Produkty

Alnag
28.10.2007 10:24
HeroQuest je fantasy RPG odehrávající se ve světě Glorantha. Nabízí poměrně epické hry s docela abstraktními pravidly a velmi mýtickou vizí prostředí.
Autorská citace #1
28.10.2007 10:24 - Bajo
Tuhle hru mam take na hledacku, malem jsem ji uz i mel, ale nakonec sem si nechal poslat Prince Valianta, ktery je take od Stafforda (jez se v posledni dobe v zebricku me oblibenosti designeru dere na prvni mista). Me osobne se libi jak setting, tak system. Setting se priblizuje tomu co uz dlouho hledam (netolkienovská a zároven nestredoveká fantasy), ktere vychází opravdu z fantazie. Ale jeste ho nemam uplne nastudovany, takze uvidime.
Autorská citace #2
28.10.2007 11:13 - Alnag
Mně se na HQ líbí, že je tam spousta námětů k tvůrčí inspiraci (= vykradení), ale v samotném tom světě bych asi vést hru nechtěl, a ani nevím proč. Prostě zatímco jednotlivé části mi přijdou fajn, jako celek je toho na mne moc. Ale možná, že to je jen tak ze začátku a že bych si zvyknul.
Autorská citace #3
29.10.2007 10:45 - Bajo
System si uz moc nepamatuji, ale vim ze me zaujala tvorba postavy a potom nejake handrkovani pri konfliktu, ale uz nevim co to bylo. Ale zaujalo me to natolik, ze jsme to mel v planu koupit (porad jeste mam, ale je v poradniku). Co se tycesettingu, bude to asi podobny pripad jako treba Diamond Throne, ktery se ti, pokud si dobre pamatuji, take moc nezamlouval. Ja nadruhou stranu mivam obcas obdoby, kdy presente takovehle fantasy bych si zahral. Pryc od vsech tolkinistickych nebo psoudohistorickych, realistickych settingu. Treba takovy Ptolus by me take zajimal. Ciste z hlediska toho udajneho od DnD systemu odvozeneho, funkcniho a logickeho microcosmu.
Autorská citace #4
2.9.2008 19:18 - Alnag
Tak zase jedna taková "novinka". Vypadá to, že vyjde HeroQuest 2.0. Jeho preview bylo k mání na GenConu. Oproti stávající verzi by mělo být víc nezávislé na settingu a s novými nástroji pro vyprávění příběhu...
Například hra explicitně staví na cyklu úspěchů a selhání, kdy postavy zažívají světlé chvilky i neúspěchy než se příběh uzavře. Je toho dosahováno tak, že se mění obtížnost výzev v závislosti na tom, v které fázi cyklu hra právě je. Takže překážky jsou stavěny podle tohoto cyklu nikoliv podle toho, co by tak "protivník asi mohl mít".

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.067023038864136 secREMOTE_IP: 3.128.79.88