Tančící dav ztuhl a stáhl se kolem nás.
Jen tak pro výstrahu jsem barmana zastřelil.
„Příště už to neudělá,“ podotknul jsem.
V davu se objevily ostré věci.
Tek vytáhl dva granáty a odjistil je.
„To neuděláš,“ řekl jeden z nich. Upír.
Elf se usmál.
elegantní... to je to správné slovo. Elegance je naprosto dokonalá definice mé a Osovy činnosti, kterou nám Sethi a ostatní dlouho odmítali přiznat... :)
jak to tak procházim... náš etický kód ohledně hodnoty lidského života se přenesl v poměrně dost drsný cynismus... "ještě jsme nedostali prachy, takže si můžem střílet do koho chcem..." sme byli fakt dobře šílený :D
Ireinian.
Náhodou, etický kód jsme docela měli. Všichni. Nějaký. A zahrnoval i postoj k zabíjení... Sethi nezabíjela elfy, Tek zabíjel jen když k tomu měl nějakej rozumnej důvod (pravda že mu stačil i dost malej), Umi zabíjela pouze z nutnosti jako správný profesionál a Os zabíjel... Os zabíjel.
Když sem pak začal hrát za Francoise, tak se nám stala ta nepříjemná věc s nechtěným zabitím manželky a dítěte. Nevím jestli si to pamatujete, ale vyhrožoval sem maníkovi, že vyhodim barák s jeho rodinou pokud "něco".... Matka a dítě dostali čas na to utéct, ale brat se kousnul a řekl, že prostě neutekli. Tenkrát sem neměl v úmyslu ani jako postava ani jako hráč nechat je zabít. Prostě sem na to neměl žaludek. Brat si to nenechal vymluvit a já sem pak asi 14dnů řešil to jestli ještě vůbec budu v Shadowrunu pokračovat.
To si vůbec nevybavuju... hrál sem to?
Nicméně jak znám tvého brata tak si dovedu živě představit že ho argumentace moc nezajímala a že je tam prostě chtěl odpálit a nechat umřít protože mu přišlo cool tam odstřelit nějakou tu rodinku, who cares.
Přiznejme si že sem tam měl tendence kapku bagrovat...
Jako GM mám taky v plánu něco podobného. Náš kouzelník má ve zvyku metat firebally kam se dá a moc nad tím užitím nepřemýšlí. Proto mu to chci okořenit nějakými vězni nebo něčím podobným. Chci aby si uvědomil, že se občas v místnosti, kam to šoupeně oknem, může nacházet i někdo jiný než nepřátelé.
jedna věc je když ten mág metá kolem ničivá kouzla a je mu šumák, kam dopadnou, věc jiná je, když postava skutečně nechce, aby byl někdo jiný zraněn a bere to v úvahu, ale vypravěč prostě chce, aby tam někdo umřel...
Píše: Sirien: Ne jde o DnD.
Tak to budeš mít těžší... heroic fantasy hry mají obecně problém s tím aby postavy dodržovaly nějaké morální standardy a stavěly se k moralitě jako k součásti charakteru.
To že WW zavedl do WoD plošně princip morality s tím, že pokles morality sice umožňuje víc svinit, ale zároveň postavu může poškodit, hře hrozně přidal.
Obecně lze říci, že družina morálku většinou dodržuje. Občas se to ne vždy povede jak chtějí (viz. vypálení půlky města, poté co se jim podařilo vyhodit do vzduchu sklad s výbušninami). Já tomu kouzelníkovi chci prostě ukázat, že plošné kouzlo může použít v případě, že ví že to neschytá někdo kdo by neměl. Je jedno jestli to budou rukojmí, děti, ženy nebo třeba nějaká důležitá NPC (ať už dobrá nebo "zlá").
V tom případě by to měl schytat někdo, ke komu má onen kouzelník buď blízko, nebo koho on osobně nebo skupina jako celek potřebuje. Jinak to obávám se nebude mít moc efekt.
nevím, jak mě mohlo napadnout tvrdit, že to má vzestupnou kvalitu. zarazila jsem se o dvanáctou povídku, jsem na ní zaseklá už asi dva měsíce. dneska jsem si ji zas optimisticky otevřela, že ji opravím ke zveřejnění...
...to tak strašně nejde. to je tak hrozné čtení. stydím se za sebe.
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více
<<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více
<<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více
<<