Příběhy

Autorská citace #1
5.10.2007 09:06 - Joe
No, čistý DnD hack'n'slash!
Autorská citace #2
5.10.2007 09:38 - Rytíř
:) hádej kdy to vzniklo... :)
Jen doufám, že si to přečte i Andtom.. a hlavně Fibriso ;)
Autorská citace #3
5.10.2007 11:44 - Vannax
Moc se mi to líbí. Vesnický geroj. Jsem si počet. Jenom nevím jestli by si u nás někdo něco takovýho "střihnul" :)
Autorská citace #4
5.10.2007 13:14 - Fibriso
Jo, je to pěkné, ale nechápu proč zrovna já.. což vysvětlit?
Autorská citace #5
5.10.2007 13:34 - Rytíř
Už je to dýl, takže to trochu vyšumělo.. ale sepsal jsem to nějak těsně poté, co sme se tu dohadovali o pravidlech a já byl odhalen jako powerplayer-zabiják.. :) Tak sem se pokusil dokázat, že to není pravda :D
Nic víc v tom nehledej
Jo a jinak díky za pochvalu! Fakt jsem váhal, jestli se s takovýmhle dílkem mám chlubit.. :))
Autorská citace #6
5.10.2007 14:25 - Fibriso
ne, je to pěkné, a powerplayer zabiják nebylo označení tebe ale na někoho jiného...
Autorská citace #7
5.10.2007 14:32 - Rytíř
Jéé, prosímtě, vůbec to neřeš! Nabušený postavy a zabijáky hraju moc rád, tomu označení se nijak nebránim - tady jsem si prostě jenom hrál, když se mnou lomcovala horečka ;) Je to jen takovej pokus o fórek, proto jsou taky na druhý straně ty herní statistiky, že.. :)
Autorská citace #8
5.10.2007 16:16 - Alek
Hezký a moc! Jediný, co mi trochu kazilo dojem, byla ta jména - Ken, Jack; a zrovna od tebe bych to už vůbec nečekal. ;)
Autorská citace #9
5.10.2007 18:50 - Rytíř
Těší mě, že sis toho všiml :) Tahle jména jsem si vybral schválně, nemohl jsem odolat tomu, jaké klišé vytváří.. ;) Jenom u Johanky jsem se nedokázal přinutit k nějaké Barbíně nebo Lauře.
Autorská citace #10
5.10.2007 23:23 - Alek
No právě, žes to nedotáh do konce, tak to bije do očí o to víc. Trochu jsem při čtení čekal, kdy dveře rozrazí Bruce. ;)
Autorská citace #11
14.10.2007 16:39 - sirien
Alek: Wayne?
Nicméně přepnutí do kapitoly "Herní statistiky" bylo docela šokový... popravdě - jako popis scény docela povedený, ale osobně hodnotim jako 2 - přecijen mi tam trochu scházela nějaká pointa - záletka, nebo nějaký celek, do kterého by to bylo zasazené, takhle člověk dočte hezký popis, ale vlastně neví co čte... což ale asi není chyba, protože co jsem z vás pochopil tak jde o nějaký Rytířův osobní žertík na účet některých konkrétních lidí, nae? :)
Autorská citace #12
15.10.2007 21:48 - Rytíř
No, pokud to hodnotíš takto, nemohu se než pochválit, že se záměr zdá se celkem zdařil :) Měl to být fórek na nás všechny, mě nevyjímaje - schválně jsem se vyhýbal jakémukoli náznaku akce nebo popisu, který by připomínal Dnd. Vlastně tam z Dnd byl jen název... abych nalákal čtenáře a nechal je pak se pořád těšit na to "dnd". Až do konce :) A pak samo bác, najednou nějaký nesmyslný staty :)
Jinak to je samo čistá pocitovka, taková primitivní harlekýnka... realizace okamžitého nápadu. Už sme tomu v diskuzi věnovali víc času, než jak sem to dlouho psal :))
Autorská citace #13
15.10.2007 22:02 - Alek
sirien: samo, že Willis, ten by nakopal i Wayneovi ;)
Autorská citace #14
20.11.2007 18:27 - Sathel
No, jak bych to řekla. Harlekýnka je to hezká. Ale jak jsem pochopila Johanka (je-li to vůbec její jméno?) je tulačka na šesté úrovni. Nikde jsi nezmínil její věk, takže hádám tak 20-25. Krásně se to četlo až do této věty: "...a ji ani nenapadlo, že by po ní toužil jako po ženě." To mi prostě nesedí. Tulačka, krásná holka, musí být zvyklá na to, že po ní každý touží jako po ženě. Někdo dřív někdo později. Možná že tomu prostě chtěla věřit, že tenhle je jiný, ale jak se ukazuje v závěru povídky, není. Ale s její nadprůměrnou inteligencí (int 13) by s tím měla dopředu počítat a snažit se toho využít.
Já být Johanou, moc dlouho bych v tý vesnici nevydržela. A Kena bych si možná vzala, ale brzo by to skončilo špatně (nejspíš tak, že bych se v noci vytratila a na stole nechala omluvný dopis).
Takže jak se říká: Happy end je jen otázkou včasného ukončení příběhu.
Autorská citace #15
20.11.2007 18:37 - Alek
píše:
Happy end je jen otázkou včasného ukončení příběhu.
Nechutně skeptické...a pravdivé.
No a včasného? Dalo bys se říci i milosrdného, nadějného. Ale co taky čekat od Rytíře, romantika každým coulem. ;)
Autorská citace #16
20.11.2007 22:41 - Rytíř
Sathel: tu větu už sem si vůbec nepamatoval :) Ze svého úhlu pohledu ale na tom neshledávám nic divného - je mnoho žen, u nichž by mě podobně jako Joannu překvapilo, kdybych zjistil, že po mě touží :)) Nejde tu ani tak o vzhled, jako o chování; pokud ti někdo za celou dobu, co ho znáš, nijak nenaznačí svou náklonnost, neflirtuje s tebou, ani se na tebe "zamilovaně" nedívá.. zdá se mi normální brát to jako fakt, že ty nad ním taky nepřemýšlíš - samozřejmě pokud tě nějak nepřitahuje. Nevím, možná že to normální není, možná to ženský viděj jinak.. :) Každopádně jsem to dal číst víc holkám a ty jsi první, která se nad tím pozastavila. Ale možná mi to jen nechtěli drbat, když už sem jim nedal číst žádný krváky ;)
Zkusím se nad tím možná někdy zamyslet... a napsat to líp. Je špatně, když tě něco při čtení zarazí a nesedí to, to rozhodně souhlasím.
Jinak přesně jak říkáš, ona na to, že v ní viděj ženu, byla zvyklá velmi. Také proto se jí ten Ken tak dostal pod kůži, že se tvářil, kdovíjak není jinej :))
No a jinak je to samozřejmě celé jen hraní se slovy, pokus o vyjádření nějakých pocitů a nálad bez jakéhokoliv děje, bez akce.. tedy pokus o protiklad klasických Dnd zápisků z her ;) Hlavně proto jsou tam ty statistiky, ne abych zdůraznil rozdíl mezi těma dvěma. :) A taky proto, abych tomu, kdo to ještě neví, naznačil, že staty jsou jedna věc a lidi druhá..
No a k happy endu - jak vidíš, já nekončím dokonce ani svatbou. Joanna (Johanko jí říkal pouze Ken, nikdo jiný - vlastně se tak nejmenovala) je fakt tulačka, takže sice řekne své Ano, ale kdoví, jak to dopadne cestou k oltáři, jak po pár týdnech, měsících, letech... není to ale vlastně vůbec důležité. Stejně jako není důležitý věk. :) Co bylo důležité, byl ten okamžik, vír tance v zapadlé hospodě, pocity někoho, kdo nemá nic a náhle získá tak mnoho.. byť třeba jen na chviličku.
Hmm, asi jsem romantik. njn, co nadělám :)
Jo a díky už jen za to, že až do té věty se ti to četlo dobře! To mě vážně těší :)
Autorská citace #17
21.11.2007 10:09 - wraiths
Alek:rytir neni romatik, jen by chtel byt. :-))
Autorská citace #18
21.11.2007 15:13 - Alek
wraiths: kdepak, věř mi, vždyť jsme ze stejnýho těsta ;)
Autorská citace #19
21.11.2007 17:38 - Sathel
Rytíř: S mojí kritikou si moc netrap hlavu, tak jak jsi to napsal se to mohlo klidně odehrát. Já bych to zahrála jinak, ale není to moje postava :) Navíc si teď dost jasně vybavuji situaci v mém životě, kdy jsem nemohla uvěřit tomu, že "on po mě asi vážně nic nechce". A bylo to tak, takže ji opravdu mohl přesvědčit, že je jiný. Minimálně tak, že se jí přizpůsobí.
Romantici jsou fajn, bohužel to časem vyprchá.
Autorská citace #20
21.11.2007 18:21 - sirien
Ta romantičnost, nebo to že jsou fajn?
Autorská citace #21
21.11.2007 19:36 - Rytíř
Sathel: Neboj, já se opravdu trápím máločím :) Ale budu nad tím, co jsi napsala, přemýšlet. Někdy, až bude ta správná nálada. :)
A s tím že romantismus časem vyprchá.. hmm, no.. to asi záleží, co ještě pro tebe je romantismus. To, co za něj považuju já, se odvažuji tvrdit, že vyprchá jen stěží ;)
Autorská citace #22
21.11.2007 19:48 - Alnag
Rytíř píše:
To, co za něj považuju já, se odvažuji tvrdit, že vyprchá jen stěží ;)
Tak to je veskrze romantická věta :o)
Autorská citace #23
22.11.2007 00:16 - Argonantus
Debata stejně zajímavá, jako povídka. Co všechno by člověk neudělal, aby moc neodkryl karty. Díky.
P.S.Sathel - obráceně to funguje taky; špatný konec nebo happyend dostaneš vždycky podle toho, kde to ustřihneš.
Autorská citace #24
22.11.2007 10:38 - Rytíř
:)
No dobrá, vyprovokovali ste mě, tak já to teda zkusím sepsat.
Romantismus pro mě obecně je povolení otěží citům, umravnění mého cynického, materialistického já :)
Z hlediska harlekýnek a zaláskování pak např. toto:
  • přesvědčení, že láska je jedna z nejdůležitějších věcí v životě
  • touha říct občas nahlas své milované, že jí mám rád
  • to, že se donutím vzpomenout si včas na výročí dámy svého srdce, přestože trpím chronickou neschopností zapamatovat si významné datumy svých blízkých (ovšem pozor, koupit na tu událost květiny je pouhá povinnost) ;)
  • sepsání básničky nebo jiného vyznání jen pro Ní
Romantismus pro mě není:
  • kupování dárků se srdíčkem na sv. Valentýna
  • večeře při svíčkách v den výročí svatby
  • horoucí vyznání lásky před davem lidí
Autorská citace #25
22.11.2007 11:37 - wraiths
Rytíř. a prave to posledni, co za romantismus nepovazujes treba zeny chteji slyset a je to pro ne to dulezity. a znam mnoho slecen ktere to tak chteli a myslim ze jetse chteji. vzdyt je to krasny kdyz treba zenu jen tak polibis a je tam milionpet lidi a reknes ji nejaky hrejivy sluvko ;-). to co ty za romantismus nepovazujes je velice mile a zenu to potesi.
-kupovani darku a treba jen tak( u mne teda srdickovy veci taky moc neleti). ale cokolada se vzdy ujme :-)).
-dojit si na veceri, treba jen tak. a hlavne v ten den ty svatby. a udelat z toho malilinky rytual. blby je teda kdyz zapomenes a zena se na to tesi.
to se stejne musi zkusit u kazdy zeny co se ji libi a co ne. a to je prave to "romanticky",ze udelas nejakou vec by od tebe zena necekala.
Autorská citace #26
22.11.2007 12:16 - Argonantus
Wraiths: dost dobrý.
Saturninova kancelář pro uvádění Rytíře na pravou míru:
Rytíř píše:
Romantismus pro mě obecně je povolení otěží citům, umravnění mého cynického, materialistického já
... nebo taky přiznání, že nejsem tak úplně cynická stvůra, jakou bych chtěl být, a jak bych vám chtěl namluvit....
Citace:
Z hlediska harlekýnek a zaláskování
(aby se to jako preventivně shodilo)
Citace:
láska je jedna z nejdůležitějších věcí
read my lips - nejdůležitější, nejdůležitější...
Citace:
touha říct občas nahlas své milované, že jí mám rád
... tedy udělat to tak, aby o tom ani na vteřinu nepochybovala...
píše:
vzpomenout si včas na výročí
... k tomu už řekl všechno Wraiths; mimo výročí to má větší efekt...
[q ]sepsání básničky nebo jiného vyznání jen pro Ní
... počkej - to jako fakt? tak básničky radši ne; to jsme si nedomluvili...
Citace:
kupování dárků se srdíčkem na sv. Valentýna večeře při svíčkách v den výročí svatby horoucí vyznání lásky před davem lidí
No, a to poslední jsi zkusil? Já ne, ale nevylučuji, že by to mohlo být dost napínavé...a svíčky jsou fajn, nechte nám je, svíč-ky! svíč-ky!! Valentin je ovšem skutečně omyl.
Autorská citace #27
22.11.2007 16:13 - Rytíř
Ty brďo, tak já napíšu úplně maximálně romantickou povídku a nakonec sem za cynickýho machýrka? zírám :))
Ale jinak dobrý poznámky, zasmál sem se :)))
Akorát ten odkaz na mé upřesnění romantismu byl Argo opravdu vedle - těsně než sem to postnul, sem byl totiž kámoškou upozorněn, že není jen romantismus z hlediska lásky a milování, ale taky jako regulérní literární a umělecký směr, že.. do toho se mi už vůbec nechtělo, tak jsem to zkusil vymezit, abysme se tu zas netloukli v moc širokém rozpětí. :)
A s tím nejdůležitější - věř mi, velmi, velmi sem váhal, jestli to napsat takto. Možná sem měl, protože je fakt, že všechny ty primární potřeby člověka se daj dost ošulit, ale tohle moc ne. Takže jo, máš pravdu předsedo - nejdůležitější! :)
No a co se jaký slečně či ženě líbí, to je opravdu samozřejmě základ. V životě, jejím "dobývání", v soužití. Ale bavili sme se o mém pohledu na romantismus, jestli se nepletu??? :) Jestli chcete, můžeme rozebrat slečny a jejich touhy předstírané a opravdové (machrovat, kdo je větší znalec ženských srdcí) :)), ale mnohem raději bych to přenechal jim samotným, ať se vyjádří sami. Seženem Siriena a třeba nám krom Sathel představí ještě nějaké další slečny, co se nebojí psát. ;)
Přesto si ale neodpustím :)
Wraiths: ad ten můj poslední bod - já neznám holku, která by něco takového opravdu chtěla. Když říkám vyznání, myslím tím první vyznání lásky. Ano, každá holka chce, aby jí chlap měl rád a aby se za to nestyděl. Ale to neznamená, že musí hrát divadlo cizím lidem.. naopak, takovýho kluka a vyznání se mám dojem spíš bojej, protože tomu nevěří. Právem :)))
Jo aha, ještě ad svíčky :)
Mám je moc rád, ale nesnáším, když být MUSÍ, protože je výročí, protože každej pátek v měsíci si děláme hezký večer, protože.. apod.
Ale milování při svíčkách, to je o něčem úplně jiném. Jak v jejich světle nahá kůže krásně září, stíny ožívají a sami se plazí po oblinách a dolinách, její oči odráží ty plamínky a září jako hvězdy, a ...
hmm, no, prostě, proti nim nemám ani to nejmenší ;)
Autorská citace #28
22.11.2007 18:41 - Argonantus
Rytíř: no, já spíš jen tak zlobím. A jako znalec srdcí bych asi úplně propadl. Jsem znalec jediného srdce.
Autorská citace #29
22.11.2007 20:12 - Gurney
Kam se tady dostanou diskuze... :-D

Rytíř:Povídka dobře napsaná, možná až na ty jména, ty statistiky na konci to dorážejí :)
Sathel:Fuj, takový věci se u harlekýnek neříkají, ani když je to pravda :D

btw možná je největší romantika, když si ji ani neuvědomujete. Když si rozumíte, tak nějak sami od sebe, jako že vás baví stejný věci (DnD :-D), ale ve chvíli kdy od sebe nějakou romantiku moc čekáte to všechno může nabrat rychlý konec.
Autorská citace #30
22.11.2007 20:51 - Rytíř
Gurney: díky :)
Ta jména patřila do vlastně trochu jiné povídky, než jaká mi z toho nakonec vyšla. Což je moje nehynoucí klasika, že příběh ohýbá mě, místo aby to bylo naopak ;) Akorát že teď už by mi připadalo divný do toho zasahovat. Ken a Johanka mi do ní prostě patří, no, co naděláme. Oni za to nemůžou, jak je pojmenovali, chudáci ;)
Autorská citace #31
1.12.2007 23:24 - Sathel
Rytíř píše:
Seženem Siriena a třeba nám krom Sathel představí ještě nějaké další slečny, co se nebojí psát. ;)
Já se bojím, moc se bojím... :D
Gurney: máš pravdu, měla jsem být zticha
Autorská citace #32
1.12.2007 23:41 - sirien
Sethi? Napsala toho vela, publiovala stejně tak... jenom jí nemůžu pořád dokopat k tomu aby to sem postla :(
Autorská citace #33
2.12.2007 01:43 - Rytíř
Sathel: neboj se, nemáš přece vůbec čeho... :)
Sirien: no, původně jsem to myslel tak, aby se nebála psát do diskuzí svůj názor.. ale samo že budu snad ještě radši, kdyby se ti povedlo k nám nalákat další autorku! ;)
Autorská citace #34
2.12.2007 15:47 - wraiths
Rytíř: hmm tak pak nevim co ti na to rici,prisel jsi o neco, nebo jsi o nic neprisel... ja takove slecny zas znam a na nic si nehrali(alespon mi to tak nikdy nepripadlo), no jo hold jsem kluk z mestecka ktery je dal od Prahy nez jsi ty, kde je svet o malinko opravdovejsi.asi svet beru jinak. A naznacit ti ze jsi cynickej machyrek,to jsem nechtel.
a ted male popichnuti :-))...ja slecny zas tak neoblboval(myslim),takze verim ze jejich strach je neopodstatneny. ty jsi je oblboval? :-))

add. autorky &prispivatelky: je mi to jasny proc je sem Rytir tak vehementne laka ;-). ono se lip kouka na peknou zenskou nez na mne :-)).
Gurney: ano mas pravdu s tim btw.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.10539293289185 secREMOTE_IP: 52.91.177.91