Pravidla

Vojtěch
31.7.2011 08:58
Vážení přátelé válcování plechu pomocí mnohatunových kráčejících monster. Battle Value 2 je systém bodového hodnocení, který se pokouší o nepříliš snadnou věc. Pomocí jednoho čísla vyjádřit bojovou hodnotu různých strojů (jak angličtinou vládnoucí osoby už jistě tuší), a tím umožnit sestavit z různých prvků bojovou jednotku, která bude poměrně vyrovnaným soupeřem jednotce sestavené ze značně odlišného množství jednotek rozmanitých typů. Celková váha je na to přece jen nedostačující, zvlášť když se do toho začnou míchat různé jednotky. U nás bohužel nikdy nevyšla a byli jsme ponecháni kdesi v základní krabici 4. Edice základních pravidel a Citytechu. Tady je současná vrze hodnocení podle Total Warfare, což je zatím poslední oficiální verze pravidel.

Pro začátek sem dávám jen verzi zjednodšenou pro techniku, co byla v základní krabici, tedy to, co bylo level 1. Postupně budu upravovat podle potřeby.

Tabulku dovedností pro modifikaci BV jsem nucen upravit v rámci zachování konzistence hodnot. Má-li někdo oficiální opravu, tak sem s ní (na oficiálních stránkách je nedostupná)!

Řízení --------0------1-------2-------3------4-------5-------6------7-------8--
Střelba 0 - 2,80 | 2,63 | 2,45 | 2,28 | 2,01 | 1,87 | 1,78 | 1,69 | 1,59
Střelba 1 - 2,56 | 2,40 | 2,24 | 2,08 | 1,84 | 1,63 | 1,60 | 1,54 | 1,46
Střelba 2 - 2,24 | 2,10 | 1,96 | 1,82 | 1,61 | 1,40 | 1,35 | 1,33 | 1,27
Střelba 3 - 1,92 | 1,80 | 1,68 | 1,56 | 1,38 | 1,20 | 1,14 | 1,08 | 1,07
Střelba 4 - 1,60 | 1,50 | 1,40 | 1,30 | 1,15 | 1,00 | 0,95 | 0,90 | 0,85
Střelba 5 - 1,54 | 1,35 | 1,26 | 1,17 | 1,04 | 0,90 | 0,86 | 0,81 | 0,77
Střelba 6 - 1,46 | 1,34 | 1,19 | 1,11 | 0,98 | 0,85 | 0,81 | 0,77 | 0,72
Střelba 7 - 1,37 | 1,28 | 1,20 | 1,04 | 0,92 | 0,80 | 0,76 | 0,72 | 0,68
Střelba 8 - 1,28 | 1,20 | 1,12 | 0,98 | 0,86 | 0,75 | 0,71 | 0,68 | 0,64

Tu je celý seznam všeho toho plechového bince, co je k mání.
Autorská citace #1
31.7.2011 09:10 - Vojtěch
OBR
Obranná BV:

Sečti následující hodnoty:
* Počet bodů pancíře x 2,5
* Počet bodů vnitřní struktury x 1,5
* Váha OBRa x 0,5

Odečti následující hodnoty:
* 15 x počet kritických pozic obsahujících výbušnou munici

Vynásob celkové číslo 1 + nejvyšší modifikátor za pohyb cíle dosažitelný pro OBRa / 10

Útočná BV:
Účinnost chlazení = 6 + počet bodů tepla odveditelných během jednoho kola - nejvyšší možný počet bodů tepla produkovaný pohybem

Spočítej BV zbraní a vybavení:
* Postupně přičítej BV jednotlivých zbraní mířících vpřed od té s nejvyšším BV po tu s nejnižší až dokud jimi produkované teplo nevyrovná, nebo nepřesáhne hodnotu účinnosti chlazení. Pro ostatní zbraně přičti pouze 1/2 jejich BV.
* Zbraně mířící do týla se počítají jako s poloviční BV, pokud jejich celková BV nepřesahuje BV zbraní mířících vpřed. Pak by se počítaly, jako zbraně mířících vpřed a naopak.
* Přičti BV munice. Celková BV munice nemůže přesáhnout BV zbraní, pro které je určena. Nabytečná BV se nepočítá.
* Přičti váhu OBRa x 1,5

Vynásob výslednou hodnotou podle opravy za pohyblivost
Opravu za pohyblivost = počet bodů běhu + 1/2 bodů skoku

Hodnoty:
* 0 = 0,44
* 1 = 0,54
* 2 = 0,65
* 3 = 0,77
* 4 = 0,88
* 5 = 1,00
* 6 = 1,12
* 7 = 1,24
* 8 = 1,37
* 9 = 1,50
* 10 = 1,63
* 11 = 1,76
* 12 = 1,89
* 13 = 2,02
* 14 = 2,16
* 15 = 2,30
* 16 = 2,44
* 17 = 2,58
* 18 = 2,72
* 19 = 2,86
* 20 = 3,00

Věci uvedu s názvy v angličtině - stažené denníky máme většinou právě tak

    Věc / BV / BV munice
  • Flamer / 6 / -
  • Laser (L) / 123 / -
  • Laser (M) / 46 / -
  • Laser (S) / 9 / -
  • PPC / 176 / -
  • - - - - -
  • AC/2 / 37 / 5
  • AC/5 / 70 / 9
  • AC/10 / 123 / 15
  • AC/20 / 178 / 22
  • Machine Gun / 5 / 1
  • - - - - -
  • LRM-5 / 45 / 6
  • LRM-5 (OS) / 9 / -
  • LRM-10 / 90 / 11
  • LRM-10 (OS) / 18 / -
  • LRM-15 / 136 / 17
  • LRM-15 (OS) / 27 / -
  • LRM-20 / 181 / 23
  • LRM-20 (OS) / 36 / -
  • SRM-2 / 21 / 3
  • SRM-2 (OS) / 4 / -
  • SRM-4 / 39 / 5
  • SRM-4 (OS) / 8 / -
  • SRM-6 / 59 / 7
  • SRM-6 (OS) / 12 / -
  • - - - - -
  • Hatchet / poškození x 1,5 / -
========================================================================
Vozidlo:
Obranná BV:

Sečti následující hodnoty:
* Počet bodů pancíře x 2,5
* Počet bodů vnitřní struktury x 1,5

Vynásob toto číslo opravou za typ vozidla
oprava za typ vozidla
* Pásové - 0,9
* Kolové - 0,8
* Loď - 0,6
* Vznášedlo - 0,7
* VTOL - 0,7

Vynásob celkové číslo 1 + nejvyšší modifikátor za pohyb cíle dosažitelný pro vozidlo / 10

Útočná BV:
* Sečti BV všech zbraní v trupu mířících vřed.
* Zbraně mířící do týla se počítají jako s poloviční BV, pokud jejich celková BV nepřesahuje BV zbraní mířících vpřed. Pak by se počítaly, jako zbraně mířících vpřed a naopak.
* Přičti BV zbraní ve věži.
* Přičti BV munice. Celková BV munice nemůže přesáhnout BV zbraní, pro které je určena. Nabytečná BV se nepočítá.
*Přičti váhu vozidla x 0,5

Vynásob výslednou hodnotou podle opravy za pohyblivost
Opravu za pohyblivost = počet bodů pohybu plnou rychlostí.
Autorská citace #3
31.7.2011 13:06 - Alnag
Možná se zeptám hloupě, ale nemá tohle patřit spíš do nějaké skupinové sekce? (BTW: Můžu to přesunout, pokud budu vědět kam.)
Autorská citace #4
31.7.2011 16:17 - Vojtěch
Tohle zatí nemá konkrétní skupinu, je to univerzální pro všechny hráče battletechu. Jen bych k tomu mohl přilepit nějaké vysvětlení.
Autorská citace #5
1.8.2011 13:59 - Fibriso
Cože? To si děláte prdel, ne?
Autorská citace #6
1.8.2011 16:13 - Vojtěch
Neděs se, v tom PDFku je to už předpočítané... počítat si vlastní modifikace je dostatečný trest ;)
Autorská citace #7
13.12.2011 11:42 - Vojtěch
Tak pánové, kdy dáme další hru?
Autorská citace #8
13.12.2011 11:47 - jira
ja muzu v nedeli
Autorská citace #9
13.12.2011 13:15 - Vojtěch
Já teoreticky taky, kdo dál? Myslím, že Příbramští říkali něco o Napoleonice, takže asi nebudou.
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.22322392463684 secREMOTE_IP: 34.237.76.91