Příběhy

Rytíř
10.7.2007 21:25
Prožité zápletky
Mám takový nápad :)

Každý, kdo vede hru, asi občas zatouží po nějaké té inspiraci. Hráči postavy se zase rádi chlubí tím, co kde zažili. Proč to tu vlastně nerozebíráme spolu a pěkně to neskloubíme? Neváhejte a pochlubte se tím, co jste zažili jako postavy, nebo připravili pro hráče jako DMové! Stačí i stručně, heslovitě, chápu, že ne každý má na romány... nervy. :))
Autorská citace #1
10.7.2007 21:33 - Rytíř
Jde o to, že málokterý DM si troufne odhalit všem zápletky věcí, které teprve buduje - co kdyby to viděl i někdo z jeho družiny? To riziko tu je vždycky a znáte zákon schválnosti..
A hlavně se nebojte, že vám to, co jste zažili, třeba bude připadat nudné, nebo nedej bože dokonce klišovité. Co připadá tomu, kdo to zažil, normální, se jinému může jevit originální a nové! Nikdy nevíte.. dokud nepovíte ;)
A abyste si nemysleli, že vyzvídám a sám nic neřeknu - začal jsem pro vás sepisovat jedno takové uzavřené dobrodružství z naší Ardy. Ale zjistil jsem, že se to nějak hodně rozrůstá, takže z toho tvořím článek. Tož vydržte.. a klidně mezitím pište ;)
Autorská citace #2
10.7.2007 22:05 - Alnag
Tak zápletky jo? Hm... tak nevím, jestli už jsem to nedával k lepšímu při jiné příležitosti, ale v jedné mé hře šli postavy po jednom strašném záporákovi - Athanatiovi (Nesmrtelném, což byl i doslova), který bych hlavní kápo nové víry v Milosrdenství ale v takové její pokřivené podobě. No a jeden hráč si vytvořil postavu, která také vyznávala tenhle nový náboženský koncept, měla vize a tak vůbec.
Dlouho jsem přemýšlel, jak to zužitkovat a nakonec jsem do fantasy hry vnesl spíš takový sci-fi prvek. V jedné dramatické scéně se odhalilo, že onen záporák je o mnoho let starší verzí oné postavy, která se vrátila v čase, aby zabezpečila rozkvět onoho hnutí...
Odhalila to jiná postava (starší verze), která se takyvrátila v čase, aby zabila mladší verzi tohoto záporáka (tj. hráčskou postavu), protože jinak bude budoucnost úplně v pytli. Ale nepodařilo se, starý Athanatius přenesl na svoje mladší já svou nesmrtelnost a zastavil ránu vlastním tělem. Současně zabil toho druhého typa. Takže postavy si zase zbyly... jedna věděla, že se v budoucnu pokusí tu druhou zabít, ta druhá čelila tomu, že v budoucnu z ní bude strašná ku(cenzurováno, protože čtou i děti)a a nemohl se ani zabít, protože nad ním visel kletba nesmrtelnosti a to skutečně byla kletba...
Nikdy jsem nic takového už nikdy nedokázal zopakovat, ale myslím si, že tuhle scénu všichni zúčastnění milovali. Naprosto to zvrátilo všechno, co si mysleli, že je pravda. Otevřelo to spoustu nových témat ke hraní a posunulo je to i v pohledu na vlastní postavy...
Autorská citace #3
10.7.2007 22:32 - Jerson
Jednou potkáte maníka, který vám chce dělat sluhu. Je schopný, tak ho vezmete. On vám dá obálku, kterou máte otevřít až v době, kdy už nebude ve vašich službách. Časem zjistíte, že je fakt skvělý, vždycky má v batohu věc, kterou právě potřebujete, ale která by vás nikdy nenapadla. Větší věci má připravené někde po cestě, jako třeba schované koně.
Pak zjistíte, že je to asi démon - ale co, on vám slouží a dělá to dobře.
No a pak přijde Archanděl a vašeho démona si odveze sebou.
Asi otevřete obálku. A zjistíte, že tenhle démon byl největší předvídač budoucnosti mezi démony - bohy, a měl za úkol předpovědět, jak dopadne střetnutí mezi starými a novými bohy. On to nechtěl zjistit, nechtěl vědět kdo vyhraje a hlavně kolik milionů lidí i démonů u toho zemře. Nechce už předvídat pro démony. Ale teď bude souzen za zradu. Bude odsouzen. A přinucen předvídat.
Tohle všechno viděl ve své předpovědi, proto to sepsal a dal se do vašich služeb. Nemá to jak dokázat před démoním soudem. Vy jste jediní, kteří mu to můžou dosvědčit. To znamená dostat se do Pandemonie, před bohy vašeho světa. Ale on nepředvídal, zda to uděláte.
Autorská citace #4
11.7.2007 07:31 - wraiths
Jerson: tak tomuhle rikam masterstick! to je zapletka. to se mi moc libi.
Autorská citace #5
11.7.2007 10:04 - Rytíř
Nojo, já napíšu že to může být jednoduché.. a samo že se hned objeví časový smyčky a Soud bohů! Ale dobrý ;)
Mě třeba teď bratránek připomněl jednu dávnou zápletku: donutil jsem poměrně mocné postavy odevzdat zbraně před vstupem do opevněné vesnice, kde potřebovali něco vyřídit. Když si je ovšem chtěli vyzvednout, zjistili, že jim je někdo ukradl :) Jejich zbraně tam byly široko daleko suverénně nejlepší, takže někdo si hodně pomohl. A oni museli začít zjišťovat, kdo to mohl vědět a odvážit se je sebrat.. a kde je má. No a taky dostat je zpátky, když se museli bát toho, že ty jejich skvělé věci při tomhle pokusu proti nim někdo určitě použije.. :))
Autorská citace #6
11.7.2007 12:44 - Ebon Hand
Alnagu, tvá zapletka s časovou smyčkou je na mě asi moc. Takové brutální dilema mezi postavami, to musí ovlivnit i hráče.

Jersone, moc hezké. To bych si fakt rád zahrál! :-)
Autorská citace #7
11.7.2007 12:48 - Alnag
Ebon Hand: Rozhodně bych to nezkoušel na lidi, které neznám... ale někteří hráči mají tuhle rozervanost a morální dilemata občas rádi, tak proč jim to nedpořát...
Autorská citace #8
11.7.2007 13:05 - Dalcor
Jako hráč jsem neodehrál vůbec nic (skoro) jako vypravěč bez kampaně momentálně opakuji na Conech stejná dobrdoružství, tudíž zápletky prozradím až po Gameconu :) Na příští rok je třeba připravit bová dobrodružství.
Ale dvě mohu porzradit.
V jedné hře šla banda vojáků a družinka jako průzkumníci před lidskými osadníky do neprobádaných krajů. Narazili na starou a vpravdě obrovskou pevnost (fotku mám někde doma ale jedná se o nějakou indickou superpevnost) kterou jsem skoro celou udělal do čtverečkovaných papírů, překreslil. Pevnost nakonec dostala vlastní vědomí, polovina psotav během dobrodružství zemřela, ale postavy to nevěděli, protože pevnost je znovu oživila. Úspěšná vyvražďovačka, kde vojáci byly pevnsotí zabiti dříve než se dostali dovnitř. Qualdezar to hrál ;)
A druhé byl Engel - představovačka. Andělé z pražského Himmelu doprovázeli nového kněze angelické církve na jeho novou farnost u hradu Houska. Tam narazili na zabarikádované Šeré jezdce, kteří vybírali desátek - vzhledem k pointě Engelu bych to nerad rozváděl - a lidé se proti nim vzbouřili. Zároveň anrazili na podivného starce, bydlícího v troskách hradu, který toho věděl příliš. Andělé brzy odhalí že jeden Šerý jezdec zemřel a byl rozdrásán v lese. Snový zárodek? Vlci? Qualdezar hrál, může referovat zážitky jako hráč.
Engel d20 - kdo chcete hrát na Gameconu, nečtěte dál - na cestě ze Záhřebu do Prahy se společenstvo andělů zastaví ve vsi Jílové u Prahy kvůli špatnému počasí. Zde je v noci vzbudí místní farář, s tím že místnímu kováři se domů nevrátila dcera. Postavy pátrají po dceři a zároveň odkrývají síť pašeráků technologií.
Do spálené země kde kdysi byl blízký východ se vydala skupina badatelů pátrat po zbytcích místní civilizace. Když se odmlčela, je za nimi vyslána skupina andělů. Z poslední výspy civilizace vyráží po stopách expedice. Hra ybla zamýšlena jako seznamovačka se Snovým zárodkem. Hrál to Sirien, takže může referovat. A Sathel - odbornice přes Engel.
Autorská citace #9
11.7.2007 22:45 - Jerson
Ebone, můj rozjetý fantasy svět je momentálně odložen, i když si ho pořád pamatuju, zvláště velký příběh v pozadí, který se táhnul celou hrou. Teď hraješ něco ještě zajímavějšího :-)
Včara jsem odehrál jedno dobrodružství z fantasy, vcelku jednoduché:
Vesnice v horách, kousek od ní v lese srub. Ve srubu žije vlkodlak, trochu idealista - myslí si, že vlci a lidi můžou žít vedle sebe. Zasypavá vlčí jámy a platí za ovce, když je vlci roztrhají. zároveň vlky učí, že nesmí útočit na lidi. Nikdo z vesnice ho neviděl při proměně, ale hodně lidí to tak nebo onak tuší. Půlka ho uznává, protože za ty roztrhané ovce fakt platí a pomůže v lese, když se někdo ztratí, a tak. Druhá půlka ho moc ráda nemá, protože okolo vesnice jsou vlci vidět nějak moc často a oni mají strach - víte přeci co dělají vlci, jak útočí na lidi ... atd. Už vyřídil i pár skupin lovců vlkodlaků - prostě se vyzná.
Tenhle vlkodlak jednou narazil na elfku v nesnázích - byla nedobrovolně se čtyřmi muži. Ty týpky sejmul, holka v bezvědomí - no, vzal ji k sobě. Elfce se u něj zalíbilo, přeci jen je to docela hezký chlap a taky divoký, ne jako elfové :-) , takže už rok žije s ním, chodí po vesnicích pomáhat lidem s nemocemi a tak. Tichá a oblíbená, jen pár lidí nemůže přenést přes srdce, že žije v lese nesezdána a dělá to s vlkodlakem (určitě i ve vlčí podobě, sodoma gomora ... místní kněz je jeden odpůrce za všechny)
No a jednou v zimě napadlo večer moc sněhu, takže elfka zůstala ve vesnici přes noc - ujal se jí mladý kovář. K ničemu nedošlo, ale on se do ní zamiloval. Vlkodlaka neměl rád už předtím, párkrát se s ním porval, jednou spadl do vlčí jámy a našel ho zrovna ten vlkodlak ... prostě rozhodl se, že se ho zbaví jednou provždy a elfku si vezme.
Takže vezme naspořené peníze a jede do města pro "lidi, co se vyznají". On se ve městě a lovcích potvor nevyzná, takže najme první družinu, kterou mu v hodpodě doporučí a která bude vypadat jen trochu schopně, zvlášť když budou mluvit o tom, co všechno zvládli.
Takže jim poví, jak vlkodlak a jeho vlci terorizují vesnici, jak vězní elfku, kterou zmámil kouzly, a že je třeba se ho zbavit. Něco málo zaplatí on, ale hlavně najdou peníze u vlkodlaka (řekne jim že platí za ovce - ale kde asi bere peníze, hm? Těch pár kůží co přinese mu tolik nevydělává.)
Zaveze družinu do vesnice a nechá je konat. Sám pro jistotu ková sekeru se stříbrným ostřím, aby mohl vlkodlaka dorazit sám. (To stříbrno nijak zvlášť nefunguje, tedy v mém světě je to jen pověra, stejně jako vlčí mor)
No a pak jde o to, koho družina vyslechne a co si nechá nakukat. Vlkodlak je vcelku rozumný, a zabijáky pozná na první pohled, profíky i amatéry. Je v lese který zná, má v něm pár vhodných míst a pastí, je dost schopný a zná triky, co lovci používají. Porazit ho dost dobře nejde, navíc svou elfku bude bránit.
No a když to skupina vzdá s tím, že kovář není v právu, tak ten začně vidět rudě, vezme na ně sekeru - no a pak se uvidí. Těžko by pobil celou družinu, ale když oni zabijí jeho, tak je to vražda, a přijedou potíže na koních od místního vládnce, kromě toho i ti vesničané vlkodlaka berou nebudou rádi, když někdo zabije kováře ...
Prostě akce i pro méně zkušenou družinu, která vypadá jako zabíječka vlkodlaka a jeho vlků, ale jde v ní o jednání, a kecání a pak ještě oto nepřijít k úhoně a přitom nezabíjet ... jestli se někomu podaří kováře přesvědčit, tak má plný počet bodů :-)
------------ Teď mě napadá, tohle asi mělo být stručné, co?
Autorská citace #10
12.7.2007 07:37 - Rytíř
Naopak, kdo má chuť to rozvést, tak jen do toho! Přesně po takovýhle relativně jednoduchých, krásných zápletkách jsem toužil, Jersone.. :)
Autorská citace #11
12.7.2007 08:26 - wraiths
no proste Jersone jsi mistr zapletek. ale me se vice libila ta s tim demonem.
Autorská citace #12
12.7.2007 09:34 - Dalcor
Jersone - podobnou hru jsem odehral pred tremi lety na OG a ted je to tosepisovane adventure pro EX Alduron. Vlkodlak ktery neni zlej, ale je do teto podoby manipulovanej.
Autorská citace #13
12.7.2007 09:38 - Alnag
A co teprve vlkodlak, kterej je zlej, ale předstírá, že není zlej a že to na něj šije zlej kovář. To je teprve psycho. 8-))
Autorská citace #14
12.7.2007 09:47 - Dalcor
Jo tak to je dalsi psycho - pridam tuto moznost jako cvariantu hrani :) Nejlepsi je ze ten kdo vesnici na vlkodlaka psotvava jde jen po holce ale ve sve podstate neni zly, naopak poamha ve vesnici financne i prilozenou rukou k dilu...
Autorská citace #15
12.7.2007 14:36 - Jerson
Tak ještě jedna zápletka, zase jiná. Starý opuštený dům mimo hlavní cesty, ale kolemjdoucí parta dobrodruhů do něj vleze - důvod se jistě najde. Ten dům je tak trochu strašidelný a jak se zdá, není opuštený. Ozývají se kroky, mumlání a tak ... no a v jedné místnosti postavy narazí na nemrtvého, nějaký ghůl nebo tak - prostě na první pohled je vidět, že šrám co má na tváři by měl krvácet a nekrvácí. Nebude agresivní, ale tahle banda ho možná stejně napadne. Jenže nějak nejde zabít - i když je z něj fakt rozsekaná troska, stále se hýbe.
A nebo na něj útočit nebudou a o co jde se dozví hned.
Tenhle týpek měl manželku, která mu jednou vrazila facku, až mu tvář roztrhla prstenem. On ji uhodil taky, až spadla ze schodů a zlomila si vaz. To ho dost sebralo, protože přes všechny hádky ji měl rád, a tak vypil jed.
Jenže neumřel. Jeho duše je moc silná a zármutek moc velký, takže tělo přestalo fungovat, ale duše v něm zůstala. I když se pokoušel bodnout do srdce, nepomohlo to - a spálení v ohni nechce, protože ví, že by mu to nepomohlo, stejně by na světě zůstal, jen by se už nemohl hýbat.
Takže požádá družinu, aby vymyslela nějaký způsob, jak ho definitivně zabít. Bude spolupracovat na své smrti. Ale nebude to jednoduché.
Jak na to nechávám otevřené - jestli vyvolat ducha jeho manželky, aby mu odpustila, nebo ji hledat někde v zásvětí, nebo sehnat kněze (odvracení taky jen tak nefunguje ...)
Není to moc originální, když jsem pak viděl film Smrt jí sluší ... --------------------------------
Druhá zápletka je pro kreativní jedince.
Mmáme mladého kluka a jeho strýce. Kluk je slušně vychovaný a velmi poslušný příkazů svého moudrého strýčka, který se o něj dobře stará, protože je nemocen - má totiž nějakou smrtelnou chorobu dle vašeho výběru.
Když si strýček uvědomil, že klukovi zbývá už jen něco přes měsíc života, a že si vlastně ten život vůbec neužil, nikde nebyl, dal mu své našetřené peníze a a řekl "jeď na měsíc na prázdniny, pořádně si je užij. Za měsíc se vrať a budeš zdravý." Holt milosrdná lež. A kluk se tedy poslušně sbalil a odjel.
Ńěkdy po dvou týdnech cestování ho družina potká, to už bude dost smutný, prtotože se mu nedaří splnit strýčkovo přání - nemá se jak dostat na Měsíc (ano, prostě to pochopil špatně :-) Protože mu strýček nikdy v životě nelhal a vždycky to s ním myslel dobře, tak on se prostě na ten Měsíc nějak musí dostat - jsou přeci elfí létající lodě a měsíční draci a tak, že jo? No, nevím jak u vás, u mě nejsou. Každopádně za cestu na Měsíc a zpátky je ochoten zaplatit všechno co má. A když se družině ho podaří přesvědčit, že je na Měsíci, stačí jen jeden den, a aby tam něco zajímavého prožil, bude úkol splněn - a ten kluk se navíc uzdraví.
Opět jak to provedou je na nich. Neberu že na něj sešlou nějaké spánkové kouzlo nebo komplexní iluzi či jiné takové jednoduché kraviny. musí to hezky zkombinovat, teba mu říct, že na Měsíc se dá dostat jen za úplňku, když se dotýkí obzoru, a pak to nějak nafixlovat ...
Co tam prožije je vcelku jdno - jestli boj s "měsícními štíry" nebo románek s "měsíční elfkou" - uzdraví ho všechno, pokud to bude dost silný zážitek.
- Tenhle nápad jsem jen vymyslel, ale nikdy jsem se nedostal k odehrání, neměl jsem dostatačně schopné hráče, kteří by tohle chtěli a zvládli odehrát.
Autorská citace #16
12.7.2007 15:07 - wraiths
Jerson: tak to druhy je opravdu super, skoda ze znam co by mu pomohlo, mohla by to byt vyzva pro meho zlodeje/barda. myslim,ze za dobre propracovanou iluzi se spoustou vyvolanych priserek by jsi snad zkusenosti dal :-)). jde o to jen to dobre podat. on by mohl byt i treba zaver ho hodit do nejakeho "plejnu" :-) a pak by to mohl byt dalsi zapletka, ze by jako ten udraveny typek se vratil na materialni sveru s nejakym ukolem.myslim ze na tomhle se da stavet.
Autorská citace #17
17.7.2007 13:45 - Merlin
Dobrá zkusím zde ve zkratce hodit pár částí jednoho mého asi ročního tažení, myslím že některé věci jsou použitelné, některé ne a možná někoho trochu inspirují, možná znechutí, možná je to klišé, možná to jen neumím popsat...tak tohle je začátek tažení a jeho první část:
Prostředí: Země daleko na severu s množstvím sněhu, kde dřevo má cenu zlata. Skupiny dobrodruhů jsou registrovány jako žoldnéřské kompanie.
1: úkol. Jeden ttvůrce magických předmětů požádá skupinu ot to, že vyrobil na zakzku „berlu“ pro tajného výrobce golemů ( což je stejně zakázané jako nekromancie). Ten mu však nezaplatil a tak chce berlu zpět. Vyšle skupinu na jednoduchou misi. Skupina vyrazí na inkriminované místo a po mnoha peripetiích, pastech a jiných neřádstvech se dostane až do nitra výrobny, kde objeví kouzelnou berlu. Vrátí se s ní zpět a pak v hostinci čeká na odměnu. Dovnitř vtrhnou další žoldáci a ukáže se, že berla byla jen okouzlená aby vypadala jako pravá a Tvůrce je považuje za podvodníky. Nyní, aby si zachránili život, musí do laboratoře znovu, tentokrát v časovém presu. O to více je boj s mechanickými potvůrkami stojí. Nakonec se jim to asi podaří, ale výrobce zmizí v zrdcadle a postavy s ním zahlédnou i podivného tvora podobného obřímu mravenci. Donesou pravou berlu zpět, ale tvůrce zjistí, že v ní není žádná magická moc, je úplně vysátá....
2. dobrodruzi vyrazína další úkol, pro místního jarla mají ulovit ledového červa, aniž by poškodili tesáky, nebod mezi jarly se jednou za 4 roky pořádá setkání, kde každý vystavuje co nejbizardnější exponát...jak se s tím dobrodruzi vypořádají je na nich..jestli seženou výbušniny, nebo se ho pokusí zabít jinak..každopádně jsou několik dní hluboko v tundře. V noci občas vidí blízknutí podobné lokální polární záři.
3. když se vrátí zpět zjistí, že město je vypáleno a obsazeno formiany. Jak později zjistí, ti přichází z malých černých placiček ( zrdcadýlek), které na krátký čas otevřou malou trhlinu, kterou projde pár formianů, než je nenávratně zničena. Pomalu se sem přesouvá armáda formianů. Velká část země je obsazena. Lidi jsou rozdělováni a přesouváni do internačních táboru. Na ramenou mají pásky: fialová-magici ( jsou co nejdřív popravováni), červená-slybí a staří ( popravováni), žlutí-kolaboranti ( spolupracují s formiany a hlídají), modrá-otroci( nuceně pracují pro formiany, vpodstatě všichni zdraví a silní jedinci. Partyzánská práce dobrodruhů, série střetů a král vládne už jen malé části království a snaží se postavit obranu.
4. králův čaroděj navrhne, že když se podaří sehnat Knihu světů, obětuje se a přesune se na domovský svět formianů, aby zjistil jejich slabiny a jiné věci. Kniha je v Síni světů a vyšle tam dobrodruhy. Ti zde bojují s bronzovým červem, či jiným adekvátním strážcem, nedbaje varování o nebezpečnosti této knihy, vždyt království je ohroženo. Donesou čaroději knihu a ten provede rituál a zmizí
5. boje s formiany, dobrodruzi mají za úkol zabít jejich nižší velitele...o jednom se dozví, když uvintř staré hrobky s otroky něco kutá..napadnou ho a je to těžký boj. Zjistí, že zde sbírali kouzelné artefakty. Naleznou zde za průhledným krystalem ve stěně stát krásnou ženu elfích rysů. Jeden s dobroduhů ( pokud možno muž) sklo rozbije a žena ožije a „přisaje se mu“ na mozek..propojí své mysli a od té doby jsou citově i mentálně vázaní(dokáží se spolu spojit telepaticky a ona dokáže formovat jeho myšlenky). Je to paní vampýrů v těle drowky, která se sama ukryla za krystal, když ji opronásledoval před staletími paladin-předek krále(ale to jim neřekne, pochopitelně). Následně odejde na sever na své bývalé panství
6: dobrodruzi zjistí, že formiani shromaždují veškeré magické předměty u obří konstrukce, kde chtějí s pomoci jejich magických sil vytvořit oří trhlinu do svého světa. Tou dobou se vrací králův čaroděj a tvrdí že zná lék. Dokáže přeměnit polaritu budoucí trhliny a otevřít ji na krátký čas ne na zákonném světě formianů, ale na chaotickém světě slaadů..jak tvrdí tyto dvě bytosti se nenávidí a v podstatě se vybijí mezi sebou a co zbude o to u se postarají vojáci. Asi se to nebude moc líbnit, ale at dobrodruzi chtějí nebo ne, král na to přistoupí....čaroděj provede rituál a vytvoří „obraz“ aby mohli děj sledovat všichni v královské síni. Formiani spustí stroj a otevřou trhlinu. Ale ke zděšení skoro všech začnou na tento svět vstupovat démoni. Čaroděj se zasměje a zmizí.
7. válka mezi formiany a démony netrvá dlouho a začne se formovat armáda démonů...král ustoupí do výběžku na severu i se zbytkem armády poté kdy se pokusil démony napadnout. Útěk krajinou za králem, dobrodruzi jsou jak štvaná zvěř. V nouzi nejvyšší se upíří paní spojí se svým „milencem“ a nabídne pomoc. Král se nechá přemluvit a jede na její pozemek. Zde mu paní nabídne dohodu, vytvoří pro něj do měsíce armádu, která bude imonní proti všeobjímajícímu strachu z démonů..král váhá, ale šlechta jej nutí k podpisu. Paní tvrdí, že golemové se nebojí, protže necítí...za to vše požaduje aby jí byla obnovena šlechtická hodnost a chce velké pozemky. Král souhlasí. Paní si anvíc vymíní podpis dekretu na hrobce paladina, který ji chtěl kdysi zabít. Potupné, ale království volá.
8.dobrodruzi jsou čím dál víc manipulování touto paní, která mezitím vytváří nemrtvou armádu. Probudila i svého dávného čaroděje, liche a ten pomáhá s tvorbou strojů a golemů. Dobrodruzi přesvědčí krále, že potřebuje víc času, a král tedy vyrazí s armádou vstříct démonum ( jinak dobrodruzi tak činí v myšlence na větší dobro..je třeba jim tak vše podávat a mlžit, nabízet jim mezi špatnou a horší variantou atd.) Popis armády demonů a šíleného strachu...v noci před bojem se k nim přesune paní do stanu ( dobrodruhů) a oznámí jim, že se s knížetstvím nespokojí, aby zachránila lid království a obětovala se, kce být královnou..ale nepožaduje vládu..vládnout bude jedna z postav ( překvapivě určí svého milence), vždyt ona netouží po moci, ale král by ji jistě zabil hned poté kdy by skončilo nebezpečí. Mají po pádu odvést co nejvíce lidí do bezpečí a ona se o to postará.Postavy sou vesměs neutrální, nebo chaotické a tak souhlasí, že se o to postarají v zájmu vyššího dobra. Milenec se před bojem snaží zaujmout vojáky plamennými projevy, aby v případě smrti krále viděli v něm vůdce. Zbytek tajně odvede králova hřebce a jeden z družiny se promění ve stejného koně, připraven krále vést do bitvy. Bitva nastává a gigantický popis..král jede do boje, ale těsně před línií démonu se jeho hřebec vzepne a krále shodí a uteče. Ke králi přispěchá veškerá šlechta, aby jej chránila a pak se přes ně přelije vlna démonů ( popis hrdého krále by měl vehnat slzy do očí). Milenec se ujme vedení a stahuje armádu zpět. Už to vypadá, že to nestihnou, ale najednou se démoni otočí a vrátí se do trhliny, která zmizí ( nikdo nev, že s nimi uzavřela paní dohodu, že jim vydá knihu světů, aby mohli řádit na dalších světech výměnou za odchod).
9. lid truchlí a raduje se, zbytky démonů jsou eliminováni a protože není vyšší šlechta a v podstatě ani nižší, jsou překvapivě pasováni dobrodruzi a milenec se za podpory magie ( nemá kdo vzdorovat, kouzelníci jsou vyhlazeni formiany) stává králem. Bere si paní vampýrů za chot a ta se odebere na svůj hrad na severu, kde střádá další plány a výzkumy a oddává se těhotenství. Dobrodruzi se snaží vyvést zemi z chaosu a hledají nové kouzelníky a td.
...tažení pochopitelně pokračovalo dalšími peripetiemi...
Autorská citace #18
17.7.2007 13:56 - Rytíř
No, tak to není zápletka, ale dost drsně epický tažení..!
Dobrý :)
Autorská citace #19
17.7.2007 14:28 - wraiths
joo tak to je zapletka. Rytíř vidis jak jednoduchy pribehy se daji vymyslit. :-))
Autorská citace #20
17.7.2007 14:54 - Sosáček
Tak to je nemalo husty :)

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.077723026275635 secREMOTE_IP: 3.237.178.126