Takže;
Už jsem tu založil několik topiců s dotazy na pravidla DnD 4e, protože moje dvě družinky které másteruji na ně přecházejí. Chci tomu dát trochu nějaký řád a ne tvořit specifické diskuze pro každý dotaz. Všem kteří mi zde poradí budu (a jsem) velmi vděčen!
A rovnou zde dotaz 1;
Jde o kombinaci schopností Warlorda "create target" a Opening Shove. Pokud je protivník pod vlivem create target a je popostrčen Opening shove ke strikerovi, vychází že striker by měl na něj učinit dva základní útoky. Jeden spuštěný Create targetem a druhý opening shove.
Zároveň se k tomu pojí dotaz - kolik příležitostných útoků a kolik volných útoků smí učinit postava během jednoho tahu a jak vyřešit když v jeden okamžik získá dva spouštěče?
A to už jsme u houserules, proč to nepořešit pravidlově za 2 minorky, pořád mu zbývá standardka. A jsou featy na schování zbraně za volnou akci - má-li o to hráč zájem, má možnost.
takze pravidlove je to tak ze pokud si chce luk jen podrzet aby si prezbrojil nebo i utocil necim jednorucnim. pak mu stit bonusy dava... ale pokud by chtel strilet tak bez zahozeni stitu to nelze.
sebrat něco ze země lze tuším za minorku a pustit to lze za volnou akci, takže může přezbrojovat štít do aleluja, ne? A že je to "action expesive"? - i v reálu mi to připadá jako blbost. Střílet z luku už tak je dost namáhavý a ještě mít ruku zatíženou štítem, místo abych si ho hodil na záda... Když to hráč chce za každou cenu, ať tu cenu taky zaplatí. A ne že si vymyslím "strašně cool style" a pak chtít houserule, jen abych měl výhody před ostatníma.
upustit ano.. ale upevneni stitu na ruku a odpevneni je porad standartka :-) takze pokusd se na to budes divat jako ze ho jen drzi nefunkcne v ruce tk muzes :-) za volnou pustit a za minorku uchopuit. ale kryt te nebude :-)
Pravda, jenže tahle hráčská "vymyšlenost" je, slušně řečeno, nefunkční i v reálu. Proč hráči dávat výhody nad rámec pravidel? Zajímalo by mě, proč zrovna tohle je ausgerechnet strašně důležitý, pro koncept postavy. Já vím, že DM nemá říkat ne. Ale hráči zas nemají vymýšlet zhovadilosti.
Jediný, co z toho hráč má, je výhoda +2 k TZ a Rfx. Takže to zavání munchkinem.
Merlin, Babaj: Nojo, sebekriticky musím uznat, že já k těmto hráčům taky patřil. To v dračím doupěti, snad první verzi, jsem si vymyslel vlastní rasu a na PJ si prosadil dlaka - ale orlodlaka - do podoby stříbrného orla. Jak je známo, proti létajícím tvorům se na blízko lze jen bránit... Asi proto mě teď sejřej, objevujou objevený a zkouší vyzkoušený. :DDD
Ale jo...klidně jim to umožnit,ale něco za něco. Chceš mít štít na ruce a využít jeho bonus oproti pravidlům? Zdůvodníš si to? Fajn, máš jeho bonus, ale zároven postih k útoku...:)
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více
<<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více
<<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více
<<