I, II, III (s tim že I to měla dost frenzy, protože posouvala úrovně poškození za jeden a ne za dva úspěchy)
IV potom přešla na víceméně obšlehlej storyteller system (4WoD). SR a WoD maj vůbec zajímavej vztah - týpek co vymyslel SR systém pak šel a vytvořil WoD systém a teď přišlo SR a zpátky obšlehlo WoD systém...
nevim, co je na tom k nepochopení :)
Vezmu zbraň co má třeba 7M
vypálim z ní dva náboje, čímž z toho udělám 9M*)
vystřelim na krátkou vzdálenost**) (4), ale střílel sem dva náboje (+2 = 6)
Hodim svejma kostičkama a 6tky prohlásim za úspěchy
Cíl má pancéřovou vestu s hodnocenim 4, takže si hodí Tělem proti (9-4= ) 5
Vezmu svoje úspěchy, odečtu jeho úspěchy, vydělim dvěma a o výsledek posunu základní kód poškození ve svůj nebo jeho prospěch. Pokud on sníží úroveň pod L, tak se nic nestalo, pokud bych já měl pokračovat nad S, dávám mu overdamage
*) ano, druhý náboj má větší přínos než ty další potom, je to pro jednoduchost
**) její konkrétní hodnota je pro různé typy zbraní různá, tak do dvaceti, třiceti metrů max. Nepočítám-li sniperky a tak.
...uznávám, existují jednodušší systémy, nicméně tohle je ve skutečnosti dost rychlý, stačí když si to trochu zažiješ.
Ne, že by to někteří z nás dokázali nepochopit celých sedm let, co jsme SR hráli...