Pravidla

Noldo
6.12.2005 20:22
Wild Shape
Muze se druid premenovat do litych (eventualne legendarnich)zvirat?
A od kdy?
Autorská citace #1
6.12.2005 20:49 - unknown
myslim že tady je odpověď jasná z pravidel: "Divoká podoba: Na 5. úrovni získává druid kouzelnou schopnost proměň sebe v Malé nebo Středně velké zvíře (ne však líté zvíře) a zpět jednou za den (viz popis kouzla proměň sebe). Na rozdíl od standardního použití tohoto kouzla však na sebe druid může vzít jen jednu podobu. Jak je uvedeno v popisu kouzla, druid si vyléčí životy stejně, jako by celý den odpočíval. Poznámka: Podoby, jež má k dispozici, zahrnují některá obří zvířata, ne však nepřirozené netvory. Druid se může tedy proměnit v psa nebo obří ještěrku, ne však v sovodvěda. Druid nemá standardní postihy za dezorientaci během změny své podoby pomocí této schopnosti (viz popis kouzla proměň sebe). Druid může tuto schopnost použít víckrát za den, tak jak je to popsáno v Charakteristice druida. Navíc získává druid na 8. úrovni schopnost vzít na sebe podobu Velkého zvířete, na 11. úrovni podobu Drobného zvířete a Obrovského zvířete na 15. úrovni. Od 12. úrovně také na sebe může vzít podobu lítého zvířete. Od 16. úrovně se druid dokáže touto schopností 1x denně proměnit v Malého, Středního nebo Velkého vzdušného, zemního nebo ohnivého elementála. Když tak učiní, získává všechny jeho zvláštní schopnosti. Od 18. úrovně už to dokáže udělat 3× denně."
Autorská citace #2
6.12.2005 21:10 - Noldo
V 3. edici to tak je, jenze my hrajem podle 3.5E, kde o tech litejch zviratech neni ani jedno jediny slovo. Jak je to tedy tam?! Anglicky tam je:Her options for new form include all creatures with animal type. Cesky:Jeho moznosti pro novou formu zahrnuji vsechny prisery s typem zvire. Coz maji u sebe napsana i lita zvirata.
Autorská citace #3
6.12.2005 21:24 - Noldo
A mimo to v 3. Edici druidi dostavali lity podoby na 11. nebo 12. levelu. Ale v 3.5E je tam misto toho rostlina
Autorská citace #4
6.12.2005 23:47 - Jet
Nazdar:) Podle DnD 3e druid opravdu získává možnost líté Divoké podoby a pokud si vezme prestižku Vládce zvířat z MotW, tak i možnost podoby legendární. Jak byla tato prestižka zachována v DnD 3,5e netuším. Myslím ale, ře tohle je spíše věcí dohody hráče a DM, co povolí a co nepovolí, ne?
Autorská citace #5
7.12.2005 15:20 - Neznalek
Podle 3.5e se muze mnenit do litych, ale musi splnovat podminku pro uroven: Druidovo HD musi byt vetsi nebo stejne jako HD zvirete, do ktereho se meni. Coz v dusledku znamena, ze se do litych zvirat muze menit az od vyssiho levelu...
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.21466183662415 secREMOTE_IP: 34.229.113.106