Pravidla

Harug
30.8.2014 21:25
DnD 5E - bonusová akce
Takže! Konečně "to" mám v ruce a dal jsem se do studia, ale záhy jsem narazil na problém.
V pravidlech se píše, že smíš využít jen jednu bonusovou akci za kolo. Dále se tam píše, že bonusovou akci máš jen tehdy, pokud jí máš jak využít. Taky dobře. Ale "action surge" u fightera říká že kromě normální akce navíc obdržíš i bonusovou akci navíc. Znamená to že mám v daný okamžik k dispozici DVĚ bonusové akce? To se ale tluče s pravidlem "jedna a dost." Řešil to už někdo?
Autorská citace #21
20.1.2019 00:39 - Log 1=0
Hm, jestli nejlepší je "nejzábavnější na hraní" tak klidně možná, vypadá to jako funkční a zároveň originální postava. Ale nejsilnější není ani náhodou.
Autorská citace #22
20.1.2019 00:41 - krytah
Neříkal jsem, že je nejsilnější, ale že jsem zkusil udělat co nejsilnější.
Autorská citace #23
20.1.2019 08:01 - -Sniper-
krytah píše:
Když jsem dělal barbara, nejlepší průměrný dmg mi vycházel u scimitaru (DEX +3) + bonus. akce ruční sekera (STR +1), respektive v zuřivosti dmg sekerou +2.


Bonus ke zranění za Zuřivost je jen u silových zbraní, takže to bohužel nefunguje jak si představuješ.
Autorská citace #24
20.1.2019 08:03 - krytah
Ruční sekyrka je silová zbraň, bylo to myšleno pouze k ní při bonusovém útoku. Ten bonus není ability modifier, takže se to netluče s dual wieldingem.

P.S. Tady jsem na to vytvořil vlastní diskuzi, ať to tu nezahlcujem OT věcma. http://www.d20.cz/diskuze/52181.html
Autorská citace #25
20.1.2019 15:38 - -Sniper-
krytah: stále je ovlivněna šance na zásah, když používáš sílu abys měl dodatečné zranění, A pokud používáš hlavní útoky u obratnost, ztrácíš to bonusové zranění k nim. Proto bohužel je těžké udělat efektivnéího barbara na obratnost místo síly bez ztrát v potenciálu.
Autorská citace #26
21.1.2019 16:27 - krytah
A jěště otázka do třetice. Bojovník může udělat toto:
Píše:
Akční vlna
Od 2. úrovně se můžeš na okamžik dotlačit za své
běžné hranice. Ve svém tahu můžeš kromě své běžné
a případně bonusové akce provést ještě jednu akci

Pokud jako 2. akci provedu útok, pak k tomu mohu provést bonusový útok, ne?
Vím, že se to tluče s "jedna bonusová akce a dost", ale na druhou stranu je to akce zvlášt, ne jen další útok.
Autorská citace #27
21.1.2019 16:49 - Babaj
ne.... nebo spis ne tak uplne.. ta vlastnost rika ze muzes provest jeste jednu akci.... Bonusova akce je taky akce.. takze klidne muzes vyuzit jako bonusovou , ale uz neudelas klasicnou akci....
Autorská citace #28
21.1.2019 17:02 - exi
Akce a bonusová akce jsou dva oddělený světy a pravidla jasně říkají, že můžeš udělat jenom jednu za TAH (pokud jich můžeš udělat víc, tak si musíš vybrat).
Z toho plyne: Opravdu tedy můžeš udělat jenom další akci, přičemž bonusovou akci pouze tehdy, pokud už jsi ji neudělal předtím.
Maximální počet útoků by tedy byl tři - A (útok), BA (útok zbraní v druhé ruce) + A (útok).
Autorská citace #29
21.1.2019 17:13 - krytah
Díky.
Autorská citace #30
25.1.2019 21:41 - krytah
A ještě. Chci se jenom ujistit, že ten první i druhý útok lehkou zbraní (konkrétně dýkou) může být na dálku. Asi jo, jen tak pro jistotu.
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.19296908378601 secREMOTE_IP: 100.26.176.182