Produkty

Dalcor
4.9.2007 15:31
Díky Gaimanovi, či Mievillovi je Urban Fantasy na vzestupu. A Dreaming Cities je asi nejlepší výceučelové Urban Fantasy herní prostředí. Tentokrát se na něj podrobně podíval Dalcor
Autorská citace #1
4.9.2007 15:31 - Joe
Pekné, pekné! Tvoja a moja recenzia sú ako dve strany jednej mince... :)
S hodnotením mágie súhlasím, neškodilo by pridať viac príkladov a hlavne vysvetlení použitých atribútov.
Mám niečo z fór a prípadne vyskúšam stvoriť aj nejaké vlastné kúzla... Dalcor (prípadne hocikto), čo keby ste mi sem napísali zopár príkladov základných kúziel a skúsim vám vyrobiť aplikáciu do Tri-Statu / Dreaming Cities?
Autorská citace #2
4.9.2007 20:21 - Sosáček
technicka -- ty bellovy krivce se v cechach rika gaussova
Autorská citace #3
4.9.2007 21:56 - Lotrando
Děkuji za recenzi Dalcore, rád jsem si ji přečetl. Jen trochu škoda, že se víc nevěnuješ samotnému prostředí. Pro mě je UF trochu záhadou, i když intuitivně tuším o co jde (WoD apod trošku znám).
Docela široce se věnuješ popisu TriStatu dX, který taky znám. Jen mi přijde že hlavním účelem systému je pokrýt všechna prostředí vydavatele. Nic proti tomu, ale přednost pro hráče to spíš není než je.
Dík za nový pohled na Dreaming Cities.
Autorská citace #4
5.9.2007 08:19 - Dalcor
Miri - no a?
Lotrando - ono pospat co je to Urban Fantasy je docela problemtaické - k prostředí se můžu vrátit v dalším článku - nechci roztahovat recenzi do sáhodlouhých popisů. Ono každé UF je natolik specifické že v podstatě jediným sjednocujícím prvkem je zmíněná definice.
Co se týče Tri Statu. Tak Tri-Stat Core je vypreparovaný z BESM a dále implementovaný do dalších herních systémů. Což nepovažuji za mínus, ale naopak za plus. Mimochodem je nevýhodou pro hráče že Wizardi implementují d20 do všech svých her? To je stejný argument.
Autorská citace #5
5.9.2007 18:25 - Lotrando
Moje poznámka ani tak nesměřovala k vypočítávání chyb TriStatu, jen jsem se zmínil o dojmu, který ve mně studium systému zanechalo. Pro jejich původní hry je asi přínosem. Škálovatelnost je zajímavá a je pravda že jiné systémy tohle moc neumí. V tom je TriStat unikátní.
Všiml jsem si debaty o Urban Fantasy vedle, tak mrknu tam pro nějaké podrobnější info :)
Autorská citace #6
6.9.2007 23:51 - Sosáček
Koukam ze tvoje dotazy na rpg.net prinesly nejake ovoce, Joe :) ta hra se mi dokonce zacina libit.
Akorat jsem nepochopil, jestli si staci koupit jednou koupit dynamic powers, nebo si musis nejak kupovat kazdy kouzlo zvlast.
ale co udelat seznam nejakejch hezkejch kousel treba s dynamic powers 4 (nebo kolik je tak rozumne koupilteny pro dreaming cities postavu)
Autorská citace #7
7.9.2007 08:24 - Joe
V zásade, ako som pochopil zatiaľ ja:
Dynamic Powers (DP) dáva možnosť použiť iné atribúty do celkovej výšky dvojnásobku úrovne DP, ale ich jednotlivá úroveň nemôže prekročiť úroveň DP. Takže pri DP na úrovni 4 získaš možnosť použiť napríklad štyri iné atribúty na úrovni 2, alebo dva na úrovni 4 alebo dva na úrovni 1 a tri na úrovni 2 (vždy do maximálneho súčtu 8); nikdy nie 1 atribút úrovne 8 (prekračuje samotnú úroveň DP).
Čiže pri konkrétnom príklade DP na úrovni 3 (s názvom "Nehlučný presun") doň môžeš implementovať Atribúty "Invisibility" na úrovni 2, "Illusion" na úrovni 3 a "Sensory Block" na úrovni 1 - spolu 6, čo je dvojnásobok úrovne samotného DP. Využitím "Nehlučného presunu" sú aktivované všetky tieto tri atribúty.
Alebo môže DP slúžiť ako zásobáreň viacerých takýchto atribútov a môžeš ich využívať zvlášť - ako kúzla.
A naviac je (ak som správne pochopil) možné ako kúzla využívať samostatné atribúty, napríklad Fireball by bol obyčajný "Special Attack" s potrebnými obmedzeniami (napríklad Concentration, Requires time a podobne).
Pri všetkých takýchto atribútoch sa samozrejme na obmedzenie alebo rozšírenie dajú použiť PMV - dosah, oblasť, trvanie a počet nepriateľov.
Toť môj aktuálny pohľad na mágiu. Sám skúsim nejakú kúzla vytvoriť a postnúť či už na RPG.NET alebo na fanúšikovské Guardians of Order fórum na zhodnotenie, či som to uchopil za správny koniec. ;)
Autorská citace #8
7.9.2007 08:56 - Dalcor
Jo jo Tri Stat a Dreaming Cities jsou lepší a lepší - Joe můžeš později shrnout Magie v Dremaing Cities do jednoho článku - docela by mě tvoje postřehy zajímaly.
Autorská citace #9
7.9.2007 09:14 - Joe
Dalcor, čítaš mi myšlienky! Chystám sa na taký článok. Zoberiem si ako príklady niektoré základné kúzla z SRDčka d20 odtiaľto (aby bolo vidieť, akým spôsobom sa dajú tvoriť obdobné kúzla v Tri-State) a okrem nich skúsim vytvoriť aj niečo nové.
Autorská citace #10
7.9.2007 09:23 - Sosáček
Dobre, ale kdy je muzu menit? To si muzu kdykoli vymyslet novej, nebo se musim predtim (s nekym?) vyspat, nebo si je vyberu pri tvorbe?
Autorská citace #11
7.9.2007 09:30 - Joe
HmmmMmmmm dávaš priveľa hlbokých otázok :D
Musím si to ešte preštudovať poriadne a dám vedieť, či budem vedieť ;) Ale základné atribútové kúzla (Special Attack) si myslím môžeš vyrobiť na začiatku a následne používať.
Je tu možnosť používania Bodov energie pri kúzlení, ktorá obmedzuje zosielanie donekonečna - pridáš k atribútom defekt Burns energy points. Keď ti totiž klesnú na 0, si v bezvedomí. Ich obnovovanie nie je spomenuté (myslím), takže ako ho uchopíš, je asi na tebe.
Autorská citace #12
7.9.2007 09:36 - Sosáček
Jo, ok. uz jsem se bal nejaky slotovy magie, nebo tak.
Autorská citace #13
7.9.2007 11:16 - Sosáček
Joaha.
Dynamic powers jsou omezeny na nejakou oblast. Ta nejmene omezena verze stoji 20 bodiku/level a vyberes si kategorie siroke zhruba "Valka", "Cas", "Ja", "Chaos", "Stvoreni", "Peklo", "Sny", atd. A potom si muzes vymyslet jakykoli schopnosti v tomhle smeru na miste.
To neni spatny. Treba "ohen" stoji jen 10 bodu za uroven, a clovek muze pobihat kolem s magem co ovlada dobre ohnivou magii, trochu vzdusnou a o tech ostatnich toho moc nevi (ac to pravdepodobne vyjde takticy dost nevyhodne. ale nemyslim ze by tu nekdo zkousel delat takticke bitvy s figurkama v dreaming cities, hehe).
To neni spatny, vlastne me prave napadlo ze hrat takovyhle elementalisty muze byt sranda :) dala by se z toho dobre udelat skupinka postav, a tak -- jeden chlapek co ovlada "pohyb 1" a a umi dobre s mecem, jinej chlapek co ovlada dobre ohen, a nekdo jinej kdo umi leceni ... prijemny, kazda postava muze byt unikatni a zajimava, zvlast kdyz se k domu doplni ruzny zdroje odkud ta postava ke svym schopnostem dosla a ruzne magicke tradice. bych si hned zahral!
Ale puvodne jsem mel na mysli tradicniho carodeje. Vezmu senzam kouzel, rozhodnu co umi, a pak ty kouzla proste umi, a muze kouzlit do padnuti. Hrac si jich dejme tomu pet vybere na zacatek (nebo 10. at se trosku zapoti), a kdyz se chce potom ve hre nejaky naucit, tak si to musi odmakat, protoze ho nikdo JEN TAK nic ucit nebude ... a pokud jo, tak v tom nejspis bude nejakej hacek.
Hm, tomu by se asi dalo rikat "Dynamic Power (jen naucena kouzla, zpusobuje unavu)" (mam dojem ze normalni kouzla neunavujou), a pokud das vsem stejne kouzel do zacatku, tak je vlastne jedno kolik to stoji bodu, protoze to stejne vyjde vsem stejne. Ale otazkou je, jestli by tohle bylo fer vuci lidem, kteri nehraji takovyho carodeje.
Co myslite?
Autorská citace #14
7.9.2007 11:40 - Joe
No, fer... ostatni si mozu kupit ine atributy, na ktore kuzelnik mat nebude (lebo minie body na Dynamic Powers alebo samostatne kuzla). A aj cena atributov je vzdy relativna, kedze im mozes priradit obmedzenia, za ktore dostanes body naspat.
Takze ak mas rad cislickovanie a tweakovanie, mozes sa vyhrat do sytosti.
Autorská citace #15
7.9.2007 12:02 - Sosáček
Nemyslim ze to uplne souvisi s cislickama, Joe.
Ale co zkusit vymyslet nejaky kouzla?
Zkusim to:
Energeticka bariera: + blocks incorporeal (funguje i proti demonum) + area (to se pocita jak?) - both directions (tradicni omezeni) - static
hm, to znamena ze pokud to jsou dva minus, jeden plus a plocha? a co to dal znamena?
Autorská citace #16
7.9.2007 12:24 - Joe
NO ved prave, vid nizsie... musim mat ale TROSKU casu...
Pockaj skusim nahodit:

Fireball

Special Attack - Level 2 (základné poškodenie 2x20 = 40 bodov)
Abilities:
  • Area Effect (1 meter/úroveň Fireballu)
  • Burning (1/10 základného poškodenia počas 5 kôl, ak ho nikto nezruší)
  • [/u}
    Disabilities:
  • Only in Air (inde nebude oheň fungovať)
  • Výsledné poškodenie je 20 bodov, keďže základ 40 - 2x abilities (po 20) + 1x Disability (20) = 20
    Každá Ability odčítava pri Special Attacku 20 bodov poškodenia a Disability ich naopak pripočítava.
    Autorská citace #17
    7.9.2007 12:45 - Joe

    Energeticka bariera

    Force field - Level 3 (základných -60 Damage Reduction)
    Area PMV - priradíš body podľa veľkosti oblasti (napríklad 2 body = 1 m), aj keď na ochranu človeka by asi stačilo Pinpoint (0 bodov)
    Abilities:
  • Blocks Icorporeal (funguje i proti demonum)

  • Disabilities:
  • Both directions (tradicni omezeni)
  • Static
  • Takže celkovo: základ (-60) + 20 (1x Ability) - 40 (2x Disabilities) = -80
    To znamená, že takýto Force Field bude účinkovať (ak ho úspešne zošleš) v okolí 1 metra aj proti démonom, ale bude statický a účinkovať na obe strany. A znižovať bude poškodenie o 80 bodov (v prípade plného úspechu), v prípade čiastočného úspechu menej podľa tabuľky
    Autorská citace #18
    7.9.2007 12:57 - Sosáček
    Hm.
    Budu si to muset skutecne lip procist, protoze si nejsem jisty, jakou utocnou silu ma bezny utok a kolik ma obvykle postava zasahovych bodu, takze nemam tucha jestli je 60 hodne nebo malo krom toho dvacetibodovyho fireballu, a toho stodvaceti bodovyho fireballu na rpg.net :)
    Autorská citace #19
    7.9.2007 13:13 - Joe
    Priemerný stat (Body napríklad) je pri použití k6 v hre asi okolo 4-7 a HP (Hit Points) sú (BODY + SOUL) * 5
    Takže má postava (5+5)*5 = asi 50-70 HP pre bežné hranie skúsených ľudských duší.
    Keď si zoberieš Fireball nižšie, tak pri plnom zásahu (a poškodení) by si udelil 20 bodov, čo je ale len prípad, ak na poškodenie padne na kockách spolu 2 alebo 3 (teda kombinácie 1 a 1 alebo 1 a 2), čiže 100% poškodenie z útoku. Bežne to asi bude menej, takže rátaj tak s 10-15 bodmi pri bežných hodoch na poškodenie protivníka Fireballom, za ktorý si zaplatil 4 charakterové body/úroveň, čiže spolu 8 (z tvojich 50-75, ktoré máš ako človek s k6 k dispozícii).
    A v následných 5 kolách by si ešte mohol spôsobiť 1/10 zo základného poškodenia, ktoré si udelil (takže každé ďalšie úspešné kolo ešte 1-2 body).
    Dúfam, že som sa nepomýlil ;)
    Autorská citace #20
    7.9.2007 13:35 - Sosáček
    Jo. A dejmetomu Dynmic powers 3 (fire, 30 bodiku, coz je pro postavu k6 fakt palka, predpokladam?) ti umozni udelat si takovej fireball 6, ale musis mit nanejvys poskozeni 3, bonus na zasah 2, kratkej dosah -1 a plochu 2, chapu to spravne?
    A pak kolem sebe vyvolat kus ohne co se bude chranit pred utoky na dalku (roztavi a spali priletajici kulky a podobne), force field 3, plocha 3.
    ano?
    ted ty horsi prvky. muzu tohle pouzivat najednou? jako vyvolat si kolem sebe stit, a potom palit firebally? nebo muzu jen cast, nebo coze? nejsem si jisty, jeslti tomu rozumim.
    EDIT: prihodime ohnivy mec:
    special attack 3, melee -2, muscle powered +1, accurate +1 (tj. 3 levely) extra attack 1 (1 level) attack combat mastery 2 (2 levely)
    Autorská citace #21
    7.9.2007 13:48 - Dalcor
    Asi bych si to měl přečíst, že?
    Autorská citace #22
    7.9.2007 14:38 - Joe
    Nie, DynPowers 3 ti umožní použiť rôzne schopnosti za 6 bodov na levely. Základná verzia DP stojí 10 bodov (ak chceš ovplyvňovať oheň), je to tá najlacnejšia.
    Tých 6 bodov na levely môžeš potom použiť napríklad na zmieňovaný Fireball Level 2, ktorý spĺňa podmienku, aby jeho level bol nižší ako level samotného Dynamic Powers (3). A ešte môžeš využiť ďalšie efekty alebo atribúty za 4 celkové levely (v tomto prípade buď 3+1 alebo 2+2, nie 4). Takže napríklad aj tvoju energetickú bariéru (ktorá má level 3). A za ten zostávajúci bodík levelu si môžeš vyrobiť nejaké malé kúzlo alebo napríklad lietanie.
    Práve zisťujem, ako je to s počtom kúziel, keď používaš Dynamic Powers.
    Keď by si používal Energy points a každému kúzlu dával Burns energy defekt, tak tam Dynamic Powers nepotrebuješ, tam čerpáš z Energy points (a potom upadneš do bezvedomia).
    Autorská citace #23
    7.9.2007 15:30 - Sosáček
    Hm. Myslel jsem, ze jen staci vymyslet seznam kouzel ... ale zda se, ze je to mnohem mnohem slozitejsi.
    Autorská citace #24
    7.9.2007 15:37 - Joe
    A ešte - PMVčka pri použití Dynamic Powers sú obmedzené ich použitím v samotnom Dynamic Powers (teda sú to mantinely).
    Ten ohnivý meč sa mi v tejto forme nezdá, skôr by som ho spravil ako Item of Power (dáva 5 charakterových bodov za level, ktoré môžeš použiť na priradenie Atribútov meču). Napríklad tam by mohol mať zmieňovaný Special Attack (level 3, cena 12 charakterových bodov), potom Extra Attack (level 1 - základ stojí 8 bodov za level, čiže nejaké reštrikcie alebo redukcie na zníženie základnej ceny) a Attack Combat Mastery (level 1 - základ stojí 3 body za level).
    Tým pádom by si napríklad mohol mať:

    Ohnivý meč

    Item of Power level 4 (základná cena, keďže je to ľahko ukradnuteľný predmet, je 3/level, čiže teraz 12 charakterových bodov)
    - poskytuje 20 charakterových bodov na Atribúty meča, čiže:

  • Special Attack level 3 (cena 4/level, čiže 12 char. bodov)

  • - základ je 60 bodov poškodenia
    Abilities:
  • Muscle powered (-20 bodov poškodenia)
  • Accurate (-20 bodov poškodenia)

  • Disabilities:
  • Melee (+40 bodov poškodenia - 2 levely)


  • Extra Attack level 1 (cena 8 bodov/level, znížená napríklad o restriction za 3 body - "útoky musia byť iba na boj na blízko" a "útoky musia byť rovnaké", takže výsledná cena 5 charakterových bodov)


  • Attack combat mastery level 1 (základná cena 3/level)
  • Tým máš Item of Power "Ohnivý meč", ktorý ťa stál 12 charakterových bodov a môžeš s ním viackrát útočiť (s poškodením max. 60 bodov) a máš k ACV (útočnému bojovému číslu) +1.
    Pfu, dal si mi zabrať! :D
    Ale... aspoň sa do toho dostávam!
    Autorská citace #25
    7.9.2007 15:46 - Dalcor
    Shit, jsem pánové mimo ...
    Autorská citace #26
    7.9.2007 16:03 - Joe
    Aj aj, Dalcor, a ty si to chcel mástrovať! :D
    Ale poteším ťa, ja som sa to naučil tiež len dneska, za pochodu, ako Hrngz dával otázky!
    Autorská citace #27
    7.9.2007 16:29 - Sosáček
    Nojo. Bohuzel, moje idea jednoducheho systemu se ponekud rozplynula :(
    Autorská citace #28
    7.9.2007 16:46 - Joe
    Ale nie... nie je to ťažké, väčšinou si Pán hry pripraví kúzla (to ostatne máš aj v iných systémoch), prípadne ich upraví s hráčmi, alebo naopak použije Dynamic Powers a hráči počas hry v rýchlosti popíšu, čo chcú za tie body spraviť (tu sa nemusíš zaoberať všetkými detailami tvorby kúziel, opíšeš skôr efekty).
    Autorská citace #29
    29.10.2007 09:17 - Dalcor
    Včera jsem dočetl část pro Vypravěče z Dreaming Cities a začínám připravovat z toho slušný výcuc. Velice dobře bapsaná část obsahující mmj rady jak přistupovat ke hraní an Conecha tak...
    Zbožňuji hry GOO!!!!
    Autorská citace #30
    29.10.2007 10:18 - Joe
    Aj ja! Čítal si Silver Age Sentinels?
    Autorská citace #31
    29.10.2007 10:20 - Dalcor
    Nie :) Jeste je ani nemam
    Autorská citace #32
    29.10.2007 10:31 - Joe
    Ja som si zatial zbezne prelistoval a panecku, tam je to rozpisane pre Pana hry uplne uplne vyborne!
    15 stran pre hracov o hrani Superheroes
    30 stran pre PH o vedeni Superheroes
    18 stran o tvorbe sveta
    20 stran o historii a situacii (opis prostredia)
    20 stran o geopolitickej situacii v USA a na celom svete
    To mas okrem veci, ktore su roztrusene po pravidlach vo vsetkych castiach okolo 100 stran o radach, pozadi a doporuceniach pre PH a hracov!!!! Tolko som zatial v ziadnej inej GOO hre nevidel... (Neratal som to zatial v AGOT D20).
    Autorská citace #33
    29.10.2007 10:39 - Dalcor
    3 strany o zakladech vedeni hry. Jenze huste pospane textem, 10 font, radkovani 1, dva siroke sloupce... 1 strana Ctrating a Campaign + Character Advancement 14 stranek o nametech, tvorbe a zapaltek ruznych Urban Fantasy settinzich 5 stranek o priprave hry v ruznych formatech /Your Campaign.com, Play by mail, Convention Gaming...
    K tomu samozrejme na zacatku vyvoj Urban Fantasy a tak...
    Autorská citace #34
    29.10.2007 10:48 - Joe
    No, tak to SAS vyhrava ;) Urcite si to precitaj, ked sa ti do dostane do ruk. Ja sa chystam a hadam by som bol schopny zosmolit aj "recenziu" :D
    Autorská citace #35
    30.10.2007 13:47 - Dalcor
    Začínám chystat Noční stranu - charaktery a NPC. A připravuji jedu ability. Zatím pracovní texti název a první nástřel. Joe co ty na to:
    Krev Noční strany Stats zatím nejsou Postava s toutou vlastností může využívat nadpřirozené dovednosti
    Noční strana je zcela zvláštním magickým místem uprostřed Londýna. Její podstata může působit na různá stvoření odlišným způsobem. Často však probouzí "cit" pro noční stranu a postava získá nadřpirozené dovednosti často do té doby latentní, které se působením postavy na Noční straně probudí.
    Postava pocházející a žijící na Noční straně si při tvorbě může Krev Noční strany vzít zadarmo. Součástí schopnosti Krev Noční strany je určitá Osobnostní nevýhoda (záliby v bizarním sexu, fyzická či mentální úchylka, trauma z dětství, apod.), která musí být náležitě popsána.
    Postava která nemá tuto vlastnost, ale strávila na Noční straně určitou dobu (definovanou Vypravěčem) si může tuto dovednost vzít při rozdělování odměny - bodů postavy . Buď za 15 bodů bez jakékoliv okamžité osobnostní nevýhody, nebo za 7 bodů s osobnostní nevýhodou.
    Po každém uplynutí dvojnásobku doby než se Krev Noční strany projevila charakter hází ověření Mysli, nebo Ducha (dle vlastního výběru) proti (číslo), zda se přecijenom pravá podstata Noční strany neprojeví. Postava tuto dobu musí strávit na Noční straně. Jakékoliv delší přerušení (doba je stanovená dohodou mezi Vypravěčem a hráčem) tento hod eliminují a doba se začíná počítat od znovu.
    Autorská citace #36
    30.10.2007 13:49 - Dalcor
    Ještě byhc doplnil. Postava narozená na Noční straně, nebo psotava jejíž alespoň jeden z rodičů pochází z Noční strany se mohou vzít tuto schopnost při tvorbě psotavy za 5 bodů. K tomu si mohou vybrat jednu nadpřirozenou, dědičnou schopnost maximálně na 1. úrovni s maximálně jedním HMM.
    Autorská citace #37
    30.10.2007 19:18 - Joe
    Dostal som sa sem až teraz...
    Krev noční strany
    Je to teda Ability, nie Skill, čo?
    Stat by som dal Mind alebo Soul, pretože Noční strana asi najviac súvisí s čarami, omamovaním, ilúziami a podobne... nepomôže ti tu moc silné telo
    Takže pre postavu z Noční strany bude zadarmo ale pre postavu, ktorá tam nežije, len sa tam narodila alebo má odtiaľ rodičov, bude za 5 bodov?
    Nevýhoda sedí, nemala by asi byť systémová, ale skôr fluffová - teda nemala by ovplyvňovať mechanické hádzanie, ale skôr správanie postavy.
    15/7 bodov... záleží od toho, na akej úrovni Tri-Statu budeš pracovať - k6 alebo k8? Ak k6, nie je 15 bodov trošku veľa? Neviem, ktoré z atribútov stoja toľko veľa... a pri charakterových bodoch (pri k6 50-75 a k8 75-120) v takomto power-leveli to je asi dosť veľa. Neviem, záleží od toho, čo budú potrebovať postavy a koľko si toho vyberú ostatného.
    Čiže funkcia Krve noční strany je vlastne niečo, čo môže nad hráčovou vôľou prevážiť (v prípade neúspešného hodu) a postava sa bude správať podľa nevýhody? Pochopil som správne?
    Autorská citace #38
    31.10.2007 10:18 - Dalcor
    V podstatě je to abilita, která tě spojuje s Noční stranou, její cenu upravím podle použité kostky. Nočnís trana podobně jako TOuha v Cadwallonu působí na tvojí psyché. Zatímco Touha v Cadwallonu způsopbuje že se chceš vyšvihnout, ží t lépe atomu se přizpůsobuje tvoje psychika, tak v Noční straně rovnou probouzí to horší v postavě. Nejde to rpavidlově ošetřit, pouz Role Palyově. prostě když tě vzrušeuje BDSM, začne tě přitahovat varianta Nočně-stranového BDSM (v normálním Londýně se nevyspíš s Padlým andělem). Když máš deprese, začne se u tebe probouzet maniodepresivní psychóza. Samozřejmě budeš mít Mind nebo Soul vždy k tomu aby jsi se "nevýhodě" vyhnul nebo jí odolal. Potřebuji to ještě dát do nějakého tvaru. Děkuji za připomínky. Hlavně musím anít odkazy v knihách, které vždy použiju do začátku kapitol. Bude to hustá gamesa :)
    Autorská citace #39
    31.10.2007 10:39 - Joe
    To jo! Raz si ju zahrám ~_*
    Keď na nejaké zaujímavé citáty narazím, dám ti vedieť (mám to rozčítané).
    Autorská citace #40
    31.10.2007 11:51 - Dalcor
    Já ti ěukuji - když narazíš na posi nějakého zajíamvého msíta, ulice, podniku pošli (ani ne tak text, jako stranu a knihu)
    TeĎ zrovna hledám citát který pospije že nočn í strana nabízí jakékoliv povyražení.
    Autorská citace #41
    31.10.2007 11:54 - Dalcor
    Joe - budu tě moc potom poprosit o spolupráci na případném překladu do angličtiny?
    Autorská citace #42
    31.10.2007 11:55 - Dalcor
    Promárně potřebuji text který popisuje jak působí noční strana na člověka
    Autorská citace #43
    31.10.2007 12:21 - Joe
    Ok, skusim pozriet...
    A anglicky preklad no problem!
    Autorská citace #44
    31.10.2007 12:23 - Joe
    Dalcor, hneď tu niečo mám:
    „Noční strana je tajemství, skryté, temné srdce tohoto města. Zlé dvojče Londýna. Tam se dějí ty skutečně drastické věci. Jestli tam vaše dcera našla cestu, je v tom až po uši.“
    je to hneď na začiatku prvej knihy (stránku neviem, lebo to mám v inom formáte :D ale rátam tak 5-6 strana možno...). Odstavec začína „To mě nepřekvapuje.“
    Autorská citace #45
    31.10.2007 12:28 - Joe
    Ďalej (asi o 3-4 stránky ďalej):
    "Londýn a Noční strana se o sebe otírají už tak dlouho, že se hranice mezi nimi nebezpečně ztenčily. Jednou se protrhnou úplně a všechen jed z Noční strany se vylije ven; tou dobou už ale plánuji být bezpečně mrtvý a v hrobě. Tak či tak, tahle cesta je pořád nejbezpečnější.“
    Odstavec začína: Pokrčil jsem rameny. „Tohle byla nejkratší cesta na Noční stranu. ....
    Autorská citace #46
    31.10.2007 12:42 - Joe
    Ďalej:
    V 2. kapitole: Piju víc, než je zdrávo, a většinou je mi to fuk. Na chlastu si cením, že otupuje. Mám na co zapomínat.
    Kapitola 4, začiatok: "K Podivínům, do nejstarší putyky, tlachárny a pasti na ochlasty v historii člověčenstva, se dostanete tak, že vyrazíte do některé z těch uliček, co se z nich člověku ježí chloupky vzadu na krku, a pak odbočíte do postranní uličky, která tam někdy je, a někdy ne."
    Pri konci 4. kapitoly: „Jsou to dobří lidé?“
    „Jistěže. Paranoidní, násilničtí, šílení jako ratlíci, ale…“
    Koniec 6. kapitoly: „Takových jako jsme my, moc nenajdete,“ dodala Suzie Brokovnice.
    „Díky Bohu,“ ozval se hlas zpoza barikády.
    8. kapitola, Hawkova kaviareň: Výzdobu tvořily převážně reflektorky a psychedelie s vlnitými ornamenty v základních barvách na stěnách, na stropě, a dokonce i na podlaze. Jukebox velký jako Tardis duněl nekonečným proudem hitů a klasiky z popové scény šedesátých let a naprosto ignoroval přání těch pošetilců, kteří ho krmili penězi. Kinks právě dokončili ,Sunny Afternoon‘ a vystřídali je Lovin’ Spoonful s ,Daydream‘.
    a ešte niekde o stránku ďalej: Hawkova kavárna dělala všechno pro to, aby nepodlehla tyranii času. Uprostřed sálu energicky tančily ve zdobených zlatých klecí dvě go-go tanečnice oděné jen v hrstce bílého peří; svíjely se a natřásaly až k nevíře. Číšnice přiklapala k našemu stolu na dvaceticentimetrových jehlových podpatcích, v minisukni z latexu, naškrobené bílé pánské košili a s vlasy natupírovanými do tvaru včelího úlu. Vstal jsem, svlékl jsem si trenčkot, abych ukázal, jak je zakrvácený, a číšnice chápavě přikývla.
    rozhovor s Walkerom pri konci 8. kapitoly o Blaiston street: Každý, kdo se dobrovolně vydá do Blaiston Street, se v podstatě zřekl lidské rasy. Ale v poslední době… do Blaiston Street zabloudilo několik docela důležitých lidí a už odtamtud nikdy nevyšlo. Takže přišel pokyn shora, abych to vyšetřil.“
    Autorská citace #47
    31.10.2007 12:53 - Dalcor
    Díkes - stačilo mailem :)
    Autorská citace #48
    31.10.2007 13:11 - Joe
    ... ať vidí, že na to máme!!!
    Autorská citace #49
    1.11.2007 13:28 - Dalcor
    Nástřel jsem kvůli rozsahu hodil na PRG F

    Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

    Věděli jste, že...
    Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
    Jak se chovat v diskuzích
    Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
    Formátování článků
    Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
    ČAS 0.10568499565125 secREMOTE_IP: 18.97.14.85