Pravidla

Neznalek
14.12.2005 23:00
(Ne)sčítání bonusů (postihů) k vlastnostem
Ahoj,
jak se díváte na opakované sesílání kouzla s účinky bonusů/postihů k vlastnostem?
Konkrétně jde o 2-ho levlové kouzlo "Ray of Feeblemind", které snižuje sílu (range touch attack, bez savu). Připadá mi DOST šílený, že by se měli jeho účinky při opakovaném seslání sčítat. Ale zase v pravidlech se píše:
"A bonus that isn´t named (just a "+2 bonus" rather than a "+2 restistance bonus") stacks with any other bonus."
A u tohohle kouzla není uveden "typ" postihu (bonusu) a tak by to napovídalo spíš sčítání postihů...
Každopádně opakované seslání tohohle 2-ho levlového kouzla děla z každého válečníka trosku (nemá většinou vysové "touch AC" a žádný save povolený není).
Autorská citace #1
14.12.2005 23:19 - Neznalek
Tak jsem našel řešení:
That's about all there is. There's not much to stacking bonuses. Just remember the basic rules: Bonuses with different names stack. Bonuses with the same names overlap (don't stack) Bonuses with no names stack with any other bonuses (but not with themselves).
And remember the major exceptions: Dodge bonuses stack with each other. Circumstance bonuses stack when they arise from different circumstances.
(viz. http://www.wizards.com/default.asp?x=dnd/rg/20040210a)
A měl jsem pravdu!:-)
Autorská citace #2
15.12.2005 08:13 - Rytíř
Seš šikovnej.. nesčítal jsem to, ale pravidlo, že se nemaj sčítat bonusy beze jména, když jsou ze stejného zdroje sesílány vícekrát, to bych teda hledal
Autorská citace #3
15.12.2005 08:57 - Prcek
Konkretne u Ray of Feeblemind je nekde v PHB napsano, ze se to nescita. Je to nekde v kapitole magie, mrknu se presne kde.
Autorská citace #4
15.12.2005 09:25 - Prcek
Stacking Effects: Spells that provide bonuses or penalties on attack rolls, damage rolls, saving throws, and other attributes usually do not stack with themselves. PHB str. 171-172 Rekl bych, ze se to tedy nescita. Jen kdyby to byly ruzne bonusy nebo bonusy od ruznych kouzel.
Autorská citace #5
26.6.2007 13:00 - Fibriso
když už ste u toho stackování, "sčítá" se velikost? Kouzlo+kouzlo nikoli, to vím, mě jde o Druid polymorph na large animal a kouzla (Enlarge Person/(animal) či Animal growth)
Autorská citace #6
26.6.2007 14:18 - bigbythewise
Mas na mysli asi Wild Shape. Nejen kouzla, ale i veskere magicke efekty zvysujici velikost se nescitaji. Je to napsano v popisu tech dvou tebou jmenovanych kouzel. Wild Shape je Supernaturalni Abilita a ta je magicka. Kouzlo Enlarge Animal teda neznam. :)
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.17513489723206 secREMOTE_IP: 34.229.113.106