Pravidla

Prcek
21.8.2005 09:00
Shield bash
Jak funguje Shield bash? Bere se z hlediska boje dvema zbranmi normalne? A kdyz budu mit improved shield bash, tak mohu utocit stitem jako druhou zbranu a stale si pocitam shield bonus k AC?
Autorská citace #1
21.8.2005 10:39 - alef0
Ja som to pochopil tak (hoci v zivote som to nevidel v akcii), ze Shield Bash je vlastne ako utok dvoma zbranami: stit sa povazuje za ,,martial bludgeoning one-handed weapon". Cize pokial nemas Two Weapon Fighting, tak si pripocitavas prislusne postihy (standardne -6 na primarnu a -10 na sekundarnu zbran).
Navyse, podla prirucky po utoku so stitom stracas AC poskytovane stitom do dalsieho kola.
Improved Shield Bash zarucuje, ze toto AC po utoku stitom nestracas.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.15011596679688 secREMOTE_IP: 54.161.98.96