Pravidla

Babaj
1.12.2008 06:33
4e power fighter Rain of steel
Rain of steel (str 79)
Efekt:Any enemy that starts its turn adjacent to you takes 1[w] damage, as long as you are able make opportunity attack.

chtel bych prodiskutovat trvani tohoto featu , nebo jak je mysleno hrani tohoto poweru..
chapu to spravne , ze po aktivovani tohoto poweru budu jako valecnik na startu kazdeho kola meho nepritele mu automaticky davat 1[w]zraneni a to do doby nez mne nekdo preru si koncentraci ,tedy uvede mne do stavu dazzed, stun a odobne . kdy nemohu vest attack of opportunity? nebo nez se rozhodnu dat rest? A co nepritel kuprikladu na ktereho mam cover? v tom pripade na tohoto nepritele nemohu vest attack of oportunity a tak to take konci?? pripada mi to ponekud nestastna formulace a nevim jak se s ni herne srovnat... dekuji za pripominky,, treba i spatne nahlizim na vyklad....
Autorská citace #1
1.12.2008 07:52 - Blaine
pokud do toho typka budes moct dat Attack of Oppurtunity tak mu das 1 dmg - to znamena nesmis byt dazed, atd. (tak jak jsi napsal) a nepritel nesmi byt pro tebe neviditelny. Tenhle stance funguje tak, ze ho zapnes na zacatku kombatu a potom na zacatku kazdyho kola kazdyho nepritele zjistis, jestli mu muzes dat AoO (tj. splnujes podminky, behem kterych bys mu tedn AoO daval potom co treba vystreli na tom policku kde stoji) a das mu 1 dmg. Tj. jakobys hazel utok, akorat od toho odectes silu.
Ano, je to velmi zajimava schopnost.

Pozor, je to stance, tzn. ze pokud pouzijes jiny stance, tak tenhle skonci. A jestli se nepletu, tak kdyz upadnes do bezvedomi, tak stance skonci taky. Ale jinak je porad zapnuty. Jestli se ti to zda moc "silne" uvedom si, ze je to daily power, ta ma byt silna, ma zmenit prubeh kombatu hodne na tvou stranu.
Autorská citace #2
1.12.2008 07:52 - Blaine
sakra, neprosel 1weapon dmg:) doufam, ze se chapeme, ze ta ejdnicka tam ma byt 1weapon
Autorská citace #3
1.12.2008 08:09 - Babaj
aha takze tohle mi unika .. stance... nezda se mi to neprimerene silne... kuprikladu armor of agash u warloka je silnejsi a take mi to nepripa silne ... kdyz to srovnam s nekteryma speckama co maji monstra a ani kvuli tomu nepali power... takze nektery pouzivaj At will .. tak mi tyhle daily powery pripadaj akorat :-)

musim nastudovat stance... to mi da asi uz vsechny odpovedi... pokud ne hned pisnu.. dekuji za odpoved :-)
Autorská citace #4
1.12.2008 09:16 - Merlin
Wall: hned zítra tě hooodně ochotně seznámím s dostatečným množstvím Atwillek...si můžeš být jistej ty i tvůj mrtvej warlock
Autorská citace #5
1.12.2008 12:46 - Lotrando
my to ještě kombinujeme s Come and Get it.

JInak souhlas, kdo z nepřátel začne své kolo u válečníka, dostane damage a to až do konce necounteru. TO jestli se to dá přerušit jsme zatím přiznám neřešili, ale asi je zřejmé za jakých podmínek to platí. Taky to počítáme jako area attack, takže se hodí jednou v daném kole a všichni dostanou stejné zranění.
Autorská citace #6
1.12.2008 13:03 - Merlin
Jóo...kdyby jste netušili, tak Wallndwill je Maef Huuva jeho podobnost s postavou z "Neuvěřitelných dobrodružství Sigismunda a jeho přítele Maefa Huuva je čiště naprosto přesná" :D akorát mi teď pije krev s tieflingem :p (tohle je jen info pro ty co četli)
Autorská citace #7
1.12.2008 15:00 - Babaj
ja krev nerad :-)
Autorská citace #8
1.12.2008 20:22 - bigbythewise
Rain of Steel? Fighter? Zranění každé kolo sousedícím oponentům? Sakra, tak to už je moc i na mě...
Autorská citace #9
2.12.2008 08:43 - Merlin
bigby..ano, ale za 1 život a po splnění uvedených podmínek..znám vypečenější věci
Autorská citace #10
2.12.2008 09:02 - Conlai
To není za jeden život, ale za 1 weapon damage (u dlouhého meče například k8). Navíc se k tomu počítají bonusy na poškození (Weapon Focus, magie a spol, ale ne za sílu).
Rozhodně to vypadá na nejlepší sílu na té úrovni, ale zase při jejím využití musí hráč počítat s omezenou pohyblivosti danou tím, jestli někoho markuje... Každopádně to ale je bič na miniony (pokud je má jak dostat k sobě) a dobrý zvyšovač damage outputu.
Autorská citace #11
2.12.2008 09:12 - noir
Bičů na miniony je mnohem víc-i na první úrovni. Pokud fighter nečí miniony, neplní svou úlohu - teda v družinách, kde na to mají lidi.
Autorská citace #12
2.12.2008 09:47 - unknown
pozor! Pri pouziti tehle sily nehazis na utok!
Tzn. ani nemarkujes!
2Lotrando: Neni to plosny utok, je to zraneni (jakoby nekdo stal v zone) jako treba tak ohniva koule u maga na prvnim lvl nebo Hunger of Hadar u Warlocka apod. Az na to, ze tahle zona je cilena na fightera, logicky se hybe s nim a nemusi ji udrzovat.
Nevyhoda toho je, ze to neni velka slupka, takze u priser, ktery proste nutne potrebujes sundat co nejrychleji se to moc nehodi... vyborne je to prave s Come and Get It plus action point a nejaky dalsi plosny utok. to u fightera udela 3 weapon dmg za kolo do vsech oponentu, ktere kolem sebe dovede naskladat...
Takhle to aspon kombi jeden muj hrac, fighter na 8 lvl.

2Bigby: je to nejzajimavejsi schopnost na tom lvl, ale funguje poradne jenom nekdy. A rozhodne to neni nijak rozbita schopnsot, ktera by nebyla srovnatelna s necim jinym. Je to daily, je to stance (takze muzu mit zapnuty jenom jeden) a hlavne, kdyz proste valecnika nekde zastavis (imbolize) tak je mu nahovno...
Autorská citace #13
2.12.2008 09:47 - Blaine
sakva, to jsem byl ja...
Autorská citace #14
2.12.2008 10:00 - Merlin
Aha..no jo..to W mi tam uniklo...každopádně m,ě to přivedlo na jednu takovou věc:
Může mi někdo říct....K ČEMU JSOU KUWÁÁÁ MINIONI? Jsou za stejný xp a maj jen jeden hp. chápu, že mají vyšší AC, ale stejně....
Autorská citace #15
2.12.2008 10:03 - noir
Merlin: Jsou counter na strikery. Pět-šest minionů a rogue nebo warlock jsou v pytli...
Autorská citace #16
2.12.2008 10:13 - Merlin
hmm...jenže tady ti sráči zabírají místo normálním...pokud mám CE za 1000xp tak než tam dát 5 minionů za 1000xp tak není lepší dát 5 normálních?
Autorská citace #17
2.12.2008 10:34 - Quentin
nebude minionu za 1000 xp spis 20 nez 5 :)
Autorská citace #18
2.12.2008 10:53 - Merlin
Q: nooo...nemyslím...nemám teda v práci MM, ale když se mrknu na monstra z EN, tak třeba takový Vine lord je za 500 xp a Vine lord minion je pozooooooooooor za 500 xp ;)
Autorská citace #19
2.12.2008 10:54 - Merlin
btw. těch 1000xp a 5 minionů byl příklad :)
Autorská citace #20
2.12.2008 11:29 - Quentin
chtel sem rict, ze minion stoji na stejnem lvlu jako bezna potvora 4x mene; v encounteru muzes vymenit jednu potvoru za 4 miniony ;-)

(v tom enworldu to maji bud spatne, nebo je ten minion vyssiho lvlu)
Autorská citace #21
2.12.2008 13:09 - Merlin
ne..minion je na stejným levelu jako dotyčný
Autorská citace #22
2.12.2008 13:33 - Lotrando
u orců je to přesně tak jak říká Quentin, minioni jsou buď vyššího levelu, nebo levnější na stejném levelu. př. level 9 Orc Warrion minion: 100xp; level 4 Ocr Berserker Brute 175, blood rager na lvl 8 pak za 600xp
Autorská citace #23
2.12.2008 13:45 - Merlin
moje chyba..už se dívám....nějak jsem to přehlídl..fajn, takže je na vyšším lvl....sice chudák padne téměř hned :) teda, pokud se ho podaří zasáhnout to je fakt
Autorská citace #24
2.12.2008 16:29 - Lotrando
zrovna ti orčí warrioři nejsou až takový másla; když tam vlítne shaman se dvouma bruťákama, rozdá pár prokletí (-4 AC) a do toho vletí ti minioni, může to být slušný maso
Autorská citace #25
3.12.2008 10:17 - Babaj
vrazi :-)))

mnu mam jeste jeden dotaz nebo potrteboval bych upresnit...

je jasne i z textu ze mark od stejneho povolani muze byt v jeden cas jen jeden... la ejak vime je povolani kere markuji vice a porad pouzivaji stejny nazev pro mark a to mark... at uz je to chaleng nebo divinity chalenge .. ale vysledkem je mark uz nerozlisovany....

citim , ze je spravne mit mark od fightora a zaroven mit mark od paladina... ale zase je to v rozporu s tvrzenim ze jen jeden mark muze byt ... jak sena tohle divate? nebo co mi jeste unika?

Autorská citace #26
3.12.2008 10:21 - Blaine
2Merlin: Jak bylo receno minioni jsou counter strikeru. Striker dava velky dmg, ale kdyz toho miniona zabijes jednou ranou, tak je mu vetsi dmg na nic.
Miniony rozhodne pouzivam, abych ten encounter trochu ozivil, okud chci bitku, ktera se odehrava nekde venku, napr. utok na karavanu, tak se muzu fakt vyradit - jedna skupina dobrodruhu nemuze ubranit napr. 5 vozu, pokud se nerozdeli, kdyz na ne utoci fakt velka banda. Takze musi zacit hoodne premyslet, jak to udelat a je to o dost zajimavejsi, hlavne kdyz se snazi uchranit nejaky lidi, kteri jedou na etch vozech - taky miniony... no a je O HODNE zajimavejsi, nez kdyz proste posles nejakou malou raiding party ve stylu klasickeho encountru - 5 priser vs. 5 dobrodruhu...
Autorská citace #27
3.12.2008 10:29 - Blaine
2Wallndwill:
Nemuzes mit dve marky od dvou ruznych lidi. Nova marka vzdy prepisuje starou.... Proc? Predstav, ze jsi hrac, ktery potka dve rozdilne prisery, ktere obe umi markovat, sekne do tebe jedna, markne si te, sekne do tebe druha markne si te. Na jakou budes utocit, abys nemel postih? Je to dokonce nekde v pravidlech, nechce se mi to hledat, abych mohl citovat:)

A neni pravda, ze marku od stejneho povolani muze mit jen jeden.
Napr. Fighter umi to, ze muze marknout vic cilu! A prave na to se pouzivaji hromadne utoky. Napriklad Come and Get It o kterem jsme mluvili. Proste a jednoduse, kazdy oponent na ktereho si jako fighter hodis d20 na utok ma tvoji marku.
Proto fighter nemarkuje minor akci a jeho marky mizi, pokud nejsou obnoveny. Narozdil napr. od Swordmage.
Autorská citace #28
3.12.2008 20:54 - Babaj
nepochopiíl jsi... jednu marku od jednoho povolani je tam prima veta vzdy u kazdeho najdi si chalenge a pak u paladina divine chalenge vzdy je receno.. ze z toho zdroje jen jedna marka ale uz ne ze jen jedna marka. tznamena ze kdyz ho markne fight z chalenge tak ho nemuze marknout dalsi fightr z chalenge ale paladin z divine chalenge muze.... a vylsedek je mark .. tak jde o to ze je to nestastne posane..
Autorská citace #29
3.12.2008 21:21 - unknown
"A creature can be subject to only one mark at a time. A new mark supersedes a mark that was already in place."
tohle vyjadruje presne to co to znamena - neni napsano, ze prisera muze byt cilem jenom jedne Combat Chalenge, ale jenom jedne marky. A jak paladin tak fighter markuji v ramci svych schopnosti, ktere se nejak jmenuji (Combat a Divine chalenge), ale kazda z nich na zpusteni potrebuje mit na prisere nahozeny mark od toho, kdo tu schopnost ma. Proste nikoho nemuze marknout vic jak jeden clovek naraz. To je receny v tom citatu, ktery jsem napsal.

Strasne slozite jsem to napsal. Ale v podstate jde o to, ze ty si pletes mark a Divine a Combat chalenge - to jsou odlisne veci.
Muzes dat mark a pritom nemit chalenge, prisery to takhle maji. Ale bez mark nemuzes dat chalenge.
Autorská citace #30
3.12.2008 21:21 - Blaine
sakvys, to jsem byl zase ja:(
Autorská citace #31
4.12.2008 06:30 - Babaj
opet citujes ale jen cast vety.. kuprikladu u palata. 1. divine chalenge.. se nedava na mark ale mark vytvari .. se podivej do special..
You cant place a divine challenge that is already affekted by your or another charakters divine chalenge... to co cituje s je jasne ale podle toho popisu je zjevne pripisovane prave tomu marku z divine chalenge.. ja se nechci hadat. ale je to zjevne dvojsmyslne sesanoo, nedival jsem se do oprav.. jedina mozna cesta je nekam sepsat ze ten pojem mark je jen jeden, a to tam chybi... ze tuhle vetu napisi v podtitulku pro primy uziti je velmi neurcujici.. teda nevim, treba jsem to prehledl.. napis mi prosim stranu odkud jsi ten citat vypsal. ja ho nasel jen na dvou mistech a to prave v textech o divine chalenge a combat chalenge..
pak by ovsem podle toho co pises kuprikladu mohl valecnik reagovat na marku od paladina pokud bude adjustent.. a target slidne nebo tak na nej zautoci .. a to mi pripada jako uplny nesmysl.. chybi tam treba sluvko yours marked enemy a podobne...
ale podle textu by to tak fungovalo .. kdyby jsi tedy vztahoval mark do jednoho pytle.. doporucuji i jinym nestranym si procist tyto dva odstavecky .. combat chalenge str 76 a divine chalenge na strane 91..
Autorská citace #32
4.12.2008 06:42 - Babaj
a chtel bych upozornit, ze ve skupine nejsem ani fightr ani paladin.. ze ani nemame dokupy tyto klasy.. nejde mi o osobni prospech ,, ale pri dobrodruzstvi jsem narazil a podobnou situaci kdy nas napadli fightri.. coz je v pravidlech osetreno... ale pokud by nas napadlo smisene comando paltu a fightru... tak tu situaci by pravidlove cs cistym stitem mohl resit akorat DM :_)) a proto to tu nahazuji.. jelikoz mi to prijde dost nejasne... aspon podle textu v pravidlech a pro osobni uziti bych si to poupravil na jednotny mark s tim ze neni az tak uplne stejny, je to mark udileny od fightra .. a mark udileny od palata a plati pro ne odlisna pravidla ale presto nejdou kupit dohromady...
Autorská citace #33
4.12.2008 06:45 - Babaj
dalsi co z tech textu vyplyva je ze paladin mark warovi prepsat muze a le paladiovi ho prepsat nesmi.. coz vypovida ve prospech toho druheho tvrzeni za jsou to dve ruzne marky a palmark a fightmarka se kupit smi.. je to jen neprima linie..
Autorská citace #34
4.12.2008 08:17 - Blaine
Str. 277, vypis kondic:
MARKED
✦ You take a –2 penalty to attack rolls for any attack
that doesn’t target the creature that marked you.

Marka je samostatna kondice, ktera se primo nevaze na classu. Jsou schopnosti, ktere jak paladinovi, tak swordmagovi dovoluji marknout si nejaky cil a mit na nem marku do konce souboje a spolu s tim si jeste markovat normalne zbesile dal.

Errata te vety, ktera te zmatla:
Combat Challenge
Player’s Handbook, page 76
In the second paragraph, replace “a marked enemy that is adjacent to you shifts or makes an attack” with “an enemy marked by you is adjacent to you and shifts or makes an attack.

Dulezita sluvka jsou "marked by you". TO bychom meli zmaknutyho fightera.

Paladin:
zacatek textu u Divine Chalenge:
"You mark the target. The target remains marked until you use this power against another target, or if you fail to engage the target (see below). A creature can be subject to only one mark at a time. A new mark supersedes a mark that was already in place."
Z tohohle jasne vypliva, ze pokud je tam jakakoliv jina marka, tak zmizi a nahradi ji ta tva. To znamena, ze diky tomuhle na ni ty budes moct pouzit nejake sve schopnosti a ostani nic co se tyka marky nebudou moci pouzit. Marka je samostatna kondice, ktera se netyka zadne classy. Jedine co marka sama o sobe umi, ze dava -2 do attack na vsechny krome toho kdo ji na tebe nahodil.
Musim se priznat, ze tu posledni vetu dost dobre nechapu. Jedine co bych z toho vyrozumel, je to ze nemuzes seknout nekoho za ty dmg, pokud uz jsi ho seknul. Nebo ho seknul nekdo jiny.

Nevim co v tom hledas za zaludnosti, podle me je to vcelku jasny. My jsme v parte meli jak paladina tak fightera a hned od zacatku jsme tohle resit nemuseli. Je to jednoduche. Sekne ho fighter a nahodi si na nej marku, ale paladinovi prijde lepsi, kdyz tam bude mit marku on, tak tam nahodi svou. No a ta paladinova prepise tu fighterovu. Protoze proste nemuzes mit dva stejny efekty na sobe.
Str. 278, "overlapping durations: Overlapping Durations: If a target is affected by multiple powers that have the same effect but end at different times, the effect with the most time remaining applies."
Stejne jako nemuzes byt dvakrat stunnuty, dvakrat immobliznuty nebo dvakrat blindnuty. Proste mas vzdycky ten posledni efekt. No a tomto pripade mas marku, kterou ti dal paladin a diky tomu on na tebe muze pouzit divine chalenge. Fighter na tebe svoje Combat Chalenge pouzit nemuze, protoze on te marknuteho nema.
Autorská citace #35
4.12.2008 08:18 - Blaine
Omlouvam se, jestli tady pisu zbytecne dlouhe vety, ale nevim jak bych ti to jinak vysvetlil bez toho abychom si sedli vedle sebe a ja te mohl presvedcit, takhle na dalku je v tom co pisu urcite hrozna spousta veci o kterych se da pochybovat...
Autorská citace #36
4.12.2008 08:40 - Merlin
tož si dejte scypa :)
To Blain: a tohle mě, pravidlovému amatérovi dělá pořád...no nezblázněte se..nezbláááááázněte se...nezbgrhehjkkkkkkkkkkkkkkkááááááááááá
Autorská citace #37
4.12.2008 17:00 - Babaj
merline :_)) ale dospeli jsme k stejnemu vysledku :-) proste tam chybelo: an enemy marked by you...... coz opravili v tech dodatcich jak jsem predpovedel...

ja se tema pravidlama musim prolouskat a kdyz tam vidim dvojsmyslny vyklad tak jsem na nej poukazal aby bylo jasno.. omlouvam se vsem za kousky nervu co jste ztratili ...

jak jinak chces lepe vniknout do pravidel nez jejim premylanim :-))

jen mne stve ze takove drobnosti vdavatele nevideli drive v testech :-) kdo si ma ted porad myslet a koukat na nejaky opravy kdyz jste vyhodili slusny balicek (expu) za krasnou knihu :-) veru se mi to opravdu nechce vpisovat, nedej Vesno ,potazmo Merline, vlepovat :-)

Blaine... nemas neco spolecneho i se slovenskem? jednoho Blaina jsem znal.. naposledy se snazil mnluvit slovensky, ikdyz na razu v Rajnochovicich z nej vypadl Brnensky podtext :-)
Autorská citace #38
4.12.2008 17:05 - Babaj
a kdyz jsme u toho... jak jsi zminil to stakovani multiple efektu.. potazmo dmg.. v pravidlech je jasne receno o tom jak to chodi s ongoing dmg.. ze se projevi ten silnejsi zdroj a ne soucet... ale ted mne napada pripad co se stal.... dve stejna monstra . nazvy nevim.. ale neco s burning.. tusim Burning skeletoni to byli. proste ti co maji auru v jejiz blizkosti na zacatku kola dostavas.. cca asi 5 dmg.. stalo se . ze takovy dva hořnokosťáci vzali do flanku naseho valecnika aten se na zacatku sveho kola nestacil divit jakou prdu 5+5 dmg dostal... zahrali jsme to spatne nebo se melo dostat jen za 5 dmg?:-)
Autorská citace #39
4.12.2008 20:25 - Blaine
nn, na tohle jsem jednou malem omylem zabil partu...
Stejne aury se nescitaji. Pokud enni vyslovne napsano jinak - chillborn zombie to tak maji.
Mel to dostat jenom za 5.
(spatne jsem zahral 4 stejne harpie... ano 20 dmg cele parte na zacatku kazdeho kola bylo HODNE spatne zahrane->stalo je to uplne vsechny zdroje...)

A ne, nemam nic spolecneho se Slovenskem, mozna Slaine, (slovak, co zije v brne:))
Autorská citace #40
4.12.2008 22:15 - Nachtrose
Hele, kdyz jste nakousli ta errata. Co vysla ta DeLuxe edice, obsahovala nakonec uz errata, nebo ne? A pokud jo, nema to nekdo na stazeni? please?
Autorská citace #41
4.12.2008 23:33 - Merlin
Wall: myslím, že u burnů jsem to nedělal....tam dostal jen jednou za auru a jednou za ongoin..
stalo se to u chillborn zombie..a ta to má přímo napsaný...ale což, zahrál jsem blbě i jiný potvory a přežili jste..aspon se zapotíte
Autorská citace #42
5.12.2008 06:24 - Babaj
ne stalo sam jsem to pocital nasemu warlordovi.. ale jak rikam pocital jsem to ja.. takze jsem mu ublizil ja :-))) blaine takze slaina taky znas. :_)) Ugurugurug žádná blbec.. Ugurugurug zdravit Blaina... :-))
Autorská citace #43
5.12.2008 10:11 - Blaine
nazdar sochore:)
to je konec tohle:) jsem rad ze jsme dospeli k nejakemu zaveru a ja ted testovat barbariana:)
Autorská citace #44
10.12.2008 10:01 - Babaj
preci jen jsem nasel jeste jednu zajimavou situaci,, dejme tomu ze by si fightr vzal multi clasovy paladinsky feat.. ktery mu dovoluje jednou za encounter provest divine chalenge... pak by i po upravach se sluvkem You marked... mohl aplikovat oba efekty... coz je ponekud zavadejici a klonil bych se k oddelenemu pusobeni(dva zdroje marku ikdyz od stejneho subjektu),,, to jen pro ukazku , ze ani uprava textu od autoru nemusi byt az tak vserikajici :-)
Autorská citace #45
10.12.2008 13:48 - Blaine
nemuzes aplikovat oba efekty, protoze oba vyzaduji Immediate action - tzn. muzes provest jen jeden za kolo...
Autorská citace #46
10.12.2008 14:53 - Lotrando
Blaine: rozveď to; jen pro úplnost, jak je to s interupty? Stackují se jeden na druhý? Nějak v tom pořád tápu. Dík
Autorská citace #47
10.12.2008 16:37 - andtom
Lotrando: Immediate action (tj. interupt nebo reaction) může být jen jedno za round (tj. za celé kolo, kdy všem proběhne jejich turn).
Autorská citace #48
10.12.2008 17:00 - Lotrando
dik, už jsem se na to podíval, to jsou věci :)
Autorská citace #49
10.12.2008 21:40 - Blaine
jak rekl andtom:) proste nemuzes v jednom kole vyuzit jak paladinskou tak fighterovskou schopnost (tj. seknou do nej basic melee attackem a pak ho jeste strelit holy damagem)
Autorská citace #50
10.12.2008 21:59 - Nachtrose
I kdyby to slo, nevztahovalo by se na to pravidlo, ze novy mark prepise ten stary?
Autorská citace #51
10.12.2008 23:06 - Blaine
nn, to je jedno, protoze marka je porad stejna - at uz to marknes basic melee attackem od fightera nebo to marknes paladinskou schopnosti na markovani. Porad je to tvoje marka a jakykoliv efekt, ktery na vyvolani potrbuje marku se da na ten sil pouzit.
Autorská citace #52
28.1.2009 11:31 - Babaj
Blaine. Jenze ted kdyz se na to divam. tak pravidlo o Immediate action na tohle nemuzes uplatnit. jelikoz v divine chalenge zadny nejsou.. tam proste pokud se zameris jinam tak te aura spaluje.. zadna akce k tomu neni treba...

Prave naopak.. mi z toho vyplyva. ze Fightr ,ktery se stane Soldier of faith, muze vyuzit divine i combat chalenge najednou.. Ńeverim, ze by se autori nad tim nezamysleli a vydali eraty kery by meli byt opet eratovane... podle popisu obou a podle erat je zdroj porad ten stejnej...

podiverj se taky na to takto.. zacatek combatu... pouziju divine chaleng, nacez na nej zautocim a a nahodim mu i combat chalenge... popdle erat vse v poradku prvni marku jsem prepsal druhou z comatu... ale podrad plati pravidlo pro divine chalenge.. porad je to marka od toho jednoho fightra. tudis muzes uplatnit oba efekty...

oponent se rozhodne uderit do fightera.. vse je v poradku... oponent se rozhodne uderit do jineho cile...coz diky mag aure ho stoji 3+cha lifu a navic vyprovokuje variora aby mu v immediate reaction ubalil ranu za to ze se mi nevenuje..

ono se i v spesial u divine chalenge pise.. ze jde o magicke propojeni mezi paladinem a tim cilem a jeho naruseni a vychyleni z vzajemen koncentrace pusobi to dmg a proto nemuze byt v jednom okamziku tercem dvou divine chalenge... ale o martial vyuziti combat chalenge se tam nepise...

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.11258006095886 secREMOTE_IP: 18.97.14.85