Pravidla

Ghostrider
30.1.2006 15:56
Zaměření na dovednost
Započítává se bonus za zaměření na dovednost do ranků, tj. může člověk dostat bonus za synergie, pokud má 2 body a zaměření (tj. celkem +5 +vlastnost)???
Autorská citace #1
30.1.2006 16:54 - Pizin
Stupeň v dovednosti odpovídá počtu vložných skillpointů. Žádný takovýhle čachry dělat nemůžeš.
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.16572499275208 secREMOTE_IP: 3.84.139.101