Nevýhodou je ale slabá podpora. Je sice skvělé, že když Martin Klíma nesehnal licenci pro BECMI, tak to upravil a vydal podobný, vlastní systém a díky tomu jsme měli RPGčka mnohem dřív než třeba Slováci nebo Švícaři. Neměl jinou možnost.
Ale teď si vem, že by AD&D mělo SRD a OGL a DrD by vyšlo podle toho. Měli bychom desítky rozšiřujících modulů, dobrodružství, herních světů... vše kompatibilní. Lidi by nemuseli čekat 20 let na čtyři (?) vydaná dobrodružství a dva herní světy. RPG byl byl mnohem větší fenomén.
Nebo si vem, že by Bouchi tenkrát v roce 2007 přijal Alnagovu nabídku na vytvoření DrD 2 podle OGL 3E. Mohli jsme mít stovky kompatibilních rozšiřujících modulů, dobrodružství a světů, kompatibilní PF Path aj.
A zatímco to první je nereálný sen, to druhé byla promarněná příležitost.
A dnes stojíme opět na podobné křižovatce. Anglicky neumí každý. Kdyby to byla pravda, tak by tady DrD tak neexcelovalo. Protože by tu byl mnohem masovější zájem o GURPS, WoD a další systémy. Překlady na netu to taky nezachrání, protože online komunity jsou jen malou výsečí hráčů RPG.
JaD nebudou tak grandiózní a rozsáhlé jako původní DnD 5e, nedokážou generovat mnoho nového obsahu, protože na to v ČR nejsou kapacity. Ale jakýkoli jeho fanoušek, co umí aspoň trochu anglicky, může vzít jakýkoli 5E kompatibilní produkt a zpřístupnit ho do češtiny hráčům JaD. Nebo se hráči JaD mohou inspirovat na ostatních 5E produktech a vytvořit podle nich vlastní.
To je, o čem mluví Sirien, že lepší než stavět na zelené louce stále od začátku, je lepší stavět na práci ostatních, rozšiřovat ji, nebo ji upravovat apod. A nemusí jít jen o JaD a DnD 5e, ale třeba o Fate.