Pravidla

Dalcor
1.3.2009 23:12
4E Fighter Attacks
Je jedna věc na kteoru jsem ve 4E anrazil a se kterou si tak úplně nevím rady a to je použití jiné než STR vlstnsoti pro útok.

Fighter and Melee Weapons, str 76 říká že některé zbraně jsou zařazené do skupin s využitelností dalších vlastností. Využijeme toho přovybírání featů.

Všechyn Fighter Powers zmiňují že se an útok vždy hází Str. Sloupeček na straně 216 říká že pro útok se zbraní na blízko se VŽDY používá POUZE STR a nebo vlastnost napsaná u Exploits (Fighter Powers), ale tam je stejně v naprsoté většině STR.

Takže je mi vysoká dexterita a nízká síla vůbec k ničemu. Můžu stvořit laicky řečeno šermíře, nebo duelistu, nebo jen Silného bijce?
Autorská citace #21
2.3.2009 14:26 - Dalcor
Ještě k té recenzi (odkaz ob jeden post), po vyzkoušení bych nyní řekl že si to zahraju radši než DrD+ a Exalted ;-)
Dalcor píše:
Když ale budu chtít hrát hru, která nebude klonem World of Warcraft, raději vždy sáhnu po něčem jiném než 4E.

No to není shazování designmerského záměru, to je konstatování faktu že DnD4E považuji za klon WoW, což je mdesignérsky a komerčně sakra povedená hra. Ale budu li heldat sdystém pro, řekněme Dragonlance, Cadwallon, určitě nebudu hrát DnD 4E, právě pro Power Level hráčských psotav i pro systém powers. Ale když budu hrát akčnější hru plnoud Dungeon Crawlu, zjistil sjem včera že DnD 4E s radostí použiju.
Autorská citace #22
2.3.2009 14:26 - Noir
Na druhou stranu Dalcora chápu. Dřív ve 3,5 si byl s pravidly schopný postavit obratného šermíře, teď to (s pravidly, která o sobě tvrdí, že jsou lepší) nejde. WTF, něco je špatně.
Já bych na jeho msítě vytvořil klasického fightera s velkou silou, ale i s velkou obratností. Asi tempesta, protože ten má bonusy při boji se dvěma lehkými zbraněmi. Sice se ten bonus týká jen toho, když má dvě zbraně, ale myslím, že když bude mít jednu jednoruční, vůbec nic se neděje. To znamená, že bude mít solidní AC i zranění, jsou i schopnosti, které zlepšují zranění.
Autorská citace #23
2.3.2009 14:30 - Noir
Dalcor: Tak já jsem v životě žádný MMORPG nehrál, nic mě na tom neláká, a přesto mě 4e děsně baví. Právě v tom, kdy rozvíjí principy z 2. edice a 3,5, v tom, jak je akční, dynamická, ale přitom přizpůsobivá. Vůbec si nedokážu představit, v čem by bránila hraní třeba Dragonlance.
Autorská citace #24
2.3.2009 14:39 - Merlin
Dalcor: no...já se nechci ničeho zastávat, taky se spoustou věcí nesouhlasím...ale myslím, že vždy jde o styl hry..a pokud vy hrajete stylem Dungeon Crawlu, pak je to jen a jen o vás....u mě dojde k jedné, max. dvěma bitkám za večer (17-21,30 hodin). a vubec se nejedná o nějaké nesmyslné vybíjení nepřátelských hord.

myslím si, že pro tvoji představu se nejlépe hodí GURPS. Vše ostatní je více či méně svézáno pravidly...
Autorská citace #25
2.3.2009 14:44 - Lotrando
Dalcor: trpíš vzácnou schopností nahodit sporný bod i když se snažíš snížit napětí. o jakém dungeon crawl to mluvíš? my hrajem prakticky rok a většinou stihneme, kromě spousty nebojových střetnutí (řešení konflitků) tak dva souboje. pravidelně s enám stává, že se na boj ani nedostane, prostě se to vyřeší jinak. Asi ti to budu těžko vyvracet, ale skutečně to není klon wow a skutečně to není dobré jen Dungeon crawl. Děláš špatný předpoklad, stejně jako v té odkazované recenzi.

Chce se mi dodat, že už jen pár neosvícených nevidí dokonalost DnD 4E. Aby to tady taky trošku jelo :) flame flame flame
Autorská citace #26
2.3.2009 14:53 - Alnag
Tak ve 4e nejde lecos. Třeba si zahrát barda... dokud nevyjde PHB 2. A co jako? Stejně jako nejde hrát gnóma nebo sorcerera... prostě nejde. Sice už je to jen pár dní (a lecos se dá hrát podle preview...) no ale i tak.
Autorská citace #27
2.3.2009 14:54 - Merlin
Alnag: svatá pravda
Autorská citace #28
2.3.2009 15:26 - Dalcor
Chci říct že když si budu chrtít zahrát -a mluvím o svých preferencích - dungeon crawl, tak si vezmu 4E. Ale když su bvudu chtít zahrát Dragonlance, nebo Cadwallon, Call of Ctulhu, tak si vemzmu určitě něco jiného, protože power level hry a její design mi do toho nesedí.

Vy si hrajte co chcete, do toho vám nikdo nekecá, naopak do toho kecáte mě (flame, flame, flame :-D )

Alnag - no já volně šiřitelné dolary nemám, to jako :-D (ano znám d20 Pro ).

Každopdáně jsem objevil kouzlo Hero Labu...A chystám se ho s bráchou koupit.
Autorská citace #29
2.3.2009 15:37 - Dalcor
BTW vzal jsem si Rogue s Rapierem :)
Autorská citace #30
2.3.2009 20:13 - Alnag
Dalcor: No proto! :-p

A ne, že mu budeš říkat Billy Ostroočko. ;-)
Autorská citace #31
3.3.2009 08:30 - Dalcor
Hmm, ne ne jmenuje se Ultanash Eldrad, strážce černé knihovny :)
Autorská citace #32
3.3.2009 08:32 - Lotrando
sečtělej šermíř? a pak že tě pravidla omezují :)
Autorská citace #33
3.3.2009 09:09 - Merlin
A k utoku herbářem a sebranými spisy milostné poezie můžeš použít obratnost...jsou light (tedy až na ty velké, tam je potřeba síla) a zkušený vrhač s nimi dokáže způsobit kritická zranění
Autorská citace #34
3.3.2009 09:46 - Beltar
A v druhé ruce určitě používá Brk, protože každý přeci ví, že pero je mocnější než meč :-)
Autorská citace #35
3.3.2009 11:33 - Dalcor
Beltar píše:
A v druhé ruce určitě používá Brk, protože každý přeci ví, že pero je mocnější než meč :-)
Ne ne to bych musel být ranger... Přecijenom ty bonusy u rangera jsou cool.
Autorská citace #36
17.3.2009 22:19 - Alnag
Asi je to už trochu pasé, ale v novém PHB2 je jeden zajímavý feat a to i přesto (nebo právě když) hraješ Roguea.

Melee Training
Umožňuje provádět melee basic attack (typicky Opportunity Attack apod.) s jinou klíčovou abilitou než Síla. Hlavní problém (válečnické powers) to neřeší, ale i tak je to zajímavé. A pro toho roguea se to hodí...
Autorská citace #37
17.3.2009 23:51 - Nachtrose
Nebylo neco podobne v 3/3.5E pod nazvem Weapon Finese?
Autorská citace #38
18.3.2009 12:06 - Jarik
jj bylo.
ono to sice zvysuje pocet zasahu,ale pokud nemas dostatecnou Sil, tak tu DMG stejne nedas. (teda pokud to ve 4e neni u Rogua jinak).
Autorská citace #39
19.3.2009 07:05 - Beltar
A ja si i myslím, že je to velmi dobře, že fighter musí vycházet ze síly. Přeci jen to má být bijec
Hrával jsem pravidla, kde se k útoku i zranění používala síla a obratnost půl na půl. A všichni válečníci pak maxovali obratnost, protože ta se hodí i do obrany a obecně na víc věcí než síla.
Kdyby se nějakým featem dala přepnout vlastnost u Fighterových powers, tak ho své družině stejně zakážu, protože by to podle mě rozhodilo vyváženost hry.
Autorská citace #40
19.3.2009 07:17 - Blaine
2Beltar: spatne jsi to pochopil - Melee Training je na basic attacky pro classy, ktere nikdy ani silu mit nebudou - avenger, swordmage, ranger, druid, atd. Aby, kdyz jsou to vlastne melee typci, tak aby se meli sanci trefit svym attack of oppurtunity.
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.19446301460266 secREMOTE_IP: 18.232.186.117