Produkty

Dalcor
3.4.2008 09:41
Podle autora recenze jedno z nejlepších herních prostředí v systému d20, které nezapře evropský původ. Vžijte se do kůže andělů, pomáhajících Evropě roku 2654.
Autorská citace #1
3.4.2008 09:41 - Joe
Pekné, pekné!
A v Tri-State dX by to bolo... fajn pošušnáníčko! :)
d8, využitie Energy Points, úprava niektorých Atribútov a Skillov... ako facka.
Autorská citace #2
3.4.2008 10:15 - Dalcor
Hmm je to jedna z možností...ale osobně bych dal d6. Ovšem White Wolfovskou strukturu to nezapře, takže by tomu slušel i Storyteller. Ale proč měnit něco co moc hezky funguje?
Autorská citace #3
3.4.2008 10:19 - Alnag
Dalcor píše:
Ale proč měnit něco co moc hezky funguje?
Správně. A nezapomeňte, že mám nabitou d20ku a nebojim se jí použít. :-D
Autorská citace #4
3.4.2008 11:05 - Joe
Dalcor: nemám námietok ;)
Alnag: ja mám nabité dx *v-v*
Autorská citace #5
3.4.2008 12:38 - sirien
No, myslim že jedna d20 je proti několika váčkům desítek d10 nic moc :)
Jinak moc pěkný, snad trochu moc dlouhý, slušely by tomu tak dva tagy [ page name=""][ /page]
Autorská citace #6
3.4.2008 13:10 - Dalcor
A tím se nějak dělí délka textu?
Autorská citace #7
3.4.2008 14:03 - sirien
yep :)

Tím rozdělíš text na kapitoly, jako to je například u tohodle článku - nahoře máš seznam s možností přecházet na konkrétní kapitolu, na konci každé kapitoly dole je rovnou link kterej Tě hodí na další stránku.

Je to lepší protože a) čtenář není odrazen dlouhým textem b) je snazší dočíst část, dělat něco jiného a pak dočíst zbytek atp.

každej tag Ti vytvoří jednu stránku s názvem xnx. Jedna věc na kterou musíš dát pozor je že v okamžiku kdy použiješ tenhle teg jednou se automaticky nezobrazí jakýkoliv text mimo takovéhle tagy - jinými slovy musíš takhle rozdělit celej text.
Autorská citace #8
3.4.2008 14:21 - Dalcor
Já víp jak se oddělují stránky, ale rozhodně to nezkrátí článek
Autorská citace #9
3.4.2008 14:36 - Joe
Možno len vizuálne... aj mne sa ľahšie číta, ak mám text max. na obrazovku a vidím, kde som. Potom prepnem na ďalšiu stranu...
Autorská citace #10
3.4.2008 19:38 - Malfin
mě se to líbí...to prostředí....
Autorská citace #11
7.4.2008 11:31 - LZJ
Mě zase to přepínání moc nebaví - klidně čtu i jeden delší článek, když má aspoň mezititulky ;-)
V každém případě mi to prostředí připomnělo postapokalyptický MCWoD.
Autorská citace #12
7.4.2008 12:37 - Dalcor
Panebože čím?
Autorská citace #13
7.4.2008 12:41 - Alnag
No tak hele:
  • Vydává White Wolf - check
  • Postapokalyptický nádech - check
  • Brutální proměna světa - check
  • Vynoření se mýtických tvorů (andělé/upíři atd...) - check
  • Věci nejsou tak jak se jeví - check
  • Hráči jsou überborci - check
Autorská citace #14
7.4.2008 12:52 - Dalcor
Myslíš Hráčské postavy? Ne Hráči, že. V Engelu teda jsou andělé všechno možný, jenom ne "uber", vzhledem k tomu že za zázraky platí HP a neexistuje "léčení" a regenerace.
Ale bereš li to z tohodle hlediska pak je asi Engel podobný McWOD. Ale to je asi tak jenom opravdu statisticky...
Autorská citace #15
7.4.2008 14:47 - LZJ
No, je tam rozdíl - v Engelu se zmiňuješ o víc ohnivých sloupech a v MCWoD je snad jen jeden Průnik - ale zato pořádný. Ale taky způsobuje různé problémy a výskyt divných tvorů a tak.
Prostě tam určitá podobnost je, což není nic proti ničemu, ani důkaz opisování. Třeba jen autoři uvažovali stejným směrem.
BTW jak v MCWoD platit kouzla HP se dozvíš, až dopíšu se rozepsaný článek ;-)
Autorská citace #16
7.4.2008 15:32 - Dalcor
Ta podobnosti je IMHO dosti vzdálená
Autorská citace #17
10.4.2008 08:42 - Malfin
a čistě náhodná :D BTW co je MCWoD?
Autorská citace #18
10.4.2008 08:54 - Alnag
Monte Cook's World of Darkness.
- recenze
- výňatky z obsahu
Autorská citace #19
19.8.2008 14:45 - Sathel
Sháním Arcana Rules, ale můj google hledáček mě zklamal.
Autorská citace #20
19.8.2008 19:21 - Alnag
Sathel: Mám nejasný dojem, že jsem je kdysi minul (nebo to byl možná jen nějaký zkrácený popis, výcuc?), ale zaboha si teď nemůžu vzpomenout, kde to bylo. Na druhou stranu můžu téměř s jistotou říct, že se to neválí nikde na "běžných RPG serverech". Takže to bude asi někde zcela obskurně. Bohužel :(
Autorská citace #21
22.8.2008 10:27 - unknown
Autorská citace #22
22.8.2008 10:50 - Alnag
Unknown: Kartičky jsou super. Ale kéž by k nimi byly i pravidla... (byť německy).
Autorská citace #23
22.8.2008 11:36 - druhý Karel
Hledal jsem je, ale marně. Jedině koupit origoš.
Autorská citace #24
22.8.2008 20:12 - druhý Karel
Přec jenom něco. Tady je takové základní info a generátor karet. Podrobnější informace lze pak nalézt tady. Quaerite et invenietis.
Autorská citace #25
26.8.2008 07:44 - Nachtrose
Nemuzu si pomoci, ale me ten svet nejak pripomel svet Warhammeru 40k.
Autorská citace #26
26.8.2008 08:15 - Element_Lead
Diky za recenzi konecne vim o cem to ostatni tak moc basni. Ja osobne bych si knihu hrozne rad precetl hltal bych i na jejim zaklade napsanou fan fiction ale nedokazu si predstavit ze bych v ni hral nebo vedl hru. Mozna by to chtelo precist si nejaky zapis z hrani at clovek aspon trosku vidi jak to vypada v praxi.
Autorská citace #27
26.8.2008 13:32 - sirien
K WH40K to má, naštěstí, hodně daleko
Autorská citace #28
26.8.2008 13:57 - yashamaru
Nevim cim to je ale taky me to pripomnelo wh40k rpg stavenim postav do role inkvizitoru.
Autorská citace #29
26.8.2008 14:36 - Nachtrose
Me cele to zrizeni Andelske cirkve silne pripomina lidske imperium z WH40K. Na trune dli uz nekolik stoleti jeden vladce ( God Emperor ), Archandele ( Primarchove ), jenz zalozili jednotlive kapituly a vubec cely postoj cirkve k ostatnim "nevericim". Ale jeden rozdil bych preci jenom videl. Zatimco u WH40K si nejsem tak zcela jist, ke ktere strane spekrta imperium priradit, Andelska cirkev, aspon tak, jak byla podana v teto recenzi, mi jednoznacne prijde jako ti "zli hosi".
Autorská citace #30
26.8.2008 16:17 - sirien
Andělská církev sice působí jako ti zlí hoši a skutečně má mnoho aspektů zlých hochů, na druhou stranu to je jediná organizovaná skupina toho světa která bojuje s dreamseedem a navíc k tomu má i prostředky - to že je sem tam zneužívá je věc druhá.
Impérium je jednoznačně zlé - nakonec, WH40k je pověstný právě tím, že tam není jediná kladn nebo aspoň šedá strana
Autorská citace #31
26.8.2008 17:40 - Nachtrose
Je vic nez jiste, ze vsechno je hlavne o uhlu pohledu. Treba to imperium taky bojuje s chaosem. Ale je pravda, ze ( stejne, jak mi to prijde i u Andelske cirkve ) razi politiku "ucel sveti prostredky". Jen hold nektere slozky imperia jsou drobatko vysinutejsi nez jine ( treba inkvizice ). Asi tuhle debatu ukoncim konstatovanim, ze kazdy bojuje za tu svou "dobrou vec" jak nejlepe umi.
Autorská citace #32
8.9.2008 08:05 - unknown
Nejspíš už je to pasé, ale našel jsem ty pravidla i anglicky.
Autorská citace #33
25.5.2013 14:52 - sirien

+
Autorská citace #34
25.5.2013 15:09 - Alnag
Ještě, že je tam dole to varování, už jsem si chtěl něco črtnout doma na podlahu...
Autorská citace #35
25.5.2013 15:17 - sirien
a to bys právě udělal strašnou chybu - pak že taková varování nejsou potřebná.
Autorská citace #36
25.5.2013 18:46 - Night of Trimuphator
když se to nakreslí pěkně u sebe tak to vypadá jako pěkné elektrické schéma. Ať mi nikdo neříká, že to nejsou součástky. btw. používají andělé elektronky?
Autorská citace #37
25.5.2013 18:52 - sirien
Před-druho-potopní technologie je zakázána neb hrozí herezí (Engel: úvod do světa - dole Technologie a Andělé a technologie)

jinak teda udělat z toho elektrickej obvod... nejenže bys vytvořil heretické symboly povolávající démony, ale ještě bys do nich pustil šťávu?

Tyjo... ale to je docela dobrej RPG námět... moderní okultismus co využívá elektřinu pro pohon okultních obrazců...
...s tím si asi ještě docela pohraju, zní to velmi slibně.
Autorská citace #38
25.5.2013 20:58 - chrochta
Siriene, není to úplně originální. Už v Call of Cthulhu d20 je návrh na to, že okultní formule by klidně mohly mít formu elektronické hudby (alias počítač při zapnutí a restartu zarecituje část vzývání Hastura).

V knize "Dobrá znamení" od dua Pratchett a Gaiman jeden z hrdinů (démon) provedl pár zvěrstev na lidech, papíru i počítačích, aby jedna víceúrovňová silniční křižovatka měla "správný" tvar, a v jedné povídce od Gustava Meyrinka hlavní hrdina skoupil pod vhodnou záminkou v Praze pár šikovných domů, zbořil je a pak koupil balón, aby všichni mohli vidět v městské zástavbě vytvořený jeho monogram (místní honorace ho dost štvala a tak se jí chtěl pomstít).

to Night: Nikoli, andělé svítí sami o sobě bioluminiscencí.
Autorská citace #39
25.5.2013 21:15 - sirien
až budu chtít sbírat body za čistou a původní originalitu, přestanu se inspirovat tady a pudu se zdrogovat k šílenství
Autorská citace #40
25.5.2013 22:13 - Vojtěch
Jo, ta záležitost s obchvatem Londýna s věčnou zácpou, aby to generovalo negativní emoce byla pěkný tah :-)
Autorská citace #41
25.5.2013 22:33 - sirien
že mu pak hodně přišel vhod... pěkně blbá investice v důsledku, uvážíme-li všechny druhy úsilí, jenž do toho průběžně musel investovat.
Autorská citace #42
25.5.2013 23:21 - Vojtěch
Ne vždy se holt vyvede vše k tomu účelu, ke kterému jste to zamýšleli...
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.23495817184448 secREMOTE_IP: 18.232.186.117