Pravidla

Nachtrose
16.6.2009 12:24
Zpusob tvorby postavy v DnD4E
Zajimalo by mne, z ciste zvedavosti, jakym zpusobem si v DnD4E tvorite postavy a proc zrovna tim zpusobem.

Parametry postavy tvorim:

Jedné otázce můžete přidělit max. 1 bodů.
Celkem můžete přidělit max. 1 bodů.
Nahazovani kostkami ( 4d6 )kladné body8
Pouziju 18, 14, 10, 10, 10, 8kladné body1
Pouziju nektere preddefinovane polekladné body2
Nakupem za bodykladné body14
Jak kdykladné body4
Autorská citace #1
16.6.2009 12:28 - Nachtrose
Tak a ja zacnu. Osobne jako DM si postavy netvorim, nicmene hraci maji na vyber. Pokud se rozhodnou pro kostky, maji 5 pokusu a pokud se jim nic nelibi, muzou pouzit nekterou jinou metodu. Moc tuntovske? Mozna, ale nikdo zatim nenamital ;-)
Autorská citace #2
16.6.2009 12:51 - Blaine
Nakup bodu, cela parta, pokazde z toho vznikne neco trochu jineho a hlavne je to ferova mechanika
Autorská citace #3
16.6.2009 13:01 - Lotrando
většinou si vyberu nějaké vhodné pole hodnot a pak ladím přes body, takže v zásadě nákup za body :)
Autorská citace #4
16.6.2009 13:03 - Nachtrose
Je pravda, ze kostky jsou o nahode. Napriklat Warlock skoncil nakonec u preddefinovaneho pole, pac ani na 5 krat nehodil nic rozumneho. Tank je lehky nadprumer, ale zato cleric je hodne nedprumer. Pri nakupove metode by skoncil s -22 bodu ( soucet bonusu +14! ). A CB mi jednou nahodil barda ( na prvni roll ) jenz by pri nakupu skoncil na -38 :-D
Autorská citace #5
16.6.2009 13:37 - Merlin
no..už strašnbě dávno to řešíme 4k6....a nikdo si zatím nestěžuje
Autorská citace #6
16.6.2009 14:39 - Quentin
Jednoznacne a vzdy 16,14,13,12,11,10
Autorská citace #7
16.6.2009 15:34 - Geralt
Používám předdefinovaná pole s tím, že občas si je podle point&buy ještě trošku dobrousím.
Autorská citace #8
16.6.2009 15:42 - Aeris
Ako kedy, záleží na to s kým a čo konkrétne (žáner/štýl hry) hrám. Niekedy si každý vyberieme hodnoty podľa seba so schválením ostatných, inokedy použijeme niektoré z polí, niekedy zas kupovanie za body.
Autorská citace #9
16.6.2009 16:37 - Faire
Nakupování. Líbil by se mi systém ala Shadowrun - priority... jenže to by se musela změnit řada věcí ;)
Autorská citace #10
21.6.2009 17:50 - Alnag
Faire: Myslím, že méně věcí, než si možná myslíš. Ale je fakt, že experimenty s alternativními systémy majetku nedopadly u mainstreamových hráčů (v případě d20 systému) úplně dobře. Existovalo jich několik, ale prostě se nechytly...
Autorská citace #11
22.6.2009 16:58 - Colombo
J, Priority je jedna z mála věcí, které mi na novém shadowrunu chybí. Poměrně rychle a efektivně to řešilo problém s piplání postavy.
Autorská citace #12
22.6.2009 18:02 - Faire
Jako hod na ověření toho, jestli na tu věc mám? To by mě přinejmenším jedna hráčka roztrhala v zubech :) Má velmi dračí sklony, co se schraňování a přepočítávání pokladu týče, dokonce jako propriety chce používat reálné mince :D
Autorská citace #13
22.6.2009 18:16 - Alnag
Faire: To si pak musíš vyřešit, jestli chceš hrát tak, aby se to líbilo hráčům nebo aby se to líbilo tobě. (Ale ano, takové hráčky také znám... :D)
Autorská citace #14
22.6.2009 18:30 - Faire
Znáš ten příběh o plnění sklenice velkými a malými kameny? Tak tohle je fakt ŠUTR :) Můžu provádět v podst. lib. zrůdnosti, ale brát ji šanci mít spoustu malých, blískavých, drahých cetek ... to bych si netrouf (dotyčná slečna je navíc celkem obstojná šermířka, a pro ránu nemusí jít daleko :D).
Autorská citace #15
23.6.2009 09:18 - Almi
Faire: Není nad to mít hráče, kteří jásají nad výměnou svého ošuntělého meče +3 za hrst blýskavých korálků nějakému Githianki kupci odněkud z astrálního moře..takhle pak vznikají invaze do materiálního světa, když se to rozkřikne :o))))

Jinak - zásadně předdefinované či nákup za body. Cokoliv jiného je nefér vůči hráčům navzájem a ti to nelibě nesou. Navíc pravidelně hraji s notorickými smolaři na hody kostkou :o)))
Autorská citace #16
23.6.2009 11:55 - Sethi
almi píše:
Navíc pravidelně hraji s notorickými smolaři na hody kostkou :o)))

žádné takové neznám.
Autorská citace #17
23.6.2009 14:25 - Jerson
Taky mám štěstí spíše na ty, který to padlo dobře. Ale i já jsem si nahodil systémem "4k6 a nejmenší vynechat" čísla 17 17 16 16 13 7, přesněji mi je nahodil počítač. Jen nedokážu z hlavy odvodit, jaké by mělo být průměrné číslo dosažené tímto způsobem.

(Nicméně úplně nejraději mám tvorbu postavy a přiřazování čísel v systému, kde výše vlastnosti nehraje až takovou roli, nebo kde neplatí čím vyšší, tím vždycky lepší.)
Autorská citace #18
23.6.2009 14:44 - Almi
Jerson: Ono je to pak i problém v tom, že jakmile s takovou postavou chceš hrát louhodobější kampaň, tak už to přestává být legrace. Buď to máš výrazně snazší nebo naopak výrazně horší. A pokud je s jedním či druhým dotyčný dlouhodobě spokojen, je to spíš otázka pro psychologa, ne sem do diskuze :o)) Každopádně nevraživost spoluhráčů je pak znát...

řídítkováslečna píše:
žádné takové neznám.

..možná je to dobře, ještě by se ti to začlo líbit...
Autorská citace #19
23.6.2009 15:22 - Jerson
Píše:
Každopádně nevraživost spoluhráčů je pak znát...

To jako že "Na číslech nezáleží, pokud sis nehodil lépe než já"?
Další tři hráči moje čísla znají, tak jsem zvědav.
Autorská citace #20
23.6.2009 15:26 - Merlin
hmm..u nás nepanuje nevraživost nad vyššími čísly souseda..spíš mu to přejí. Když si nahazují postavy, tak všichni fandí...

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.082864046096802 secREMOTE_IP: 3.21.231.245