Pravidla

Harug
3.7.2013 09:34
Poradna pro Haruga DnD 4e
Takže;
Už jsem tu založil několik topiců s dotazy na pravidla DnD 4e, protože moje dvě družinky které másteruji na ně přecházejí. Chci tomu dát trochu nějaký řád a ne tvořit specifické diskuze pro každý dotaz. Všem kteří mi zde poradí budu (a jsem) velmi vděčen!

A rovnou zde dotaz 1;

Jde o kombinaci schopností Warlorda "create target" a Opening Shove. Pokud je protivník pod vlivem create target a je popostrčen Opening shove ke strikerovi, vychází že striker by měl na něj učinit dva základní útoky. Jeden spuštěný Create targetem a druhý opening shove.
Zároveň se k tomu pojí dotaz - kolik příležitostných útoků a kolik volných útoků smí učinit postava během jednoho tahu a jak vyřešit když v jeden okamžik získá dva spouštěče?
22.7.2013 20:38 - Vojtěch
Píše:
Ono tu nejde ani o nějaké bonusy v rámci družiny. Celé to odstartovala věta družinového vojvody, který se rozčiloval nad tím, jak může být velitel armády protivníka lepší, když on je Vojvoda a protivník čaroděj.


Měl poradce z SSSR!
22.7.2013 20:46 - noir
Já bych to bral tak, že Vojvoda je něco velitel zásahovky, SWATu, skupiny Commanodos - něčeho podobného. Takováhle skupinka může v podstatě rozhodnout i velkou bitvu, ale musí dokonale splnit svůj úkol. Jenže takovýhle veterán-seržant je nanic při velení velké skupině: neví, jak dlouho trvá půlobrat pluku, nebo kdy vypustit na nepřítele zálohy. To není věc jeho, ale generála, t.j třeba toho mága...

Řekl bych, že nebyl úplně dobře nastavený ten konflikt jako celek...
22.7.2013 23:55 - Harug
Situace se nakonec vyřešila takto; Hráčka čarodějky se multiclassla do warlorda, s tím že onen multiclass řeší velení velkých celků, ale zapojení velících taktik do boje postavy jako takové je prostě dále doména warlorda jako takového. Čili onen multiclass postihuje teoretickou a taktickou rovinu.

Další věc, co teď řeším s druhou družinkou je jeden starší rest, a to backroundy. Po prostudování Darksun materiálů se hráčům moc nelíbilo jak backroundy poskytují encouter ability a raději by pasivní bonusy. Pořád se snažím nějak postihnout backround jižanského nájezdníka (Beduín style). Napadlo mě řešení v podobě tří featů zdarma - ten feat co "vylepšuje" boj ze zvířete (stejně si ho nikdo nebere a Jižané jsou prostě přirozeně skvělí jezdci) profi na kopí a velké kopí (Je to hlavní kontaktní zbraň jižanů) a profi na jezdecké a krátké luky s tím že na zásah mohou používat buď sílu, obratnost nebo intelekt, ALE ke zranění si nesmí přičíst žádnou vlastnost, jen hod kostkou. Myslíte si že je to moc / málo nebo obecně špatné řešení?
23.7.2013 07:47 - noir
Nepleteš si backgroundy a Theme? To, co popisuješ, není background, ale Theme... Mě to přijde jako děsná nuda - a navíc něco podobného dělá téma Hordelands Nomad, ale elegantněji...

Ale jestli se to líbí hráči, tak proč ne...
23.7.2013 08:52 - hadrian
Harug - co to zkusit s tím co navrhují pravidla, než začneš s domácími úpravami? Noir ti radí téma přímo na nomády, proč ho nevyužít?

P.S. Čarodějka nemusela multiclassovat vůbec nikam. Mohla, ale nemusela. Od too je popis historie postavy...
23.7.2013 08:56 - Merlin
s domácíma úpravama bych fáákt počkal. Zvlášť, když jaks říkal to hrajete jen krátkou dobu a tenhle systém neznáte.
23.7.2013 09:57 -
No upřimně jsem ani netušil že podobné téma existuje a nevím kde ho najít.
23.7.2013 12:57 - hadrian
Tuším je to v Dragon magazine 404.
23.7.2013 16:34 - Harug
Děkuji, docela to pomohlo, i když jsme se drobné úpravě neubránili.
23.7.2013 21:35 - hadrian
Zvědavost mi velí zeptat se. V čem že ta drobná úprava spočívala?
23.7.2013 21:47 - noir
Já se bojím odpovědi!
23.7.2013 23:07 - Harug
Tady ze mě děláte to .. :-)
Jen že hráč má místo krátkého luku profi na jezdecký luk a nebo kopí a velké kopí, dle toho co si vybere.
29.7.2013 08:34 - Nachtrose
Nemam ted po ruce knizku, tak se mozna budu ptat na ocividnou vec, ale vyvstala nam jedna zalezitost a ted jsem si na to vzpomel: Jak je to s poskozenim pri kritickem zasahu u pomocnych poweru nebo veci? Konkretne treba Predatory Eye ( bugbearova rasovka +1d6 poskozeni pri zasahu ) a Frost Dagger ( daily +2d8 poskozeni chladem pri zasahu ). Pokud si dobre vybavuju, tak je to definavono tak, ze vsechny "normalne" zpusobene kostky zraneni se maximalizuji a jen kostky platne pri kritickem zasahu se nahazuji ( enhancement zbrane. Executioners Bracer, High-crit zbran... ). Jak to teda bude s Predatory Eyey a Frost dagger? Jeste takova vec, pokud to ma vahu: Predatory Eye se hlasi pred hodem na utok, Frost dagger se muze odpalit az po zasahu.
29.7.2013 09:37 - Babaj
podle definice Extra damage a xtra effect on a critical hit. by jsi to mel namaxovat. a pak dohazet enchancement efekty po critu.

mne spis zaujalo ze v 4kach neni extra damage jako extra damage :-))) kuprikladu sneak atack se nikdy nemaxoval .. tady pri kritu se maxuje..
29.7.2013 09:44 - Nachtrose
No jestli to je opravdu tak, tak si nas nadejny daggermaster ( zatim lvl 9 ) radosti cvrkne do kalhot :-D
29.7.2013 10:24 - noir
Je to tak...
29.7.2013 10:26 - Babaj
ja sam na to koukam jako blazen.. v jinych edicich se extra damage nikdy ani nenasobilo.... dohazvalo se ke kritu.. ale tady se nenassobi tak je mozny ze to neresi.. uz tak sel crit oproti ostatnim systemum tady dost dolu..
Vicemene se crit tady stava silnejsi a zavaznejsi az s postupem lepsiho vybaveni..

no jsem zvedavej i na jiny nazor na vec. treba si v tomhle pravidla vykladam zcestne.
29.7.2013 10:30 - Nachtrose
On si z toho hrac rogue hodne slinta, pac si ted na lvl 9 vzal power, co srazi protivnika do bezvedomi -> bezbranny -> rana z milosti -> autocrit.
29.7.2013 10:40 - Babaj
to srazeni asi taky neni zadna automatika ne? , a je to asi i dajlina ze?:-)
29.7.2013 10:57 - Nachtrose
Jo, je to daily. Knockout at jsem uplne presnej.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.07557201385498 secREMOTE_IP: 3.145.151.141