Pravidla

Azar
8.3.2007 23:38
Hide
Pokud útočí postava z úspěšného Hidu přičítá si +2 bonus k útoku jako invisible útočník ?
Autorská citace #1
9.3.2007 07:11 - Aeris
Pokiaľ ja viem, tak jediné čo postava, ktorá sa v boji ukryje pomocou Ukrytia (Hide), získava je zástena/ukrytia (čiže concealment) proti strelným zbraniam a nič iné.
Autorská citace #2
9.3.2007 08:20 - Rytíř
Pokud úspěšně schovaná postava útočí, tak může provést zákeřný útok, to je asi největší výhoda. Při něm si obránce nepočítá bonus za Obr k TZ a navíc dostane od tuláků apod. postav pěknou pumelici. O bonusu k útoku nevim... Rozhodně bych ale toho útočníka nepovažoval za neviditelného, to je přece jen něco jiného.
Autorská citace #3
9.3.2007 12:22 - bigbythewise
Podle me ne. Bonus je uvaden pouze u neviditelnosti. U Hide skillu se nic o tomto bonusu nepise. Pokud na tom opravdu lpis, tak se zeptej na WotC komunite.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.18631100654602 secREMOTE_IP: 18.204.2.231