Produkty

Sosáček
27.7.2009 12:31
Eclipse Phase

Je Eclipse Phase hrozne cool?

Jedné otázce můžete přidělit max. 1 bodů.
Celkem můžete přidělit max. 1 bodů.
Jokladné body4
Nekladné body2
Autorská citace #1
27.7.2009 12:32 - Sosáček
Ty obrazky bych mohl zmensit, ale nejsem magor :) hlavne spis to jde upravit pro cely d20 aby nebylo potreba tohle zmensovani delat.
Autorská citace #2
27.7.2009 12:39 - Magus
Pekny...A koupis si to?
Autorská citace #3
27.7.2009 12:40 - Sosáček
He?
Autorská citace #4
27.7.2009 13:02 - Magus
Asi sis o tom precet víc tak jestli to stoji za koupeni.
Autorská citace #5
27.7.2009 13:02 - Nachtrose
Nebo taky muzes ten obrazek udelat samotnym linkem na zdroj.
Autorská citace #6
27.7.2009 14:01 - Sosáček
Dobrej napad. Done.
Autorská citace #7
27.7.2009 14:29 - Lotrando
ten třetí obrázek jsem někde už viděl
Autorská citace #8
27.7.2009 14:42 - Gurney
No fajn, vypadá to zajímavě, akorát výpovědní hodnota čtyř obrázků (který je takovej problém zmenšit na přijatelnou velikost) bez jakéhokoli dalšího linku je prakticky nulová.
Autorská citace #9
27.7.2009 14:50 - Sosáček
Nabizi se otazka, jestli hra o budoucnosti kde lidska mysl je software a jde preprogramovat je pro nekoho kdo neumi otevrit libovolny vyhledavac a napsat do nej "Eclipse Phase" ;) Ale pridam odkaz.
Autorská citace #10
27.7.2009 14:56 - Gurney
Nebo někoho kdo "není magor aby zmenšoval čtyři obrázky"? Neboj, argument "Just Google it" jsem čekal a už si to našel sám.
Autorská citace #11
27.7.2009 14:59 - Sosáček
Tak ony se v tagu zmensit nedaji, pokud vim, a stahovat je, zmensovat, nekde ukladat a potom vystavovat mi pripada trochu jako zbytecna prace kdyz si na ne muze kazdej kliknout. Pridal jsem "selling points" z jejich stranek.
Autorská citace #12
27.7.2009 15:47 - Colombo
si je mohl dát jen jako odkazy
Autorská citace #13
27.7.2009 15:52 - Sosáček
ukazkova postava
http://www.eclipsephase.com/sites/default/files/mercurialscavenger_1.jpg
(budou dalsi, casem)
Autorská citace #14
27.7.2009 15:57 - Nachtrose
Sosáček píše:
ukazkova postava
http://www.eclipsephase.com/sites/default/files/mercurialscavenger_1.jpg
(budou dalsi, casem)


S obrazkama jsi to zvladnul, tak proc ne link s odkazem?
Autorská citace #15
27.7.2009 16:02 - Sosáček
Beru to tak, ze kdyz se misto obsahu hry resi odkazy a obrazky, tak to o zajmu mistnich rika dost. Ok, whatever.
Autorská citace #16
27.7.2009 16:06 - Sethi
hra, kde můžu být špičkově vybavenou chobotnicí?

jsem na rozpacích. jedna má část s křikem prchá, druhá se hlasitě dožaduje japonských školaček.
Autorská citace #17
27.7.2009 16:09 - Sosáček
Muzes byt spickove vybavena inteligentni chobotnice hrda na to ze je chobotnice a bojovat za prava inteligentnich chobotnic, zatimco ostatni si mysli ze jsi idiot co by si mohl poridit normalni telo, pac i hezky modely se daji dneska sehnat docela levne, kdyz mas kontakty.

What's not to like? ;)

EDIT: ale mit vic osobnosti z nichz jedna je chapadlove monstrum a druha japonska skolacka bych nechtel.
Autorská citace #18
27.7.2009 16:13 - Sethi
Autorská citace #19
27.7.2009 16:15 - Nachtrose
Píše:
The ability to back up your character’s mind and be restored from backup in the case of death--a built-in system of “save points” and functional immortality.


With love for munchkins?
Autorská citace #20
27.7.2009 16:17 - Lotrando
Sosáček píše:
Nabizi se otazka, jestli hra o budoucnosti kde lidska mysl je software a jde preprogramovat je pro nekoho kdo neumi otevrit libovolny vyhledavac a napsat do nej "Eclipse Phase" ;) Ale pridam odkaz.



A ty to píšeš z telefonu? Jinak mi uniká, proč tu diskuzi nezahájíš normálně. Když tam bude stručný info a link, určitě to zaujme víc lidí. Obrázků se dneska všude válí hromada, ty už nikoho nezaujmou.
Autorská citace #21
27.7.2009 16:18 - Nachtrose
Jinak co chces aby se tu resilo, kdyz jsi tim infem na zacatku tak setril? Jinak podle obrazku soudim, ze nejlepsim zdrojem inspirace bude Ghost In The Shell, Blade Runner a podobne. Jen u te chobotnice si nejsem jistej, co si mam vlastne myslet. To uz radeji asi ty skolacky ;-)
Autorská citace #22
27.7.2009 16:19 - Sethi
už mám koncept postavy - inteligentní chobotnice s podivnou zálibou oblékat se do školních uniforem.

vzhledem k tomu, že nemá krk, má trochu problém s vázankou.
Autorská citace #23
27.7.2009 16:20 - Sosáček
Píše:
With love for munchkins?

He?
Autorská citace #24
27.7.2009 16:22 - Nachtrose
A kde/jak presne nosi sukynku?

Sosacek: jinak myslim ze tebe nezabije a vuci ostatnim bude i celkem slusne, ty obrazky zmensit, at clovek nemusi srollovat 4-5 obrazovak, aby se dostal k diskuzi.
Autorská citace #25
27.7.2009 16:22 - Blaine
Sethi: gief pic! :D
Autorská citace #26
27.7.2009 16:27 - noir
Hezký, skoro jako naše ex-skupina z Mutants and Masterminds: taky jsme měli japonskou školačku, ale ta měla 30 metrovýho robota. Já hrál za inteligentní inkoustovou skvrnu a nechyběl ani nesmrtelný muž (vlastně to byl původně Attila. A jak jsme těm X-menům nakopali zadnice!
Autorská citace #27
27.7.2009 16:28 - Sethi
Sosáček píše:
ale mit vic osobnosti z nichz jedna je chapadlove monstrum a druha japonska skolacka bych nechtel.


to není takový problém - je prokázaným faktem, že většině obětí chapadlového znásilnění se to začne v průběhu líbit, takže nakonec jsou všichni spokojení.

ad koncept - jen co se s tou představou poperu, pokusím se ji graficky zpracovat.
Autorská citace #28
27.7.2009 16:40 - Sethi
co, sukynka... ale ty podkolenky...
Autorská citace #29
27.7.2009 17:16 - Felouen
Wow, tak tohle se mi z toho popisku hodně líbí - možnost měnit si těla, mít různé bio/techno implantáty a psi schopnosti k tomu (a munchkinovské savy)? Tak to beru všemi packami co mám! :)

ušijakořidítka píše:
je prokázaným faktem, že většině obětí chapadlového znásilnění se to začne v průběhu líbit

O.o ... že by vlastní zkušenost?
Autorská citace #30
27.7.2009 17:17 - Sethi
Felouen píše:
O.o ... že by vlastní zkušenost?

ne, ale jakmile dostanu možnost, zjistím a poreferuji.
Autorská citace #31
27.7.2009 17:19 - Felouen
ušijakořidítka píše:
ne, ale jakmile dostanu možnost, zjistím a poreferuji.

Děkuji. ^.^ Přeji mnoho příjemných zážitků.
Autorská citace #32
27.7.2009 18:10 - Sethi
Autorská citace #33
27.7.2009 18:27 - Felouen
Tak ta se ti povedla.
Autorská citace #34
27.7.2009 18:30 - Gurney
Nachtrose píše:
Sosacek: jinak myslim ze tebe nezabije a vuci ostatnim bude i celkem slusne, ty obrazky zmensit, at clovek nemusi srollovat 4-5 obrazovak, aby se dostal k diskuzi.


Asi tak

Sethi: Ta je mocná, ale vypadá spíš na takovou zralou chobotnici která ví co chce, než na školačku :)
Autorská citace #35
27.7.2009 18:31 - Sethi
to je zralá chobotnice, která ví, že chce školačky =))
Autorská citace #36
27.7.2009 18:55 - Kibic
Pro mě velmi zajímavé, exkurze transhumánní civilizací procházející technologickou singularitou. Něco takového jsem si už dlouho chtěl zahrát, ale přišlo mi, že bych každý mně známý systém musel příliš ohýbat (včetně gurpsů). Uvidíme, jak se povede fluff a hlavně mechaniky, ale z toho známého mála to vypadá slibně.
Autorská citace #37
27.7.2009 19:38 - Lotrando
Gurney: to jsem nenapsal!!
Autorská citace #38
27.7.2009 20:25 - Fibriso
uuuarg, my eyes, my eyes...
Autorská citace #39
27.7.2009 21:06 - Gurney
Lotrando: J promiň, moje chyba přehlídl jsem se, opraveno.

Jinak k tématu transhumace doporučuju film Blade Runner i knižní předlohu Sní androidi o elektronických ovečkách? od P.K. Dicka.
Autorská citace #40
27.7.2009 22:03 - Lotrando
Gurney: np. Když označíš text příspěvku a klikneš na ty uvozovky vedle symbolu pro záložky, okopíruje se to i se jménem a s příslušnými tagy

Ta hra ve mě nebudí důvěru použitím procentového hodu a taky tím seznamem skillů v ukázce deníku té chobotnice. Žánrově to může být dobrý, ale tohle může být dost velká překážka. I když, někdo to má takhle rád.
Autorská citace #41
27.7.2009 22:24 - Gurney
Lotrando: Vím, v zamyšlení jsem to kopíroval (zvyk ze staré Kostky) a pak omylem dopsal tvůj nick.
Autorská citace #42
28.7.2009 08:19 - yokuzava
Coze?
Autorská citace #43
28.7.2009 11:43 - Blaine
/tg/ delivers... Sethiina chobotnice v bojovem modu!
Autorská citace #44
28.7.2009 12:05 - Sosáček
Kolemjdouci: tak, ten system by na to mel byt staveny. Na druhou stranu, on je docela husty (as in, ma hodne cislicek a skillu a traitu a tak, ac predpokladam ze hody a takovy veci jsou jednoduche) a pusobi tradicne simulacne, coz muze nekterym lidem zkazit zabavu, protoze je tam toho proste moc co se musi precist. Ale autori rikali, ze jejich cilem je udelat ten system tak aby byl co nejjednodussi, aby co nejmin prekazel, protoze hlavni devizou hry je propracovany herni svet.

Jinak ke GURPS bylo Transhuman Space, coz bylo to co rikas (az na to, ze tou dobou se tomu jeste nerikalo singularita a tak), s novodobym sovetskym svazem na marsu, spoustou biotechnologii, AI na kazdym rohu, a tak, ale melo to dva problemy, jednak GURPS (protoze tam jednou vymenis telo a uz se zblaznis ze statistik -- EP je schvalne delany tak, ze nejaky telo ti prida nejakej bonus, ale dal te to nemusi zajimat) a taky to, ze ta hra byla hrozne obsahla, a mela problem s tim "hej, cool, ale co budeme delat" jakej se da najit misty treba u nekterejch WoDu.

EP tohle resi tim, ze te nastrci do role "agenta proti apokalypse", i kdyz samozrejme muzes hrat neco jineho, podobne jako te shadowrun nastrci do role shadowrunera i kdyz muzes hrat poulicni gang nebo korporatni hit-squad. Ono ostatne v tom layoutu te postavy je videt ze to delaji panove z catalystu.

Plus se mi libi ta terminologie. Egocasting? Egobridge? Resleeving? Muhe :)
Autorská citace #45
28.7.2009 12:10 - Sethi
Sosáček píše:
hit-squad

hit-squid.
Autorská citace #46
28.7.2009 12:14 - Sosáček
Jde rozkliknout.

Autorská citace #47
28.7.2009 14:49 - Gurney
Sosáček: Obrázky pěkný a inspirativní, způsob jak je sem umísťuješ beru jako že to děláš natruc a snažíš se tuhle diskuzi udělat co nejméně přehlednou, protože v opačném případě bych asi měl trochu pochybnosti o tvém dobrém vkusu. Sethi se tímhle zabývá tady, člověku který chápe pojem transhumace by to nemělo dělat problémy.

Podle toho osobáku bych řekl že se s těmi výměnami těl poprali z hlediska mechanik celkem pěkně i když procentový hody mě taky moc neberou (jak tak koukám, kdyby se všechny skilly vydělily pěti tak by to mohla být rovnou nějaká variace na d20 :)
Autorská citace #48
28.7.2009 14:56 - Sosáček
Tak kdyz bych sem daval odkazy tak na to nikdo stejne ani neklikne.

Procenta prave proto, abys mel sanci slusne odhadnout jakou mas sanci (...), myslim ze d20 si z toho udelat muzes.
Autorská citace #49
28.7.2009 15:04 - Lotrando
řekněme, že v daném žánru jsou procenta o něco přijatelnější.
Autorská citace #50
28.7.2009 15:18 - Gurney
Sosáček píše:
Tak kdyz bych sem daval odkazy tak na to nikdo stejne ani neklikne.


To sis jako zjišťoval nějakým průzkumem? Nadhodím troufalou myšlenku že každý koho téma zajímá si spíš klikne na odkaz k obrázku než na nicneříkající "ukázku" přes tři obrazovky s malinkým upozorněním že jsou rozklikávací. Mimoto jsem linkoval způsob jak obrázky zmenšit do přijatelné velikosti.

Žánr nebo ne, nechápu proč mám mít skill 50 a házet k100, když můžu mít skill 10 s hodem k20 a přepočítávat si to v celé příručce je docela otrava.
Autorská citace #51
28.7.2009 15:56 - Quentin
Me se nahodou % hody vzdycky hrozne libily :) (i kdyz jsem se s nima setkal naposled na zakladce ve stinu mece)
Autorská citace #52
28.7.2009 16:17 - Nachtrose
No minimalne rekneme, ze je procentovy system jemneji scalovatelny. Na druhou stranu je otazka, jaky to ma uzitecny prinos. Nicmene v obou systemech staci hazat jen jednou kostkou, tak nevidim zase takovy problem ;-)
Autorská citace #53
28.7.2009 16:20 - Spize
Nachtrose: Nó, ono ty stostěnky _maj_ pár nevýhod: Jsou velký, jsou drahý, potřebuješ ROVNOU plochu a v neposlední řade jsou snáze rozbitelné než kostky ostatní. Co jsem tak měl tu čest poznat.

Ale jsou nehorázně cool, to je pravda.
Autorská citace #54
28.7.2009 20:55 - Felouen
Vzpomínám si, že někde bylo jak použít dvě jiné kostky místo stostěnky na procentuální hod, ale teď ne a ne si vzpomenout na to, co to bylo a jak to fungovalo. Že by dvě desetistěnky? Mám pocit, že jsem to četla v Almiru (DrD) před lety..
Autorská citace #55
28.7.2009 20:56 - Kibic
Sosáček píše:
as in, ma hodne cislicek a skillu a traitu a tak, ac predpokladam ze hody a takovy veci jsou jednoduche

To mě právě ani moc nevadí. Stejně tak podle těch stránek se zdá, že EP bude dost o všemožných technických hračkách, podbně jako SR, což se mi taky líbí.

A k té doporučené literatuře - problém je právě v tom, že klasický cyberpunk zastarává. Místo Gibsona, Sterlinga a Dicka to má imho blíž ke Strossovi (třeba Accelerando) nebo Eganovi (Diaspora, Schildův žebřík).
Autorská citace #56
28.7.2009 21:00 - Alnag
Felouen píše:
Vzpomínám si, že někde bylo jak použít dvě jiné kostky místo stostěnky na procentuální hod, ale teď ne a ne si vzpomenout na to, co to bylo a jak to fungovalo.


Tak to je běžná praxe. Dokonce existují desetistěnky s dvěma číslicemi na každé straně (fungují jako desítky) a v kombinaci s normální desetistěnkou ti poskládají ta procenta. Skutečná stostěnná kostka je relativně nový vynález...
Autorská citace #57
28.7.2009 21:14 - Nachtrose
Felouen:

d100:


d%:
Autorská citace #58
28.7.2009 21:18 - Felouen
Mám pocit, že dokonce jednu procentuální kostku doma někde mám...a stostěnky znám, viděla jsem nedávno na ně moc hezký motivátor. :D

EDIT: Tady byl: Dice Motivator
Autorská citace #59
28.7.2009 21:18 - Sosáček
Kolemjdouci: ja z toho systemu mam taky pocit, ze ta hra by mela byt stavena zhruba tak, ze pokud chces vyhodit system a pouzivat jenom herni svet (tj. veci jako "kdyz udelam kopii svoji mysli, nacpu ji do druhyho tela a potom je budu chtit spojit a mit zazitky obou, jaka je sance ze zmagorim?") treba s Fate tak by to melo jit. Oni panove z catalystu nejsou moc pres indie-style hry kde by vetsinu prace odvadel system, treba shadowrun ma snad dve tretiny knizek ciste s popisama herniho sveta a tak.

K doporuceny literature moc nevim, maji tam autory a dila ktera podle nich stoji za to cist, ale mam podezreni ze vetsina v cechach nejde sehnat a tak. GitS SAC (nebo gits manga) ve vesmiru by ale mohlo byt ono :)
Autorská citace #60
28.7.2009 21:19 - Sosáček
Ono mit cisla v desitkach je fajn, ale proc si proste nerict "ta vic vlevo jsou desitky"? Hm.
Autorská citace #61
28.7.2009 21:24 - Nachtrose
Ty procentove kostky jsou obsazeny v kazde zakladni sade hracich kostek, tak proc je nepouzivat? Jinak jeste dalsi moznost mas, pokud chces mit ciste d10, tak si rekni, ze zelena jsou jednicky a modra desitky...
Autorská citace #62
28.7.2009 21:43 - Magus
Videl sem aji kostky se svetovymi stranami...
Autorská citace #63
28.7.2009 21:56 - Alnag
Magus píše:
Videl sem aji kostky se svetovymi stranami...


To je vidět, že jsi světák... :D
Autorská citace #64
3.8.2009 21:07 - Sosáček
Ukazkova povida, myslim ze ta uplne nejuvodnejsi (ale necetl jsem to, jeste)
http://eclipsephase.com/downloads/eclipsephase_preview2_fictionlack.pdf
Autorská citace #65
23.8.2009 21:46 - Sosáček
Píše:
Basilisk Hack: An image or other sensory input that affects the brain’s visual cortex and pattern recognition abilities in such a way as to cause a glitch and possibly exploit it and rewrite neural code.

Hmm.
Autorská citace #66
24.8.2009 08:17 - Sethi
Nabídněte si.

Posthuman Studios vydali Eclipse Phase pod Creative Commons licencí. PDF s detaily je uvnitř balíčku. Projekt můžete podpořit zakoupením PDF nebo knihy.

Eclipse Phase © 2008 Posthuman Studios, LLC

Bez hesla.

_

Tentacle rape, anyone?
Autorská citace #67
24.8.2009 09:04 - Lotrando
super
Autorská citace #68
24.8.2009 09:45 - Sosáček
Hej, nebo si ho muzete koupit za ty dve stovky.
Autorská citace #69
24.8.2009 09:51 - Sosáček
Mezi vecma ktere cituji jako inspirace je (z tech co znam):
- burning empires
- shadowrun
- paranoia
- vetrelci
- ghost in the shell na vsechny zpusoby
- horizont udalosti
- stargate
- firefly
- blade runner
- cowboy bebop
a tak. A po precteni mam pocit ze ta hra se urcite da hrat stylem kterehokoli z tech serialu. Maji tam treba vesmirny cigose co kocujou od stanice ke stanici a predvadi veci (tancujou, hrajou, hadaji z ruky) a corujou, samozrejme, nebo tak. Pohudka.
Autorská citace #70
26.8.2009 19:28 - Sosáček
Sháním dobrý překlady!

Nechci samozřejmě překládat celou knížku, jen chci slyšet vaše nápady jak se tomu dá říkat česky, aby to trochu znělo.

těla:
flat (normální člověk)
splicer (lehce vylepšený človek)
exalt (víc vylepšený člověk, přijde dost draho)

tady vůbec nevím :(

specifická těla:
fury (bojový tělo) - fůrie
menton (tělo s lepším mozkem) - menton
olympian (atletický tělo) - olympian
sylph (tělo na vzhled) - sylfa
bouncer (tělo do mikrogravitace) -
futura (tělo pro uměle rostlý děti co měly po Pádu rozšířit lidstvo ... většina zešílela, zemřela, dostala schopnosti převyšují lidské chápání případně kombinace z předchozího) - futura
ghost (tělo na nenípadnost) - duch? nezní nic moc
hibernoid (tělo co nemusí spát a umí se zahibernovat na dlouhý cesty vesmírem) - hibernoid
neotenic (tělo ve velikosti dítěte, hodí se na porno) - neotenik (ví někdo co to znamená?)
remade (tělo od začátku přepracovaný. hrozně silný, ale vypadá ohyzdně) - "dvanula?"
ruster (tělo chudinu žijící na marsu, upravený pro dýchání v mizerný atmosféře) - rezák? rezavec?

syntetický (robotický) těla
case (nejlevnější tělo pro uprchlíky) - bedna
synth (lepší ale stejne levný a mizerný tělo) - synťák?
Autorská citace #71
26.8.2009 19:36 - Sethi
Писмо э Москви píše:
tělo ve velikosti dítěte, hodí se na porno


...cože?

Neotenie by nebyla nezbytně o velikosti dítěte, jako především o dětských rysech (větší hlava, oči, etc). Nemůžu říct, že by tohle upřesnění nějak zmenšilo můj "wa?" z citovaného úseku.

Jako že je tam CP legální?
Autorská citace #72
26.8.2009 19:37 - Alnag
fury - fúrie (psáno s ú s čárkou!) je fajn, nebo "běs"
olympian - olympionik
sylph - nymfa
bouncer - bejk (?) nebo mne napadlo hopkal (záleží podle významu)
ghost - přízrak
hibernoid - hibernát

case - schrána
Autorská citace #73
26.8.2009 19:40 - Sosáček
Ušonichlák: to byla trochu nadsázka, píšou tam

Píše:
NEOTENICS
Neotenics are transhumans modi ed to retain a childlike
form. They are smaller, more agile, inquisitive,
and less resource-depleting, making them ideal for
habitat living and spacecraft. Some people  nd neotenic
sleeves distasteful, especially when employed in
certain media and sex work capacities.
Implants: Basic Biomods, Basic Mesh Inserts, Cortical
Stack
[...]
Credit Cost: Expensive
Autorská citace #74
26.8.2009 19:42 - Sethi
Bouncer bych viděla spíš jako hopsík/hopík, nebo něco podobně odvozeného od způsobu pohybu v mg, nemyslím si, že by se to mělo vztahovat k dnešním bouncerům.
Autorská citace #75
26.8.2009 19:43 - Alnag
Jinak neotenie je výraz pro druh, který i v dospělosti připomíná mládě. Např. lidé mají hóódně velkou hlavu (jako opičí mláďata).
Autorská citace #76
26.8.2009 19:43 - Alnag
Sethi píše:
Bouncer bych viděla spíš jako hopsík/hopík, nebo něco podobně odvozeného od způsobu pohybu v mg, nemyslím si, že by se to mělo vztahovat k dnešním bouncerům.


Máš pravdu. Napadlo mne to poté, co jsem to odeslal, taky jsem to pak opravil.
Autorská citace #77
26.8.2009 19:45 - Sosáček
Alnag: žjů.

Bouncer vypadá takhle:

(ale tam není vidět že má i přísavky) takže spíš nějak hopkavě.

(ohledně přízraků a nymf si jdu dát facku, nevím proč mě to nenapadlo)
Autorská citace #78
26.8.2009 19:45 - Sethi
Писмо э Москви píše:
Some people find neotenic
sleeves distasteful, especially when employed in
certain media and sex work capacities.


Aha, v pořádku, mezi řádky nám říkají "CP is bad for you!"

Už jsem cítila, jak mi za krk dýchá Chris Hansen.
Autorská citace #79
26.8.2009 19:48 - Sosáček
ušiušiuši™ píše:
Aha, v pořádku, mezi řádky nám říkají "CP is bad for you!"

Naopak, já myslím že tam lidí co dostali takový tělo a točí porno pár bude. Spousta jich je věčná za jakýkoli tělo.
Autorská citace #80
26.8.2009 19:49 - Alnag
Ještě pár nápadů:

flat - základ/základní
splicer - vylepšený/upravený
exalt - povznesený/zdokonalený

menton - mentat :D
hibernoid - hibernát/hibernik (?)
neotenic - neotenik
remade - přetavený
ruster - rzivák
synth - syntetik ("synťák" je dobrý slang)

Sos píše:
(ohledně přízraků a nymf si jdu dát facku, nevím proč mě to nenapadlo)


Símtě. To nehroť. To se stává běžně a čím víc na to člověk myslí, tím větší okno. Hlavně, když se ti to líbí.
Autorská citace #81
26.8.2009 19:54 - Sosáček
mentat je dobrej :)

Líbí se mi hibernát, páč tam zmiňujou že to tělo používají ultrakapitalisti s nabitým programem (protože skoro nemusí spát) a líbí se mi ta podobnost hibernát x magnát. (no, tak moc to podobný není). něco jako když chudině z marsu říkají "redneck" ale to je asi nepřeložitelný :) (a přetavený ruluje)

u těch flatů/splicerů/exaltů je blbý právě to, že potřebuji podstatný jména :(
Autorská citace #82
26.8.2009 19:55 - Sethi
hibernoid - spáč? (po pravdě, úplně mi nedává smysl ten popis, co jsi tam uvedl - nemusí spát, ale hibernuje? není tam spíš, že nemusí... já nevím, jíst?)
menton - mozkoun
flat - paušál
Autorská citace #83
26.8.2009 19:59 - Sosáček
mozkoun ... hmm ... mozkoun ... hmm.

Píše:
HIBERNOIDS
Hibernoids are transgenic-modified humans with heavily-altered sleep patterns and metabolic processes. Hibernoids have a decreased need for sleep, requiring only 1-2 hours a day on average. They also have the ability to trigger a form of voluntary hibernation, effectively stopping their metabolism and need for oxygen. Hibernoids make excellent long-durationspace travelers and habtechs, but these morphs are also favored by personal aides and hypercapitalists with non-stop lifestyles.
Autorská citace #84
26.8.2009 20:02 - Alnag
podstatná jména... hm...

tak jako

flat - základ
splicer - výdobytek (ok, to není zrovna ono i když slangově by se jim mohlo říkat dobytci :D)/pokrok/šlechtěný (užito jako zpodstatnělé přídavné jméno - jsou tam dva šlechtěný a jeden základ)
exalt - anděl/dokonalý (viz výše)/zdokonalený

asi je to víc volně ale což... je to brainstorming

napadlo mne i varianty podle barev - šedák (flat), ??? zlaťák/zlato (exalt) ale to je krapet schízný
Autorská citace #85
26.8.2009 20:03 - Sosáček
Možná bych z rusterů mohl udělat rudochy. Přecejen, jsou to chlápci z Marsu.
Autorská citace #86
26.8.2009 20:08 - Alnag
Mrtvej rudoch, dobrej rudoch... počkat, to je jiné téma. :D

Ale vážně, rudoch je dobrý překlad.
Autorská citace #87
26.8.2009 20:17 - Sosáček
Alnag píše:
flat - základ
splicer - výdobytek (ok, to není zrovna ono i když slangově by se jim mohlo říkat dobytci :D)/pokrok/šlechtěný (užito jako zpodstatnělé přídavné jméno - jsou tam dva šlechtěný a jeden základ)
exalt - anděl/dokonalý (viz výše)/zdokonalený

Jasně. Ale já si nejdem moc jistej použitím. "Chlápek ve futuře? Ten nenápadnej nebude." nebo "Neresleevly jste mě do fúrie abych dělal balet, takže co chcete?" jakože vylepšený/dokonalý může bejt jakýkoli tělo, tohle jsou konkrétní typy.

Ok, další slova:

Resleeving - nahratí mysli do těla.
Pod - poloorganický a polosyntetický tělo
Infugees - lidi co uprchli ze země v digitální podobně a spousta z nich jeětě deset let po konci světa nemá těla
Clanking masses :) - lidi co mají levný syntetický těla
Autorská citace #88
26.8.2009 20:34 - Sethi
Clanking masses - šrotéři
Resleeving - přezutí
Infugees - vprchlíci? digiprchlíci?
Autorská citace #89
26.8.2009 20:41 - Alnag
Sethi: Myslím, že to inf bude od info, takže vprchlíci asi ne.

Pokud bych to chtěl zachovat - Infogranti/Infigranti
Autorská citace #90
26.8.2009 20:44 - Sosáček
Možná digitální uprchlící? Ale chtěl bych tam nějak zachovat to "uprchlíci", protože to jednak opravdu jsou uprchlíci z pádu Země, a druhak to že nemají kam jít (a slušná část ani těla) je jeden z hlavních bodů politiky a tak.
Autorská citace #91
26.8.2009 21:59 - Sosáček
A je tu jeste jeden totalni orisek. Z nejakeho duvodu rikaji "selfimproving AI", tem co zpusobily konec civilizace a tak, "seed AI" a ja nevim proc, a jak to prelozit.
Autorská citace #92
26.8.2009 22:04 - Blaine
muzes uvest nejake stranky, abych to nemusel hledat. Nejlepe misto, kde se to objevi poprve.
Autorská citace #93
26.8.2009 22:14 - Sosáček
Poprve v "terminology" ale moc toho tam neni. Jinak toho moc neni.
Autorská citace #94
26.8.2009 22:14 - Sosáček
http://en.wikipedia.org/wiki/Seed_AI

Aha, on to je nejakej semioficialni termin. Tak nic :) Ale stejne hledam jak tomu rikat cesky :)
Autorská citace #95
26.8.2009 22:25 - Alnag
Jediné, co mne napadá je "zárodečná AI/UI", ale ono toho na té wiki taky moc není.
Autorská citace #96
26.8.2009 22:28 - Sosáček
Tam hlavne pisou ze se to nejaky chlapci snazi vyrobit. Magori.
Autorská citace #97
26.8.2009 22:34 - Sethi
Tak kdo by nechtěl mít vyhlídku do budoucna stát se chobotnicí?

Já bych do toho šla.
Autorská citace #98
26.8.2009 22:39 - Sosáček
Koukam ze mas prostredni ucho vetsi.
Autorská citace #99
26.8.2009 22:52 - Sethi
Jsem se nějak nechala inspirovat -

26.8.2009 22:54 - Sosáček

(lidi s IE6 asi neuvidi pointu. nu coz.)
26.8.2009 22:57 - Sethi
Ano, člověk ani nemusí dojít daleko ve volných asociacích, aby se dobral k jádru ušáka.

To zní dost divně.
26.8.2009 23:04 - Sosáček
Zalezi na tom, jak moc biologicky to myslis.
29.8.2009 14:36 - Sosáček
Zaktualizoval jsem zahlavi.
29.8.2009 14:38 - Sosáček
A proc je tam ten husnej obrazek ty knizky? Da se nejak vypnout?
29.8.2009 23:21 - Alnag
Dopis: Dokud se nám Max nevrátí, tak nikoliv... potom je to jedna z věcí, kterou bych si přál. (tj. nezobrazovat ikonky diskuzí u jednotlivých diskuzí).
29.8.2009 23:39 - Colombo
mám otázku: proč se všechno snažit překládat upravením přímého překladu orig. termínů? Nebylo by lepší si to přeložit, pochopit vo co tam jde a pak tomu dát nějaký pěkný český název, který by měl spíše volnou asociaci?

Přeci jen "zárodečná AI" zní moc neobratně, moc čistě na "slang"
13.9.2009 17:23 - Sosáček
Prave me napadl namet na Eclipse Phase oneshot. Sel by do toho nekdo?
13.9.2009 17:55 - Alnag
Pick meee! Pick meee!!! :D
13.9.2009 17:56 - pety
Ja!
Kdy?Kde?Kolik lidi shanis?
13.9.2009 17:59 - Felouen
Yeahhh!!! Me toooo!!!

Alnag: Že by další fanoušek M&M7? :D
13.9.2009 18:04 - Nachtrose
Na srazu? Ja! Kdyz bude teda cas. Na pevno jsem zatim jen ve 4E. Pak Mage a SoTY jsou zatim ve stadiu "mozna neco bude". A jo, jeste darek... Hmm... Ten program mozna bude nabitej.
13.9.2009 22:49 - Sethi
Na sraz toho mám myslím dost, ale kdyby se chtělo někdy v Prahe...
13.9.2009 23:01 - Alnag
Teda já myslel, že je to myšleno někdy v Praze... hm...
14.9.2009 06:41 - Sosáček
Ja taky myslel v Praze, na srazu uz moc nestiham.

Akorat jsem si ted uvedomil, ze to je namet na knizku, dlouhej serial, nebo dlouhou kampan pro dve postavy. Coz se spatne transformuje na oneshot pro ctyri lidi :(

Zpatky k virtualnimu kreslicimu prknu.
14.9.2009 11:28 - Felouen
Dopis z Ganymed píše:
Ja taky myslel v Praze

Já jsem právě taky myslela Prahu, tak to je super!

Dopis z Ganymed píše:
Zpatky k virtualnimu kreslicimu prknu.

Go go go! :D
14.9.2009 12:35 - Nachtrose
Dopis z Ganymed píše:
Ja taky myslel v Praze


tim padem si me muzes skrtnout.
14.9.2009 13:32 - noir
Nechceš si mě připsat?
4.10.2009 16:26 - Sosáček
Tak, kdo by šel do oneshotu nebo rozšířeného oneshotu? Zatím mám zápletku která potřebuje jednoho asynca (nejlíp slečnu), jednoho anarchistu, jednoho argonauta a jednoho robokrále sparty.
4.10.2009 17:21 - Pety
Ja, je mi jedno jako kdo ale nejradsi anarcha
4.10.2009 18:37 - Alnag
Co se skrývá pod pojmem "rozšířený oneshot"? Jinak se hlásím.
4.10.2009 18:51 - Sosáček
Ja nevim. Ja oneshoty moc neumim :( EP se da pouzit na oneshot stylu "jste tym a jdete plnit misi" ale me tenhle druh her moc nebere a mam radsi osobni veci postav a tak. Ale to se zas da v oneshotu jen tezko zvladnout (pokud to neni Darek, teda, ake designerskejch schopnosti Luka Crana nedosahuju).

Vysledkem je treba triple shot. Takova minikampan :)
4.10.2009 18:55 - Sosáček
Jako máš televizní minisérie a tak :)
4.10.2009 18:56 - Alnag
Jasný. Tak jako do 3 - 4 session bych šel, do víc bych váhal. Navíc je snazší najít čas na oneshot, jak se musí koordinovat víc lidí na víc termínů bývá to vždycky problém.
4.10.2009 19:31 - pety
a o cem to bude??(zanr)
4.10.2009 20:45 - Sosáček
Neco mezi: district 9; fight club; firefly (jen serial); a jeste jedna vec kterou jsem zapomel.
4.10.2009 20:48 - Colombo
fight club je skvělý. Ale pochybuju, že se ti něco takového podaří udělat ve hře.
5.10.2009 05:36 - Nachtrose
Nemuzu posoudit darek, ale treba i nas Kafik byl z 80-90% tvoren interakci postav.
5.10.2009 14:28 - Sosáček
Tak na tu dalsi inspiracni vec jsem si nevzpomel. Znate nekdo nejakej film kde neni poznat co je skutecnost a co halucinace? :)
5.10.2009 14:39 - Pety
K-pax
Hra
Stalker
Obet

Je jich moc
5.10.2009 14:42 - Nachtrose
Vanilla sky a Matrix z pocatku vlastne taky.
5.10.2009 14:47 - Pety
A cokoliv od Lynche(cokoli vcetne Duny
5.10.2009 17:22 - Colombo
Svěrací kazajka
Total Recall
5.10.2009 20:15 - Blaine
ja chci hrat Eclipse Phase! Ja chci bydlet v Praze a ne v te dire jihlavske, krucipisek cipisek:/
Protoze to co si neodvypravim, pripadne k tomu nedokopu nekoho od nas z party, tak si nezahraji. Jeste stesti, ze se epizoda, kterou jsem mel naplanovanou na prehoupnuti se mezi heroic a paragon tierem blizi ke konci. Moc peknemu konci, zda se, hraci pristoupili na to, co jsem si promyslel a moc pekne pridavaji dalsi veci.
5.10.2009 22:12 - Sosáček
Blaine píše:
Protoze to co si neodvypravim, pripadne k tomu nedokopu nekoho od nas z party, tak si nezahraji.

Nechci ti kazit iluze, ale kdyby to v praze bylo jinak, tahle diskuse by tu nebyla 8)
5.10.2009 22:53 - Pety
Postak: a kolik lidi jeste shanis??
6.10.2009 07:43 - noir
Jihlava je krásné město se skvělými lidmi! A ta galerie s kurátorem, který nerozezná Moneta od Maneta, to je přece vrchol civilizace!



Mě Eclipse hodně připomíná Simmonsovy věci. Už jen proto bych si ji rád vyzkoušel...
6.10.2009 11:49 - Sosáček
Hej, zas kdyz ste takovy znalci, enchce to nekdo delta misto me?
6.10.2009 18:04 - Pety
Ne, nechceme diky

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.15924191474915 secREMOTE_IP: 44.200.101.170