Pravidla

Rytíř
5.5.2007 10:06
Při jedné z našich oblíbených diskuzích o všem možném v rámci d20 jsme s kamarádem narazili na problematiku povahy útoku a následného zranění postav. Nelíbí se nám několik věcí a společně pak přemýšleli, proč je vlastně autoři systému takto udělali... Zkusím vám zde nastínit a shrnout mou úvahu, protože jsme nedošli k žádnému jednoznačnému závěru a mě to zajímá :)
Autorská citace #41
7.5.2007 13:47 - andtom
Díky, díky :)
Corvus: Jj, měl jsem to napsat s rovnítkem, jak jsem to učinil později, větně to znělo jako následek a příčina.
Alnag: To je dost zajímavá myšlenka. Alespoň by to podrovnalo házení některých skillů za hráče ze strany DMa (aby hráči podle hodů nebyli dráždeni, která bije :) ). I když ono vlastně bohatě stačí, aby náhodu měl ve svých rukou hráč, když na klasický d20 útok potvory místo DMa hodí hráč.
Autorská citace #42
7.5.2007 14:14 - AAsdasdas
Mě osobně se zatím nejvíc líbil hod na AC -3/d6 je to takové vyrovnané,protože je minimální obrana při tomhle 8+zbroj+obr+jin. a max 13+zbr.+obr.+jin. a těch -5/d10 je trošičku moc...
Nebo mám ještě něco jiného ohledně defense -X/útok a +X/obrana,přičemž X=X (kdo umí rovnice,pochopí:D)... Dále by výše zmíněné funkovalo společně s AC= -4/d8 (MIN.7-mAX.14)Společně s rozdílnými bonusy zbraní jako obouručák: útok= Z.ú.b.+obr-3,ale damage 2k6+3+sil. A to je ta konstanta X=X,3=3 nebo dýka út:úb+obr+4,dam:1k4+sil-4 přičemž 4=4 dále kr. meč-út:úb+obr+1,dam:1k6+sil-1 ´´1=1´´ Dl.meč-út:úb+obr+0,dam:1k8+sil-0 Atd... (nesmíme zapomenout na proměnlivou obranu:-1/útok nebo -1/dam. = +1/defense atd...)
Autor: Michal bátrla
Autorská citace #43
7.5.2007 14:15 - Dalcor
Můžeš mi říct jakým mluvíš jazykem?
Autorská citace #44
7.5.2007 14:18 - AAsdasdas
Já?Já jsem jaksi kombinoval anglinu+češtinu,teda jestli se ptáš mě...
Autorská citace #45
7.5.2007 14:20 - Dalcor
Ptám. No mě to zajímalo, protože je pro mě ten příspěvek zcela nesrozumitelný.
Autorská citace #46
7.5.2007 14:26 - AAsdasdas
= ,znamená: = Damage ,znamená: zranění X ,zńamená: proměná konstanta (jednoduše-může se to měnit) sil ,znamená: síla obr ,znamená: obratnost defense ,znamená: obrana Atd....
P.S.: aspoň myslím,že se ptáš na tohle...
Autorská citace #47
7.5.2007 14:52 - Dalcor
ne na tu matiku. TO je jedno, já jen že nad RPG nikdy matematicky neuvažuju...
Autorská citace #48
7.5.2007 15:01 - sirien
Corvus: To s tou dýkou a mečem je složitější, jde o rozdíl stylů. Realita de v tomhle do RPG jen sakra těžko, protože v reálu většinou platí že 1. rána dýkou = konec, protože nože sou odporně rychlí a strašně nevyzpytatelný, ve chvíli kdy se dostaneš k první ráně máš v 80% případů otevřenou šanci k druhý a třetí a to je prostě Ende... leda by Tě zachránil pancíř... prostě realitu do toho radši netahat :))
Autorská citace #49
7.5.2007 15:07 - Corvus
no jo ono treba vediet kedy prestat s tym 'tahanim reality do systemu' v zaujme hry.
Autorská citace #50
7.5.2007 15:13 - Alnag
Nejlepší je s ním vůbec nezačínat :-))
Autorská citace #51
7.5.2007 15:23 - Corvus
ALnag: to zas nesuhlasim ;) hru mi dokaze pokazit aj to ze sa system nechova tak ako by som to v reale ocakaval. takze najvacsie nezrovnalosti sa snazim eliminovat. ale jednoducho to netreba prehanat.
Autorská citace #52
7.5.2007 15:29 - andtom
Realita je dobrý sluha, ale špatný pán :)
Autorská citace #53
7.5.2007 15:31 - Dalcor
Corvus - a to pořád hraješ RPG? Osobně nejrealističtěji se chovalo PO:C&T z ADnD ;)

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.083086967468262 secREMOTE_IP: 44.201.24.171