Pravidla

SEBastian_Chum
19.11.2008 10:09
Jerson a Bouchi vysvětlují jak debilní jsem navrhl mechaniku:-)
jen pro zajímavost (níže uvedené už má s nejmladším obsahem diskuse jen velmi málo společného)

základem myšlenky byl
- Attribute nějak určující obtížnost na kostkách
- Skill určující počet kostek
- užití d6
- systém fungující na hozených úspěších, ne na dosažených hodnotách kostek nebo míře překonání základní obtížnosti

(Původní rozpadlý návrh: Roll (7 - Attribute) on (Skill + 3) d6)
12.12.2008 07:58 - SEBastian_Chum
heheh to já jsem si nemyslel, ale už jsem si dva "návrhy systému" při hře ozkoušel a vždycky to bylo po nějakejch dvou třech hodinkách navrhování systému... a hrálo se to v pohodě.

no jsem z toho nabuzenej tolik že jsem spal ani ne 5 hodin, což je v zimě docela výkon
12.12.2008 08:26 - Jerson
Pokud se to hrálo v pohodě po nějaký čas (roky) s různými skupinami, pak se neohlížej na to co píšu a pracuj po svém (: )
12.12.2008 08:57 - SEBastian_Chum
tak mechaniku jsem prozatím zjednodušil na D6+Atribut+Dovednost

přičemž Atribut i Dovednost je obojí 1 až 3

obtížnost je 3 až 9, složená ze tří součástí:

Druh scény (dokreslující 1, vedlejší 2, hlavní 3)
Opozice (bezejmenní pohůnci 1, pojmenovaný protivník 2, hlavní zloduch 3)
Ohrožení (přežívání na poušti 1, pod křížovou palbou 2, v tornádu 3)

hráči PŘED hodem mohou spálit body Vitality nebo Vůle a ztratí je ať už uspějí nebo ne

pokud cílové číslo přehodí, získávají "převahu".
pokud ho podhodí, dostávají bolest a vyčerpání.

---

Speciální mechanika dovolující vyšší hody, komplikující roleplay:

protože spalování vůle a vitality by snad měl být dost nebezpečný způsob zajišťování úspěšnosti hodů, hodlám do hry začlenit "zlomové scény".

zlomové scény jsou ty, ve kterých má postava bonus ke všem hodům, určený hodnotou "úsilí" nebo "ochromení".

-úsilí je o co se postava snaží, její víra, motivace, iluze.

-ochromení je způsobeno konfrontací s realitou.