkuje a není zábavná.

Co jsem si odnesl z pluska?
1. Hra nemá být reálná a z toho pak nějak vyplyne zábava. Hra má být hlavně zábavná a realističnos není k tomu důležítá. Ba právě naopak, často je "reálno" na škodu.
2. Mnoho zkušeností jak vytvářet nebo upravovat pravidla k obrazu svému. Co zrušit a jak balancovat hru.
3. Jak nehrát RPG viz závěr.


Na začátku jsem byl nezkušený PJ.
Mnoho mých her na pravidlech DrD+ ZTROSKOTALO!! Neměl jsem pořádné návody jak hrát a jak vést hru. Po roce málo zábavných sezení začali odcházet hráči. Ale změnili jsme PJ, ten zrušil moc pravidel, měl energii a byl docela schopný. Hra se zlepšila, ale už to není ko. Je to docela chaotická bezpravidlová hra inspirovaná kem. (máme deníky, levlujeme podle příručky a využíváme pár hodů a to je všecho) JSEM TOTÁLNÍ LAMA? Anebo mi něco z +ka uniká?

Pak přišlo DnD 3,5e, všechno se relativně zlepšilo ale to už je jiný příběh.

edit: nějak mi vypadly znaménka +, celou dobu píšu o dračím doupěti plus
Autorská citace #43
5.11.2009 23:14 - Sosáček
To zni skoro jako kdyz jsem hral dnd :D
Autorská citace #44
5.11.2009 23:17 - Colombo
Nejak tak:) s DnD jsem mel snahu drzet se moc pravidel a delat pribeh podle pravidel. S DrD jsem v tomhle problem nemel, mel jsem v hlave pribeh a pak jsem si ohnul pravidla. S DnD to neslo (aneb, jak pravi zdejsi hraci, upravovat DnD je cesta do pekel:P). Tak jsem DnD zahodil a presel k volnym hram, pripadne volne aplikoval DrD.
Autorská citace #45
5.11.2009 23:19 - Sidalir
Nesmysl, DnD v pohodě upravuji a nijak tím nenarušuji stabilitu hry.

edit: ale ne moc razantně protože mi většinou narozdíl od +ka vyhovuje
Autorská citace #46
5.11.2009 23:22 - Sosáček
To je chvalyhodne. To znam lidi co davaji pritlacny kridla na felicie a barvi zarovky fixama aby meli jako xenony, je to neco podobnyho?
Autorská citace #47
5.11.2009 23:26 - Sidalir
Ne je to jako změnit barvu auta a potahy křesel.

Navíc odbíháš od tématu. (DnD se řešilo jinde už dost dlouho)
Autorská citace #48
5.11.2009 23:26 - sirien
Sidalir píše:
JSEM TOTÁLNÍ LAMA? Anebo mi něco z +ka uniká?

Nejsi, neuniká. Naopak jsi jeden z těch šťastnějších hráčů co se dokázali zbavit DrD kletby sami, congrat ;)
Putuj dál a šiř slávu pravého RPG, Síla, bohové Kobulu, ostatní Bohové etc. s Tebou.
Autorská citace #49
5.11.2009 23:49 - Jerson
Bouchi, ty hypotetické příklady jako je bourání dveří jsou ... úplně k ničemu. Hlavně proto, že zrovna v tomhle konkrétním případě, i kdybych bral v potaz pravidla, tak není třeba "rozbourat" dveře, ale stačí zničit zámek, přesněji západku. Nebo zničit spojení dveří a zámku, tedy utrhnout. To je spojení dvou nesourodých materiálů, navíc by asi bylo třeba spočítat odolnost dveří a odolnost zámku zvlášť. Navíc obojí má parametr DÚPJ (Dle úvahy PJ), stejně jako náskok před pronásledovateli, takže když to dám do rovnice, vyjde mi že pozovnávám výpočet odolnosti dveří (dva až tři parametry) + DÚPJ proti času daném vzdáleností a rychlostí pronásledovatelů + DÚPJ, přičemž jediný zajímavý moment je v případě, kdy se pronásledovatelé blíží a postavy jen tak tak stihniu uniknout, tedy odhadem tak dvě tři kola. Možná pět, ať nežeru. Vsadím se, že i jen běžné dveře dají díky DÚPJ větší rozptyl.

A hlavně - jiná pravidla nic takového nemají a jsou zajímavá, hratelná, oblíbená Jaký důvod to má v RPG?
Btw. v UFO od Altar Interactive je možnost bourání zdí a dělání otvorů, nemusím nic počítat, to udělá comp.
Použil jsem to úmyslně dvakrát - jednou jako pokus, a podruhé na zabití emzáka, ke kterému jsem se jinudy nemohl dostat, protože schody byly díky bugu nepřístupné.
Nadělat díry do zdi za jakýmkoliv jiným účelem bylo zbytečné a nákladné.
Máš alespoň jeden reálný případ, kdy hráči takhle pravidla potřebovali?

Dopis z Marseille píše:
Pokud se ti nelibi podrobne simulacni systemy, tak to asi neni hra pro tebe. Treba v automobilovem odvetvi lidi chapou ze prudit do osobnich aut ze do nich nenacpes tricet lidi (tedy ze nedelaji neco k cemu nejsou urceny) je nesmysl, ale rpgckari furt nerozumi tomu, ze pouzivat hry zpusobem ke kteremu je jejich tvurci nedelali nedava smysl.

Jenže DrD+ mělo na sobě napsáno něco na způsob Je to hra pro každého, i když ne pro všechny, nebo tak nějak. A bohužel je to hra spíše pro omezenou množinu hráčů fantasy (zdaleka ne všechny, co hrají fantasy)
Autorská citace #50
6.11.2009 00:08 - Colombo
Jerson: Altaří UFA nestála za nic. Zahrej si originální UFA, tam to bourání baráků teprv dostává šmrnc. A co teprv Xcom: Apocalypse, tam je to super:P
Autorská citace #51
6.11.2009 04:08 - Bouchi
Gurney:Gurney píše:
Není to jeden hod
. Ja ta pravidla mam pred sebou:
DrD+ Prirucka pro hrace píše:
Mas-li pripravena cisla, proved hod na niceni:
Sila niceni + 2k6+: neposkodil ~ Odolnost materialu ~ poskodil
Zadny jiny hod se v sekci Niceni nepouziva.

Gurney píše:
Což je zde dáno tabulkou která všem materiálům dává odolnost +6 až +36. Velmi intuitivní...
Rada systemu ma napriklad cislem vyjadrenou kvalitu zbroje - je to pro tebe "intuitivni" nebo ti to taky vadi?

Gurney píše:
Zkus se zamyslet nad tím proč by měl někdo hrát DrD+ takovou dobu že dostane do krve všechny tabulky
Michas dve veci dohromady. Na vyvraceni toho konkretniho sirienova tvrzeni neni treba mit nahrano stovky hodin, ba ani desitky. Ta poznamka v zavorce mela obecnejsi charakter - a sice ze se domnivam, ze sirian ma proste na DrD+ uz svuj definitivni nazor a at o DrD+ napise kdokoli (vcetne cloveka majiciho v DrD+ nahrano stovky hodin a tedy nejspis znajiciho DrD+ mnohem lepe nez ho kdy sirien znat bude) neco co je s tim nazorem v rozporu, stejne to siriena neprimeje aspon nad tim uvazovat, natoz svuj nazor pripadne poupravit. Tak proc se namahat.

Gurney píše:
Máš nějaký objektivní důvod proč je celý ten systém na té tabulce postavený?
Protoze a) scitani a odcitani a sem tam (zdaleka ne pri kazdem hodu) prevod bonusu na hodnotu nebo naopak je jednodussi nez nasobeni a deleni, b) je pojata tak, ze modifikatorz k cinnostem maji stejny relativni vliv bez ohledu na to, jaky zaklad modifikuji (mas kvuli spatnym podminkam postih -10? potrva ti to trikrat tak dlouho nez obvykle. vypijes lektvar sily davajici bonus +6? uzvednes dvakrat tak tezkou padaci mriz nez bys zvedl normalne)

Gurney píše:
Testovali to vůbec nějací obyčejní hráči kteří by třeba dostali den na nastudování pravidel a pak v nich měli odehrát hru, tak jak byla napsána? A všem připadlo všechno naprosto OK?
Vim ze existovaly testovaci skupiny, neznam podrobnosti o prubehu testovani.
Autorská citace #52
6.11.2009 04:38 - Bouchi
sirien: K te tabulce - pro 99 % pripadu bude stacit si pamatovat, ze +6 znamena dvojnasobek, +10 priblizne trojnasobek, +20 desetinasobek. A ze zakladni jednotce (metr, kolo, ...) odpovida vetsinou +0, vyjma hmotnosti (kde je +0 10 kg, aby to neslo tak rychle do velkych cisel) a zraneni (ktera je posunuta tak, aby v nejobvyklejsim rozsahu 6-12 nebylo nutne nic prevadet). To si zapamatuje i desetilete dite. (Tot muj nazor ke "komplexni nezapamatovatelne mechanice, jejiz hodnoty nedavaji normalnimu cloveku smysl. Jsem smiren s tim, ze v tomhle smeru ani jeden z nas toho druheho nepresvedci. Tezko ovsem rict jak moc to znamena, protoze jsem jeste AFAIK nenarazil na diskusi - a ted nemyslim jen o RPG - ve ktere by ses od nekoho nechal o necem presvedcit, ale samozrejme to muze byt tim, ze nesleduju ty spravne diskuse.)

Jerson: Ja tusil ze se toho chytnes... Tak si misto "dvere" dosad "chodba zabednena prkny". Kdyz nebudes mit pouzitelny nastroj, kterym bys prkna vypacil... (A mozna i kdyz budes, tak muze jejich prorazeni zabrat min casu nez vypaceni dostatecneho mnozstvi.)

Jerson píše:
Jenže DrD+ mělo na sobě napsáno něco na způsob Je to hra pro každého, i když ne pro všechny, nebo tak nějak.
Na sobe to zcela jiste napsano nema. Uvnitr v PPH to taky napsano neni. Byla o tom cast jednoho clanku v Dechu draka.
Autorská citace #53
6.11.2009 06:26 - Blaine
Bouchi: Ja osobne jsem DrD+ necetl (v dobe kdy vyslo jsem zadny novy system nehledal a dnes uz pro me neni nijak zajimavou moznosti), ale zajimalo by me, co vedlo koho k nejake "tabulce". V teto diskuzi byla zminena mockrat, ale ja si pod timhle pojmem nedokazu nic konretniho predstavit. (a googlit se mi nechce:) )
Autorská citace #54
6.11.2009 07:58 - Bouchi
Blaine: Je myslena tato tabulka. (Je to ve skutecnosti jedna a ta sama, jen pro ruyne vzlicinz ruyne upravena - to se tyka hlavne zaokrouhlovani a prace s casem a rychlosti, ponevadz holt nemaji odvozene jednotky v desitkovych nasobcich tech zakladnich.)
Duvody jejiho pouziti jsem vysvetlil v odpovedi Gurneymu. Pricemz skutecne neni pravda, ze by bylo potreba do ni koukat pri kazdem hodu, ba ani pri kazde scene - jednak se pri spouste hodu pracuje jen s bonusy, jednak se spousta prevodu da delat rovnou z hlavy, kdyz si clovek pamatuje tech par jednoduchych zakladnich veci }viy odpoved sirienovi).
Autorská citace #55
6.11.2009 08:12 - Pety
Bouchi píše:
Je myslena tato tabulka

Jako clovek ktery nikdy nehral DrD nebo plusko ti musim rict ze ta tabulka je spis strasidelna nez intuitivni
Autorská citace #56
6.11.2009 08:52 - Blaine
*vydeseny vyraz*
Bouchi: tak uprimne, vsechny tyhle tabulky me docela postrasily. Mohu se zeptat, k cemu takove tabulky jsou a proc byly implementovany, proc neni vypocet zavedeny primo ke konretnim pripadum rovnou v knize, ale v nejake tabulce mimo?
Znovu deklaruji, ze me zajima, jak DrD+ funguje a rad bych videl duvody negativniho nahledu na tuhle hru. Skutecne jsem to necetl a nijak me to nelaka, ale zajima me, jak byla postavena jedna z mala ceskych RPG. A hlavne se znackou DrD.
Autorská citace #57
6.11.2009 09:11 - Bouchi
Pety: Ano, kdyz dostanes bez vysvetleni jenom tabulky, muze to pusobit strasidelne. Ostatne proto je v pravidlech napred vysvetleni a az na konci (a v prilohach) tabulky.

Blaine: "proc neni vypocet zavedeny primo ke konretnim pripadum rovnou v knize, ale v nejake tabulce mimo?" Priznam se, ze tehle otazce moc nerozumim? Myslis tim mit u kazdeho konkretniho pripadu vhodny vysek z prislusne tabulky? A proc? To mi neprijde jako zjednoduseni. Nebo co myslis "vypoctem"?
Autorská citace #58
6.11.2009 09:22 - Blaine
Bouchi: odpovedel jsi mi v odpovedi pro Petyho, promin, psal jsem to strasne narychlo.
Autorská citace #59
6.11.2009 09:26 - Jerson
Blaine, tyhle tabulky - přesněji jednu tabulku přepočítávající kdeco - navrhnul Vláďa Chvátil před mnoha lety, psal o tom v článku v Dechu Draka někdy v roce 1994(plus mínus tři roky), který mám schovaný. Pro něj bylo důležité, jak těžký náklad postava uzvedne s tou kterou silou a aby se po určitém bonusu zvýšila síla proporcionálně stejně.
Drtivá většina příkladů na výhody použití této tabulky začíná příkladem na vztah síly a nosnosti. Síla obecně je v DrD na předních místech jak v seznamech, tak v důelžitosti, a z nějakého důvodu je tam i nosnost. Proto jsou zatabulkovány hlavně fyzické výkony, které se dají tak či onak vyčíst ze záznamů, třeba i olympijských, a v úzkém rozmezí docela vychází.

V rámci "jednotného systému" se tahle tabulka použila na všechny činnosti, ve kterých nějak figuruje fyzikální veličina jako hmotnost, délka nebo čas, pravděpodobně v přesvědčení, že znalost přesných údajů je důležitá pro kvalitu hry. Každopádně samotný nápad na tuto tabulku je velmi starý, ještě starší než onen článek (a zřejmě je to poodné i s astrálními sférami a hlavně cenózemi, ale tam si nejsem jistý, tuhle pasáž Vláďa Chvátil v článku nerozvíjel)

No a tahle tabulka zůstala během celé tvorby středobodem pravidel. Aby čísla vycházely, přičítají se k výpočtům různé konstanty, které určují "kde leží nula", i když to v praxi znamená, že tento "jednotný systém" je opět roztříštěn podle každé jednotlivé činnosti. A samozřejmě protože absolutní lidské výkony nerostou exponenciálně, ale mnohem složitěji (a když už, tak spíše logaritmicky), je i tahle tabulka použitelná jen pro určité rozpětí hodnot.
Navíc významem hodnot se asi nikdo nezabýval - moje obvyklá námitka zní, že čtyřicetikilový pytel cementu je mnohem "těžší" než hezká padesátikilová holka. Pytel pomalu odnesu tak třicet metrů, s holkou uběhnu kilometr (běhal jsem s kamarádem na raměni, který měl o deset kilo víc než já).
Protiargument zní "PJ může dát bonus za uchopení", což je naprosto logické, protože někteér věci se drží lépe než jiné - ale tím dělá tabulku s předností výpočtu na jeden kilogram naprosto zbytečnou záležitost, protože je to stejně člověk, který si musí říct "hezká holka se nese lépe než pytel cementu)

Stejně je to se skoky - skok daleký pro nějaké "normální" hodnoty odpovídá olympijským výkonům. Super - jenže v praxi je mi jedno, že jsem přešlápl, a hlavně mám ruce, kterými se můžu chytit, takže místo toho kde dosednu zadkem je důležité, kde se zachytím, nebo kde to ustojím. Skok vysoký je ještě větší tragédie - je to výška, kterou překonám flopem, nebo na kterou se vyškrabu, nebo přeskočím skrčkou? A k čemu mi je, když PJ může výšku zdi stanovit o metr víc nebo méně?

Tahle tabulka byla použita s dobrým úmyslem a názorem
Vladimír Chvátil v článku Světy her na hrdiny píše:
Chci se zabývat hratelností pravidel při zacování pokud možnos co největší reálnosti. Tedy jaká pravidla nejlépe popisují skutečné fyzikální zákonitosti a přitom nejsou příliš složitá.
K poměrně přesnému modelování fyzikálních jevů se používá dost složitý aparát plný integrálů a diferenciálních rovnic, ... pro potřeby hry je zcela nepoužitelný. ... Uvedu příklad, na kterém chci ukázat jednu z těch to matematických fint.

který si překládám jako "hratelná pravidla RPG se dají vytvořit zjednodušením rovnic popisující fyzikální model reálného světa."
Tenkrát jsem tomu věřil. Teď vím, že je to nesmysl. Fyzikální model je věc naproso zbytečná, stačí zkušenost s reálným světem a znalost filmů/leteratury.

Toť můj názor vytvořený na základě dlouholetého pozorování a čtení, proč je DrD+ postavené tak jak je a proč funguje tak jak funguje.
Autorská citace #60
6.11.2009 09:27 - kin
No, abych se k tomu vyjádřil (DrD+ jsme hráli s romikem dva roky, každej pátek tak šest hodin, tedy měsíčně cca 24 hodin, ročně 288, celkově za dva roky tedy tak 576 hodin - zaokrouhleme to na 500, jen tak pro názor člověka co to nahrál "stovky" hodin)

Ty tabulky jsem si ani na konci nepomatoval, něco jo, těch pár základních čísel, ale výpočet pro zranění, tabulky rychlosti, váhy a tak jsem si kontroloval dost často, nejpoužívanější jsem si pomatoval, ale to je tak pětina čísel...takže otevřený byli fakt často. A při soubojích imrvére, bez těch se skoro nedalo obejít.

Hru jsem jak vedl, tak hrál (vyzkoušel jsem velkou část povolání, skoro všechny a všechno jsem měl načtený a stejnak sem si je nepomatoval, knížky jsem měl taky neustále po ruce).

Z pohledu vypravěče jsme nepovolovali víc jak jednoho kněze něbo hraničáře na družinu, to se zvládnout nedalo, hroznej nápor na pj (+astrál se skoro neřešil apod.). Nakonec jsme přešli na vlastní vymyšlenej systém, jelikož +ko už vypravěčům lezlu přes hlavu...a pak jsme oběvili DnD4E. TAKHLE má vypadat fantasy rpgčko..takhle měli vypadat +ka.

JEDNA mechanika na všechno, vem bonus, hoď d20. sečti a porovnej s obtížností > úspěch/neúspěch. VŠECHNO! Jednoduchý a rychlý.

Ne že by byli +ka nehratelný, bavili nás (jinak by jsme je nehráli tak dlouho), ale v konkurenci ostatních rpg jsou dost nízko, ve světě by neměli nejmenší šanci uspět, tady měli nárok jen proto, že je tu v čechách o světovejch rpg prd známo.

Dál, žádný rady pro PJ ani podpora od tvůrců...kouknětě na dnd...každej měsíc něco novýho, dobrodružství, fluffový knížky, nový pravidla, figurky, tilesy, karty schopností, časák s jeskyněma a radam jak vést jakou hru, otázky a odpovědi (a ještě výborná komunikace s wizardama, kdykoliv jsem jim napsal tak jsem měl odpověď nejdýl do dne!)...hromada věcí který potěší hráče (a extrémně dají vydělat tvůrcům mimochodem). A je to generickej systém, kde se dalo hrát cokoliv (příklad budiž zdejší ravenloft 4e co hrál Alnag a spol.) a vychází pro něj hromada settingů...+ko se dalo hrát jen jako jeden druh fantasy.

Takže, kdybych měl tu možnost, nevrátím se k němu, to už mám mnohem větší chuť si někdy zahrát starý drdko...

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.090653896331787 secREMOTE_IP: 54.225.24.249