Produkty

Malabar
7.2.2007 09:28
DnD 3e a 3,5e
Zdravim,
prosim vas o pouceni jaky je rozdil mezi pravidly DnD 3e a 3,5e. A popripadne jaky si mysliste ze jsou lepsi a proc. diky,
Autorská citace #41
23.8.2010 17:57 - Vojtěch
Jo, jinak přímo na stránkách je taky Paizovská verze SRD (PRD je pro nás úžo zkratka, že?)

http://paizo.com/pathfinderRPG/prd/

DM kniha pro Pathfinder je něco jako DMG 2 pro 4E +- nějaké ty vychytávky a něco jako bestiář předpřipravených NPC. Ke hře potřeba není.

P.S. Nemělo by být AC zkracováno na TZ (třída zbroje) aby se odlišilo od třídy obtížnosti (DC - Difficulty Class)?
Autorská citace #42
26.8.2010 20:29 - ShadoWWW
Mohl byste mě někdo nasměrovat, kde najdu překlad příruček 3.xe? Ve starší verzi webu byly v překladech, ale na této nové verzi je nikde nemohu najít. :-/
Autorská citace #43
26.8.2010 20:42 - Alnag
ShadoWWW: Jelikož jsou to pravidla, jsou překvapivě... v pravidlech :D

Takže tady.

Překlady věcí pro Světy jsou v Prostředí. A jinak by všechny měly mít klíčové slovo překlad, takže by měly vypadnout i z hledání.
Autorská citace #44
26.8.2010 21:03 - andtom
Alnag: hledal jsem je před časem také a vzdal to ...

(nemyslím to ve zlém, ale je to zde vážně nepřehledné, odrazujícím způsobem nepřehledné, což není pouze můj názor)
Autorská citace #45
26.8.2010 21:20 - Alnag
Nezlob se Andtome, ale to už jsem slyšel mockrát. To mi nepomůže. Vždycky když pak řeknu, tak navrhněte lepší systém pro roztřídění více jak 1000 článků v omezeném množství kategorií, tak se konstruktivního řešení nedočkám. Kdybych měl nápad (nebo někde viděl) jak to vyřešit, dávno bych to udělal.
Autorská citace #46
26.8.2010 21:48 - andtom
Alnag: Je to na déle a není to do této diskuze. Mluvil jsem o tomto se Sathel, jak se sedělo po kině, oba jsme tady spíš občas. Když je tady někdo denně, nemá ten odstup, připadá mu naprosto jasné a logické (ovšem díky dennodennosti spíš naučené) kde co je, to je pochopitelné.
Autorská citace #47
26.8.2010 21:52 - Alnag
Ano, já s tebou souhlasím. Já jenom nemám lepší alternativu... tohle je prostě nejmenší zlo. A ne, není to vůbec záležitost diskuze. Můžeme o tom plkat třeba padesát stran, dál nás to neposune. Je to záležitost návrhu řešení. Pokud ho uděláš a splní požadované... tedy zpřehlední to pro všechny, budu se bít za to, aby se implementovalo.
Autorská citace #48
26.8.2010 22:00 - ShadoWWW
Zkoušel jsem hledat "překlad", a nenašlo to. Tak jsem zkusil dát do googlu "překlad dnd 3e" a hned druhý odkaz byl správný. :) (První odkazoval na RPG F).
Autorská citace #49
26.8.2010 22:22 - andtom
Alnag: OK, můj primární návrh: zřetelně výrazná neutopená možnost na úvodní stránce kliknout na něco jako "Jste tady poprvé?", aby to čerstvému návštěvníkovi udeřilo do očí.
Pokud na to klikne, přepne se na stránku, kde se místo řady marginálií nebo obskurních slov, které na první stránce tak rády defilují (přes stálice třídy Almir, Icaenel přes palcové titulky článků typu Studená kuchyně na planetě Zeta-Gama-Theta po přímé vstupy do diskuzí, do kterých když nahlédne, tak se nechytá, protože tyto diskuze v hantýrce sobě vlastní řeší, co se řeklo v jiné diskuzi na jiném foru jinýma lidma před dvěma lety) dostane na vlídnou nepřeplácanou prostou stránku, ze které neuteče, dozví se o této stránce d20.cz (kdo za ni stojí, proč je) a jak se na ni orientovat.
Autorská citace #50
2.9.2010 18:52 - táá dýý dáá dýý dá
hrajeme ted Pathfinder - je mozne pouzit do nej nestvury z DnD 4e (alespon ciselne statistiky, schopnosti bych upravil) ?
Autorská citace #51
2.9.2010 19:03 - Alnag
Ne. Ale je možné do něj používat nestvůry ze 3.5e
Autorská citace #52
2.9.2010 19:44 - táá dýý dáá dýý dá
diky. jde o to, ze mame k dispozici PF Bestiar a 4kovy bestiar (ktery jsem jen proletel a kochal se obrazky). Pravde v tom PF mi chybi prave takove ty klasicke nestvury typu beholder, mozkozrout apod.
Autorská citace #53
2.9.2010 19:56 - Alnag
Rozumím. Nicméně 4e je s Pathfinderem nekompatibilní. Chybí některé klíčové staty, některé staty mají hodnoty úplně mimo rozsah, nemají několikanásobné útoky atd. atd.

Behloder myslím chybí proto, že na to mají Wizardi copyright. Ale tady opravdu pomůže jen 3.5e bestiář.
Autorská citace #54
2.9.2010 20:09 - táá dýý dáá dýý dá
Wizzardsky copyright me napadl taky...

napadlo me, ze 4e se dost lisi, ale radeji jsem se zeptal. Diky
Autorská citace #55
3.9.2010 12:20 - Chrochta
Překlady dvou bestiářů (ForgottenRealms a základní) pro 3.X pravidla se toulají tady na netu, plus různé nestvůrky jsou třeba ve Stříbrném pohraničí.
Autorská citace #56
19.3.2012 18:59 -
zdravim :)

vidim ze sa to tu uz riesilo
ale som zena, tak prosim o trpezlivost

hladam preklady dnd 3.5
a zatial som tu nasle len 3. preklady

pomozete mi prosim?
Autorská citace #57
19.3.2012 19:01 - Alnag
Nejsou. Jen 3e.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.084118127822876 secREMOTE_IP: 3.236.139.73