Pravidla

Harug
15.5.2013 22:32
Hybrid class 4e
Pochopil jsem dobře že pokud vytvořím hybrida warlocka a wizarda, dostanu všechny znaky obou povolání? (Kletba, Výšleh, kniha, bonus k hůlce atd?) A vztahuje se pak efekt kletby i na wizardovská kouzla a kupříkladu encouterovské zvednutí přesnosti u hůlky i na warlockova?
Autorská citace #61
19.6.2013 13:32 - Harug
Blaine píše:
Docela by me potom zajimalo, jak se bude chovat tvoje parta


No, to mě docela zajímá také :-) Ještě budeme debatovat o vyváženosti družinky, aby to alespoň nějak ladilo dohromady.
Autorská citace #62
19.6.2013 17:37 - Naoki
IMHO to chce nabízet hráčům různé druhy encounterů . Dej jim nějaké kde mohou naplno využít výhodu střeleckého týmu a mohou se cítit jako bozi (typu na střechách domů střílí po nepřátelech dole zatímco shazují zebříky aby se k ním nepřátelé nedostali) a pak jim dej jiné kde jim je střelecké výhoda na nic a Smrt jim viditelně šahá na krk. Střídej mezi timto a máš pro družinu o zábavu postaráno :)
Autorská citace #63
19.6.2013 17:45 - Gurney
Blaine píše:
To je to, co me jako DMa bavi nejvic na 4ed - ta svoboda v tom, jak udelat ferovy encounter.

Ta volnost svobodně si vybrat kteroukoli barvu chceš... pokud bude černá :)
Autorská citace #64
19.6.2013 18:06 - Me-dea
Gurney píše:
Ta volnost svobodně si vybrat kteroukoli barvu chceš... pokud bude černá :)

Jak by ti vysvětlil jakýkoliv emo, existuje mnoho různých černých barev:



:-)
Autorská citace #65
20.6.2013 08:23 - Blaine
Gurney: Hej, pokud bude cerna, presne tak. Nemam s tim problem, me se zajimave takticke souboje nejlepe delaji v 4ed. Kdyz si chci zabojovat na desce a nechci jenom vypravet, tak si zahraju DnD 4ed, mam to proste jako deskovku, ktera je okorenena roleplayem. Samozrejme, ze mam sezeni, kdy jenom roleplayujeme, protoze kdo by se chtel kazde sezeni masit s monstrama, ze jo, prece jen na high paragon tieru jsou ty kombaty dost komplexni, takze jeden souboj trva treba i 2,5 hodiny.
Autorská citace #66
20.6.2013 12:33 - Gurney
Blaine: Ta poznámka s černou nebyla myšlena ve smyslu souboje vs. jiný obsah hry, ale "férové" encountery vs. jakékoli jiné. Ale to už je tu dost OT.
Autorská citace #67
20.6.2013 12:47 - Blaine
Gurney: No vis, jak muzou ferove encoutery fungovat v 4ed - pokud jsou hraci pripraveni, jsou schopni postavit se i "neferovemu" encouteru a pak jsou velmi spokojeni.
Muze nastat situace s neferovym encounterem, ketry proste hraci nemohou porazit - komunikace s arch-feyem v jeho trunim sale se zvrhne na "souboj", ktery je spis nez soubojem kombinaci souboje a skill checku, protoze postavy nemuzou udelat nic pro to, aby fey lorda porazily silou. Ve vysledku to bude utek pryc, zdrzovaci akce atd.

Nebo jsi to myslel jinak?
Autorská citace #68
22.6.2013 15:32 - Harug
Blaine píše:
Docela by me potom zajimalo, jak se bude chovat tvoje parta


Nakonec změna; Vyrazili v partě Bravura Warlord, Fey Hexblade, Bow hunta a meele orientovaný Clerda.
Autorská citace #69
23.6.2013 21:57 - Gurney
Blaine: Nechci plevelit diskuzí lidí, co chtěj normálně hrát teorií, takže zde.
Autorská citace #70
1.7.2013 08:28 - Harug
Dotaz: Jdou sčítat feat bonusy k útoku? Někde to bylo v pravidlech, ale nemohu to najít. Když mám feat bonus +2 k útoku dvouruční zbraní (příklad) a feat bonus +1 k útoku libovolnou zbraní, mám z toho ve výsledku +3 a nebo jen jedno z toho?
Autorská citace #71
1.7.2013 08:46 - Nachtrose
Bonusy s udanym typem se nescitaji. Jedine kumulativni ( s cimkoli i vzajemne ) jsou bonusy bez udaneho typu. V Tvem pripade mas vysledny bonus pri utoku obouruckou +2; u vsech ostatnich +1.
Autorská citace #72
1.7.2013 09:41 -
Hmm, takže když kupříkladu válečnická výzva k boji dává postih -2 k útoku na cíl který není onen válečník a válečník má i talent -2 k útoku pro cíl zasažený příležitostným útokem, znamená to že cíl který trefí příležitostným útokem a rozhodne se ho označit nemá celkový postih -4 k útoku když útočí na cíl který není onen válečník?
Autorská citace #73
1.7.2013 10:21 - noir
U postihů to neplatí. Ty se sčítají do alelůja... A dají se s tím provádět divy - třeba obyčejné kombo GIthyanky silver weapon+feat PSychic lock a hned je na světě další -2 prakticky ke všemu :)
Autorská citace #74
1.7.2013 12:21 - hadrian
Noir: přesně o tomhle uvažuju pro svýho shielding swordmage. Ale váhám mezi touhle odborností a "Eladrin swordmage advance" + Master´s blade (mám spoustu "stance" powers včetně jednoho střetnýho) - přece jen těch odborností není nazbyt, no. No a nemám ho jako hybrida s černokněžníkem, což je další věc.
Autorská citace #75
1.7.2013 12:52 -
Ještě jeden dotaz v tomto směru - když mám bonus ze zbraňového mistra +2 k útoku a pak feat na +2 k útoku příležitostným útokem, sčítá se to pří příležitostném útoku, nebo je mi ten feat k p/du?
Autorská citace #76
1.7.2013 13:43 - noir
hadrian: Tak jde o to, jestli by to měl být spíš obranný charakter, anebo útočný. Řekl bych, že obě taktiky mají něco do sebe. Nevím, jestli ještě funguje kombo "Eladrin swordmage advance+Fey Charger" - ale bývalo báječný...

Psychic Lock+Mard of Warding jsou zase hezký základ pro funkčního defendera (ideálně s nějakou White Lotus Riposte nebo něco takového.
Autorská citace #77
2.7.2013 07:33 - hadrian
Noir: Eladrin swordmage advance+Fey Charger" už nefunguje. U Fey charger je slůvko "expend", což je něco jiného než "spend" nebo "use". Škoda, by to takovej Eladrinskej twin strike, jenom lepší (za cenu dvou odborností, takže bych řekl, zcela košér).

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.09439492225647 secREMOTE_IP: 3.238.142.134