Pravidla

ivanivanovic
2.6.2005 14:28
ZBRANE, zbrane, zbranicky
Neveim ako vam ale mne straqsne vadi jedna vec. Bojonik ma 5 utokov.
Ma v ruke obojrucnu sekeru udrie 5x
Ma v ruke rapir alebo dyku udrie 5x
Vidite ten nepomer kde moze niekto rovna udriet Velkou sekerou a zaroven rovnako rychlo s rapirom?
Neviete o niecom co by upravovalo v pravidlach ich rychlost? CCCP
Autorská citace #1
3.6.2005 12:12 - Alnag
Ehm... a fakt, že lze někoho beztrestně mlátit po hlavě pětkrát sekyrou a on se jen směje, protože má 500 životů ti nevadí? Souboje v DnD nejsou realistické... jsou akční, herně vyvážené a mají jiné přednosti. Tudíž chápu na co narážíš, ale myslím si, že cena složitosti, kterou bys za to musel zaplatit by byla příliš vysoká...
Autorská citace #2
4.6.2005 12:19 - alef0
Alnag dobre povedal, ze realistickost ustupuje v D&D hratelnosti. Napr. kvoli tomu bola oproti druhej edicii zrusena rychlost zbrane (speed factor) a veci ako ,,tri utoky za dve kola". Je to nerealisticke, ale jednoduche.
Autorská citace #3
4.6.2005 16:20 - Jet
Mno, nerealistické to je. Ovšem to mi nevadí, ostatně, na RPG je spousta jiných více nerealistických věcí :o) Mi třeba v DnD více vadí systém životů nebo poměr náhody při házení k20. Lepší soubojový systém má podle mého WoD, ovšem to je jiná kapitola. Při hraní DnD mi vícenásobné útoky nevadí. Souhlasím - realističnost v tomto případě musí ustoupit jednoduchosti (navíc nemám rád příliš dlouhé souboje).
Autorská citace #4
6.6.2005 19:23 - msuli
mno taky se mi zdalo že by to potřebovalo nějak změnit ale nechce se mi to vše ztěžovat
Autorská citace #5
7.6.2005 13:05 - Alnag
To už je trochu off-topic, ale komu vadí systém životů, měl by uvažovat o konceptu vitality, kde postava obvykle padne po jednom max. dvou kritických zásazích, které jdou rovnou do živého...
Autorská citace #6
8.6.2005 09:13 - ivanivanovic
Niekde som nasie upravu kde zbroje mali DR (damage reduction) ale neviem ci DR5 nieco zachrani z kritickej rany z minotaurej sekery :) Ale to len tak. DnD sa my zda ze je tak v pohode hratelne do 10 levelu. Potom to uz je len o bezduchom mlateni. Najlepsia hraje tak medzi 4-8 levelom :) moj nazot :) CCCP
Autorská citace #7
8.6.2005 11:18 - Alnag
CCCP: V zásadě s tebou souhlasím, že prvních 10 levelů je nejlepších. Ne snad proto, že pak by to bylo bezduché mlácení, ale proto, že postavy jsou tak mocné, že běžné lidské problémy už pro ně nejsou výzvou... a pro DMa je krajně obtížné zabránit zvratu v hack and slash.
Autorská citace #8
8.6.2005 11:26 - alef0
Ta uprava je v Unearthed Arcana, vcera sme ju prave rozoberali (napr. Full Plate dava Armor Bonus +4 a DR 4/-). Skoncili sme pri tom, ze je to opticky realistickejsie, ale tazsie sa to pocita.
A autori sami v sidebare povedali, ze vyhoda tohto pristupu je skor na nizsich leveloch. S prichodom mocnych zverov bijucich za strasne vela vyhoda upada.
A co sa tyka levelov, tiez zastavam nazor, ze po 15 level a dost...potom uz nie som v stave vymyslat questy (nehovoriac o tom, ze v ludskej kampani uz hrdinovia ,,vyspotuju", ,,vydetekuju", ,,vyKnowledgeArcanuju" temer vsetko).
Autorská citace #9
9.6.2005 09:50 - Pizin
Taky mám rád radši nižší levely, kdy se člověk raduje - konečně nějaká lepší zbraň nebo první magický prsten. NA vysokých levelech postava ejn listuje spellbookem a vymejšlí půl hodiny co tam sešlě.
Autorská citace #10
9.6.2005 14:59 - CCCP
Presne ked mas zapametany posledny fireball a cakas az na tu spravnu chvilu :). TO je ten pocit ked ides okolo spiaceho obra a trpnes aby sa neprebral :). Nie kde si na 15 tak mu taku svacnes ,ze neprezije ranu z milosti :)
Autorská citace #11
28.2.2010 22:57 - GameMaster
"ivanivanovic
2.6.2005 14:28
ZBRANE, zbrane, zbranicky
Neveim ako vam ale mne straqsne vadi jedna vec. Bojonik ma 5 utokov. Ma v ruke obojrucnu sekeru udrie 5x Ma v ruke rapir alebo dyku udrie 5x Vidite ten nepomer kde moze niekto rovna udriet Velkou sekerou a zaroven rovnako rychlo s rapirom? Neviete o niecom co by upravovalo v pravidlach ich rychlost? CCCP
"


tohle jsem trochu vyresil ve svem soubojovem system. myslim ze to neni ani moc slozite a pomerne slusne hratelne. pocet utoku se zbraní jsem odvedl z velikosti zakladniho utoku postavy tak ze ruzne zbrane maji dalsi utok na urcitem zakladnim utoku. Např. dýka má dalsí útok na +3 zákládním útoku, dlouhý meč na +6 a velká sekera na +9. apodobne to mam u vsech zbrani. u kazde individualne. da to praci si to sepsat ale vysledek podle me stoji za to. ovsem jen spise pro lidi kteří se ohlíží na tuto problematiku poctu utoku
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.2474901676178 secREMOTE_IP: 34.237.76.91