Pravidla

Harug
15.5.2013 22:32
Hybrid class 4e
Pochopil jsem dobře že pokud vytvořím hybrida warlocka a wizarda, dostanu všechny znaky obou povolání? (Kletba, Výšleh, kniha, bonus k hůlce atd?) A vztahuje se pak efekt kletby i na wizardovská kouzla a kupříkladu encouterovské zvednutí přesnosti u hůlky i na warlockova?
Autorská citace #21
23.5.2013 23:08 - Nachtrose
Tak pak Tactical. Nemas co resit.
Autorská citace #22
23.5.2013 23:13 - noir
OK, pak se ale nediv, že to nefunguje :) Warlord není leader, který by boostoval pohyb - na to je o moc lepší bard. Bravuralord dá družině hlavně útoky navíc, ale ani s tím pohybem není špatný. A má fajn feeling: je to ten týpek, co se vrhá do útoku bezhlavě - a risk k tomu prostě patří. Takovej Patton :)
Autorská citace #23
23.5.2013 23:18 - Harug
Já na to zítra kouknu a tu Bravuru zvážím, protože k veliteli nájezdníků by to taky mohlo ladit, ale tact je hned druhá volba. Je fakt že Bravura má hodně "do charge" skillů, mi do toho konceptu taky ladí. Jen mě trochu dráždí že tam není vztažnost na deset moon styl, který potřebuji kvůli paragonovi (a chci ho mít :-) )
Autorská citace #24
23.5.2013 23:26 - noir
Uf, takže on používá scimitar? Tal to vidím s tím zásahem fakt bledě...
Autorská citace #25
23.5.2013 23:30 - Harug
Malchus, jedu ho obouruč. Děsivé, že? :-))
Autorská citace #26
24.5.2013 18:45 - noir
Malchus je originálně scimitar, nebo falchion? Jestli je to scimitar, tak pak bych vůbec neřešil nějaké další záležitosti a ani bych se neptal na nějaké rady. Ta postava se prostě nemá moc šanci projevit, anebo vyniknout. Je fuk, co pro ni vybereš, protože v encounteru stavěném dle pravidel, buď rychle zemře, anebo na jeho průběh nebude mít vliv...
Autorská citace #27
24.5.2013 18:48 - Alnag
Malchus je falchion. A proč je to takhle přeložené se prosím ptejte Merlina a Quasita, kteří jsou za tohle peklo odpovědní. Scimitar je hezky česky šamšír. :/
Autorská citace #28
24.5.2013 18:51 - noir
Alnag: Ahá, věčná debata. Já tušil, že v tom bude nějaká taková vychytávka.
Autorská citace #29
24.5.2013 20:06 -
Tak mi tedy pánové poraďte jak mám toho Warlorda postavit, když chci agilního bijce zaměřené primárně na Scimitary/Falchiony, Zephyr warchiev paragona. Prostě typický velitel bandy nájezdníků.

Harug
Autorská citace #30
27.5.2013 13:44 - noir
How do you tell someone their character sucks?
The same way you tell your girlfriend she has been gaining some weight...
Autorská citace #31
27.5.2013 14:41 - hadrian
Noir: Be kind... ;o) Třebas mají hodnýho DM, který přizpůsobí výzvy úrovni optimalizaci postav. No a my teď už aspoň tušíme, že Harugovi nejde o optimalizaci postavy, ale o příběh.

Harug: pokud nechceš postavu vypiplanou aby mechanicky byla "optimální", klidně si ji postav jak uznáš za vhodné. jen se drž základních pravidel, že primární vlastnost musí být na začátku minimálně 18 po rasové úpravě a zvedat ji při každé příležitosti a že si máš vzít určitě odbornosti se slůvkem "expertise" pro typ zbraně, co má tvoje postava (+ k zásahu) a popř. odbornost jako "Improved defences" nebo jiné obdobné odbornosti na zvedání Fort/Ref/Will.
Však až budeš stavět svoji třetí postavu, tak na spoustu věcí přijdeš intuitivně.
Autorská citace #32
27.5.2013 15:21 - Alnag
Chcete postavu orientovanou na příběh? To by asi měla do konce příběhu přežít, což? :)
Autorská citace #33
27.5.2013 15:27 - Gurney
hadrian píše:
Třebas mají hodnýho DM, který přizpůsobí výzvy úrovni optimalizaci postav.

No vzhledem k tomu, že 4e podle mých zkušeností v podstatě vyžaduje aby DM přizpůsoboval úrovně střetnutí momentální úrovni postav, tak mi nepřijde nijak zvláštní že je přizpůsobuje i tomu jak moc je maj hráči optimalizovaný. V opačném případě si dovedu představit poněkud wtf moment, kdy někteří z hráčů zjišťují, že s roustoucí úrovní jsou jejich postavy paradoxně čím dál horší.
Autorská citace #34
27.5.2013 15:52 - noir
Mě ve skutečnosti přijde, že nejdůležitější je, aby se na úrovni optimalizace dohodla celá družina; protože ve 4 (stejně jako v 3,5, ale míň) je ten rozdíl docela hodně vidět. Ale výrazně míň, než dělá nepochopení role postavy.

Já to právě u Haruga takhle bral: nemá smysl dělat nějakou tunění postavy, když tam nefunguje hned základ. Což neznamená, že s ní nemůže být bezvadná a zábavná hra, možná je to dokonce naopak...
Autorská citace #35
27.5.2013 19:01 - Alnag
Gurney píše:
V opačném případě si dovedu představit poněkud wtf moment, kdy někteří z hráčů zjišťují, že s roustoucí úrovní jsou jejich postavy paradoxně čím dál horší.


Ano, ano. Ten známe dobře... :)
Autorská citace #36
27.5.2013 20:22 - hadrian
A tak ortodoxní milovník tvorby postav může naopak schválně volit postavy s životností 5 minut. (50x deník Barda z filmu Gamers) :)
Autorská citace #38
28.5.2013 21:59 - hadrian
Gurney: rozsekalo mě "Backstory is for Larpers and Loosers" :D
Autorská citace #39
29.5.2013 08:40 - Merlin
Někdo přečetl zakázanou knihu a slova, která jste nechtěli vyřknout? :) Hmmm..povolali jste síly, které nejste schopni zvládnout a ovlivnili běh všehomíra. Pokud chcete osvětlit skutečný původ slova šamšír...musíme se vrátit k původní perské zbrani zvané Lví ocas...
Autorská citace #40
29.5.2013 13:37 - Ebon Hand
Merlin je agent šamšíru a vydává jej za scimitar. Je to jeden z největších klamů celé ČS RPG scény..

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.081964015960693 secREMOTE_IP: 18.190.156.80