Pravidla

Harug
3.7.2013 09:34
Poradna pro Haruga DnD 4e
Takže;
Už jsem tu založil několik topiců s dotazy na pravidla DnD 4e, protože moje dvě družinky které másteruji na ně přecházejí. Chci tomu dát trochu nějaký řád a ne tvořit specifické diskuze pro každý dotaz. Všem kteří mi zde poradí budu (a jsem) velmi vděčen!

A rovnou zde dotaz 1;

Jde o kombinaci schopností Warlorda "create target" a Opening Shove. Pokud je protivník pod vlivem create target a je popostrčen Opening shove ke strikerovi, vychází že striker by měl na něj učinit dva základní útoky. Jeden spuštěný Create targetem a druhý opening shove.
Zároveň se k tomu pojí dotaz - kolik příležitostných útoků a kolik volných útoků smí učinit postava během jednoho tahu a jak vyřešit když v jeden okamžik získá dva spouštěče?
29.7.2013 11:19 - noir
Hlavně na kritiku se vážou různé další výhody - např. další útoky, barbarské rampage apod... Mě se v 4e kritika moc líbí; především když padne minionovi :)
29.7.2013 11:28 - Babaj
Hlavne se nenech opit rohlikem :-))) Poradne si pak pecti ten jeho power. aby tam nebylo knock the target prone .. to znamena ze ho jen povali na zem a ne ze ho uvede do bezvedomi.. Moc dobre neverim ze by takovy pover na nizkem levelu tohle umel :-)
29.7.2013 11:30 - Babaj
Noir: nedela minion v tvem pripade constantni dmg :_))) co jsem potkal a padla jim kritika. tak bylo vcelku jedno :-)))) ... verdikt.. za 5 :-))) zasah crir....za 5 :-))) jinak Ano crit je tu snizen, tedy jeho vyznam... jeho sila neni az tak ultimatni jako v jinych systemech.. a roste jeho sila az s pribyvajicim levelem, tedy moznostmi zvetsovani Extra damage a hlavne v postupnem nabyvani lepsich zbrani.. to je docela plus
29.7.2013 11:34 - noir
Babaj: No právě, to je u miniona z pohledu hráče hezké :)

Mě se taky líbí, že už to není "kritika na postavu rovná se smrt", to bylo v 3,5 hodně smutné a časté, hlavně na nižších úrovních...
29.7.2013 11:55 - Nachtrose
Babaj: praveze Target is unconcious ( save ends ) a jakykoli dalsi dmg ho hned probere. Ale zase pri prde za 70+ to je celkem jedno ;-)
29.7.2013 12:05 - Babaj
neboj 70+ to nebude.. schvalne cim ze to bude davat ten dmg? dykou.. kolik enchantment bonus? ta dajlina co to dela dava kolik W 3? takze to mame 3*4+2*8+6+snake12 = 48 + enchancement kostky za crit... treba 2D6? i tak je to dost :-))) ale 70 + urco ne a to pocitam ze ten efekt je urcite na hitu...
29.7.2013 12:10 - Babaj
takze suma sumarum... dve kola.... dve dejliny. a 50-60 dmg. coz nemusi byt dost ani na 1/4 zivotu solove nestvury :-))) ale muze to byt dobre treba do miniona :-)))))))
29.7.2013 12:16 - Beltar
Můžeš mít magickou zbraň co dává D10 a ještě se nejspíš dají vyškrábat bonusové kostky z dalšího vybavení. Jo a snek může být 2D8. Takže 3*4+3(magic dýka)+6(dexa)+16(sneak)+30(crit)=67
29.7.2013 12:20 - Babaj
porad jsme ale u toho,,, v porovnani za namahu jakou do toho musi vlozit :-)) je to porad pohoda :-).. Ale urcite dobra maximalizace te snahy :-)
ktera muze skoncit u prvotniho Missu :-))
29.7.2013 12:26 - Nachtrose
Knockout dava 2W a bezvedomi. Pokud pak odpali vse co ma na ranu z milosti, tak vyskrabne Precise incision ( 3W= 3d6+10 )+ sneak 2d8+6 + Predatory Eye ( 1d6 )+ Daily power z Frost dyky ( 2d8 ) a dyka je +3 -> 3d6 pri critu. Dyka je large ( bugbear ) Takze rana z milosti samostatne udela 82-97 dmg. s pripocitanim Knockoutu je to 95-120dmg v jednom kole. Ale zase za cenu 3 daily ( 2 power a zbran ), akcniho bodu a encounter rasovky.
29.7.2013 13:02 - Merlin
a to se vyplatí
29.7.2013 13:12 - Babaj
a pointa.. chimera stale dycha a probira se a rouga shltne :-))))
29.7.2013 13:19 - Nachtrose
Kluci maj radi velky cisilka :-D Navic rana z milosti dokaze zabit, pokud udela azpon 50% Hp dmg. Na pristiho dracolicha se 650 sice stale malo, ale par hnusek to umi zhasnout z prvni ;-)
29.7.2013 13:36 - Babaj
no jasne.. jako urcite pekna vychytavka.. zvlaste pokud hraje najemneho vraha nebo podobne :-)) Urcite to ale neni az tak ultimatni.. konec koncu mas tam minimalne dva hody na zasah :-) a taky ho to hodne s toji.. dalo by se rici ze drtivou vetsinu sily.. ma postava sice nedela podobny burst damage .ale za stejnou namhu urcite vypotim behem souboje vice damge... jde jen o to na co se kdo specializuje.. A jaky je zrovna encounter :-). zase chudak bude platit jinak :-)) teda nevim jak v tvem svete. ale u nas by Bugbeer vzbuzoval i jine nechtene pozornosti. takze by si sve bojover vyhody asi zaplatil i jinak :-)
29.7.2013 14:03 - Nachtrose
Eberron je hodne multikulti a Xen'Drik jeste vice :-)
20.8.2013 10:15 - Harug
Ahoj všem opět ;-)
Tohle je dotaz trochu podivný, ale jak řešíte používání lehkého štítu a luku? Přesněji; Postava bojuje zbraní a lehkým štítem a chce přezbrojit luk. Předem avizuje že nečeká že by byla schopna se během střelby štítem bránit, ale z důvodu pohodlnějšího přezbrojení si ho chce nechat na ruce, když už pravidla něco podobného naznačují.
20.8.2013 10:24 - Merlin
Lehký štít: Abys mohl lehký štít používat správně, musíš
ho mít v ruce. Stále však tuto ruku můžeš použít k držení
jiné věci, šplhání apod. Ale nemůžeš ji použít k útoku.


jestliže je tedy luk obouruční zbraň což je, pak štít mít nemůže, pokud chce střílet
20.8.2013 11:56 - Beltar
U lehkého štítu a KRÁTKÉHO luku bych se asi ani moc nebránil.
Jinak je to minorka na schování štítu a další na vytažení luku.

Jinak na google Archer with buckler - hned první obrázek.
20.8.2013 15:15 - Merlin
Beltar: no, dle tvé definice bych mohl mít klidně halapartnu :), protože rozdíl v použití krátkého a dlouhého luku není žádný :)

navíc light shild není buckler :) :) ale rád rozpoutám zbraňovo/zbrojní debatu..jsem v tom odborník :)
20.8.2013 20:52 - Vojtěch
V trojkách to s bucklerem šlo s postihem, ale v 4E jsem buckler nenašel, tedy asi houbeles. Možná za feat.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.087924003601074 secREMOTE_IP: 3.145.52.86